abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 maart 2006 @ 12:01:50 #131
24188 Belana
kloon van belana
pi_35804113
er is geloof ik verder echt niet zo veel aan te doen nee. zo vervelend! Ik ben zelf vroeger veel "doorgeprikt" zodat de troep eruit kon, maar dat moet een arts uiteraard adviseren. Ik zou het dus wel weer eens vragen bij de huisarts, desnoods laten doorverwijzen naar de kno arts.
stormy waters...
sailin'
  Licht Ontvlambaar dinsdag 7 maart 2006 @ 12:24:40 #132
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_35804787
De huisarts begon in eerste instantie over buisjes. Maar omdat het eigenlijk pas de tweede keer is dat ze oorontsteking heeft (voor de rest beginnende longontsteking en 'gewoon' ziek), wilde ze dat nog even afwachten.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_35805378
Hier kun je ibuprofen krijgen voor kleine kinderen. Babies vanaf 6 maanden mogen het al hebben samen met paracetamol. De ibuprofen is meer tegen de pijn en de paracetamol is meer tegen de koorts. Dit heb ik van iemand die in een health centre werkt. Dus Sjeen misschien is dat een idee.
Bij mijn kinderen werkt het.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 7 maart 2006 @ 12:48:28 #134
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_35805559
Ik ga het vandaag eens aankijken. Ze heeft vannacht in elk geval goed geslapen
Dank jullie wel voor de tips

Ow en toch nog iets leuks... Isa zegt nu [enthousiaste modus] Isa [/enthousiaste modus] als ze zichzelf in de spiegel ziet
pi_35828871
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 11:51 schreef Luchtbel het volgende:
Offtopic: Bix kijk eens hier rokje maat 92
!!!
pi_35835444
Juist als je zegt dat het slapen goed gaat met Joshua in zijn nieuwe bedje dan .............

Hij komt er dus nu echt lachend zo'n 20 keer uit en maakt dan weer een scene. Laten huilen hebben we gedaan maar hij maakt Chantel daarmee wakker. En ik moet ook zeggen het lijkt net alsof er een olifant te werk gaat boven Ach ja zal wel weer over gaan

Ben benieuwd hoe het gaat de aankomende dagen als mijnheer weer in een reisbedje slaapt waar hij niet uit kan klimmen.
  † In Memoriam † woensdag 8 maart 2006 @ 09:12:17 #137
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35835733
en zet je m dan ook 20 keer terug?
(ik zag afgelopen zondag een kind bij ehbo die ook zo'n potje van maakte van het bedgebeuren)
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 maart 2006 @ 10:04:17 #138
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35836773
Terugzetten zonder communicatie - ook gezien, lady-wrb Het werkte uiteindelijk wel, na drie dagen met steeds minder uit-bed-expedities bleef ie liggen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 8 maart 2006 @ 10:58:49 #139
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35838092
Zijn er meer kindjes die dit hebben? Jolie kan helemaal geen dingen aanwijzen, niet in een boekje maar ook niet bij zichzelf ofzo. Klinkt misschien raar maar als ik Jolie zo'n kinderboekje geef met dingen die ze echt wel kan herkennen, appel, beker, broek, en ik vraag haar wat het is dan heeft ze geen idee? Als ik vraag of ze het even wil aanwijzen dan doet ze ook niets? Ze raakt echt soms in paniek als ik het vraag. Ze weet precies wat een hond voor geluid maakt maar als je een knuffelhond of een plaatje van een hond laat zien maakt ze dat geluid nooit. Zie je een hond op straat, oh woef! hond! Ze zegt ook vaak, is niet he, als ik iets laat zien. Bijvoorbeeld dus weer het plaatje van een hond. Ze gelooft gewoon niet dat er ook een hondje op staat. Ze weet ook veel lichaamsdelen te benoemen maar ze wijst ze nooit aan maar als ze aan het wassen is dan weet ze precies wat haar voeten zijn en d'r navel enzovoorts.

Ze speelt ook nooit met zulke dingen, ze stapelt niet en ze bouwt niks, televisie kijken kan ze gewoon echt niet. Ze kan wel rollenspel spelen, dat doet ze eigenlijk de hele tijd, alleen maar ook samen. Mama thee drinken, Jolie gaat boodschappen doen/ wandelt met de pop/ laat de hond uit. Maar puzzelen doet ze niet, duplo ook niet, houten blokken niet, stapelbekers niet, ze snapt wel wat ze er mee moet doen maar ze kan er gewoon niets mee? Is dat raar? Niet dat ze dat allemaal moet van mij hoor maar ik vraag me af of ik het niet meer moet stimuleren. Als ik andere kindjes hier zie die dat dan wel doen dan weet ik het gewoon soms niet zo goed. Ik heb sommige dingen gewoon nooit gedaan met haar, meisje uit de straat kon op d'r eerste verjaardag twaalf beesten na doen. Dat vond ik zo getraind enzo dat hoeft nou ook weer niet. Maar nu snapt ze niks van zulke dingen?

Iemand zei me dat het misschien komt doordat ze best bewust is van haar omgeving, de dingen die om haar heen gebeuren. Dat ze daar nu gewoon even echt mee bezig heeft en geen plek heeft voor die andere dingen. Er zijn ook kleine dingetjes waar ze nu heel bang voor is, ze durft niet over een put te lopen met van die gleuven er in, bij sommige mensen waar het heel vol is in huis is ze bang omdat ze geen overzicht heeft over de kamer. Als je s morgens de gordijnen open doet en niks zegt weet ze precies of de zon schijnt of dat het regent ik vind dat heel knap en een beetje gek soms Niet dat ik me zorgen maak ofzo hoor maar dan vraag ik me gewoon af waarom doen die andere kinderen dat wel allemaal en jij niet? Tis ook zo'n dromer soms, dan vraag ik d'r wat en dan reageert ze gewoon helemaal niet en dan staat ze maar te staren zucht.
pi_35838560
Ik denk dat het gewoon een beetje in dr karakter zit LB, het ene kindje is meer van het bouwen/bezig zijn, andere kindjes zijn meer van het bekijken en analyseren. Jolie is een heel slim meisje, dus ik denk zeker niet dat het iets is wat ze niet zou kunnen doen, ik denk dat het meer een niet 'willen' is, geen interesse hebben in stapelen bijvoorbeeld. Kinderen stapelen of wijzen aan om zich iets te leren, misschien leert Jolie het door er gewoon naar te kijken. Ze heeft duidelijk een grote fantasie, dus misschien stapelt ze die blokken wel in dr gedachten als ze zo aan het dromen is zeg maar.

Zou Jolie bij ons zo bang zijn omdat ze de kamer niet kan overzien ? Of omdat ie te vol is
Myrthe had gisteren de zwemvleugeltjes om en ze raakte er helemaal van in paniek Doodeng vond ze ze, ook toen ze weer af waren, bleef ze ze met argusogen volgen en pas toen ik ze weglegde was ze weer blij. Gek kind
  woensdag 8 maart 2006 @ 11:30:13 #141
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35838855
Ja nou ze moet het ook niet ofzo maar ik denk wel eens dadelijk blijf je ergens mee achter ofzo omdat je dit of dat niet wil. Leren bouwen ofzo weet ik veel. Maar ja de afwas terug zetten in de kastjes is natuurlijk ook stapelen ik vraag het me gewoon af soms.

Wat dat bij jullie thuis is weet ik ook niet maar misschien dat het na Myrthes verjaardag beter is. Raar kind, hartstikke leuke vleugeltjes met Jip en Janneke!

Weet iemand trouwens ook nog een trucje dat je een kind kan leren om te gaan zitten op een glijbaan. Jolie wil dit heel graag kunnen maar vindt het eng om op dat kleine stukje voorzichtig te gaan zitten, ze kan wel zelf een trapje op. Dan staat ze daar te wiebelen en te bibberen 'Jolie valt' en dan moet ik (of de oppas daar staat het glijbaantje) d'r komen helpen maar dat wil ze eigenlijk ook weer niet. Zielig vind ik dat altijd een beetje
pi_35838934
Anna vond de vleugeltjes ook maar niks afgelopen weekend. ze passen ook maar net (of nog net niet eigenlijk) om die korte bovenarmpjes he, voelt vast heel vervelend. maar we hadden ook zo'n Nijntje-band, en dat was een enorm succes. ze zat er heel stevig en veilig in en ze kon met haar voeten bij de grond in het ondiepe badje, dus ze sjeesde dat hele bad door, erg grappig. de eerste dag had ik haar ook de vleugeltjes erbij aangedaan, zeer tegen haar zin, maar ik vond het niet veilig genoeg zonder. de tweede dag toch maar zonder vleugeltjes geprobeerd, en extra goed in de gaten gehouden of ze niet voorover kieperde (want ze kon zich heel goed omhoog duwen omdat ze zo goed met de voeten bij de grond kon). maar toen was ze dus echt heerlijk vrij om te doen en gaan wat/waar ze wilde. voordeel van zo'n band is ook dat ie als bumper fungeert, ze kon zich zo bijna niet bezeren.

LB, ik zou me er ook niet druk over maken, kinderen verschillen echt enorm in hoe ze met dingen spelen. Piet smeet lange tijd met alles wat binnen z'n bereik kwam (behalve boekjes, die 'las' hij al heel jong), maar goed, die kon dus lange tijd niks met blokjes e.d. Anna speelt heel anders, bestudeert elk voorwerp nauwgezet en probeert net zo lang tot ze er iets mee kan. voor boekjes heeft zij tot nu toe nog niet zoveel interesse, hoewel dat de laatste weken trouwens ineens wel veranderd is. maar kennelijk is Jolie meer bezig met/geïnteresseerd in de 'echte' wereld dan in symbolische representaties daarvan. de tijd dat ze boeken en tv leuk vindt komt vast nog wel. en anders niet, is ook niet erg op zich. liever zo dan andersom lijkt me? dat ze alleen een hond herkent als ie getekend is.
  woensdag 8 maart 2006 @ 11:38:06 #143
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35839069
Ja dat is vast ook wel zo en het zijn misschien gewoon de kindjes die ik dan toevallig zie, die dat al-le-maal doen en zij niet lezen is hier trouwens voorlezen. Dat kan dan weer wel. Naar dingen luisteren waar je niks van snapt en dan heerlijk bij je moeder op schoot zitten

Die bandjes bedekken inderaad bijna die hele armpjes. Jolie leek er geen last van te hebben.
pi_35839114
luchtbel, dat gaan zitten bovenop een glijbaan is ook gewoon een beetje eng, vaak maar weinig ruimte en je zit wel hoog. Piet vindt 't ook nog steeds moeilijk/eng. ik help hem ook meestal wel als hij daarom vraagt hoor (probeer het te beperken tot 1 hand vasthouden ofzo). en ik vind 't al heel knap dat ze zelf goed de trap op kan komen! (ligt ook wel wat aan 't soort trap, maar er zijn glijbanen genoeg waarbij Piet dat nog niet helemaal alleen kan. )
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 maart 2006 @ 11:40:15 #145
13151 crew  Rewimo
pi_35839135
LB, kan ze misschien omdraaien en dan eerst op haar knietjes gaan zitten zodat ze niet meer zo "hoog" staat voor haar gevoel? En dan omdraaien tot ze op haar billen zit?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 8 maart 2006 @ 11:49:08 #146
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35839412
Bix ze kan maar op twee glijbanen hoor voor de rest weet ik niet. We komen nooit ergens waar die dingen zijn.

Omdraaien Rewimo? Hoe dan? Nu gaan we echt stunten Ze staat altijd en dan houdt ze (op zo'n plastic smoby glijbaan) aan alletwee de kanten vast. Dan wil ze dus gaan zitten maar dan kijkt ze eerst heel lang of ze niet te ver naar achter staat en dan gaat ze zitten maar juist doordat ze zo krampachtig doet lijkt het nog veel enger!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 maart 2006 @ 11:51:19 #147
13151 crew  Rewimo
pi_35839479
Op haar knietjes en dan naar de billen draaien bedoel ik. Ik begrijp nu dat de manoeuvreerruimte minimaal is
pi_35839766
toch vind ik 't juist slim van jolie dat ze goed kijkt of ze genoeg ruimte heeft. ik bedoel, het lijkt me geen onrealistische angst. en mogelijk is 't versterkt doordat ze een keer (bijna) is gevallen? of dat haar voet een keer bleef steken bij de overgang van staan naar zitten? bij piet is dat altijd een garantie voor een héle tijd extreme voorzichtigheid.
pi_35839799
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 11:32 schreef bixister het volgende:
Anna vond de vleugeltjes ook maar niks afgelopen weekend. Maar we hadden ook zo'n Nijntje-band, en dat was een enorm succes.
Die heb ik aan de vriendin van Daan gegeven
  woensdag 8 maart 2006 @ 12:08:51 #150
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35840021
Oh zo, ik dacht echt omdraaien Rewimo.

Bix ze is nooit gevallen van zoiets (zou wel echt wat voor haar zijn) maar de dochter van de oppas is een keer in haar bijzijn van de trap gevallen. Ze had van die plastic hakjes aan echt d'r oog was pikzwart alsof het leek alsof ze recht in het gezicht was geslagen, twee tanden eruit. Ik denk dat het indruk heeft gemaakt op Jolie. Maar ja ze wil wel zo graag zelf die glijbaan op. Liever niet geholpen worden. Misschien moeten we eens naar een binnenspeeltuin waar je die hebt waar je zelf ook op kan om het uit te leggen.
pi_35845035
Ik vind 't ook niet vreemd klinken LB maar als je je zorgen maakt kun je misschien eens een verwijzing naar oogarts of orthoptist vragen om te controleren of ze wel echt goed diepte kan zien?
  Licht Ontvlambaar woensdag 8 maart 2006 @ 15:04:58 #152
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_35846014
Ik kom even melden dat de neusdruppels en de antibioticakuur hun werk doen. Isa heeft vannacht lekker geslapen en lijkt in elk geval geen last meer van haar oortjes te hebben.

Wat de zwembandjes betreft, we hebben Isa eerst een paar keer in bad laten 'oefenen' ermee. Toen ze er een beetje vertrouwd mee was, ging het prima
  woensdag 8 maart 2006 @ 16:12:48 #153
24188 Belana
kloon van belana
pi_35848012
fijn sjeen! gelukkig maar!
stormy waters...
sailin'
  woensdag 8 maart 2006 @ 16:17:27 #154
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_35848168
Hallo allemaal, ik zit met een probleem, mijn dochter van 14 maanden word sinds een week of 2 vrijwel iedere avond rond 10 a 11 uur wakkeren wil dan niet meer slapen. Ze gaat huilen, wat overgaat in krijsen en kan alleen getroost worden door haar uit bed te halen en te knuffelen. Meestal gaat ze dan een half uurtje weer slapen, maar soms is ook 2 uur of half 4 zoals vannacht half 4 totdat ze rustig slaapt.
Haar laten huilen gaat niet, dan word haar tweelingzusje wakker en zitten we met 2 boze kindjes die allebei niet slapen en het hele huis bij elkaar brullen.
Hebben jullie als ervaringsdeskundigen tips over wat dit zou kunnen zijn, of tips hoe we dit kunnen oplossen. t Begint ons langzaam te slopen...
Als t een beetje te summier is vraag dan gerust
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
  woensdag 8 maart 2006 @ 17:56:54 #155
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35851255
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 14:39 schreef poemojn het volgende:
Ik vind 't ook niet vreemd klinken LB maar als je je zorgen maakt kun je misschien eens een verwijzing naar oogarts of orthoptist vragen om te controleren of ze wel echt goed diepte kan zien?
Het
pi_35855744
Isa knapt dus wel weer op dat is mooi... Ik heb hier zelf ook een onrustige slaper momenteel, ze kletst alleen maar dus dat is wel best, ik heb geen tips voor je slaveloos, wel heeeeeeeeeel lastig altijd!!

Jullie hebben trouwens een slechte invloed op mijn kind ...ik heb een lief kind, ik ga op fok en mijn kind verandert in een tweejarige (monster!): ze heeft vandaag het hele kdv op stelten gezet. Wilde niet slapen, heeft de heeeeeeele dag gilletjes van enthousiasme geslagen, was voortdurend in touw en haalde van alles uit. Heel normaal hoor, maar gewoon niet wat ik gewend ben
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  woensdag 8 maart 2006 @ 20:43:05 #157
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_35857148
slaveloos, lastig idd. Bij problemen met doorslapen deden wij altijd de 5-10-15 minuten methode, maar dat is bij jullie dus niet zo'n goed plan (laten huilen en dan steeds 5 minuten langer voordat je gaat troosten).
En verder heb ik altijd een makkelijke slaper gehd, zou je dus niet verder kunnen helpen helaas.

Catoot, dat zit in het weer
Saskia wordt trouwens een (gemeen) kattekopje op het kdv als ze ergens mee aan t spelen is en ze wil niet delen houdt ze 't heel stevig vast en gilt keihard "MIJN!!" Of als een ander kindje iets wil afpakken en 't zint mevrouw niet geeft ze een mep Gelukkig krijgt ze die mep ook weer net zo hard terug, want zij wil natuurlijk ook regelmatig met dingen spelen waar een ander kind net mee speelt. En uitgekookt als ze is, als zij ergens mee wil spelen terwijl een ander dat net heeft zet ze haar allerliefste blik en stemmetje op "Samen spelen "

Overduidelijk haar grenzen aan 't verkennen dus..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 8 maart 2006 @ 23:08:06 #158
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_35863388
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:43 schreef E.T. het volgende:
slaveloos, lastig idd. Bij problemen met doorslapen deden wij altijd de 5-10-15 minuten methode, maar dat is bij jullie dus niet zo'n goed plan (laten huilen en dan steeds 5 minuten langer voordat je gaat troosten).
En verder heb ik altijd een makkelijke slaper gehd, zou je dus niet verder kunnen helpen helaas.

Overduidelijk haar grenzen aan 't verkennen dus..
Hallo E.T. en Catoot, mijn kleine Rosa, de moeilijke slaper van de tweeling is vandaag ook ineens jaloers geworden op het KDV. Eigenlijk niks voor haar, haar zusje Amber is altijd een beetje eenkennig geweest, Rosa niet. Vandaag voor t eerst, boos worden als de favoriete leidster een ander kindje oppakt.... Ik hoop maar dat t komt door de veranderingen die er nu zijn, voor t eerst zelf gaan staan enz. Ik zal jullie op de hoogte houden, alvast bedankt voor t advies
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
  donderdag 9 maart 2006 @ 09:18:15 #159
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35869716
Is hier iemand bekend met "Muziek op schoot"? Ik zie net dat hier nieuwe cursussen starten binnenkort, en in tegenstelling tot het babyzwemmen, kan ik dan wel. Als omschrijving staat erbij dat er gezongen wordt en gebruik wordt gemaakt van muziekinstrumentjes. Klinkt leuk, maar ik ben wel benieuwd of iemand zoeits al ooit gedaan heeft, en of dit beviel!

Slaveloos, wat moeilijk als er ook nog andere kinderen wakker worden.. maar het lijkt me toch dat je iets moet proberen en niet steeds toe kan geven. Maar hoe dan precies weet ik ook niet... succes!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  † In Memoriam † donderdag 9 maart 2006 @ 09:29:22 #160
81992 Githa
pi_35869906
Klinkt wel heel erg leuk Lishe, maar ik ken het niet.

Jordy is nog steeds ziek vanmorgen had hij ook al een aantal bloedneuzen, zo zielig als ze zo klein zijn. Ziet er ook gelijk zo rampzalig uit.
pi_35869991
Lijkt me erg leuk Lishe , maar ook ik ken het niet.
  Moderator donderdag 9 maart 2006 @ 09:34:40 #162
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_35870002
Samara is ook al weken verkouden, en veel hoesten, veel oorpijn en sinds gisteren ook weer koorts, ik weet niet wat er heerst maar het is wel hardnekkig.
We zijn gisteren ook al naar de huisarts geweest voor haar oortje maar ze konden door de oorsmeer niets zien.
De huisarts schreef ear-ex voor maar volgens de apotheek is dat erg pijnlijk als er wel een ontsteking onder zit, misschien dat gewoon een druppeltje olie ook kan?

Bloedneuzen zien er meteen zo erg uit he?
Helemaal bij die kleintjes.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_35870093
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 09:18 schreef Lishe het volgende:
Is hier iemand bekend met "Muziek op schoot"? Ik zie net dat hier nieuwe cursussen starten binnenkort, en in tegenstelling tot het babyzwemmen, kan ik dan wel. Als omschrijving staat erbij dat er gezongen wordt en gebruik wordt gemaakt van muziekinstrumentjes. Klinkt leuk, maar ik ben wel benieuwd of iemand zoeits al ooit gedaan heeft, en of dit beviel!
Morris gaat elke vrijdag met z'n vader Morris vind het erg leuk. Ze zingen liedjes en maken idd gebruik van muziekinstrumentjes: triangel, trommels, sambaballen, drumstokjes. Ook dansen hoort er bij. En ze doen dingen met een bal of een ballon met bijbehorend liedje.
Aan het einde van de les is het soms wel moeilijk als hij zijn instrumentje weer moet inleveren
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 maart 2006 @ 09:40:58 #164
13151 crew  Rewimo
pi_35870116
Slaveloos, is het misschien mogelijk je goed slapende dochter apart te leggen (zodra ze in slaap is bijvoorbeeld) zodat je daarna de 5-10-15 minuten methode kunt toepassen bij Rosa?
  donderdag 9 maart 2006 @ 09:46:59 #165
24188 Belana
kloon van belana
pi_35870237
slaveloos, wat rewimo zegt lijkt me een goed plan
stormy waters...
sailin'
  donderdag 9 maart 2006 @ 09:52:01 #166
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35870322
Jordy.... he toch.... Beterschap held!
En Samara ook nog ziek. Het duurt echt heel lang voor ze weer helemaal beter zijn he Senesta... veel succes!

Oei, dat klinkt heel leuk Belana! Ik vertelde het aan mijn lief, maar die wil niet. Dan ga ik zelf maar eens verder informeren!
  donderdag 9 maart 2006 @ 09:56:44 #167
24188 Belana
kloon van belana
pi_35870421
wat klinkt leuk lishe?
stormy waters...
sailin'
  donderdag 9 maart 2006 @ 10:05:56 #168
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_35870626
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 09:56 schreef Belana het volgende:
wat klinkt leuk lishe?
Ze bedoelde vast Snoopy
  donderdag 9 maart 2006 @ 10:18:14 #169
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35870883
O, da's dom, ik bedoelde inderdaad Snoopy.
  donderdag 9 maart 2006 @ 10:22:03 #170
24188 Belana
kloon van belana
pi_35870975
Ow, hihi, nou, ken beuren zeggen ze hier
stormy waters...
sailin'
  donderdag 9 maart 2006 @ 10:52:26 #171
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_35871550
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 09:40 schreef Rewimo het volgende:
Slaveloos, is het misschien mogelijk je goed slapende dochter apart te leggen (zodra ze in slaap is bijvoorbeeld) zodat je daarna de 5-10-15 minuten methode kunt toepassen bij Rosa?
we hebben het vannacht geprobeerd op die manier te doen, dat ging best redelijk. Ze zal er hopelijk wel overheen groeien, bedankt voor de tip!
pi_35875209
Ik heb met Danielle muziek op schoot gedaan en ze vond het heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg leuk!!!
DANYEL EN THIJS
pi_35875433
Jordy beterschap

Dat muziek op schoot klinkt heel leuk! Wij waren van de week bij bodyrobics van Djenze hadden een kijkavond voor de ouders Djulian zat op schoot bij mij en ging de arm bewegingen na doen en hij wou ook gaan dansen. Het ventje werd helemaal enthousiast
  † In Memoriam † donderdag 9 maart 2006 @ 13:37:06 #174
81992 Githa
pi_35876391
Jordy zit net een boterhammetje te eten, met natuurlijk de hond ernaast.
Nu kijk ik even niet en zie ik in mijn ooghoek dat Jordy stukjes brood aan de hond aan het voeren is, die de hond heel voorzichtig aanpakt.
Jordy ziet dat ik kijk en het eerste wat hij doet is zijn wijsvingertje omhoog en roept "UH!" naar de hond met een boos gezicht

Waar zou hij dat geleerd hebben en donders goed weten dat hij dat brood zelf moet opeten en niet de hond
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 maart 2006 @ 13:40:03 #175
13151 crew  Rewimo
pi_35876482
Jordy
pi_35876776
Jordy hahahahaha, ja daaar trappen we niet in!!!
DANYEL EN THIJS
pi_35877323
Ik ben geslaagd voor schoenen voor Benthe!!

Leuk of leuk?

† In Memoriam † donderdag 9 maart 2006 @ 14:08:52 #178
81992 Githa
pi_35877458
Joh! die zijn super Stiekemurd, die zou ik Jordy nog wel aantrekken

Nee, serieus! ik vind ze echt heel mooi...nu een foto mét Benthe
pi_35877553
Githa, ze hadden ook jongens uitvoering, ook errug leuk btw.
Ze zijn van Red-Rag, kun je ff googlen

Benthe ligt nu slaapie te doen, dus laat maar ff.
  donderdag 9 maart 2006 @ 14:14:41 #180
45621 Suzanna
Mama van...
pi_35877649
Hahaha! Githa, een prachtig verhaal. Die kleintjes pikken zoiets zo snel op he... het zit er allemaal in, ondeugendheid etc. ... Leuk om te lezen. Hoe heb jij gereageerd? Ik zou m'n lachen niet kunnen inhouden (net als toen Noa in de bijkeuken blikjes bier heel netjes vanuit de stellingkast op de grond aan het zetten was bijv.)...

Stiekemurd, wat een schattige schoentjes! Waar heb je die vandaan? (als ik dat mag vragen heb nooit van Red-Rag gehoord maar ga effe googlen)

Noa had vanochtend om 5 uur ineens een vieze poepluier, die helemaal doorgelekt was, erg dunne diarree dus. Ze huilde echt heel erg zielig dus voelde zich ook niet lekker. Ik heb m'n man toen wakker gemaakt om haar te douchen, want ze was zóooo vies... wel erg vervelend ook voor hem vond ik. Hij heeft zich ook verslapen daardoor, deed de wekker uit en viel weer in slaap.
Maar goed, Noa was weer schoon... Ik vind het zo raar dat ze zo vaak diarree heeft de laatste tijd, bij het consultatiebureau dacht de arts aan tandjes, maar ik begin er toch aan te twijfelen hoor. De poep rook ook naar kots, heel erg vies (veel viezer dan 'gewone poep', veel viezer zelfs dan de mijne ) sorry voor het vieze praatje... en dan denk ik toch dat ze ziek is. Weet alleen niet goed of ik daarmee nou naar de huisarts zou moeten.

Iemand opperde dat het wel lactose-intolerantie kon zijn... Sinds ze 1 jaar is krijgt ze gewone melk en sinds die tijd is de diarree ook een beetje bezig, nou ik het me bedenk. Weet het trouwens niet zeker...
Misschien weet iemand hier er meer over.
  Moderator donderdag 9 maart 2006 @ 14:21:54 #181
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_35877891
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 14:14 schreef Suzanna het volgende:
Hahaha! Githa, een prachtig verhaal. Die kleintjes pikken zoiets zo snel op he... het zit er allemaal in, ondeugendheid etc. ... Leuk om te lezen. Hoe heb jij gereageerd? Ik zou m'n lachen niet kunnen inhouden (net als toen Noa in de bijkeuken blikjes bier heel netjes vanuit de stellingkast op de grond aan het zetten was bijv.)...

Stiekemurd, wat een schattige schoentjes! Waar heb je die vandaan? (als ik dat mag vragen heb nooit van Red-Rag gehoord maar ga effe googlen)

Noa had vanochtend om 5 uur ineens een vieze poepluier, die helemaal doorgelekt was, erg dunne diarree dus. Ze huilde echt heel erg zielig dus voelde zich ook niet lekker. Ik heb m'n man toen wakker gemaakt om haar te douchen, want ze was zóooo vies... wel erg vervelend ook voor hem vond ik. Hij heeft zich ook verslapen daardoor, deed de wekker uit en viel weer in slaap.
Maar goed, Noa was weer schoon... Ik vind het zo raar dat ze zo vaak diarree heeft de laatste tijd, bij het consultatiebureau dacht de arts aan tandjes, maar ik begin er toch aan te twijfelen hoor. De poep rook ook naar kots, heel erg vies (veel viezer dan 'gewone poep', veel viezer zelfs dan de mijne ) sorry voor het vieze praatje... en dan denk ik toch dat ze ziek is. Weet alleen niet goed of ik daarmee nou naar de huisarts zou moeten.

Iemand opperde dat het wel lactose-intolerantie kon zijn... Sinds ze 1 jaar is krijgt ze gewone melk en sinds die tijd is de diarree ook een beetje bezig, nou ik het me bedenk. Weet het trouwens niet zeker...
Misschien weet iemand hier er meer over.
Ik vond de ontlasting van Samara als ze tandjes kreeg ook erg zurig ruiken hoor.
Zou misschien ook een kies kunnen zijn?
Ik ben nu al vergeten hoe oud samara was toen ze die kreeg.
pi_35877926
linkje!!!
Staan de verkooppunten bij, ik heb ze in Naaldwijk gekocht. Denk niet dat iemand daar in de buurt woont
  donderdag 9 maart 2006 @ 14:53:27 #183
45621 Suzanna
Mama van...
pi_35879105
Leuke schoentjes...! thnx voor de link. Zit wel een verkooppunt bij mij in de buurt, dus wie weet...

Senesta: Noa moet nog hoektanden krijgen, dus dat kan wel...maar het is al zo lang en eigenlijk bijna elke dag, een tijdje geleden lekte ze ook met elke poepluier door omdat het zo dun was. Daarom maak ik me dus een beetje zorgen.
  donderdag 9 maart 2006 @ 18:24:32 #184
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_35886230
Noah heeft volgens mij ontstoken/geïrriteerde oogjes. Helemaal rood aan de randjes en zit vol met "snot" zeg maar. Iemand een briljante tip daartegen? Ik weet alleen schoonmaken met watjes en lauw water, van buiten naar binnen. Maar we hebben geen watjes en Noah vindt het absoluut niet leuk en knijpt dan z'n oogjes helemaal dicht, wat het er niet bepaald makkelijker op maakt. Hopelijk gaat het straks onder de douche beter.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 9 maart 2006 @ 18:38:16 #185
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_35886605
Kai had dat vorige week ook Tex. Na het een aantal dagen aangekeken en schoongemaakt te hebben (onder de douche en met watjes en lauw water) zijn we toch naar de huisarts gegaan. Het werd namelijk niet minder, alleen maar erger. Van de huisarts hebben we toen een zalfje gekregen wat we twee keer per dag in zijn oog moesten zien te krijgen. Echt een drama om te moeten doen, maar uiteindelijk is het nu dus wel weg. Ik zou het zelf eerst even op de huis-tuin-en-keukenmanier proberen en als het dan niet minder wordt gewoon naar de huisarts gaan. Ik heb trouwens ook ooit wel eens gehoord dat schoonwrijven met kamillethee ook zou helpen, maar hoe of wat precies, dat weet ik niet. Poemojn, help!!!!!!!!!!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 maart 2006 @ 18:38:49 #186
13151 crew  Rewimo
pi_35886626
Schoonmaken met gekookt, afgekoeld water, tex. Heb je misschien wel gaasjes in huis? Wel voor elk oog een schone nemen en goed handen wassen want het is vreselijk besmettelijk.
pi_35887442
Schoonmaken met steriele gaasjes en zoutoplossing, Tex... Dat raadde de dokter hier aan. Hielp erg snel. Zoals Rewimo zegt, wel iedere keer schone nemen. (En steriele gaasjes MOET je toch wel in huis hebben?!) Watjes bij de ogen zou ik sowieso niet doen. Beterschap met Noah.
PS: zoutoplossing in oogjes klinkt heel cru, maar traanvocht heeft dezelfde 'zoutheidsgraad', denk maar aan tranen. Hoewel wij het wel eerst bij onszelf uitgeprobeerd hebben!
  donderdag 9 maart 2006 @ 19:07:02 #188
24188 Belana
kloon van belana
pi_35887550
leuke schoenen stiekmurd, zijn ze duur?
stormy waters...
sailin'
pi_35887707
schoenen echt geweeeeeldig schetig...hmm

Ik heb effe een vraagje: zandbakken. Wij hebben een houten zandbak die scheef is en altijd nat zand heeft. Danielle heeft er dus nog amper mee kunnen spelen. Ik zie dat het zand in een speeltuin en op het kdv wel altijd droog is...rara hoe kan dat? We moeten ivm kattn wel een afsluitbare hebben. Waar in een tuin zet je zo'n ding nou het beste?
DANYEL EN THIJS
pi_35887769
Hier had Thijs ook ontstoken oogjes maar dan in combi met een fikse verkoudheid
van de huisarts heeft hij toen een antibiotica kuurtje gekregen en alles verdween
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_35887963
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 19:07 schreef Belana het volgende:
leuke schoenen stiekmurd, zijn ze duur?
EUR 67.95

Tex, ik zou gewoon ff een antibiotica zalfje halen. Dan is ie er met een dag of wat van af. Wij hebben tijd geleden ook met gekookt water zitten toestanden en toen ook maar naar de dokter gegaan. Zalfje is ook pielen maar ja, werkt wel Ook wat M@x dus al zei.
  donderdag 9 maart 2006 @ 19:26:52 #192
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_35888202
Hmm huisarts kan nog lastig worden zo vlak voor het weekend... Ze hebben geen inloopspreekuur hier, dus alles moet op afspraak en dat zit geheid vol nu
Zal morgen wel even bellen, wie weet is er een gaatje nog, of weet de assistente iets. Of kan je dat zalfje zonder recept bij de apotheek krijgen?

Gaasjes staan nog in het oude huis volgens mij Ik zat al te kloten met tissues en washandje, maar dat werkt ook niet echt
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_35888272
Jah mss dat de assistente wat voor je kan doen.
't Is zo zielig die oogjes, vooral omdat dat "snot" hard wordt tijdens het slapen en amper de oogjes open kunnen krijgen.....
  donderdag 9 maart 2006 @ 19:33:07 #194
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_35888420
Of anders telefonisch spreekuur

Ja dat had ie vanochtend dus, dus ik met moeite schoon gemaakt en verder geen aandacht aan besteed. kwam ie vanmiddag terug van het kdv waren zn ogen helemaal rood alsof ie de hele dag had gehuild

Nou ja zometeen lekker douchen
©Dumbo
  donderdag 9 maart 2006 @ 19:48:04 #195
24188 Belana
kloon van belana
pi_35888933
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 19:19 schreef Stiekemurd het volgende:

[..]

EUR 67.95

leuke dingen zijn altijd (te) duur
stormy waters...
sailin'
pi_35889679
Jah helaas wel..... Koop sowieso al veel te veel voor haar, maar ja..... Ze heeft nog meer dan pa en ma bij elkaar
  donderdag 9 maart 2006 @ 20:18:33 #197
30488 coolbabe
My little pwny
pi_35890076
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 14:22 schreef Stiekemurd het volgende:
linkje!!!
Staan de verkooppunten bij, ik heb ze in Naaldwijk gekocht. Denk niet dat iemand daar in de buurt woont
bij die kinderschoenenwinkel? Dat is m`n buurman
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  Jubileum moderator donderdag 9 maart 2006 @ 21:01:03 #198
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_35891711
Ik vind die schoentjes echt verschrikkelijk gaaf! Zoiets zou Iris ook zo uitkiezen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 9 maart 2006 @ 21:05:32 #199
3011 E.T.
pi_35891873
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 21:01 schreef Lois het volgende:
Ik vind die schoentjes echt verschrikkelijk gaaf! Zoiets zou Iris ik ook zo uitkiezen.
Saskia heeft nog niks te kiezen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 9 maart 2006 @ 21:07:05 #200
3142 m@x
pi_35891922
Is dat die winkel op dat hoekje, want die is zooooo leuk! net zoals die schoentjes trouwens
  FOK!fossiel donderdag 9 maart 2006 @ 21:11:25 #201
2628 Karin
pi_35892080
Wat een prachtige schoentjes zeg! Voor meisjes zijn er echt veel leukere dingen te koop.

Catoot ik zou het niet weten qua zandbak. Wij hebben zo'n plastic schildpad en die is deze winter omgetoverd tot modderbad omdat de deksel er een paar keer afgewaaid is tijdens een heftige storm. In de zomer moet ik er eens in de zoveel tijd wat water indoen want anders is het zand veel te droog.
Als het straks wat mooier weer is gooi ik die blubber gewoon weg en stort er een nieuwe zak zand in. Doe ik nu nog niet want ik vind het te koud om al uuuuuuren per dag in die zandbak te vertoeven. Bram vindt het nog steeds ernstig leuk. Komt misschien ook doordat hij dan wel heel goed met zijn graafmachines kan spelen. Jeetje wat is dat kind een echte jongen met graafmachines en tractors en "maken" (koffertje gereedschap). Alles in huis wordt gemaakt als er ook maar enigszins iets mee aan de hand is, ook als er niets mee aan de hand is.
Ze zijn bij ons in het centrum een rotonde aan het aanleggen. Bram vindt dat enorm interessant, een graafmachine en nog wat andere apparaten. We kunnen daar wel uren blijven staan als het aan hem ligt. Van de week waren ze druk bezig met een trilmachine dat was helemaal prachtig. En vandaag gingen ze zelfs met een zaagmachine in de weer om stoepranden te zagen. Ik dacht dat hij erin bleef
  Jubileum moderator donderdag 9 maart 2006 @ 21:13:37 #202
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_35892151
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 21:05 schreef E.T. het volgende:

[..]

Saskia heeft nog niks te kiezen
Ha! Iris was anderhalf volgens mij toen ik kon lullen als brugman maar ze moest en zou perse bepaalde rode schoentjes.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_35892343
In de kinderschoenenwinkel hier vertelden ze van de week, dat als je jongetjes zelf laat kiezen ze vaak roze schoenen aanwijzen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 9 maart 2006 @ 21:21:53 #204
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35892481
Roze schoentjes voor Morris

Jolie bleek overigens geen last te hebben van verlatingsangst maar ontzettend bang van het gebonk van ons buurjongetje. Vannacht ging het weer hetzelfde en toen viel me dat gedreun pas op. Even de buurvrouw gecheckd vanmorgen, geen idee wie er naast ons sliep (ik was al bang dat het een bonkend bed was ) maar het is het buurjongetje dat niet wil slapen emt z'n hoofd tegen de muur bonkt. Jolie was er zo bang van en met dat kussen dacht ze schijnbaar toch dat ik er was ofzo.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 maart 2006 @ 21:27:05 #205
13151 crew  Rewimo
pi_35892700
Volgens mij heeft dat jongetje ook een kussen nodig Tegen de muur dan.
  donderdag 9 maart 2006 @ 21:55:16 #206
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_35893925
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 21:18 schreef snoopy het volgende:
In de kinderschoenenwinkel hier vertelden ze van de week, dat als je jongetjes zelf laat kiezen ze vaak roze schoenen aanwijzen
Noah wilde laatst al een roze bal Het is uiteindelijk oranje geworden, maar hij was het er eigenlijk niet mee eens
©Dumbo
pi_35894014
Mocht ie geen roze bal
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_35894027
En wat een schitterende schoentjes stiekemerd
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 9 maart 2006 @ 22:06:20 #209
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_35894350
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 21:57 schreef jessie het volgende:
Mocht ie geen roze bal
Nou hij mocht van mn zus iets uitkiezen, en zij vond oranje beter passen bij onze oranje muur thuis Arm kind
©Dumbo
  donderdag 9 maart 2006 @ 22:20:44 #210
3011 E.T.
pi_35894899
Ik denk trouwens dat ik wat heb gevonden om Saskia d'r trauma voor doktoren wat handelbaarder te maken. Van de week zag ze de Tweenies die doktertje aan 't spelen waren en met een stetoscoop bij elkaar gingen luisteren.
Saskia was gefascineerd. Dat had de dokter ook bij haar gedaan! En als de Tweenies het deden gingen ze niet huilen! En dat deed geen zeer!
Ik ben daar op door gegaan door ook bij haar te luisteren (gewoon met m'n oor op d'r rug en d'r buik) en in haar oren te kijken. En dat vond ze allemaal prima en wel grappig.
Ik heb dus besloten dat ik een dokterssetje oid voor d'r ga kopen en dan regelmatig samen te spelen. 12 mei mogen we nl. weer naar de kno voor d'r oren en op deze manier kan ik 'r voorbereiden en spelenderwijs duidelijk maken dat 't echt geen zeer doet.
Nog wel in de speelgoedwinkel even goed alles bekijken wat er in die trant te koop is.

En ze heeft een nieuw stopwoordje... "samen spelen!". Vooral als ik even op de bank zit of even m'n koffie wil drinken. Of als ze even met mijn boek wil spelen (terwijl ze niet aan onze boeken mag zitten).. uitgekookt!
  donderdag 9 maart 2006 @ 22:24:00 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35895007
Het dokterssetje van Fisher Price! Uren ben ik daar zoet mee geweest. Zoontje van vrienden van mij heeft het nu ook en ik ben er gewoon jaloers op.

Op zich wel een hele slimme idd. Zeker dingen die niet pijn doen, zoals luisteren en kijken kan je dan gewoon thuis voor doen en zeggen 'zie je wel' bijvoorbeeld. En vooral als zij het bij jullie mag doen kan wel helpen denk ik.
  donderdag 9 maart 2006 @ 22:28:12 #212
3011 E.T.
pi_35895187
idd, zij bij ons klooien, wij bij haar luisteren..

En als 't aanslaat dat spul ook meenemen naar 't ziekenhuis en tegelijk ofzo. De echte en de neppe van thuis en dan ook 'zie je wel' . Weet nog niet precies qua invulling, maar die richting inderdaad.

Fisher Price heeft dus zo'n set.. Zaterdag maar even naar ToysRus
  Jubileum moderator donderdag 9 maart 2006 @ 22:29:05 #213
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_35895211
Ja dat is echt een goeie ET, wij hebben er 2 en de meisjes spelen er regelmatig mee bij elkaar, op bij mij of bij de pop.

Afgelopen dinsdag moesten we naar de tandarts voor controle. We hadden Eva en Iris mee en Jeroen ging eerst op de stoel. Ik was ondertussen aan het uitleggen aan Iris (want Eva was steeds het licht aan het aan- en uitdoen ) wat er allemaal gebeurde en dat het geen pijn deed. Nou dat snapte ze wel want papa moest niet huilen. Ze vond het helemaal duidelijk, de tandarts moest naar haar tandjes kijken. Eerst bij de pop, die ze zorgzaam in de stoel had gezet, en de tandarts werkte daar ook gelukkig goed aan mee. Daarna wilde ze wel zelf in de stoel zitten maar het echte tandjeskijken moest wel bij mama op schoot. Ze deed haar mondje goed open en alles was prima in orde
Eva (ja moet in andere topic maar ik ben hier toch bezig) heeft 4 afgesleten ondertandjes maar die zagen er prima uit. Ook haar zwarte voortandje was nog prima in orde, op de verkleuring na en verder had ze ook geen gaatjes. Eva moest wel gigantisch brullen natuurlijk maar zo kon de tandarts het wel goed zien.
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 9 maart 2006 @ 22:29:44 #214
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35895244
E.T. als ik je wat mag adviseren (als oud BSpersoneel ) ga voor zo'n setje van Fisher Price. Dat andere spul is allemaal van dat goedkope kutplastic. Dat kwam echt vaak gehavend terug, vooral doorgebroken koffertjes. Nou gaat het niet om het koffertje natuurlijk maar het zegt wel wat.
pi_35895294
Lololol Tex!!!!!

ET hier werkt dat dus niet. Bo is panisch van de dokter. Gewoon al van de huisarts. Ik neem haar vaak mee als ik voor mezelf moet zodat ze dan kan wennen. Maar dan zegt ze al steevast, ik hou me jas aan hoor, want ik heb het koud (omdat als ze hem uit doe ze bang is dat hij bij haar gaat kijken) We hebben hier een ernie naar de dokter speelpop. Superding, ook dokterkoffertjes (je kan hele leuke bij de apotheek halen!!! ) verkleedkleren enz enz. Vind ze allemaal super om mee te spelen. Maar zodra ze er is..........over met de pret. Ik denk als die echte angst erin zit je die er vaak toch niet uitkrijg. Niet dat je dat niet moet proberen hoor. Maar dat denk ik gewoon. Jans daarentegen gaat net zo wijd open met dr mond en laat heel gemakkelijk in dr oortjes kijken. Zo verschillend per kind. (Ik was vroeger een Bo)

Janneke moet 4 April voor het eerst naar de kno. Ik heb aan mijn huisarts een lieve kno gevraagd. Huisarts zei dat die moeilijk te vinden waren en dat ze vaak nogal lopende band achtig doen. Echt te erg vind ik dat joh. Maar we hebben nu in ieder geval een goeie. (volgens mijn huisarts dan) in het zuider zit deze. Wachttijd was toen ik belde dan ook 6 weken. In de clara kon ik binnen een week terecht, maar dat vond ik te verdacht
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 9 maart 2006 @ 22:38:12 #216
3011 E.T.
pi_35895583
Ik zit in 't Sophia. Echt geweldig! Kindvriendelijke wachtkamers (en dan niet een lullig bakje lego, maar de speeltuin is er niks bij) artsen en arts-assistenten die dus alleen maar met kinderen werken en dat is echt te merken in de toenadering naar de kinderen toe vind ik. Geen moeilijk gedoe als een kind de prullenbak omkeert ofzo.
Ik heb me voorgenomen om met een kind nooit meer naar een ander ziekenhuis te gaan, maar als 't even kan gewoon direct naar 't Sophia
  donderdag 9 maart 2006 @ 22:39:58 #217
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35895642
tex kamille thee zetten en dan de oogjes met een tissue o.i.d. van buiten naar binnen schoonmaken tip kreeg ik eens van de buurvrouw
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_35895941
anna heeft ook al een tijdje wat 'prut' in dr oogjes. en vanavond moest ze ineens ontzettend spugen, echt met een hele grote boog 'KLETS' op de vloer. heeft ze nog nooit eerder gedaan. ze had wel extra veel melk gehad (mijn kolf weigerde ineens dienst op m'n werk dus ik liep zowat over) maar of 't daar nou van kwam? ik vrees dat ze toch echt wat ziekjes is.

jordy ook nog ziek zie ik, dat is nu wel lang genoeg geweest hoor, hopelijk ben je morgen weer helemaal beter!

stiekemerd, leuke schoentjes!

catootje, wij hebben eerst een plastic schelp-zandbak gehad, maar daarin bleef het zand bij ons juist veel langer nat dan in de houten (met latjesdeksel) die we nu hebben. misschien moet je 'm verplaatsen zodat ie per dag langer in de zon staat? altijd een lastige afweging vind ik, omdat ze er juist vaak in spelen als 't zo warm is dat je ze niet te lang in de volle zon wil hebben. maar het zand droogt dan wel sneller.
  donderdag 9 maart 2006 @ 22:57:33 #219
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35896231
he bah zieke anna
kijk eens in je mail bix
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_35896453
Kamillethee heb ik geen verstand van, sorry

Kan het niet aan 't soort zand liggen, Catootje?
pi_35896478
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 17:56 schreef Luchtbel het volgende:
Het
Eigenlijk ben ik wel heel nieuwsgierig wat je hier wilde zeggen
pi_35896489
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 22:57 schreef _evenstar_ het volgende:
kijk eens in je mail bix
aah leuk, het mevrouw Schaap shirtje.
pi_35896517
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 23:05 schreef poemojn het volgende:

[..]

Eigenlijk ben ik wel heel nieuwsgierig wat je hier wilde zeggen
was ik ook inderdaad!
  donderdag 9 maart 2006 @ 23:09:09 #224
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35896608
Heb ik dat gedaan
pi_35896660
Ja ik snaptte het ook al niet
Het voelt heerlijk!!!!
pi_35896686
Ik dacht een afkorting ofzo. En aangezien Poemjon niks meer zei dacht ik die snapt um zeker. En ik wilde niet koe-ig doen
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 9 maart 2006 @ 23:12:42 #227
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35896764
Ik denk dat ik wilde zeggen dat HET me niets lichamelijks lijkt maar gewoon angstig maar dat ik toen of achter Jolie achterna liep of Jolie achterna liep of Jolie achterna liep en niet meer keek wat ik had gedaan
  † In Memoriam † vrijdag 10 maart 2006 @ 09:05:30 #228
81992 Githa
pi_35902748
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 22:20 schreef E.T. het volgende:
Ik denk trouwens dat ik wat heb gevonden om Saskia d'r trauma voor doktoren wat handelbaarder te maken. Van de week zag ze de Tweenies die doktertje aan 't spelen waren en met een stetoscoop bij elkaar gingen luisteren.
Nog wel in de speelgoedwinkel even goed alles bekijken wat er in die trant te koop is.
E.T, bijna ieder ziekenhuis heeft een speelkamer waar pedagogen aanwezig zijn. Nou vertelde ze ons bij Jordy's opname dat we ook gerust zo binnen hadden kunnen wandelen en dat zij Jordy hadden voorbereid als we dat hadden gewild. Achteraf blijkt dat je baby's toch beter kunt voorbereiden als dat wij hadden gedacht, zonde!
Nu blijkt dat dit vaak niet duidelijk is voor mensen, jammer!
Mocht Jordy nu bang zijn voor iets wat het ziekenhuis betreft, dokters, matrialen dan kunnen we daar dus binnenlopen en proberen zij hem spelende wijs over zijn angst te helpen. Ze hebben daar natuurlijk ook alle benodigdheden.

Wellicht een optie E.T.? informeer eens.
pi_35902767
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 20:18 schreef coolbabe het volgende:

[..]

bij die kinderschoenenwinkel? Dat is m`n buurman
Ff totaal off-topic...

Joh! Ben je een westlandse??
* Stiekemurd ex-westlandse

Jah M@x die daar op het hoekje
  † In Memoriam † vrijdag 10 maart 2006 @ 09:10:16 #230
81992 Githa
pi_35902831
Jordy is heeel heeeeeel heeeeeeeeeeeeeeeel de nacht wakker geweest Hij bleef maar huilen, krijsen en schreeuwen. We vermoeden dat er twee tandjes aankomen, maar ik mag werkelijk niet in de buurt van zijn mondje komen nu
Even aankijken maar... koorts is iig gezakt en de bloedneuzen gestopt

Zou tijd worden...die tanden

Hoe is het met de andere zieke kindjes .... het zijn er zoveel steeds
  vrijdag 10 maart 2006 @ 09:11:39 #231
24188 Belana
kloon van belana
pi_35902850
githa, wil paracetamol niet helpen voor hem? arme jordy, hij heeft wel veel te verhapstukken zo zeg!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 10 maart 2006 @ 09:15:14 #232
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35902911
Arme Jordy, hij krijgt het ook allemaal maar voor zijn (spreekwoordelijke ) kiezen. het arme mannetje. Succes hoor Githa, en duik je bed in wanneer het kan...!
  vrijdag 10 maart 2006 @ 09:21:45 #233
24188 Belana
kloon van belana
pi_35903010
Liam wil naar school
Vanmorgen ging Kbot aan hem vertellen dat hij Ian vanmiddag van school ging halen en toen zei Liam: "Liam ook school" toen heeft Kbot maar gezegd dat ie naar Johanna (de oppas) zou vandaag en dat dat ook een beetje school is, nah, dat was dan wel goed
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † vrijdag 10 maart 2006 @ 09:21:59 #234
81992 Githa
pi_35903015
Ja, ik heb hem al een zetpilletje gegeven.
ALS het zijn tanden zijn, dan zal dat idd wel erg pijnlijk zijn, zijn tandvlees is natuurlijk veel harder nu.
We zien we weer. Komt vastgoed, dat doet het altijd
  vrijdag 10 maart 2006 @ 09:32:07 #235
24188 Belana
kloon van belana
pi_35903184
ow, en wij hebben altijd van dat spul gebruikt om op het tandvlees te smeren, met lidocaine erin, weet natuurlijk weer ff niet hoe hte heet...
Ja, komt altijd wel weer goed, maar is zo zielig soms
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 10 maart 2006 @ 09:33:03 #236
30488 coolbabe
My little pwny
pi_35903203
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 09:06 schreef Stiekemurd het volgende:

[..]

Ff totaal off-topic...

Joh! Ben je een westlandse??
* Stiekemurd ex-westlandse

Jah M@x die daar op het hoekje
Sinds jaar en dag
Waar heb je gewoond?

Tom is strontverkouden. Op zich heeft hij er geen last van..maar hij wil meteen niet meer eten en ziet er uit als een zombie
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_35903261
Dentitox denk ik Belana. Dat hielp hier altijd het beste. Het is smerig maar het verdoofd even de plek waardoor ze dan net even geen last hebben en kunnen inslapen.
Het voelt heerlijk!!!!
  Moderator vrijdag 10 maart 2006 @ 09:52:10 #238
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_35903530
Samara hoest haar longen uit haar lijfje, zoooo zielig, en ze is nog steeds snotverkouden en ze heeft sinds gisteren ook weer koorts.
Zo zielig, vooral het gehoest doet haar nu echt zeer ook, ik heb wel tijmsiroop gegeven maar dat lijkt niet echt heel geweldig veel te doen.
Ik ben zelf ook niet erg lekker en soms is het dan zo vermoeiend, ze huilt echt overal om.
Ze ziet er ook niet uit, flinke donkere kringen onder haar ogen en ze kijkt alsof ze aan de verdovende middelen heeft gezeten.
Zie wat ik bedoel:

De donkere kringen komen er niet helemaal uit maar geloof me maar ze zitten er wel dergelijk.
pi_35903550
Ach gos wat een verdrietig gezichtje
Lekker een paar keer per dag in badje zodat ze kan stomen.
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 10 maart 2006 @ 09:53:58 #240
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_35903567
Heb vanochtend de huisarts assistente gebeld, en als ik niet meer terug gebeld word kan ik vanmiddag iets halen voor Noah's oogjes Bedankt voor de tips allemaal!
©Dumbo
  vrijdag 10 maart 2006 @ 09:56:11 #241
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_35903613
Beterschap voor alle zieke kindjes, en kindjes die misschien eindelijk tandjes krijgen
©Dumbo
  † In Memoriam † vrijdag 10 maart 2006 @ 09:56:52 #242
81992 Githa
pi_35903628
aaaach Samara meissie Beterschap.
Anders nog eend bezoekje aan de huisarst ?

Tex, dat zalfje zal zijn werk wel gaan doen ziet er zo zieliguit he die rode oogjes.
Zaten ze vanmorgen erg dicht ?
  vrijdag 10 maart 2006 @ 10:02:51 #243
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_35903735
Ja hij kreeg zn oogjes niet open Wat misschien toch ook een voordeel had, want hij was de hele nacht om de haverklap wakker, Micha heeft hem op gegeven moment bij ons in bed genomen, issie nog uit bed gevallen niks ernstigs gelukkig, maar daarna wilde ie alleen nog maar bij mij liggen en dan ook persé óp mij Nog weet ik hoe lang wakker gelegen, en uiteindelijk in slaap gevallen. Toen was het 6 uur ofzow. Uiteindelijk heb ik hem om 9 uur wakker gemaakt Normaal wordt ie al eerder wakker, en zeker nu de gordijnen nog niet (goed) hangen wordt ie al wakker als het licht wordt. Maar ik denk omdat ie zn oogjes niet open kreeg dat ie misschien niet echt wakker werd
©Dumbo
  † In Memoriam † vrijdag 10 maart 2006 @ 10:07:03 #244
81992 Githa
pi_35903808
aaaah, het bleef donker ...
Maar het was ene onrustig nachtje voor meer kindjes dan ... vermoeiend soms he.
  Moderator vrijdag 10 maart 2006 @ 10:14:09 #245
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_35903946
Inderdaad erg vermoeiend, ik was naar school geweest gisteren ondank dat ik zelf ook ziek ben, als een echte bikkel heb ik samen met mijn paracetamolletjes de lessen gevolgd.
Helaas is dat in Amstelveen en ik woon in den helder dus het was nog een aardige rit terug.
Na twaalfen pas thuis en dan eerst de hond nog even uitlaten.
Dus ik loop uiteindelijk op mijn tandvlees richting mijn bed en wat hoor ik: mamma? mammaaaaaaaaaah!
Nou ja het heeft nog een aardig poosje geduurd voor ze sliep..
  † In Memoriam † vrijdag 10 maart 2006 @ 10:28:45 #246
81992 Githa
pi_35904295
Senesta vanavond lekker vroeg je bedje in.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 10:31:28 #247
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_35904355
Veroeiend indeed. De nacht ervoor was het bijna hetzelfde verhaal, al tig keer wakker geworden 's nachts, uiteindelijk bij ons bed, tijd wakker gelegen nog, uiteindelijk hij nog ruim half uur geslapen maar ik helemaal niet meer. Ik kan echt zo slecht slapen met Noah bij me, laat staan bovenop me. Maar ja ik kan ook slecht slapen als ie steeds in bed ligt te huilen/gillen
Maar ja verkouden en die oogjes, hopelijk is het gauw weer over allemaal
©Dumbo
pi_35904375
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 09:33 schreef coolbabe het volgende:

[..]

Sinds jaar en dag
Waar heb je gewoond?
Monster
  vrijdag 10 maart 2006 @ 11:32:35 #249
30488 coolbabe
My little pwny
pi_35905798
Whehe wij zitten er over te denken om naar Monster te verhuizen We wonen nu naast Wateringen

Samara wat zie je er snotterig uit zeg. Beterschap!
Noah ook met z`n oogjes
  † In Memoriam † vrijdag 10 maart 2006 @ 13:07:26 #250
7074 moussy
kuttekop
pi_35908483
Weeet iemand of het zondag speeltuin weer is,d an zijn wij vlakbij wateringen en daar schijnt een leuke speeltuin te zijn

Wat ziet Samara er uit zeg, sneu..!

Cas heeft zn 2de blauwe oog en ik vind het zo lief staan
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 10 maart 2006 @ 13:18:12 #251
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_35908810
Wat doe je toch met die jongen
  vrijdag 10 maart 2006 @ 14:34:28 #252
30488 coolbabe
My little pwny
pi_35911188
Moussy, oma`s speeltuin gaat pas met pasemis open
Maar wij hebben hier op het plein ook heeeeeel veel speelgoed
  vrijdag 10 maart 2006 @ 16:15:56 #253
3142 m@x
pi_35914257
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 14:34 schreef coolbabe het volgende:
Maar wij hebben hier op het plein ook heeeeeel veel speelgoed
Wij ook
  Moderator vrijdag 10 maart 2006 @ 19:10:12 #254
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_35919267
Nou ik ben toch maar even met Samara naar de huisarts geweest.
Ze heeft een kuurtje gehad en een andere neusspray, nou maar hopen dat ze snel opknapt.

Zeg moussy, was het eigenlijk nog wat geworden met dat fietsje die je voor cas had gezien op marktplaats?
  † In Memoriam † vrijdag 10 maart 2006 @ 19:28:53 #255
81992 Githa
pi_35919924
Het grote ouder(s) filmpjestopic #4
Hier ook een keer, want ME is trots!

Samara, hopelijk helpt het allemaal snel...ziek zijn is niet leuk
  vrijdag 10 maart 2006 @ 22:36:01 #256
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_35925646
Samara, beterschap!!
En Jordy, wat goed kan jij al eten!! Je vond het ook erg lekker, lijkt me.

Hier ook een zieke Job, mede doordat er eindelijk weer een ondertand doorkomt (mag ook wel een keertje). Het doet hem echt pijn en hij grijpt regelmatig naar zijn mond en zegt ook dat zijn mondje pijn doet. Hij heeft gisteren de hele dag gespuugd en vandaag had hij diarree. En hij heeft nog best veel tandjes te gaan onderin
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_35925853
samara, wat zag je er zielig uit.. hopelijk helpen de extra middeltjes!
en jordy, superknap zeg!
arme job, ook al ziek. beterschap en toch een hoeraatje voor je tand!
  vrijdag 10 maart 2006 @ 23:09:03 #258
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_35926795
Ja, ik ben ook wel stiekem blij met het tandje. Boven heeft hij inmiddels alles al, inclusief kiezen en onder alleen nog maar twee zielige tandjes (en een derde nu op komst, dus)
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 23:17:22 #259
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_35927059
Och arme Job.. Dreumes hier krijgt in rap tempo tanden en kiezen (alles, incl hoektanden en de voorste kiezen zijn nu door ) maar ik heb op een gegeven moment gewoon een zetpil gegeven.

Ik doe dat normaal gesproken echt niet snel, maar dit was idd zo zielig dat ik het toch gegeven heb, kon het kind in ieder geval nog een beetje slapen.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_35934476
Isis heeft een nieuw spelletje. Als ze in de box zit dan gaat ze vaak staan en daar durft ze dus wel even los te laten om vervolgens zich te laten vallen. Het begin van los staan is er dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')