abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35876776
Jordy hahahahaha, ja daaar trappen we niet in!!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_35877323
Ik ben geslaagd voor schoenen voor Benthe!!

Leuk of leuk?

† In Memoriam † donderdag 9 maart 2006 @ 14:08:52 #178
81992 Githa
pi_35877458
Joh! die zijn super Stiekemurd, die zou ik Jordy nog wel aantrekken

Nee, serieus! ik vind ze echt heel mooi...nu een foto mét Benthe
pi_35877553
Githa, ze hadden ook jongens uitvoering, ook errug leuk btw.
Ze zijn van Red-Rag, kun je ff googlen

Benthe ligt nu slaapie te doen, dus laat maar ff.
  donderdag 9 maart 2006 @ 14:14:41 #180
45621 Suzanna
Mama van...
pi_35877649
Hahaha! Githa, een prachtig verhaal. Die kleintjes pikken zoiets zo snel op he... het zit er allemaal in, ondeugendheid etc. ... Leuk om te lezen. Hoe heb jij gereageerd? Ik zou m'n lachen niet kunnen inhouden (net als toen Noa in de bijkeuken blikjes bier heel netjes vanuit de stellingkast op de grond aan het zetten was bijv.)...

Stiekemurd, wat een schattige schoentjes! Waar heb je die vandaan? (als ik dat mag vragen heb nooit van Red-Rag gehoord maar ga effe googlen)

Noa had vanochtend om 5 uur ineens een vieze poepluier, die helemaal doorgelekt was, erg dunne diarree dus. Ze huilde echt heel erg zielig dus voelde zich ook niet lekker. Ik heb m'n man toen wakker gemaakt om haar te douchen, want ze was zóooo vies... wel erg vervelend ook voor hem vond ik. Hij heeft zich ook verslapen daardoor, deed de wekker uit en viel weer in slaap.
Maar goed, Noa was weer schoon... Ik vind het zo raar dat ze zo vaak diarree heeft de laatste tijd, bij het consultatiebureau dacht de arts aan tandjes, maar ik begin er toch aan te twijfelen hoor. De poep rook ook naar kots, heel erg vies (veel viezer dan 'gewone poep', veel viezer zelfs dan de mijne ) sorry voor het vieze praatje... en dan denk ik toch dat ze ziek is. Weet alleen niet goed of ik daarmee nou naar de huisarts zou moeten.

Iemand opperde dat het wel lactose-intolerantie kon zijn... Sinds ze 1 jaar is krijgt ze gewone melk en sinds die tijd is de diarree ook een beetje bezig, nou ik het me bedenk. Weet het trouwens niet zeker...
Misschien weet iemand hier er meer over.
  Moderator donderdag 9 maart 2006 @ 14:21:54 #181
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_35877891
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 14:14 schreef Suzanna het volgende:
Hahaha! Githa, een prachtig verhaal. Die kleintjes pikken zoiets zo snel op he... het zit er allemaal in, ondeugendheid etc. ... Leuk om te lezen. Hoe heb jij gereageerd? Ik zou m'n lachen niet kunnen inhouden (net als toen Noa in de bijkeuken blikjes bier heel netjes vanuit de stellingkast op de grond aan het zetten was bijv.)...

Stiekemurd, wat een schattige schoentjes! Waar heb je die vandaan? (als ik dat mag vragen heb nooit van Red-Rag gehoord maar ga effe googlen)

Noa had vanochtend om 5 uur ineens een vieze poepluier, die helemaal doorgelekt was, erg dunne diarree dus. Ze huilde echt heel erg zielig dus voelde zich ook niet lekker. Ik heb m'n man toen wakker gemaakt om haar te douchen, want ze was zóooo vies... wel erg vervelend ook voor hem vond ik. Hij heeft zich ook verslapen daardoor, deed de wekker uit en viel weer in slaap.
Maar goed, Noa was weer schoon... Ik vind het zo raar dat ze zo vaak diarree heeft de laatste tijd, bij het consultatiebureau dacht de arts aan tandjes, maar ik begin er toch aan te twijfelen hoor. De poep rook ook naar kots, heel erg vies (veel viezer dan 'gewone poep', veel viezer zelfs dan de mijne ) sorry voor het vieze praatje... en dan denk ik toch dat ze ziek is. Weet alleen niet goed of ik daarmee nou naar de huisarts zou moeten.

Iemand opperde dat het wel lactose-intolerantie kon zijn... Sinds ze 1 jaar is krijgt ze gewone melk en sinds die tijd is de diarree ook een beetje bezig, nou ik het me bedenk. Weet het trouwens niet zeker...
Misschien weet iemand hier er meer over.
Ik vond de ontlasting van Samara als ze tandjes kreeg ook erg zurig ruiken hoor.
Zou misschien ook een kies kunnen zijn?
Ik ben nu al vergeten hoe oud samara was toen ze die kreeg.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_35877926
linkje!!!
Staan de verkooppunten bij, ik heb ze in Naaldwijk gekocht. Denk niet dat iemand daar in de buurt woont
  donderdag 9 maart 2006 @ 14:53:27 #183
45621 Suzanna
Mama van...
pi_35879105
Leuke schoentjes...! thnx voor de link. Zit wel een verkooppunt bij mij in de buurt, dus wie weet...

Senesta: Noa moet nog hoektanden krijgen, dus dat kan wel...maar het is al zo lang en eigenlijk bijna elke dag, een tijdje geleden lekte ze ook met elke poepluier door omdat het zo dun was. Daarom maak ik me dus een beetje zorgen.
  donderdag 9 maart 2006 @ 18:24:32 #184
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_35886230
Noah heeft volgens mij ontstoken/geïrriteerde oogjes. Helemaal rood aan de randjes en zit vol met "snot" zeg maar. Iemand een briljante tip daartegen? Ik weet alleen schoonmaken met watjes en lauw water, van buiten naar binnen. Maar we hebben geen watjes en Noah vindt het absoluut niet leuk en knijpt dan z'n oogjes helemaal dicht, wat het er niet bepaald makkelijker op maakt. Hopelijk gaat het straks onder de douche beter.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 9 maart 2006 @ 18:38:16 #185
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_35886605
Kai had dat vorige week ook Tex. Na het een aantal dagen aangekeken en schoongemaakt te hebben (onder de douche en met watjes en lauw water) zijn we toch naar de huisarts gegaan. Het werd namelijk niet minder, alleen maar erger. Van de huisarts hebben we toen een zalfje gekregen wat we twee keer per dag in zijn oog moesten zien te krijgen. Echt een drama om te moeten doen, maar uiteindelijk is het nu dus wel weg. Ik zou het zelf eerst even op de huis-tuin-en-keukenmanier proberen en als het dan niet minder wordt gewoon naar de huisarts gaan. Ik heb trouwens ook ooit wel eens gehoord dat schoonwrijven met kamillethee ook zou helpen, maar hoe of wat precies, dat weet ik niet. Poemojn, help!!!!!!!!!!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 maart 2006 @ 18:38:49 #186
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35886626
Schoonmaken met gekookt, afgekoeld water, tex. Heb je misschien wel gaasjes in huis? Wel voor elk oog een schone nemen en goed handen wassen want het is vreselijk besmettelijk.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_35887442
Schoonmaken met steriele gaasjes en zoutoplossing, Tex... Dat raadde de dokter hier aan. Hielp erg snel. Zoals Rewimo zegt, wel iedere keer schone nemen. (En steriele gaasjes MOET je toch wel in huis hebben?!) Watjes bij de ogen zou ik sowieso niet doen. Beterschap met Noah.
PS: zoutoplossing in oogjes klinkt heel cru, maar traanvocht heeft dezelfde 'zoutheidsgraad', denk maar aan tranen. Hoewel wij het wel eerst bij onszelf uitgeprobeerd hebben!
  donderdag 9 maart 2006 @ 19:07:02 #188
24188 Belana
kloon van belana
pi_35887550
leuke schoenen stiekmurd, zijn ze duur?
stormy waters...
sailin'
pi_35887707
schoenen echt geweeeeeldig schetig...hmm

Ik heb effe een vraagje: zandbakken. Wij hebben een houten zandbak die scheef is en altijd nat zand heeft. Danielle heeft er dus nog amper mee kunnen spelen. Ik zie dat het zand in een speeltuin en op het kdv wel altijd droog is...rara hoe kan dat? We moeten ivm kattn wel een afsluitbare hebben. Waar in een tuin zet je zo'n ding nou het beste?
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_35887769
Hier had Thijs ook ontstoken oogjes maar dan in combi met een fikse verkoudheid
van de huisarts heeft hij toen een antibiotica kuurtje gekregen en alles verdween
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_35887963
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 19:07 schreef Belana het volgende:
leuke schoenen stiekmurd, zijn ze duur?
EUR 67.95

Tex, ik zou gewoon ff een antibiotica zalfje halen. Dan is ie er met een dag of wat van af. Wij hebben tijd geleden ook met gekookt water zitten toestanden en toen ook maar naar de dokter gegaan. Zalfje is ook pielen maar ja, werkt wel Ook wat M@x dus al zei.
  donderdag 9 maart 2006 @ 19:26:52 #192
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_35888202
Hmm huisarts kan nog lastig worden zo vlak voor het weekend... Ze hebben geen inloopspreekuur hier, dus alles moet op afspraak en dat zit geheid vol nu
Zal morgen wel even bellen, wie weet is er een gaatje nog, of weet de assistente iets. Of kan je dat zalfje zonder recept bij de apotheek krijgen?

Gaasjes staan nog in het oude huis volgens mij Ik zat al te kloten met tissues en washandje, maar dat werkt ook niet echt
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_35888272
Jah mss dat de assistente wat voor je kan doen.
't Is zo zielig die oogjes, vooral omdat dat "snot" hard wordt tijdens het slapen en amper de oogjes open kunnen krijgen.....
  donderdag 9 maart 2006 @ 19:33:07 #194
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_35888420
Of anders telefonisch spreekuur

Ja dat had ie vanochtend dus, dus ik met moeite schoon gemaakt en verder geen aandacht aan besteed. kwam ie vanmiddag terug van het kdv waren zn ogen helemaal rood alsof ie de hele dag had gehuild

Nou ja zometeen lekker douchen
©Dumbo
  donderdag 9 maart 2006 @ 19:48:04 #195
24188 Belana
kloon van belana
pi_35888933
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 19:19 schreef Stiekemurd het volgende:

[..]

EUR 67.95

leuke dingen zijn altijd (te) duur
stormy waters...
sailin'
pi_35889679
Jah helaas wel..... Koop sowieso al veel te veel voor haar, maar ja..... Ze heeft nog meer dan pa en ma bij elkaar
  donderdag 9 maart 2006 @ 20:18:33 #197
30488 coolbabe
My little pwny
pi_35890076
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 14:22 schreef Stiekemurd het volgende:
linkje!!!
Staan de verkooppunten bij, ik heb ze in Naaldwijk gekocht. Denk niet dat iemand daar in de buurt woont
bij die kinderschoenenwinkel? Dat is m`n buurman
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  Jubileum moderator donderdag 9 maart 2006 @ 21:01:03 #198
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_35891711
Ik vind die schoentjes echt verschrikkelijk gaaf! Zoiets zou Iris ook zo uitkiezen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 9 maart 2006 @ 21:05:32 #199
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_35891873
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 21:01 schreef Lois het volgende:
Ik vind die schoentjes echt verschrikkelijk gaaf! Zoiets zou Iris ik ook zo uitkiezen.
Saskia heeft nog niks te kiezen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 9 maart 2006 @ 21:07:05 #200
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_35891922
Is dat die winkel op dat hoekje, want die is zooooo leuk! net zoals die schoentjes trouwens
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')