Hahaha! Githa, een prachtig verhaal. Die kleintjes pikken zoiets zo snel op he... het zit er allemaal in, ondeugendheid etc. ... Leuk om te lezen. Hoe heb jij gereageerd? Ik zou m'n lachen niet kunnen inhouden (net als toen Noa in de bijkeuken blikjes bier heel netjes vanuit de stellingkast op de grond aan het zetten was bijv.)...
Stiekemurd, wat een schattige schoentjes! Waar heb je die vandaan? (als ik dat mag vragen
![]()
heb nooit van Red-Rag gehoord maar ga effe googlen)
Noa had vanochtend om 5 uur ineens een vieze poepluier, die helemaal doorgelekt was, erg dunne diarree dus. Ze huilde echt heel erg zielig dus voelde zich ook niet lekker. Ik heb m'n man toen wakker gemaakt om haar te douchen, want ze was zóooo vies... wel erg vervelend ook voor hem vond ik. Hij heeft zich ook verslapen daardoor, deed de wekker uit en viel weer in slaap.
Maar goed, Noa was weer schoon... Ik vind het zo raar dat ze zo vaak diarree heeft de laatste tijd, bij het consultatiebureau dacht de arts aan tandjes, maar ik begin er toch aan te twijfelen hoor. De poep rook ook naar kots, heel erg vies (veel viezer dan 'gewone poep', veel viezer zelfs dan de mijne
![]()
) sorry voor het vieze praatje... en dan denk ik toch dat ze ziek is. Weet alleen niet goed of ik daarmee nou naar de huisarts zou moeten.
Iemand opperde dat het wel lactose-intolerantie kon zijn... Sinds ze 1 jaar is krijgt ze gewone melk en sinds die tijd is de diarree ook een beetje bezig, nou ik het me bedenk. Weet het trouwens niet zeker...
Misschien weet iemand hier er meer over.