Ha! Iris was anderhalf volgens mij toen ik kon lullen als brugman maar ze moest en zou perse bepaalde rode schoentjes.quote:
Noah wilde laatst al een roze balquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:18 schreef snoopy het volgende:
In de kinderschoenenwinkel hier vertelden ze van de week, dat als je jongetjes zelf laat kiezen ze vaak roze schoenen aanwijzen![]()
Nou hij mocht van mn zus iets uitkiezen, en zij vond oranje beter passen bij onze oranje muur thuisquote:
Eigenlijk ben ik wel heel nieuwsgierig wat je hier wilde zeggenquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:56 schreef Luchtbel het volgende:
Het
was ik ook inderdaad!quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:05 schreef poemojn het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik wel heel nieuwsgierig wat je hier wilde zeggen
E.T, bijna ieder ziekenhuis heeft een speelkamer waar pedagogen aanwezig zijn. Nou vertelde ze ons bij Jordy's opname dat we ook gerust zo binnen hadden kunnen wandelen en dat zij Jordy hadden voorbereid als we dat hadden gewild. Achteraf blijkt dat je baby's toch beter kunt voorbereiden als dat wij hadden gedacht, zonde!quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:20 schreef E.T. het volgende:
Ik denk trouwens dat ik wat heb gevonden om Saskia d'r trauma voor doktoren wat handelbaarder te maken. Van de week zag ze de Tweenies die doktertje aan 't spelen waren en met een stetoscoop bij elkaar gingen luisteren.
Nog wel in de speelgoedwinkel even goed alles bekijken wat er in die trant te koop is.
Ff totaal off-topic...quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:18 schreef coolbabe het volgende:
[..]bij die kinderschoenenwinkel? Dat is m`n buurman
Sinds jaar en dagquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:06 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Ff totaal off-topic...
Joh! Ben je een westlandse??
* Stiekemurd ex-westlandse
Jah M@x die daar op het hoekje![]()
Monsterquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:33 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Sinds jaar en dag
Waar heb je gewoond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |