abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 maart 2006 @ 13:18:12 #251
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_35908810
Wat doe je toch met die jongen
  vrijdag 10 maart 2006 @ 14:34:28 #252
30488 coolbabe
My little pwny
pi_35911188
Moussy, oma`s speeltuin gaat pas met pasemis open
Maar wij hebben hier op het plein ook heeeeeel veel speelgoed
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 16:15:56 #253
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_35914257
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 14:34 schreef coolbabe het volgende:
Maar wij hebben hier op het plein ook heeeeeel veel speelgoed
Wij ook
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  Moderator vrijdag 10 maart 2006 @ 19:10:12 #254
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_35919267
Nou ik ben toch maar even met Samara naar de huisarts geweest.
Ze heeft een kuurtje gehad en een andere neusspray, nou maar hopen dat ze snel opknapt.

Zeg moussy, was het eigenlijk nog wat geworden met dat fietsje die je voor cas had gezien op marktplaats?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  † In Memoriam † vrijdag 10 maart 2006 @ 19:28:53 #255
81992 Githa
pi_35919924
Het grote ouder(s) filmpjestopic #4
Hier ook een keer, want ME is trots!

Samara, hopelijk helpt het allemaal snel...ziek zijn is niet leuk
  vrijdag 10 maart 2006 @ 22:36:01 #256
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_35925646
Samara, beterschap!!
En Jordy, wat goed kan jij al eten!! Je vond het ook erg lekker, lijkt me.

Hier ook een zieke Job, mede doordat er eindelijk weer een ondertand doorkomt (mag ook wel een keertje). Het doet hem echt pijn en hij grijpt regelmatig naar zijn mond en zegt ook dat zijn mondje pijn doet. Hij heeft gisteren de hele dag gespuugd en vandaag had hij diarree. En hij heeft nog best veel tandjes te gaan onderin
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_35925853
samara, wat zag je er zielig uit.. hopelijk helpen de extra middeltjes!
en jordy, superknap zeg!
arme job, ook al ziek. beterschap en toch een hoeraatje voor je tand!
  vrijdag 10 maart 2006 @ 23:09:03 #258
37150 livelink
pi_35926795
Ja, ik ben ook wel stiekem blij met het tandje. Boven heeft hij inmiddels alles al, inclusief kiezen en onder alleen nog maar twee zielige tandjes (en een derde nu op komst, dus)
  vrijdag 10 maart 2006 @ 23:17:22 #259
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_35927059
Och arme Job.. Dreumes hier krijgt in rap tempo tanden en kiezen (alles, incl hoektanden en de voorste kiezen zijn nu door ) maar ik heb op een gegeven moment gewoon een zetpil gegeven.

Ik doe dat normaal gesproken echt niet snel, maar dit was idd zo zielig dat ik het toch gegeven heb, kon het kind in ieder geval nog een beetje slapen.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_35934476
Isis heeft een nieuw spelletje. Als ze in de box zit dan gaat ze vaak staan en daar durft ze dus wel even los te laten om vervolgens zich te laten vallen. Het begin van los staan is er dus
  † In Memoriam † zaterdag 11 maart 2006 @ 10:52:54 #261
81992 Githa
pi_35934562
Isis ... als ze eenmaal door hebben dat ze het kunnen en niet bang zijn dan kan het hardgaan xanthe ...leuk!

Job beterschap

Leah, zo zielig....
Jordy heeft twee flinke bobbels in zijn mondje, echt tanden dus Hij heeft er vreselijk veel last van en daarbij is hij ook nog ziek en heeft hij koorts. Alles een beetje tegelijk de arme schat.
  † In Memoriam † zaterdag 11 maart 2006 @ 11:00:39 #262
7074 moussy
kuttekop
pi_35934681
Sneu he die rottige tanden, Cas was er ook altijd zo ziek van, terwijl bij René ineens tanden zaten

Sanesta, ik heb het fietsje uiteindelijk niet gekocht. Tis leuk als ze kunnen fietsen, maar Cas kan nog niet eens remmen als ie loopt, dus ook vast niet met de fiets Ik denk dat hij eerst voor een tractor gaat of zoiets, daar stapt hij nu ook altijd als eerste op bij de psz.

En de psz is toch best wel leuk hoor Veel losser en knusser dan die waar René op heeft gezeten. En de juf die aan mijn deur heeft gestaan valt echt 100% mee Wat ik trouwens ook erg leuk vind is dat we op de eerste dinsdag van de maand een koffie/thee ochtend hebben op het groepje. Gewoone en bakkie doen, kijken naar je kind, wat leuteren en weer gaan Ik ben dinsdag weggegaan, omdat ik bang was dat Cas anders in de war zou raken, maar volgende keer blijf ik denk ik wel even
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † zaterdag 11 maart 2006 @ 11:10:30 #263
81992 Githa
pi_35934849
Ohw, dat klinkt heel erg leuk Moussy beetje keuvelen over kleine kindjes en kun je ook zien hoe Cas is in de psz
Heel leuk! .... heb nooit gehoord dat ze dat hier ook deden bij psz-en, maar dat is in te voren natuurlijk

Ohw, mag ik trouwens nog eee keer zeggen hoe blij ik ben dat Jordy tandjes krijgt
Ik was al een gebitje aan het uitzoeken en het cb had aangeraden om bij de tandarts foto's te laten maken, wat ik angstvallig uit heb gesteld en nu maar goed ook
  zaterdag 11 maart 2006 @ 11:27:08 #264
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_35935188
Wat fijn Githa!
pi_35935268
Toch zielig... dat sommige kinderen zoveel last moeten hebben van de tandjes die doorkomen. Maar als je er zolang op hebt moeten wachten kan ik me voorstellen hoe blij je er mee bent, Githa!

Randy had die bobbels al met geboorte en na 8 dagen stond de eerste tand er. (Hij was 2 weken te vroeg geboren dus hij had ook met tanden geboren kunnen worden!) Jammer genoeg groeide deze tand eruit... d.w.z. na een week of 5 zat hij zo los dat ik bang was dat hij hem eens met het huilen in zou ademen ofzo. Toen ik een afspraak bij de tandarts had, heb ik hem meegenomen en de tandarts trok hem er zo met wijsvinger en duim uit (wel op mijn verzoek, en maar goed ook als je zag hoe gemakkelijk dat ging). De hele praktijk - t/m de receptioniste aan toe- kwam kijken naar mijn wonderkind die al zo vroeg tanden had (de 2e tand zat er al met 3 weken). Trots dat ik was!!! Hij is overigens ingeschreven als veruit de jongste patient ooit!
Nu baal ik er wel eens van dat die tand zo vroeg moest komen, want er zit nu natuurlijk een gat in zijn gebitje wat op de hoektandjes na bijna compleet is.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 11:40:40 #266
3142 m@x
pi_35935459
Beterschap ziekies!

Wacht maar Githa, straks ga je die tanden nog vervloeken. Kai heeft net een periode achter de rug waarbij er tegelijkertijd vier kiesjes doorkwamen. Een ramp Nu zijn er inmiddels dus 8 tandjes en 4 kiesjes door en meneer test ze overal op uit. Potloden, zijn speelgoed, zijn klasgenootjes en papa´s neus.

Met Kai is momenteel verder geen land te bezeilen. Hij is aan het drammen, zeuren, jengelen en als hij zijn zin niet krijgt gaat hij slaan, bijten of mopperen (kijkt me boos aan en begint "bababababa" te roepen).

Laatst waren we ergens aan het spelen en Kai (1 turf hoog) besloot dat hij de auto wilde waar Jan (2 turven hoog) mee aan het spelen was. Toen Jan die weigerde af te staan heeft Kai de auto afgepakt en Jan ermee geslagen .

We weten niet zo goed wat we ermee aanmoeten en proberen hem door middel van allerlei supernanny-truukjes te laten weten dat dit soort gedrag niet erg op prijs wordt gesteld. Soms mag hij even op de gang zitten, niet zozeer als straf maar meer zodat zijn aandacht ergens anders op wordt gericht. Als we hem dan na een minuutje weer terughalen dan is hij weer vrolijk en gaat hij heel lief iets anders doen. Verder proberen we aan hem uitleggen dat hij niet mag slaan en bijten maar over het algemeen gaat hij dan alleen maar zitten lachen of kijkt hij me heel hooghartig aan.

Ik weet dat er zoiets als een peuterpubertijd bestaat maar Kai is nog niet eens 1,5 jaar oud en gedraagt zich op het moment dus echt als een toekomstig HALT-klantje. Ik heb het er ook met de juffen van de opvang over gehad en zij hebben het idee dat Kai zich erg gefrustreerd voelt omdat hij bepaalde dingen dus nog niet kan. Hoe moet ik hem nou uitleggen dat hij zijn frustraties ook op een andere manier kwijt kan
  zaterdag 11 maart 2006 @ 11:50:48 #267
24188 Belana
kloon van belana
pi_35935682
M@x, zeeeeeer herkenbaar gedrag, wij hebben dat met Liam ook zo gehad en nog steeds wel eens, en helaas is het een fase en moet ie er gewoon doorheen. Maar consequent blijven is altijd goed lijkt me, ik ben ook altijd blijven "uitleggen". Inmiddels werpt het zijn vruchten een beetje af. Na 10.000 keer gezegd te hebben dat ie naar achteren moest als ie tv gaat kijken (hij zit er altijd IN met zijn snufferd) zei hij laatst zelf "naar achteren he mama" en ging netjes naar achteren op de grond zitten. Dus het helpt, opvoeden

Is geen heftig voorbeeld als van bijten e.d. maar ook dat wordt wel minder
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † zaterdag 11 maart 2006 @ 11:51:52 #268
81992 Githa
pi_35935710
M@x, ik vervloek het doorkomen ervan wel ... de pijn iig, maar ben blij dat er tandjes zitten.
De tandarts zei wel dat het uniek was als er niks onder zou zitten, maarja uniek is Jordy tochal was dus niet echt geruststellend.

Rezell .... bijna hé
* Githa gaat een plekje reserveren voor Renzell en Julius.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 11:59:56 #269
105888 renzell
pi_35935895
Ha ha, wat lief! Juultje staat al te trappelen aan de bank! Hij voelt zich al heel wat. Wil alles zelf bepalen en vooral grotemensenvoer eten, zoals Gado Gado, kroepoek, couscous en spagetthi bolognese met veel te veel knoflook... Tot over een maandje!
En geef Jordy maar een dikke kus! Tandjes die doorkomen zijn weliswaar superstoer, maar kunnen ook erg veel zeer doen!
pi_35935940
Toekomstig HALT-klantje!
Maar Max... het klinkt mij in de oren alsof jullie het goed aanpakken hoor. En dit consequent blijven doen lijkt mij de manier om hem bij te brengen dat het niet mag wat hij doet. Hij is toch grenzen aan het verkennen en zijn geestelijke ontwikkeling is nog niet groot genoeg om dat na 1 keer te snappen. Die van mij is 14 maanden en moet ik wel 100 keer vertellen dat hij niet met een blokje op de tafel mag slaan. Hij snapt me volgens mij ook verdomd goed, brult ff boos, kijkt me uitdagend aan en doet het nog eens! Ik blijf herhalen dat het niet mag en als ik er genoeg van heb, pak ik het blokje af en doe het op de grond. Na een week doet hij het niet meer. Dat bijten heeft nog langer geduurd geloof ik... en zou me ook niets verbazen als die periode nog eens terug kwam.
Kai moet alles nog uitvinden en reageert op de meest primitieve manier. Als jij iemands pen wilt lenen en diegene schrijft nog ff door, zou je hem ook het liefst een ram geven en de pen afpakken omdat je snel ff wat op wilt schrijven. Maar ja.. je bent volwassen en je weet dat 'dat gedrag onacceptabel' is!
Trouwens... dat hij zeurderig en dreinerig is.... is 15 maanden niet de tijd voor een nieuw geestelijk 'groeistuipje'?
  zaterdag 11 maart 2006 @ 12:03:28 #271
24188 Belana
kloon van belana
pi_35935984
renzell, dat soort dingen heeft Liam altijd mee gegeten, andere dingen vond ie smakeloos ofzo
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 11 maart 2006 @ 12:07:45 #272
105888 renzell
pi_35936087
Ja, deze meneer dus ook. Babyvoer is saai en voor watjes en grotemensenvoer is voor stoere mannen zoals Julius!
  zaterdag 11 maart 2006 @ 12:12:01 #273
3142 m@x
pi_35936219
Die van mij is een watje Wat wij voor hem klaarmaken eet hij niet (tenzij het couscous of nasi goreng is) en een potje krijgt hij met moeite half leeg want dat vindt hij eigenlijk ook niet eens zo lekker. Kroepoek is altijd

Ik heb ook aan een groeistuipje zitten denken Mammietje want hij lijkt ook veel meer honger te hebben dan normaal. Hij eet bijvoorbeeld tussen de middag nu bijna twee boterhammen ipv eentje.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 12:12:41 #274
105888 renzell
pi_35936241
Watjes zijn ook cool!
  zaterdag 11 maart 2006 @ 13:10:06 #275
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_35937789
Ik zie Maria nu al voor de 4e dag achter elkaar niet overdag. En ik mis haar ontzettend. Morgen gaan we de hele dag samen zijn en maandag en dinsdag ook. Oh zo.

Sterkte voor alle moeders en kindjes in de tanden-periode. Maria zat er de afgelopen tijd (en nog een beetje) weer middenin en het is soms zo vervelend en zielig.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 11 maart 2006 @ 13:41:07 #276
3142 m@x
pi_35938676
4 dagen is ook wel heelik hem erg lang hoor. Bij ons zit er hoogstens 2 dagen tussen (dan zie ik hem dus wel als ik uit mijn werk kom)

Mijn tandjesmonster zit nu lekker onder het genot van een perenijsje naar Boohbah te kijken. Toen we hem net uit zijn bedje haalden kwamen we tot de conclusie dat er weer een tandje of kiesje aan zit te komen.
pi_35938825
M@x wat is Boohbah?
pi_35939444
Waar is Maria nu dan Sugar? Of ben je zelf weg.

Moussy wat otnzettend leuk dat de psz je meevalt! Jans gaat 4 dagdelen. 2 ochtenden en 2 middagen. Op de ochtende mag je altijd het 1e half uur koffie en thee drinken. Doe ik ook altijd hoor. Jans speelt, komt kusje geven en speelt weer. Wel grappig om te zien. (ook zie je zo de streken van je kind, zoals het afpakken het uit de trekken enz enz)

M@x Jans was en is precies als Kai. Ze werpt zichzelf echt in de strijd om haar zin te krijgen. Ze is net een sumoworstelaartje soms Er zijn zelfs vriendinnetjes van Bo die haar helemaal niet leuk vinden Nu ze beter praat word het gelukkig wat minder. Maar temperament heeft ze wel in zich Net zoals Belana zegt veel blijven herhalen. Er is altijd wel iets wat aankomt. (hoop ik dan )

Githa tandjes O nee Jordy
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 11 maart 2006 @ 14:18:32 #279
3142 m@x
pi_35939663
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:46 schreef Stiekemurd het volgende:
M@x wat is Boohbah?
dit:
pi_35939745
Ja op www.boohbah.com kun je ze zien
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  FOK!fossiel zaterdag 11 maart 2006 @ 14:22:41 #281
2628 Karin
pi_35939757
M@x het klinkt echt heel herkenbaar. Hou je voor dat het echt maar een fase is. Bram was ook echt heel erg, driftbuien, niet normaal meer gewoon. Maar sinds hij beter praat gaat dat echt veel beter.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 14:24:26 #282
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35939808
Renzell, fijn je hier weer te zien!
Githa.... daar komen ze dan echt.. 2 knoeperds van tanden! (En ik kan me je zorgen levendig voorstellen )
(Ik deel alleeeeen even kusjes uit, heb haaaast!)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_35941772
Max ik heb er nog nooit van gehoord of iets van gezien, maar tziet er grappig uit!
  zaterdag 11 maart 2006 @ 15:53:28 #284
24188 Belana
kloon van belana
pi_35941853
boohbah daar heb ik Liam tijden lang mee vermaakt
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 11 maart 2006 @ 16:05:01 #285
3142 m@x
pi_35942142
Ik vind Boohbah eng Volgens mij is het bedacht door iemand die op dat moment een pilletje teveel had ingenomen. Die dansjes Kai vindt het echter prachtig. Hij gaat mee zitten wiegen op de muziek en roept af en toe keihard "BAHBAH"
  zaterdag 11 maart 2006 @ 16:06:19 #286
24188 Belana
kloon van belana
pi_35942172
ik vind boohbah net zo erg al de teletubbies maar het is dan ook van dezelfde makers
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 11 maart 2006 @ 16:11:51 #287
3142 m@x
pi_35942303
Aha, dat verklaart een hoop

Ohja, nog een vraagje voor de wat meer ervaren moeders. Hoe wordt boodschappen doen weer leuk? Het is hier sinds een paar weken een drama. We hebben alles al geprobeerd van meerijden in het winkelwagentje tot zoethouden met soepstengels, drinken en speelgoedjes. Niks lijkt te helpen en boodschappen doen of gewoon een tripje richting winkels om de tijd te verdrijven is zo langzamerhand bijna onmogelijk.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 16:18:39 #288
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_35942456
Freek is nu bijna 4, en sinds een paar weken kan ie weer normaal mee naar de winkel/bieb/etc..
Blijven proberen, en de weekendboodschappen proberen in je eentje te doen.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 16:26:27 #289
3142 m@x
pi_35942627
Ik hoop dat Kai al eerder normaal mee kan.
pi_35946539
Boobah is eng, maar dat clowntje uit de studio 100 serie, hoe het het kreng ook alweer...Danielle loopt ermee weg. BAH! Vanmiddag ben ik trouwens gekrabt door mijn dochter ..ik maate een grapje, mevrouw zei 'nee' en krabte me toen heeeeel hard. Ontdaan was ik!!! (en ze kreeg straf uiteraard )
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_35946568
we kopen trouwens maar gewoon een 1 of ander plastieken zandbakkie (die schildpad is wel eeeeeeeeeeerg leuk Karin!) en dan zien we wel k++dingen!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  zaterdag 11 maart 2006 @ 20:19:41 #292
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_35949597
Wij doen hier altijd de weekboodschappen met z'n vijfen. De kids gaan gewoon mee. Storm vond naar de winkel altijd al geweldig en de andere twee zijn niet anders gewend als dat ze meegaan. Wel heb ik altijd een boodschappenlijstje en de jongens zijn nu zover dat ze helpen boodschappen ophalen. Dus dingen die laag staan en die niet zo breekbaar zijn mogen hun halen. Lune (nu 2 1/2 jaar) wil inmiddels ook niet altijd meer in de kar, maar ook helpen boodschappen halen. Dus nu gaan ze met hun drieen door de winkel. En dat is gaat best heel goed en is best gezellig. Wel hebben we vanaf het begin gezegd dat ze alleen mogen pakken wat wij vragen. Ze zullen dus ook niet met snoep of iets terugkomen. Bij niet luisterend gedrag krijgen ze straf in de vorm van in de kar zitten of met een hand aan de kar mee moeten lopen. Maar boodschappen is iets wat we gewoon elke week doen en wat ze ook gewend zijn. En ik heb ook een aantal keren met een gillend kind in de Aldi rondgewandeld hoor (donderdags doe ik met de jongste twee de aldi-boodschappen). Dan kijken mensen mij ook wel eens na, maar daar trek ik me niets van aan. Na een gangpad is het afgelopen, Lune heeft door dat ze haar zin niet krijgt en we kunnen rustig verder winkelen. Succes ermee M@x en het gaat echt wel weer beter hoor....(en ja de oudste heeft ook wel eens op de grond liggen gillen omdat hij zijn zin niet kreeg,, omstanders vonden het best zielig, maar mama is een eigenwijze stijfkop die niet toegeeft dus jammer voor hem heeft ie het nooit gewonnen..)
As het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...
Mama van Storm (10-12-2000), Sverre (19-08-2002) en Lune (05-09-2003)
  Jubileum moderator zaterdag 11 maart 2006 @ 20:19:50 #293
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_35949604
Catoot ik heb een zand (en water)tafel en ik blijf dat een superoplossing vinden. Ik schuif hem zo in de schuur als ze klaar zijn, ze zitten niet van top tot teen onder het zand en ze kunnen er zoo onwijs lief mee spelen. Meestal zit er zand in en bij heel mooi weer water, wat natuurlijk nog mooier is.

Iris krijgt eindelijk haar laatste serie van 4 kiezen. Ik had de moed al bijna opgegeven maar eindelijk komen ze dan door. Ze heeft er wel last van maar het grappige is dat ze dat nu kan vertellen. Dat heb je bij de eerdere tanden en kiezen helemaal niet en dan moet je maar gokken waar de chagrijnige bui vandaan komt. Nu komt ze gewoon "mama, kiesjes doen pijn" naar me toe.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_35951523
Catootje, is dat Bumba niet? die vind ik ook wel schattig.
en Lois, ja zo'n zand/water tafel lijkt me ook erg leuk. kan er ook zand en water tegelijk in? of is 't 1 vak?
m@x, balen joh die buien van Kai. maar ook hier de ervaring dat 't echt iets van voorbijgaande aard is, dus hopelijk duurt 't niet te lang. winkelen doe ik sowieso liever alleen trouwens, dus ik zou er al niet snel voor kiezen om dat met de kinderen te doen. althans, niet als ik rustig wil zoeken naar bepaalde dingen, of heel veel winkels af moet. ik neem piet wel eens mee hoor, maar dan hou ik het wel enigszins behapbaar voor hem, dan is hij nog prima te sturen en voelt hij zich ook vereerd dat ie mee mag. de gewone dagelijkse boodschappen gaan wel goed hier, meestal zitten ze dan allebei braaf in de duowagen, en als ik zeker wil weten dat 't goed gaat gaan we vooraf even bij de bakker langs en krijgen ze allebei een kaasstengel.
pi_35951606
boohbah vinden ze hier wel leuk op de pc, maar ook lang niet alle onderdelen hoor. op TV vind ik het ook erg heftig en spacy, en het komt ook nooit meer op momenten dat wij kijken geloof ik dus weinig ervaring mee.
  Jubileum moderator zaterdag 11 maart 2006 @ 21:08:38 #296
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_35951655
Het zijn 2 bakken naast elkaar Bix.
Dat boodschappen verhaal kon woordelijk mijn verhaal zijn *bij Bix aansluit met kaasstengels*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 11 maart 2006 @ 22:43:05 #297
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_35956011
Maxim Bumba als die op tv komt kijkt hij mij gelijk aan met een dikke glimlach van oor tot oor en wijzen naar Ba!
  zaterdag 11 maart 2006 @ 22:46:36 #298
37150 livelink
pi_35956183
Boodschappen gaat hier wel goed, maar ik bind Job ongeveer vast in de buggy en laat Katja los lopen. Een keer had Job zich ook los weten te wurmen uit de buggy en met twee loslopende kinderen in de supermarkt wist ik niet meer waar ik het had. Ik was Job ook volledig kwijt, todat een buurtgenoot naar me toe kwam om te vertellen waar hij zat. Zat hij midden in de winkel op de grond een Sinterklaasboek te lezen. Hij was echt de wereld om zich heen vergeten

Even een vraagje: Job spuugt nu al 3 dagen heel veel en heeft nu ook diarree. Ik wilde hem daarom vanavond ORS geven, maar dat weigert hij te drinken. Hij vond het hardstikke vies en na twee slokken vond hij het meer dan genoeg. Hebben jullie nog tips voor het toedienen van ORS?
  zaterdag 11 maart 2006 @ 22:48:17 #299
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35956295
livelink, ik heb het wat opgewarmd voor arwen toen ze het kreeg..
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zaterdag 11 maart 2006 @ 22:50:58 #300
37150 livelink
pi_35956441
Heb jij het dan met water of met melk klaargemaakt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')