En een overmatig getunede jap in de OPquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
niets posten in vorige sc en dan opje maken en weer pleite?![]()
[PTA SC] 1935 Auburn Model 851quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
niets posten in vorige sc en dan opje maken en weer pleite?![]()
zal het de volgende keer nogmaal doenquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En een overmatig getunede jap in de OP
Waar zeg ik dat ik het niet leuk vind?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zal het de volgende keer nogmaal doen![]()
nergensquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik het niet leuk vind?
Je hebt er echt een sport van gemaakt dat wanneer in m'n laatste peuk aansteek je online komt in de SC ehquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:49 schreef Sjoewe het volgende:
Mehhhhh
Ik wordt kankergek van al die kankerreisaanbieders die je vanalles bieden dat niet meer blijkt te kunnenquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt er echt een sport van gemaakt dat wanneer in m'n laatste peuk aansteek je online komt in de SC eh
Wat let je?quote:Op donderdag 2 maart 2006 08:43 schreef Klonk het volgende:
ik neem me telkens voor er aan mee te doen
Gewoon eerste race Honda kiezenquote:Op donderdag 2 maart 2006 08:56 schreef vlad het volgende:
heb te lang formule 1 niet kunnen volgen om daar nu een zinnige voorspelling voor te kunnen doen![]()
honda heeft wel altijd de mooiste blow-up'squote:Op donderdag 2 maart 2006 08:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Gewoon eerste race Honda kiezenDan weet je de tweede race alles.
Eerst zien dan gelovenquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:15 schreef Googolplexian het volgende:
Alfisti
Vlad: Die tijd is voorbij. Honda heeft voor 2006 waarschijnlijk de meest betrouwbare motor
Ik weet niet of ze qua snelheid op hetzelfde niveau zitten als Renault, McLaren en Ferrari... Alle drie die teams zeggen dat Renault momenteel het snelst is gevolgd door Honda.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:18 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Eerst zien dan gelovenZou wel stoer zijn als ze ferrari voobij gaan, maar goed dromen mag altijd.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:25 schreef Ballebek het volgende:
Maare, iemand een idee waar ik een nieuwe DVD voor de Volvo V50 vandaan kan halen zodat weer alle straten erin staan die er nu niet in staan?
Ook voor mijn 307 een gewenste optie maar ik weiger het te kopen voor die schofterige prijzen
quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:46 schreef Googolplexian het volgende:
Tjabster
http://media.vidilife.com/video/2005/10/11/10397/497437.wmv
Mooi, als daar maar niet tegenover staat om bij el sombrero te gaan kanenquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:32 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Ik zal het vanmiddag eens aan een maat van me vragen.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:53 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Mooi, als daar maar niet tegenover staat om bij el sombrero te gaan kanen![]()
Ja, alle 4 de mensen waren allergisch voor hetzelfdequote:Op donderdag 2 maart 2006 09:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Volgens mij ben je toch echt in de war hoor
of je hebt 'r iets gegeten waar je allergisch voor bent.
Knap als je gisterenavondlaat nog online wasquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Mogge
12 uren geslapen vannachtHeerlijk. wat ingehaald
Friesland is een andere tijdzonequote:Op donderdag 2 maart 2006 10:00 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Knap als je gisterenavondlaat nog online was![]()
Afzagen, af laten drijven, laten zinken ...quote:
En niemand anders in het restaurant werd ziekquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:56 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ja, alle 4 de mensen waren allergisch voor hetzelfde![]()
Ik ben door naar de volgende rondequote:Op donderdag 2 maart 2006 10:00 schreef Klonk het volgende:
geen zin om terug te lezen hoe is het gesprek gister gegaan Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ?
da's in ieder geval wat tochquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben door naar de volgende ronde
quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:00 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Knap als je gisterenavondlaat nog online was![]()
Ik heb 11 en een half uur naar boven afgerond, mag ik?quote:
Als jij met 12 bloedmooie vrouwen op stap bent HELL YEAH dat je dan gaat zuipen jaquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En niemand anders in het restaurant werd ziekStevig aan het zuup'n geweest dan misschien
Alexxxxx
![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:08 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Als jij met 12 bloedmooie vrouwen op stap bent HELL YEAH dat je dan gaat zuipen ja
Ik geloof ook wel dat het een incident is geweest hoor verder...
De meisjes waren ieg dronken genoeg om fijne gesprekken mee aan te gaan; was de verjaardag van 1 van hun dus eerst Champagne en toen te veel flessen rose met als after diner drink een goeie fles wodkaquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:13 schreef Ballebek het volgende:
[..]
De meisjes waren ieg dronken genoeg om fijne gesprekken mee aan te gaan; was de verjaardag van 1 van hun dus eerst Champagne en toen te veel flessen rose met als after diner drink een goeie fles wodka
Kotsen heb ik niet genoemd, allemaal een de spetterschijt was hetquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:16 schreef Googolplexian het volgende:
[..]gemixed met gekruid en vlezig Mexicaans eten. I get the point (kleurrijk-projectiel-kotsen).
Ah ... race-poep, gezellig. Wie heeft gewonnen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:17 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Kotsen heb ik niet genoemd, allemaal een de spetterschijt was het![]()
Ik niet, volgende middag over, ander meisje 2 dagen en die zat toen in de trein van Den Haag naar Parijs en 's avonds ook weer terugquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ah ... race-poep, gezellig. Wie heeft gewonnen?
whahahaquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:20 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik niet, volgende middag over, ander meisje 2 dagen en die zat toen in de trein van Den Haag naar Parijs en 's avonds ook weer terug![]()
euh ... vanaf 16 is het legaal toch?quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:22 schreef Ballebek het volgende:
Moest gisteren op een middelbare school werken; eng hoe jong die meisjes er tegenwoordig uit zien die in 6 VWO zitten
3 Jaar terug had ik nog zoiets van dat kan prima maar nu niet meer (paar meisjes gehad die mij wel spannend vonden kennelijk niet op in gegaan gewoon gezegd dat ik te oud was voor ze)
Dat wel maar wil je het ook nog...quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:23 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
euh ... vanaf 16 is het legaal toch?
ik vergat telkens mijn digicam mee te nemen, had bij een daf dealer in de buurt wat mooie oldtimers gespot en nu zijn ze wegquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Werk ze Klonk
Ik ga weer verder met foto's op BB te zetten![]()
Wie gat er dan ook op pad zonder digicamquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik vergat telkens mijn digicam mee te nemen, had bij een daf dealer in de buurt wat mooie oldtimers gespot en nu zijn ze weg![]()
Ik vergeet um ook heel vaak...quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wie gat er dan ook op pad zonder digicam
Op 16 zijn ze nog kneedbaar. Vanaf 20 hebben ze al een eigen (verkeerde) mening.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:24 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Dat wel maar wil je het ook nog...
Liever een meid van 20+ tegenwoordig.
Ik stap straks in de 155 EN JIJ LEKKER NIET muaaahahahahahhahaquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
LEKKER VRIJ![]()
EN JIJ LEKKER NIET muahahahaha![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:39 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik stap straks in de 155 EN JIJ LEKKER NIET muaaahahahahahhaha
hihihilarisch............zooooooooooo grappigquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:32 schreef Tjabbo het volgende:
hehe ff een woordgarpje
alfisti kerel nog zo fijn, een vuist in je hol doet echt wel pijn
Sorry
gecondoleerdquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:39 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik stap straks in de 155 EN JIJ LEKKER NIET muaaahahahahahhaha
Zaterdag mag je weer even sturenquote:
raken we gelijk van de weg, aangezien ik nu de 205 gewend benquote:
ik rij dan welquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
raken we gelijk van de weg, aangezien ik nu de 205 gewend ben
geen stuurbekrachtiging, geen rembekrachtiging etc.![]()
ik weet ut: -2 (kansloos)quote:
11:30quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:45 schreef Alfisti het volgende:
[..]
ik weet ut: -2 (kansloos)
@Bo: Hoe laat is die gemaakt?![]()
Zo was het weer bij ons ook rond die tijd, kijk je op de site van meteo consult staat er voor midden nederland zonnigquote:
Aaaaaaaah, je was de enige noob gister? *knuf*quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:58 schreef M5 het volgende:
gisteren ging het erg rap met die auto's. met een paar ervaren gasten met ook een lekker pittige rijstijl ff 'n bootje vol met auto's gepropt.![]()
bizar hequote:Op donderdag 2 maart 2006 12:05 schreef Alfisti het volgende:
[..]
zo ver zitten we niet van elkaar, hier de hele morgen al zon...
quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Aaaaaaaah, je was de enige noob gister? *knuf*
A'dam is nog geen besmet gebied toch?quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:03 schreef BoJo het volgende:
Ophokplicht katten in besmette gebieden
kut
mijn kat is aan komen lopen jaren geleden en ze doet altijd haar behoefte buiten, we hebben niet eens een kattenbak. 2 jaar geleden werd ze aangereden door een auto, toen heeft ze 2 nachtjes in het asiel gezeten, toen ze terug was bijna 24 uur geslapen en daarna gewoon stug mank naar buiten om te schijten, ook al hadden we toen wel een kattenbak voor haar gehaald.![]()
dat word kut haar binnen te moeten houden![]()
dat word watquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:07 schreef M5 het volgende:
[..]
A'dam is nog geen besmet gebied toch?
heb je nog ff tijd om 't beestje te laten wennen aan een kattenbak
heb je er geen zekering tussen zitten?quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:03 schreef vlad het volgende:
ben ik weer even![]()
gister ging ik de nieuwe injector testen. Hang dat ding aan de testbank, zet de schakelaar om: "poef". heel gorinchem en omgeving zonder stroom![]()
![]()
of het is een flink ontwerp-fout of gewoon toeval![]()
tuurlijk heb ik er geen zekering tussen zitten manquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:05 schreef lipje het volgende:
[..]
heb je er geen zekering tussen zitten?
Eneco scheldt op Tennet vanwege een kabelbreuk
Maar leuk toeval![]()
13.82 Vquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:15 schreef lipje het volgende:
och hoeveel stroom zet je er nou op? 12V?
En zekeringen zitten toch wel in je meterkast
vrije tijdsletquote:
Dan was het gister vast een productieve dagquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:17 schreef vlad het volgende:
[..]
13.82 Vmaar dat wisselt ook omdat ik aan het testen ben
(soms ook 6V)
en dat laatste neem ik wel aan![]()
niet echt, maar nu weer goed gemaaktquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:21 schreef lipje het volgende:
[..]
Dan was het gister vast een productieve dag
was preciers wat ik dachtquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:47 schreef lipje het volgende:
een lowbudget last minute reis naar .......... Ski dome Maastrich![]()
als in sochtends werkne, savonds werken en trainen vrije tijd ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:20 schreef lipje het volgende:
[..]
vrije tijdsletzijn je 8 weken gevangenis nog niet om?
gaan wij ons hier bezatten dan?quote:
Hier ook meeste sneeuw weg. Directeur had het zwaar met zijn BMW hier vanmorgen. Ze hadden niet gestrooid hier en al die vrachtwagens hebben er een ijsbaan van gemaaktquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:03 schreef Spyronius het volgende:
hier schijnt de zon eindelijk en de sneeuw is haast weer weg
10 dagen ergens in Frankrijk dat is wat ik weetquote:
klinkt al beterquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
10 dagen ergens in Frankrijk dat is wat ik weet
Gaan we naar de mexicaan in denhaagquote:
Ik hoop voordat de bus morgen vertrektquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:21 schreef vlad het volgende:
[..]
klinkt al beteren wanneer weet je meer?
ik ben van de partijquote:
De lesauto is kapot gegaan op een rotondequote:Op donderdag 2 maart 2006 14:33 schreef Sjoewe het volgende:
En heb je de rotonde rond gedrift?
Mierenneukerwoordfascistspellingsnaziquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:37 schreef Alexxxxx het volgende:
de rotonde zegt ieer zijn 80 rotondes in Leeuwarden en ik schat dat ik er 50 heb gehad het afgelopen uur
Kijk naar jezelfquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mierenneukerwoordfascistspellingsnazi
Goed hequote:Op donderdag 2 maart 2006 14:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kijk naar jezelfeen SP-stemmer die op wintersport gaat, nota bene in verkiezingstijd
Sjoewe Klein GuKooistraquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Goed heIk ben uit hyprocrisie geboren
![]()
Ik ga na het weekend maar weer eens richting Arnhem, ben toch een paar daagjes vrij dan.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:28 schreef vlad het volgende:
[..]
ik ben van de partij![]()
ben vorige week bij de mexicaan in arnhem geweest![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De lesauto is kapot gegaan op een rotonde
Ineena lemaal kabal aldsof er een fiets onde de auto zat of zo.. snel aan de kant, niks te izne, weer verder gereden, geen kabaal meer
En er is hier amper sneeuw.
Dat zijn FWNK en Brechtje hoorquote:
niet deconstructief onderzoekquote:
Fwnk en seks met iets anders dan z'n handje zeker?quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:55 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dan? Was je er bij?
Sjoewe is een beroemde Duitse kinderverloskundigequote:Op donderdag 2 maart 2006 14:55 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dan? Was je er bij?
Zou hij glad sneller glijden?quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Fwnk en seks met iets anders dan z'n handje zeker?![]()
Ik trek die baby's er zo uitquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sjoewe is een beroemde Duitse kinderverloskundige
ik ben overtuigd. Je hebt helemaal gelijk Sjoewequote:Op donderdag 2 maart 2006 14:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Fwnk en seks met iets anders dan z'n handje zeker?![]()
Drift soepel de bocht doorquote:
op de rotondequote:
Heb je die smurfin gezien?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:03 schreef Spyronius het volgende:
Hmm weer een topic waar ik in gepost heb en die een slotje heeft gekregen...
nee kan jij m niet nog eens posten dan?quote:
Niet als ik zelf een smurf wil blijvenquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:16 schreef lipje het volgende:
[..]
nee kan jij m niet nog eens posten dan?
Das wel een heel groot badquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:32 schreef lipje het volgende:
dan is deze leuker:
http://www.aeroplastics.net/smit/smurfin.jpg
zal r vriendje leuk vindenquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:30 schreef Alexxxxx het volgende:
138. 142) 31310 09201 0171 171 Alexxxxx
139. 140) 31288 03699 0057 057 Mukie
Keihard over Mukie heen gegaan
Nou, post eens wat leuks danquote:
Ik heb het over vrachtwagensquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:51 schreef lipje het volgende:
hmm dan plaats je ze hier: [centraal] Neppe Sjonnies. Damn.
Zolang het geen PeterBilt's, Mack's, Freightliners of andere dikke Amerikaanse Vrachtwagens zijn, dan idd laat maarquote:
Zitten wel twee Macks tussenquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:59 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Zolang het geen PeterBilt's, Mack's, Freightliners of andere dikke Amerikaanse Vrachtwagens zijn, dan idd laat maar
Mack vs. Overstekende peutertjesquote:
Sterk zeg !quote:
Als hij in die kleren aan het werk is, moet er zeker hoop voor je zijnquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Goedgloeiende, op naaldhakken achter een pompkar
alle bedirjven waar ik tot nu toe heb gewerkt in de transport sector hadden kledingvorschriftenquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als hij in die kleren aan het werk is, moet er zeker hoop voor je zijn
Sandra is nu uit eten met de volksdansvereniging... Ik ga zo maar aan de bruine bonenquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:10 schreef lipje het volgende:
eten.. lekker schnitzeltje en peen/uistamppot
was vrij vandaagquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:12 schreef lipje het volgende:
geen 4 uurtje gehad, bo?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Slagroom.. zo ongeveer het enige eetbare wat we nog in huis hebben
kan de mijne niet een weekje op training bij die van jullie?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:20 schreef Klonk het volgende:
zijn ze altijd al, zijn binnenlekkerbijdeverwarminghangen katten
serieus?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:25 schreef Klonk het volgende:
mocht het zover komen gewoon wat valeriaandruppels in de kattenbak en ze zullen het ding aanbidden als ware het een maria verschijning in een klein zuid limburgs dorpje
Ik ben zo blij dat jij ver weg woontquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:50 schreef Alexxxxx het volgende:
de eerste gevolgen van de bruine bonen vliegen er al uit
Het raam maar open laten dus
quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Ah, ik heb een mooie 853 gevonden, die ben ik nu maken
Terechtquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:51 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat jij ver weg woont
Nee man das een Tjabbo OP, ik heb iets gevonden met als typenaam 853quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
http://modifiedcartrader.com/findVehicle/listingDetail.asp?directID=1622&userZip=&numLat=&numLong=
auto of ???quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee man das een Tjabbo OP, ik heb iets gevonden met als typenaam 853
ga ik niet redden, moet zo eve de stad inquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bobcat
Wedstrijdje doen wie m t eerst heeft?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:06 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ga ik niet redden, moet zo eve de stad inbiertje zuipen!
maar hier nog een auto http://www.autogallery.org.ru/hh853.htm
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zulen we 300D20D foto's gaan posten?
En die staat al lang en breed in mn fotoboekdinggevalquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:Ik bedoel foto's gemaakt met een Canon, niet VAN een canon
Dan heb ik er namelijk maar 1
* Alfisti geeft Alex een dreun met zijn Sigma 50-500mmquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik neem m al niet meer serieus sinds ik weet dat hij nooit analoog heeft geschoten hoor
zelfs ik heb analoog geschotenquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik neem m al niet meer serieus sinds ik weet dat hij nooit analoog heeft geschoten hoor
* Alexxxxx smijt een hadvol fotorolletjes naar Alfistiquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:24 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti geeft Alex een dreun met zijn Sigma 50-500mm![]()
[afbeelding]
breuls?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:25 schreef Googolplexian het volgende:
Bij wie moet ik eigenlijk zijn voor een AI of CDR bestand van het Fok-logo?
* Alfisti gooit ontwikkelaar en fixeer naar Alexxxxxquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
* Alexxxxx smijt een hadvol fotorolletjes naar Alfisti
Ga daar eerst maar eens mee oefenen
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:30 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti gooit ontwikkelaar en fixeer naar Alexxxxx
Napoleon is er klaar mee, jij mag het hebben
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:34 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti start maar met foto's posten
[afbeelding]
Zit er een lampje in?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
[afbeelding]
iemand een doorzichtig schroevendraaiertje nodig?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |