En een overmatig getunede jap in de OPquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
niets posten in vorige sc en dan opje maken en weer pleite?![]()
[PTA SC] 1935 Auburn Model 851quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
niets posten in vorige sc en dan opje maken en weer pleite?![]()
zal het de volgende keer nogmaal doenquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En een overmatig getunede jap in de OP
Waar zeg ik dat ik het niet leuk vind?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zal het de volgende keer nogmaal doen![]()
nergensquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik het niet leuk vind?
Je hebt er echt een sport van gemaakt dat wanneer in m'n laatste peuk aansteek je online komt in de SC ehquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:49 schreef Sjoewe het volgende:
Mehhhhh
Ik wordt kankergek van al die kankerreisaanbieders die je vanalles bieden dat niet meer blijkt te kunnenquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt er echt een sport van gemaakt dat wanneer in m'n laatste peuk aansteek je online komt in de SC eh
Wat let je?quote:Op donderdag 2 maart 2006 08:43 schreef Klonk het volgende:
ik neem me telkens voor er aan mee te doen
Gewoon eerste race Honda kiezenquote:Op donderdag 2 maart 2006 08:56 schreef vlad het volgende:
heb te lang formule 1 niet kunnen volgen om daar nu een zinnige voorspelling voor te kunnen doen![]()
honda heeft wel altijd de mooiste blow-up'squote:Op donderdag 2 maart 2006 08:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Gewoon eerste race Honda kiezenDan weet je de tweede race alles.
Eerst zien dan gelovenquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:15 schreef Googolplexian het volgende:
Alfisti
Vlad: Die tijd is voorbij. Honda heeft voor 2006 waarschijnlijk de meest betrouwbare motor
Ik weet niet of ze qua snelheid op hetzelfde niveau zitten als Renault, McLaren en Ferrari... Alle drie die teams zeggen dat Renault momenteel het snelst is gevolgd door Honda.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:18 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Eerst zien dan gelovenZou wel stoer zijn als ze ferrari voobij gaan, maar goed dromen mag altijd.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:25 schreef Ballebek het volgende:
Maare, iemand een idee waar ik een nieuwe DVD voor de Volvo V50 vandaan kan halen zodat weer alle straten erin staan die er nu niet in staan?
Ook voor mijn 307 een gewenste optie maar ik weiger het te kopen voor die schofterige prijzen
quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:46 schreef Googolplexian het volgende:
Tjabster
http://media.vidilife.com/video/2005/10/11/10397/497437.wmv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |