o?quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik ook want Sandra is het er niet zo mee eens
nee nee nee.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:46 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
o?Tsja ... negers zijn wat lastiger te vertrouwen
Ik zou ook geen zaken met mij doen.
Eh ... dan maak ik toch 2 accounts aan voor jullie? Je kunt ook de account splitsen (2 sites op sub-domains en prefixed databases)quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee nee nee.
Sandra wil dat ze het alleen recht over die site krijgt. En ik wil er wat foto's op uppen hosten
Ken je toevallig een mexicaans restaurant dat een vrachtwagenfotokleurplaat wil?
We hebben hier thuis nog steeds intern overlegquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:53 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Eh ... dan maak ik toch 2 accounts aan voor jullie? Je kunt ook de account splitsen (2 sites op sub-domains en prefixed databases)
Geen zorgen over kleurplatenik weet echt nog wel een opdrachtje en zo niet dan lig ik er echt niet wakker van (kost mij niet zoveel namelijk
)
No rushquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We hebben hier thuis nog steeds intern overleg
quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Citroën ZX
Eigenaar: Bosman Auto's
Land van herkomst: Nederland
Datum: 28-02-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Ik krijg automatishc bericht als ik iets krijg, ebn heb niks gekregen. naar mn @gmail / @fok adres?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:07 schreef hermandeperman het volgende:
Alexxxx, check je mail, ik heb me toch een partij zut naar je verzonden
![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We hebben hier thuis nog steeds intiem overleg
Ah ... je accepteert ook foto's van anderen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat is een legeruitvoering van de Trabant, de oostduitse versie van de DAF YA66 zeg maar
Ahhh oke, hij stond ook naast een schip uit Ukraine jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat is een legeruitvoering van de Trabant, de oostduitse versie van de DAF YA66 zeg maar
Daar kom je nu achterquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ah ... je accepteert ook foto's van anderen?Dan ga ik maar eens met de camera op pad
Wil je ook bootjes op de foto dan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar kom je nu achter![]()
Als je wilt kun je zelrfs lid worden en ze er zelf op zetten. Kun je meteen voor jezlef spammen, want er zijn ook niet auto-gerelateerde creatieve afdleingen
[afbeelding]
Baggerschuit.
Ik en mijn 256 Mbyte kaartje zijn binnenkort op route Wassenaar > Leiden > Voorschoten > Voorburg > Scheveningen > Voorburg te vindenquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar kom je nu achter![]()
Als je wilt kun je zelrfs lid worden en ze er zelf op zetten. Kun je meteen voor jezlef spammen, want er zijn ook niet auto-gerelateerde creatieve afdleingen
[afbeelding]
Baggerschuit.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:18 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ben douchen, boodschappen doen, eten koken, enz enz enz
Ja hoor. Maar moet je wel er duidleijk bij zetten wat het is en waar het voor dient, ik heb er namelijk amper verstand vanquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wil je ook bootjes op de foto dan?
Daar heb ik er nog wel een paar van![]()
huisman zequote:Op woensdag 1 maart 2006 18:18 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ben douchen, boodschappen doen, eten koken, enz enz enz
quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:19 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik en mijn 256 Mbyte kaartje zijn binnenkort op route Wassenaar > Leiden > Voorschoten > Voorburg > Scheveningen > Voorburg te vinden![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Citroën ZX
Eigenaar: Bosman Auto's
Als ik zeg dat ik een paar uur later een ZX met nog dommere stickers op de foto heb gezet, geloof je me dan?quote:
zien = gelovenquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik een paar uur later een ZX met nog dommere stickers op de foto heb gezet, geloof je me dan?
Aangezien je het gisteren had over 500 foto's op 1 dag, ben ik heel bang dat ik je wel moet gelovenquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik een paar uur later een ZX met nog dommere stickers op de foto heb gezet, geloof je me dan?
lol okquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die komt in het sjonnenbakkentopic. Nog een paar uur, of zelfs een dag geduld dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BoJo![]()
met heel veel fantasie jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:46 schreef BaraCuda het volgende:
[knip]
quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:46 schreef BaraCuda het volgende:
![]()
![]()
...
![]()
![]()
.............
......
![]()
![]()
![]()
...........
...
.........
.............
......
...........
![]()
![]()
![]()
....
..........
............
......
............
![]()
...........
....
..........
...........
......
............
![]()
![]()
![]()
...
![]()
![]()
...
![]()
......
![]()
![]()
![]()
Whahahaquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:55 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding]
vandaar dat we niks van Hugo gehoord hebben![]()
![]()
ik heb de hele dag niet kunnen fokken dus ik was jullie allemaal kwijtquote:
Ik ben er ook alleen vannochtend heel kort even geweestquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb de hele dag niet kunnen fokken dus ik was jullie allemaal kwijt![]()
maar deze pagina maakt een hoop goed![]()
het sneeuwde en onweerde net hier, nu sneeuwt het alleen best flink doorquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:02 schreef BaraCuda het volgende:
Kuuuut men 10cm sneeuw in het noord Ik wil ook sneeuw![]()
ik hoor op radio files van 46 km
Aanstellers... Dit is het 4e jaar dat het tussen 26 feb en 2 maart echt wit is zegmaar...quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
het sneeuwde en onweerde net hier, nu sneeuwt het alleen best flink door![]()
nieuwe ijstijd?![]()
Waarom verkoopt Bo zijn Jeep dan ookquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:21 schreef Alfisti het volgende:
Crea skieen
http://www.auto-motor-und(...)tages_detail?skip=26
ik dacht er net aanquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:24 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Waarom verkoopt Bo zijn Jeep dan ookNu ligt er eindelijk sneeuw
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik dacht er net aan![]()
ik kocht hem net na de sneeuw en verkocht hem net voor de sneeuw![]()
![]()
whahahahaquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:28 schreef Alfisti het volgende:
Verkeersader Noord-Nederland verstopt
GRONINGEN - Tussen Groningen en Zwolle staat woensdagavond bijna bijna 100 kilometer file. Dat meldde de ANWB Verkeersdienst. Op het traject tussen Groningen en Zwolle staat op de A28 rond 18.45 uur 47 kilometer. In tegengestelde richting staat 42 kilometer.
Volgens de ANWB is in het noorden zojuist vijf tot tien centimeter sneeuw gevallen. De problemen op de wegen ontstaan door sneeuwbuien en gladheid.
De spoorbrug over de IJssel bij Zwolle kan sinds woensdagavond 18.00 uur niet meer dicht. Daardoor is er geen treinverkeer mogelijk vanuit het zuiden Zwolle in. Volgens spoorwegbeheerder ProRail is het defect waarschijnlijk te wijten aan de zware sneeuwval in de regio.
Vervangend treinverkeer is volgens ProRail onmogelijk. Hoe lang het duurt voordat de brug weer bereden kan worden, is onduidelijk; de monteurs staan bij Nunspeet in de file.
Whahahahaquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:28 schreef Alfisti het volgende:
Verkeersader Noord-Nederland verstopt
GRONINGEN - Tussen Groningen en Zwolle staat woensdagavond bijna bijna 100 kilometer file. Dat meldde de ANWB Verkeersdienst. Op het traject tussen Groningen en Zwolle staat op de A28 rond 18.45 uur 47 kilometer. In tegengestelde richting staat 42 kilometer.
Volgens de ANWB is in het noorden zojuist vijf tot tien centimeter sneeuw gevallen. De problemen op de wegen ontstaan door sneeuwbuien en gladheid.
De spoorbrug over de IJssel bij Zwolle kan sinds woensdagavond 18.00 uur niet meer dicht. Daardoor is er geen treinverkeer mogelijk vanuit het zuiden Zwolle in. Volgens spoorwegbeheerder ProRail is het defect waarschijnlijk te wijten aan de zware sneeuwval in de regio.
Vervangend treinverkeer is volgens ProRail onmogelijk. Hoe lang het duurt voordat de brug weer bereden kan worden, is onduidelijk; de monteurs staan bij Nunspeet in de file.
Buiten voetbalquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:49 schreef BazzoS het volgende:
Heeft iemand nog een tvtip voor vanavond?
quote:
welke groep?quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:53 schreef BaraCuda het volgende:
Nee Crash is een goede filmsta wel op FTD
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]dude
![]()
Echt dude, ik zat te kijken en ik dacht al wel....hmmm dit ga ni goed komme...
En ineens broek uit en ragt ie hem er zo achterin![]()
Ik dacht ok kan gebeuren.... vervolgends allemaal intieme scenes8.0 m'n kont!
dus je had het zo kunnen wetenquote:Plot Outline: Based on the E. Annie Proulx story about a forbidden and secretive relationship between two cowboys and their lives over the years. (more) (view trailer)
Omdat het algemeen bekend is dat het een homofilm isquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:38 schreef BaraCuda het volgende:
Waarom staat er bij een film als Brokeback Mountain niet in de download lijst dat het over 2 cowboys gaat die elkaar fijn gaan uithollen in een tentje en intiem gaan lebberen
1e keer dat ik een film afzet... Mijn god
Heb niks tegen homo's maar als ze op een 82cm tv close up elkaar af liggen te lebberen a 2 3 minuten ben ik er klaar mee
ik heb m op DVD in de kastquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:58 schreef Alfisti het volgende:
Trucks
Canada
Horror
95 minuten
geregisseerd door Chris Thomson
met Timothy Busfield, Brenda Bakke en Aidan Devine
In Amerika's beruchte Area 51 zone, bekend om zijn UFO waarnemingen en kleine gehuchten, worden de inwoners gegijzeld door een mysterieus convooi op hol geslagen trucks. In de stad Lunar gaat Hope een aantal UFO-toeristen ophalen. Hope is pas gescheiden en is de eigenaresse van de plaatselijke herberg. Zij is goed bevriend met Ray, die het enige benzinestation bezit. Na de dood van zijn vrouw is deze met zijn zoon in Lunar komen wonen. Op weg terug worden Hope met haar gezelschap toeristen bijna van de weg af gereden door een truck zonder bestuurder. Terug in de stad merken zij dat het echt mis is.
in cores
Ik normaal ook, maar als er 8.0 achter staat is het voor mij al goedquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:00 schreef BoJo het volgende:
ik check altijd eerst IMDB
[..]
dus je had het zo kunnen weten![]()
Ik heb ooit eens 10 min gekeken.......... en toen in slaap gevallenquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb m op DVD in de kaststaat tussen de slechte films ipv tussen de vrachtwagenfilms, dat wel
ja, zooooooooooooo klote!quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:03 schreef BazzoS het volgende:
Hebben jullie dat wel eens? Een sneetje midden in je onderlip (door de droogte) dat elke keer open scheurt als je je mond beweegt?![]()
Kunt wel zien dat je er verstand van hebtquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
en geen warez requesten en nieuwdgroepblablab he?
totaal niksquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kunt wel zien dat je er verstand van hebt
een gechopte of niet?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:07 schreef lipje het volgende:
http://www.auto-motor-und(...)stages_detail?skip=6
is dat een ovlov 850?![]()
Heb wel eens een m'n onderlip op een sneetjequote:Op woensdag 1 maart 2006 20:03 schreef BazzoS het volgende:
Hebben jullie dat wel eens? Een sneetje midden in je onderlip (door de droogte) dat elke keer open scheurt als je je mond beweegt?![]()
Al vier wekenquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:03 schreef BazzoS het volgende:
daar droogt je lip niet van uitquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb wel eens een m'n onderlip op een sneetjewhahahahahaha
wat een inkopper
![]()
ik vroeg alleen in welke groep zodat ik zelf niet eerst alle groepen hoef af te zoeken. het downloaden gebeurd toch wel met of zonder zijn hulpquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
en geen warez requesten en nieuwdgroepblablab he?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Scherp, maar daar ging het ook niet om
Nivea is het enige dat helpt bij mij ... nix Blistex of Labelloquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:08 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik sinds vandaag, gelijk vanochtend om half 6 toen ik wilde eten
serie dagelijksquote:
alle sleuk en aardig, maar dat soort dingen besrpeek je maar per mail of msnquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vroeg alleen in welke groep zodat ik zelf niet eerst alle groepen hoef af te zoeken. het downloaden gebeurd toch wel met of zonder zijn hulp![]()
neger lippenquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nivea is het enige dat helpt bij mij ... nix Blistex of Labello
labello werkt bar slecht jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nivea is het enige dat helpt bij mij ... nix Blistex of Labello
Ik heb nu al zin in mn rijles morgenquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:28 schreef Alfisti het volgende:
De ANWB ontraadt automobilisten woensdagavond en -nacht de weg op te gaan in het gebied boven de grote rivieren.
Sneeuwbuien zorgen voor gladde en op sommige plekken onbegaanbare wegen. Bij Amsterdam en Zwolle leidden de weersomstandigheden al tot files tot 50 kilometer.
Geef je instructeur driftlesquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb nu al zin in mn rijles morgen
Van V8power.nlquote:Ik dacht dat ik nooit last zou hebben van foto kopieerders maar helaas zelfs ik heb er last van(ik vind dat ik uber waardeloos fotografeer maar ik vind alles aan mezelf waardeloos zal denk er wel aan liggen dat ik m'n huidskleur haat en lichtlijk racist ben)
Maar de brood mongooltjes achter de site floratrucks.nl lopen gewoon fotos van truckway.nl weg te halen knippen daarna gezellig ff het adres en mijn naam weg en zetten ze daarna op hun site. Ik heb er totaal geen problemen mee als iemand fotos van mij waar de copyrigth gewoon op staat kopieerd naar zijn site maar als ze gaan knippen word ik best link en wens ik de persoon de ziekte toe waar het word anker in zit.
enkele gejatte fotos.....
http://www.floratrucks.nl/images/fotos/vhheemskerk.jpg
http://www.floratrucks.nl/images/fotos/vjvdkwaak1.jpg
http://www.floratrucks.nl/images/fotos/vheyer1.jpg
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Van V8power.nlwaar het zo tof is om racist te zijn dat zlefs negers een hekel aan zichzelf krijgen
![]()
* Alfisti maakt BazzoS ff wakkerquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:38 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Toen ik net naar buiten keek lag er dus al 2 cm
Die jongen is gekleurd... en zegt dat hij een hekel aan zichzlef heeft omdat hij een kleurtje heeft, omdat hij racist isquote:
't is buiten nog niet eens volledig bedektquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:40 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti maakt BazzoS ff wakker
Wel opletten he!
Whehehe je hebt geen rijbewijsquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:54 schreef Sjoewe het volgende:
Wat een takkeweerTien minuten fietsen en ik kom binnen als een sneeuwpop
en mijn Auto zit helemaal onder het zoutquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:54 schreef Sjoewe het volgende:
Wat een takkeweerTien minuten fietsen en ik kom binnen als een sneeuwpop
Mja ruilenquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
en mijn Auto zit helemaal onder het zout![]()
mercedes vitoquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehehe, prefereer jij een volvo boven een fiets?![]()
![]()
oh ja het grote broertje van de Vaneoquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
mercedes vitoM'n volvo staat fijn droog
![]()
Kleine toch?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh ja het grote broertje van de Vaneo
kutnamen van mercedes bussenquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kleine toch?![]()
Of is het het kleine broertje van de Viano?
Dat was het
Met dit weer wel jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehehe, prefereer jij een volvo boven een fiets?![]()
![]()
Dit lijkt me meer iets voor jouquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dit lijkt me meer iets voor jou
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Suzuki GX
Eigenaar: onbekend
Bijzonderheden: doordat hij naast een Clio staat valt mooi op hoe klein hij is
Ja.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:21 schreef PeuRac het volgende:
heb ik nog wat gemist wat het bijlezen waard is?
Topic 850 is een Volvo gewordenquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:21 schreef PeuRac het volgende:
heb ik nog wat gemist wat het bijlezen waard is?
Je zou beter moeten wetenquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, je hebt gelijk. Alle auto's ziujn te min voor je. Was ik veen vergeten
HOMOFIEL LANGHARIG WERKSCHUW TUIG!!!quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dit lijkt me meer iets voor jou
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Suzuki GX
Eigenaar: onbekend
Bijzonderheden: doordat hij naast een Clio staat valt mooi op hoe klein hij is
Ik was dat hele type vergeten tot hij ineens voor mn neus stondquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:37 schreef Ballebek het volgende:
[..]
HOMOFIEL LANGHARIG WERKSCHUW TUIG!!!
Die bedoelde ik dus zaterdagavond met het kleine Suzuki ding met achterwielaandrijving
Zuigkracht 11 bij -4...quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:42 schreef PeuRac het volgende:
Kut, m'n oma heeft ook nog eens long-ontsteking gekregen![]()
Van de artsen mogen we dag en nacht op bezoek komenzegt wel genoeg denk ik...
ik vond hem goedquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ooh ik kreeg te horen dat hij kut was?
Toch maar "kopen" dan?
das wel heel erg jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:04 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb een serie op Talpa gekeken![]()
![]()
Talpaquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:04 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb een serie op Talpa gekeken![]()
![]()
Je wil je scheermesje terug?quote:
Auto heeft dubbel glas, is net als in de dierentuinquote:
Ik leen m'n scheermesjes niet uitquote:
Pimpen met rommel van een anderquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Auto heeft dubbel glas, is net als in de dierentuin
Mja hij is vrijdag pas vertrokkenquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:07 schreef Ballebek het volgende:
Is die mark nog steeds sneeuw aan het happen?
Zit naar Suzuki 100 GX te kijken zijn niet duur 2e hands
Hoop ik voor um dat ie volgende week vrijdag terug is anders kan ie niet mee naar de Cebitquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja hij is vrijdag pas vertrokken
waarom quote je Alfristi met zijn skihut danquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
Bo Flightplan staat er helaas niet op
Ja de CAM versie
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet hij gewoon in Emmen zijn, en that's it
Ik gok zo aankomende vrijdag/zaterdagquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:09 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Hoop ik voor um dat ie volgende week vrijdag terug is anders kan ie niet mee naar de Cebit![]()
Maar je gaat serieus bij hem thuis aanbellen en dan binnenstappen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
@Bara, moet daar vrij lang wachten, en alleen door de stad slenteren is geen zak aan
Afgesproken ergens te gaan poolenquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar je gaat serieus bij hem thuis aanbellen en dan binnenstappen?
Moest ff kotsen op z'n skihutquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
waarom quote je Alfristi met zijn skihut dan![]()
![]()
die versie die ik had, heb ik al een tijdje geleden gestolen. Ook niet de beste kwaliteit kwa geluid helaas. uit .misc overigens.
sorry Alex![]()
hij is dikke vriendjes met fwankiewankiepostzijnpikkiequote:Op woensdag 1 maart 2006 22:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar je gaat serieus bij hem thuis aanbellen en dan binnenstappen?
Je kan ook overdrijvenquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
hij is dikke vriendjes met fwankiewankiepostzijnpikkie![]()
Jij doet echt alles om aan een mokkeltje te komen ehquote:
Als die bolle op hem gaat liggen is Peu dood...quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
hij is dikke vriendjes met fwankiewankiepostzijnpikkie![]()
Geen idee hoelaat ik in Emmen ben, hij komt onverwacht daar op kantoor, hij is een beetje boos op een paar medewerkersquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij doet echt alles om aan een mokkeltje te komen eh
Hoe laat ongeveer btw? Kan ik een drive-by-shooting organiseren
Zijn we en van jou, en van Fwnk af
Hij denkt ook dat dat hompje roest en tape een maserati-achtige is?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:11 schreef PeuRac het volgende:
Ohja, hij wou de auto wel wassen als hij een rondje mee mocht rijden
aaah ich verstehequote:Op woensdag 1 maart 2006 22:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Moest ff kotsen op z'n skihutEn bedacht me dat ik jou ook nog iets moest zeggen
Bo ook niet meer met jou neem ik aanquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijvenmet hem zou ik echt niet op vakantie gaan
Nee lul hij is daar voor werk natuurlijkquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij denkt ook dat dat hompje roest en tape een maserati-achtige is?![]()
![]()
Echt tof dat jij klanten hebt die directeur zijn zegquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee hoelaat ik in Emmen ben, hij komt onverwacht daar op kantoor, hij is een beetje boos op een paar medewerkershangt af van de afspraak ervoor.
als het niet zo'n ik wil te graag kereltje was dan heel misschien had ik een andere mening gehad.quote:
Nieuwe Audiquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij denkt ook dat dat hompje roest en tape een maserati-achtige is?![]()
![]()
Maar je hoeft haar niet natuurlijk, logisch johquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:15 schreef PeuRac het volgende:
Enneuh, ik ga niet met Fwnk poolen om z'n zusje te kunnen neuken, dan had ik haar wel gewoon gebelt
mja ik ken heb verder nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
als het niet zo'n ik wil te graag kereltje was dan heel misschien had ik een andere mening gehad.
Directeur-eigenaarquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Echt tof dat jij klanten hebt die directeur zijn zeg![]()
![]()
Hij werkt ongeveer 5 dagen per week daar en vertelt 1 keer per 2 weken waarin hij heeft gereden, dus die andere 9 keer zijn het gewoon laguna's enzo hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee lul hij is daar voor werk natuurlijkMet een dikke auto ofzo
Heb mn zinnen op iemand gezet uit de bewoonde wereldquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar je hoeft haar niet natuurlijk, logisch joh
NO SHITquote:
Zeeland?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb mn zinnen op iemand gezet uit de bewoonde wereld![]()
Zeg, de vorige keer was je het met iedereen eens dat toen wanneer je je posts teruglas je uitermate tenenkrommend zielig overkwam.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb mn zinnen op iemand gezet uit de bewoonde wereld![]()
Auto's waar ik vrijwel elke week in rij:quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij werkt ongeveer 5 dagen per week daar en vertelt 1 keer per 2 weken waarin hij heeft gereden, dus die andere 9 keer zijn het gewoon laguna's enzo hoor
En toch weer even patsenquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Auto's waar ik vrijwel elke week in rij:
Saab 9-5 2.2 TiD
BMW 530d
Audi A8
verder af en toe in een:
Chrysler Voyager
Saab 9-5 Aero
Audi A6 oud
Audi A6 nieuw
Bmw 535i oud
Bmw 330d oud
1x in een Citroën C5 en 1x in een Peugeot Partner gechauffeurd.
Rijden en hebben is een groot verschil...quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Auto's waar ik vrijwel elke week in rij:
Saab 9-5 2.2 TiD
BMW 530d
Audi A8
verder af en toe in een:
Chrysler Voyager
Saab 9-5 Aero
Audi A6 oud
Audi A6 nieuw
Bmw 535i oud
Bmw 330d oud
Je daagt het zelf uit, lekker makkelijk om er nu over te gaan kankerenquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeg, de vorige keer was je het met iedereen eens dat toen wanneer je je posts teruglas je uitermate tenenkrommend zielig overkwam.
Lees je laatste posts ook eens na zielig hoopje mens![]()
![]()
Je bent weer uitermate tenenkrommend bezig
Daar ben ik dinsdag volgens mij, maar weet het nog niet zekerquote:
Ik daag het uit?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je daagt het zelf uit, lekker makkelijk om er nu over te gaan kankeren
Maar troost je, ik ga slapen heb morgen weer een lange dag.
Hier kom je vast minder auto's tegenquote:
Mja dat vind ik dus echt overdreven jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hier kom je vast minder auto's tegen![]()
Als je in de zomer in de tuin zit....en 50 meter verderop waar de straat is:
Hey een auto komt langsrijden![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:27 schreef BaraCuda het volgende:
Anyway, ga naar me nest...
Morgen paar uur overwerken denk ik
Ik zit 20 minuten fietsen van de 1e buurtsuperquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja dat vind ik dus echt overdreven ja
Al rijdt er op zondag ongeveer 1 auto voorbij
Maar ja, jij zit niet 10 minuten fietsen van een bruisend uitgaanscentrum
Trustenquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:27 schreef BaraCuda het volgende:
Anyway, ga naar me nest...
Morgen paar uur overwerken denk ik
Teringquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zit 20 minuten fietsen van de 1e buurtsuper
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:19 schreef lipje het volgende:
maar dan alsnog mag je een nieuwe op maken
ik dacht er net aanquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:20 schreef lipje het volgende:
of Bojo gaat voor de 2e keer een zastava topic maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |