irritant! hij zegt steeds:quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:44 schreef leopod het volgende:
@ftd80 ik heb je geadd je kan meteen langskomen want mijn poort staat open
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:57 schreef leopod het volgende:
ja na de tutorial die nook je geeft hoef je niet echt opdrachten te doen of te halen dus eigelij k heb je het spel dan uitgespeeld (niet compleet maar als je bij mario cart 50 100 150 150mirror hebt uitgespeels dan zeg je ook dat je het spel hebt uitgespeelt)
ooh mensen ik heb hier voor wie wil een perfect bowser patroon een tortimer patroon 16 zelda world patronen een link shirt patroon een luigi overal patroon en een mario overal ik ben nu bezig met mabel patroon zeg maar als je er een wil
Ik heb een wifi stick dus... dan hoef je al die crap niet in te voeren.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:00 schreef leopod het volgende:
ik hoop dat je een beetje engels kan
http://acforums.megadoomer.com/viewtopic.php?t=48916
hier staat uitgelegd hoe je dit moet voorkomen
Dat is voor jou misschien de bedoeling van het spel, maar voor mij niet. Ik vind dat geruil met mensen die ik niet ken ook maar niks. Ik wil gewoon plezier aan het spel hebben en ik hoef absoluut geen rijke stinkerd te worden.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:44 schreef leopod het volgende:
ja je kan ze in andere dingen verkopen of je verkoopt furnite van elkaar heb ik ook al gedaan werkt meestal heel goed
de bedoeling van het spel is eigelijk om een rijke stinkerd te worden
als je dat bent ga je naar bijvoor beel het forum van http://www.animalxing.com/
of naar www.nookbay.com
@ftd80 ik heb je geadd je kan meteen langskomen want mijn poort staat open
Ja ja, wrijf het nog maar eens goed in!!quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:05 schreef Ardenlyn het volgende:
Echt waar en niet om gemeen te zijn maar je mist echt iets.
Ze rotten pas na een week, niet als je ze 'vers' hebt gekocht en op de grond legtquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:59 schreef Mo66 het volgende:
Maar de witte turnips zouden toch ook rotten als je ze op de grond legde? Ik heb dus 10 witte turnips op de grond gegooit en tot op heden zijn ze nog niet rot?
ja mijn "es" van de "chessa" hahahahaha was ie lekker trouwens?quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:27 schreef Ardenlyn het volgende:
Ow jeutje ben weer lekker bezig hoor.
Droopy die eet net 100 turnips op. Kan hem wel restten maar het teveel dingen gedaan en gekregen die ik niet kwijt wil.
Gisteravond vrat ze al een tegel van iemand anders op.
Heb je de URL in dat topic gevolgt? Volgens mij had Nintendo een firmware update uitgebracht voor de wifi stick.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:33 schreef Ardenlyn het volgende:
Zodra je de poort open hebt kom ik ff koekeloeren
heeft iemand btw ook hier last van: Nintendo Wifi troubles
Jouw reactie even over het hoofd gezien..quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:42 schreef Ardenlyn het volgende:
Heb je het topic gelezen?
Staat dat ik naar die pagina zou gaan en heb het gedaan maar helaas het helpt noppes.
Ik heb gelezen dat als je elvis in je dorp hebt dat hij een troon heeft. Ik wil elvis!!
je moet de friendcode vragen aan die gast bij de gate dan vertel je die ons samen met de naam van je poppetje en de naam van de stadquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:04 schreef Knucklezz het volgende:
hoe kan ik op bezoek bij iemand of hoe iemand bij mij ?
je zet mijn friendcode in je ds, en post je eigen hier en dan kan iedereen je toevoegenquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:04 schreef Knucklezz het volgende:
hoe kan ik op bezoek bij iemand of hoe iemand bij mij ?
heb je mij toegevoegd ? dan kom ik langs, ik zie je nl nog niet in de online lijstquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:10 schreef Knucklezz het volgende:
poort is openiemand zin om langs te komen ?
Ik wil naar mijn vriendinnetje!!!quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:10 schreef Ardenlyn het volgende:
Bedoel het echt niet zo (weet lelibel ook wel)
Je krijgt wel een kadootje zodra ik bij jouw of jij bij mij bent lelibel
Ik kom vanavond online! Heb nu bezoekquote:Op zondag 5 maart 2006 12:11 schreef Cutie het volgende:
Inkie, kom jij nog online?
Er is hier namelijk een verdwaald katje, en die wilt graag terug naar haar mama in Caafrika
Prima!!quote:Op maandag 6 maart 2006 19:30 schreef philipnorth het volgende:
Namens Cutie: Inkie, ik kom de kitten zo brengen!
En hoe zijn de turnip prijzen bij iedereen?
die staat open? al een heeele tijd?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:05 schreef philipnorth het volgende:
Inkie, gooi jij je poort nog open?
Thanx!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:32 schreef renelly het volgende:
maaikie ik voeg je toe
Ja dat is goed! Ik heb je toegevoegd!quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:27 schreef leopod het volgende:
maike als je mij in je friendlist wil moet je dat zeggen dan zal ik kijken wie ik uit mijn friendlist moet halen
Bedankt voor het opgraven!! Het is leuk thuiskomen als er spulletjes voor je deur liggen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:36 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik ben ff op bezoek geweest in Flocity.
Je bloemen zijn kapoet, bomen omgekapt , Nook enz is leeg en je huis staat in de fik!!![]()
Hihi
Ff gewoon...heb 2 fossils gevonden en die voor je huis gelegd. Ben alleen vergeten een berichtje te plaatsten vandaar dat ik het ff hier doe
Het was gezellie maar volgende keer hoop ik dat je zelf ook wakker bent
Tja tenzij je je misdraagt....dan mieter ik je er zo weer uitquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:57 schreef -Maaikie- het volgende:
@ Lizardtattoo
@ Cutie
Wat zijn jullie spelnamen, dorpnamen en friendcodes? Ik zie ze nergens staan! (of ben ik gewoon scheel?)
Wel leuk dat iedereen me toevoegt ook al kent niemand me
Ah sorry ik ben gewend dat die altijd in mijn sig staat, maar daar staat 'ie nu even niet vanwege de wedstrijdquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:57 schreef -Maaikie- het volgende:
@ Lizardtattoo
@ Cutie // Moet ik je naam en plaats niet weten of is dat niet nodig?
Wat zijn jullie spelnamen, dorpnamen en friendcodes? Ik zie ze nergens staan! (of ben ik gewoon scheel?)
Wel leuk dat iedereen me toevoegt ook al kent niemand me
Ah dankje welquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:25 schreef inkie1010 het volgende:
Lelibel: als je bij de poort praat met het rechter beest (ben z'n naam ff kwijt!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |