Ze rotten pas na een week, niet als je ze 'vers' hebt gekocht en op de grond legtquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:59 schreef Mo66 het volgende:
Maar de witte turnips zouden toch ook rotten als je ze op de grond legde? Ik heb dus 10 witte turnips op de grond gegooit en tot op heden zijn ze nog niet rot?
ja mijn "es" van de "chessa" hahahahaha was ie lekker trouwens?quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:27 schreef Ardenlyn het volgende:
Ow jeutje ben weer lekker bezig hoor.
Droopy die eet net 100 turnips op. Kan hem wel restten maar het teveel dingen gedaan en gekregen die ik niet kwijt wil.
Gisteravond vrat ze al een tegel van iemand anders op.
Heb je de URL in dat topic gevolgt? Volgens mij had Nintendo een firmware update uitgebracht voor de wifi stick.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:33 schreef Ardenlyn het volgende:
Zodra je de poort open hebt kom ik ff koekeloeren
heeft iemand btw ook hier last van: Nintendo Wifi troubles
Jouw reactie even over het hoofd gezien..quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:42 schreef Ardenlyn het volgende:
Heb je het topic gelezen?
Staat dat ik naar die pagina zou gaan en heb het gedaan maar helaas het helpt noppes.
Ik heb gelezen dat als je elvis in je dorp hebt dat hij een troon heeft. Ik wil elvis!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |