Alles wat je altijd al over computers, hardware, software, internet en elektronische gadgets had willen weten, maar niet op Tweakers.net durft te vragen.
Ik heb een Nintendo Wifi stick gekocht en die werkt perfect het enige probleem is dat onze netwerkverbindingen naar de kl*ten gaan. Als ik hem niet heb geinstaleerd (stick) dan zie ik de server en de pc van mijn man. Ook mijn man ziet alle pc's enz Maar instaleer ik die stick dan zie ik alleen mezelf en m'n man ziet ook alleen maar zichzelf. De server is niet te vinden, we vinden elkaars pc enz
Wie heefte ook dit probleem en wie weet een oplossing?
Je kan bij wifi bijna altijd een kanaal instellen. Zorg er dus voor dat de twee netwerken elkaar niet storen door twee verschillende kanalen te kiezen.
Hey Ardenlyn, installeer je de drivers van de cdrom? Want ik weet dat er ook een of andere update is. Ik weet alleen niet waar die is Ik zal even zoeken.
Zelfde hier ardenlyn!! Als ik de wifistick in deze pc stop dan doet de printer het nergens meer etc. Ik heb dus op zolder een oude bak staan die ik alleen gebruik voor de wifistick.
jammer hoor. Misschien hier ook maar zoiets doen. Hoop dat ze iets verzinnen dat dara geen problemen meer mee zijn. Maar kan ik bv die stick er gewoon uithalen en dat het netwerk weer gewoon is?