abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 maart 2006 @ 00:01:36 #151
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_35663271
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 00:00 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Om te beginnen zou je kunnen stoppen met Oversight te imiteren, ronduit irritant
Ik vind het wel een goed middel om een grote lap tekst overzichtelijk te houden. Maar zal het niet meer doen.
pi_35663295
Ik vind het een beetje jammer dat Locke zo makkelijk hapte. Totaal out of character, en nogal slap eigenlijk... Verder: goede ep!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  vrijdag 3 maart 2006 @ 00:06:42 #153
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_35663494
Okay nogmaals zonder de franje.

Veel is gelukkig duidelijk geworden in deze aflevering, maar nieuwe vragen zaten ook mij toch weer meteen dwars...

Hoe kon Alex bij Claire komen en haar zelfs helpen met ontsnappen? En dat terwijl een paar kamers verderop zoveel mensen aanwezig waren. Leeft ze alleen en is ze daar naar binnen geglipt? Ik denk het eigenlijk niet.

Dan blijft als enige verklaring over dat Alex "One of them" is. Ze zou ook nog steeds een gevangene van de wetenschappers kunnen zijn, maar dan had ze nooit zo makkelijk bij Claire kunnen komen. Het is mij echter langzaam duidelijk geworden waarom de wetenschappers geïnteresseerd zijn in de kinderen.

De wetenschappers vormen namelijk de groep die verantwoordelijk is voor het instand houden van deze Ark van Noach: het eiland en als zijn bewoners. Wil deze groep voortbestaan, dan hebben ze continu nieuwe mensen nodig. Dan is het meest voor de hand liggend om kinderen te ontvoeren, omdat deze nog vormbaar zijn.

Zo denk ik dat Alex na jarenlange opvoeding nu een wetenschapper in opleiding is, die later taken van the Others moet overnemen.

Iemand andere ideeën hierover?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 00:16:40 #154
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_35663911
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 22:47 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ja die verhaallijn is nu wel gekoppeld (Walt + Michael). Ben benieuwd of we hem dit seizoen nog terug zien.
Ik vermoed dat we Micheal, Walt of beide tegen de finale episode wel weer zullen tegen komen.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 00:17:16 #155
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_35663937
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 14:16 schreef The_Lizard_Queen het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij zijn Dharma wetenschappers en 'the Others' hetzelfde groepje.
Gezien de make-up in die box in het kastje in de nieuwe hatch.
Die wetenschappers hebben volgens mij dat hele 'the Others'-verhaal beetje gecreëerd om de 'kamp-bewoners' bang te maken om zo te zorgen dat ze wegblijven.
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 23:24 schreef FCDB het volgende:
Wat ik dan weer niet snap over dat nieuwe staition... Vertel het tegen john/jack/sayid... Gooi dat hele station onderste boven... knal al die kluisjes open en wie weet zit er iets moois bij... genoeg rond te neuzen aan kamertje en toestanden... NEE hun doen weer alles dicht en gaan er vandoor
Dat mis ik inderdaad ook, dat ze informatie delen met de groep, dan wel met de 'leiders'.
Gaan ze met zn tweeën dat complex opzoeken. Wie weet lopen daar nog 10 man rond..
Ik zou toch minimaal met zn vijfen ofzo gaan en allemaal een gun mee..

[ Bericht 3% gewijzigd door Daemon19 op 03-03-2006 00:38:55 ]
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
pi_35664755
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 22:59 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Tania Raymonde
ze wordt binnekort 18 Iets voor mij misschien?
Tri State. Tri State. !
  vrijdag 3 maart 2006 @ 01:18:15 #157
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_35665857
Ik vond het wel weer een erg sterke aflevering, Lost begint weer een beetje kwaliteit te worden na een hoop mindere afleveringen halverwege dit seizoen!

Maar ik hoor iedereen zeggen dat er zoveel antwoorden zijn gekomen
Dat vind ik behoorlijk meevallen.

Goed, we weten nu dat Claire is ontvoerd door Ethan, en dat The Others op haar baby uit waren. Maar waarom? Wat is dat nou voor spuit die ze gekregen heeft? Wat doet de dochter van Rousseau daar binnen? Meer nieuwe vragen dan antwoorden...

En Henry begint nu wel behoorlijk trekjes van een Other te vertonen met z'n mindgames, maar helemaal zeker is het natuurlijk nog niet.

En inderdaad, wat al eerder opgemerkt is: waarom niet met een grote groep teruggaan en de hele zooi uitkammen... Het leek mij dat dat gangenstelsel daar niet ophield, dat loopt vast wel ergens heen!

Balen dat we nu weer 3 weken moeten wachten... Gelukkig komt volgende week The O.C. weer
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  vrijdag 3 maart 2006 @ 06:55:58 #158
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_35667930
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 01:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Maar ik hoor iedereen zeggen dat er zoveel antwoorden zijn gekomen
Dat vind ik behoorlijk meevallen.
- Others zijn Dharma, of in ieder geval een professionele organisatie.
- Nieuwe lokatie
- Alex leeft nog en doet mee met The Others
- Dokter Ethan!
- Het spul van Desmond
- Meer inzicht in wat de Others met de kids willen
- Wat Rousseau heeft gedaan met Claire
En last but not least:
- BAARDMANS HEEFT GEEN BAARD

Dat is een antwoord iedere vijf minuten!
quote:
Goed, we weten nu dat Claire is ontvoerd door Ethan, en dat The Others op haar baby uit waren. Maar waarom? Wat is dat nou voor spuit die ze gekregen heeft? Wat doet de dochter van Rousseau daar binnen? Meer nieuwe vragen dan antwoorden...
Ja kut. . Ik verwacht iedere aflevering ook dat het gewoon allemaal opgelost is. Maar nee! Eikels. .
quote:
En inderdaad, wat al eerder opgemerkt is: waarom niet met een grote groep teruggaan en de hele zooi uitkammen... Het leek mij dat dat gangenstelsel daar niet ophield, dat loopt vast wel ergens heen!
Heb geduld! Ze waren nog nauwelijks terug in het kamp aan het einde van de aflevering. Ik vond het al erg a-Lost dat Claire Rousseau vertelde over Alex.

Maar ik vond het een toffe aflevering. Enige minpuntje was dat gekleuter met Locke en de bordjes op het einde. Ach ja.
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
pi_35668003
teeveepee
pi_35668439
Vond het wel een leuke aflevering, weer een paar antwoorden en voor het eerst (op he other 48 days na) een flashback naar iets dat op het eiland gebeurt is.
En ik vond ethan zo slecht nog niet toen die claire dronken zat te voeren
  vrijdag 3 maart 2006 @ 09:38:24 #161
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_35669482
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 08:35 schreef dapluiz het volgende:

En ik vond ethan zo slecht nog niet toen die claire dronken zat te voeren
Ethan leek zelfs lief en echt om Claire te geven. Fascinerend karakter.
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 09:50:24 #162
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_35669751
Wat een goede ep! Een van de beste van dit seizoen.
pi_35670016
Idd, hij liep er ook zo op te hameren of zij haar kind wel echt weg wilde geven, ipv dat ze het echt gingen kidnappen (als kan dit een beetje sweet-talk geweest zijn ) Die overigens wel goed werkte aangezien ze toen rousseau kwam de others stond te roepen dat ze der kind wilde afgeven.
Misschien is hetgene wat ze te drinken kreeg een soort drankje om hersenspoeling makkelijk(er) te maken ofzo ?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 10:10:19 #164
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_35670220
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 23:26 schreef Molluck het volgende:
Ik las trouwens ergens een quote, die ik niet in de aflevering heb teruggezien. Ik weet niet waar die vandaan kwam want ik heb de promo niet gezien.

Maaruh iets van "Wanna invade my hatch, John?"
Ik maakte een grapje.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_35671757
er werd wel 3 keer gezegd door 3 verschillende mensen : what is this place? Is dat met een bedoeling, of konden ze niet iets creatievers bedenken?
"The only thing I ever made in the kitchen...is a mess!"
pi_35672692
Er stond vanochtend een artikel in het AD over lost. Daarbij stond een grote foto van de cast, eigenlijk alle hoofdrolspelers. Wat opviel is dat Kate niet in die foto stond.... kweenie of andere het ook hebben gezien maar ik hoop niet dat Kate dood gaat
pi_35672749
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:46 schreef truStie het volgende:
Er stond vanochtend een artikel in het AD over lost. Daarbij stond een grote foto van de cast, eigenlijk alle hoofdrolspelers. Wat opviel is dat Kate niet in die foto stond.... kweenie of andere het ook hebben gezien maar ik hoop niet dat Kate dood gaat
Deze? Daar staat Kate derde van links.
pi_35672846
Dat is dus de hele foto ja.. blijkbaar hebben ze hem in het AD geknipt ofzo. Gelukkig
  FOK!fotograaf vrijdag 3 maart 2006 @ 11:56:41 #169
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_35673024
even dit topic in de gaten houden
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_35673073
Ik vind die stuk wel interessant leesvoer voor anderen, Is het een idee dat het wordt gequoted en hier neergezet?
pi_35673215
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:51 schreef truStie het volgende:
Dat is dus de hele foto ja.. blijkbaar hebben ze hem in het AD geknipt ofzo. Gelukkig
Dat zal het wel zijn ja, op de site van AD staat bij de fotobeschrijving namelijk dat Matthew Fox uiterst links staat.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:23:30 #172
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_35673839
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 23:02 schreef Molluck het volgende:

[..]

[afbeelding]

Die oren
Aaaah wat een lief konijntje
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:33:02 #173
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_35674125
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 09:38 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Ethan leek zelfs lief en echt om Claire te geven. Fascinerend karakter.
Ethan was leek niet lief, maar freaking eng... Een echt psycho! Zijn bedoelingen waren allesbehalve lief.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:34:34 #174
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_35674176
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:33 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Ethan was niet lief, maar freaking eng... Een echt psycho! Zijn bedoelingen waren allesbehalve lief.
leek
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:35:20 #175
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_35674203
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 10:10 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Ik maakte een grapje.
Ja je bent de tweede die er om lacht, maar ik kijk met opzet die promo niet en dan gaan er hier mensen van die onzin lopen spuien
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')