Ik vind het wel een goed middel om een grote lap tekst overzichtelijk te houden. Maar zal het niet meer doen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:00 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Om te beginnen zou je kunnen stoppen met Oversight te imiteren, ronduit irritant
Ik vermoed dat we Micheal, Walt of beide tegen de finale episode wel weer zullen tegen komen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja die verhaallijn is nu wel gekoppeld (Walt + Michael). Ben benieuwd of we hem dit seizoen nog terug zien.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:16 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]Volgens mij zijn Dharma wetenschappers en 'the Others' hetzelfde groepje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezien de make-up in die box in het kastje in de nieuwe hatch.
Die wetenschappers hebben volgens mij dat hele 'the Others'-verhaal beetje gecreëerd om de 'kamp-bewoners' bang te maken om zo te zorgen dat ze wegblijven.Dat mis ik inderdaad ook, dat ze informatie delen met de groep, dan wel met de 'leiders'.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:24 schreef FCDB het volgende:
Wat ik dan weer niet snap over dat nieuwe staition... Vertel het tegen john/jack/sayid... Gooi dat hele station onderste boven... knal al die kluisjes open en wie weet zit er iets moois bij... genoeg rond te neuzen aan kamertje en toestanden... NEE hun doen weer alles dicht en gaan er vandoor![]()
Gaan ze met zn tweeën dat complex opzoeken. Wie weet lopen daar nog 10 man rond..![]()
Ik zou toch minimaal met zn vijfen ofzo gaan en allemaal een gun mee..![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door Daemon19 op 03-03-2006 00:38:55 ]Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
- Others zijn Dharma, of in ieder geval een professionele organisatie.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Maar ik hoor iedereen zeggen dat er zoveel antwoorden zijn gekomen
Dat vind ik behoorlijk meevallen.
Ja kut.quote:Goed, we weten nu dat Claire is ontvoerd door Ethan, en dat The Others op haar baby uit waren. Maar waarom? Wat is dat nou voor spuit die ze gekregen heeft? Wat doet de dochter van Rousseau daar binnen? Meer nieuwe vragen dan antwoorden...
Heb geduld! Ze waren nog nauwelijks terug in het kamp aan het einde van de aflevering. Ik vond het al erg a-Lost dat Claire Rousseau vertelde over Alex.quote:En inderdaad, wat al eerder opgemerkt is: waarom niet met een grote groep teruggaan en de hele zooi uitkammen... Het leek mij dat dat gangenstelsel daar niet ophield, dat loopt vast wel ergens heen!
Ethan leek zelfs lief en echt om Claire te geven. Fascinerend karakter.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:35 schreef dapluiz het volgende:
En ik vond ethan zo slecht nog niet toen die claire dronken zat te voeren
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:26 schreef Molluck het volgende:
Ik las trouwens ergens een quote, die ik niet in de aflevering heb teruggezien. Ik weet niet waar die vandaan kwam want ik heb de promo niet gezien.
Maaruh iets van "Wanna invade my hatch, John?"
Deze? Daar staat Kate derde van links.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:46 schreef truStie het volgende:
Er stond vanochtend een artikel in het AD over lost. Daarbij stond een grote foto van de cast, eigenlijk alle hoofdrolspelers. Wat opviel is dat Kate niet in die foto stond.... kweenie of andere het ook hebben gezien maar ik hoop niet dat Kate dood gaat
Dat zal het wel zijn ja, op de site van AD staat bij de fotobeschrijving namelijk dat Matthew Fox uiterst links staat.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:51 schreef truStie het volgende:
Dat is dus de hele foto ja.. blijkbaar hebben ze hem in het AD geknipt ofzo. Gelukkig
Aaaah wat een lief konijntjequote:
Ethan was leek niet lief, maar freaking eng... Een echt psycho! Zijn bedoelingen waren allesbehalve lief.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:38 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Ethan leek zelfs lief en echt om Claire te geven. Fascinerend karakter.
leekquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:33 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ethan was niet lief, maar freaking eng... Een echt psycho! Zijn bedoelingen waren allesbehalve lief.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |