Lijkt me logisch. Ze is meegenomen door The Others (gaan ze van uit). Er zijn al meerdere mensen meegenomen door The Others, en The Others kun je niet vinden, ze vinden jouquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:16 schreef splendor het volgende:
Toen de groep van ana lucia met micheal, jin en sawyer op weg waren naar het kamp zijn ze toch een vrouw verloren aan die spooky kinderen? Die stewardes geloof ik. Is die uiteindelijk ooit terug gekomen of is die nog altijd spoorloos? En waarom gaan ze daar niet naar op zoek, of hebben ze die inmiddels al ten dode opgegeven?
En die Henry Gale ook met een look van "Deze neger gaat me nu keihard van achteren pakken."quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
En ook toen die met Henry ging praten. "Hello. I am Mr. Eko." Na 'hello' kon iedereen die zin wel afmaken denk ik.
Bij de vorige ep had ik dat wel, toen liep de audio gewoon 30 sec voorquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:27 schreef Mip1988 het volgende:
liep bij jullie trouwens de audio en video niet synchroon? (LOL-hdtv rip)
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:18 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
En die Henry Gale ook met een look van "Deze neger gaat me nu keihard van achteren pakken."
ohjah die is dr ook nog ergens.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:35 schreef Merkie het volgende:
Gewoon niet zo aanwezig denk ik. Ik vraag me af wanneer Michael weer eens half-verdoofd en met verscheurde kleding aan komt wandelen.
Inderdaad, daarom zat er ook zo'n lekker tempo in. Het verhaal kon niet zonder de flashbacks, voor de eerste keer.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:46 schreef FLIPNEUS het volgende:
Wat me trouwens net te binnen schiet; dit was de eerste flashback van een gebeurtenis ná de crash (en nee, 'The Other 48 Days' telt niet).
Ja die verhaallijn is nu wel gekoppeld (Walt + Michael). Ben benieuwd of we hem dit seizoen nog terug zien.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:57 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
ohjah die is dr ook nog ergens.En wat te denken van Walt.
Tania Raymondequote:Op donderdag 2 maart 2006 22:56 schreef Molluck het volgende:
En ik kan maar niet vinden wie die actrice is die Alex Rousseau speelt, ik krijg op internet resultaten over Tina Wesson, de winares van Survivor (een soort van Expeditie Robinson dus) maar dat mens is 40 ofzo.
Die geboortedatum klopt beter inderdaad.quote:
Ja hallo!quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:04 schreef Shedfire het volgende:
Wie speelde trouwens Alex?
Daarnaast goede ep, maar was Claire der accent altijd zo...overduidelijk.
quote:
Niet zo geirriteerd he, sommige mensen zijn gewoon wat langzamer...quote:
Idd lekker relax.. niet dat gezeik altijd...quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:14 schreef Molluck het volgende:Overigens vond ik haar wel leuk spelen hoe ze zo gedrogeerd was
Je hebt nog steeds niet door dat het een grap was he?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:26 schreef Molluck het volgende:
Ik las trouwens ergens een quote, die ik niet in de aflevering heb teruggezien. Ik weet niet waar die vandaan kwam want ik heb de promo niet gezien.
Maaruh iets van "Wanna invade my hatch, John?"
Om te beginnen zou je kunnen stoppen met Oversight te imiteren, ronduit irritantquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:48 schreef Trancelocator het volgende:
-knip-
Iemand andere ideeën hierover?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |