enquote:Kip en ei komt me bekend voor. Waarschijnlijk omdat ik de maker ben daarvan.
Alleen moet ik nog uitvinden wat ik eerst heb gemaakt, de kip of het ei
Dus je hebt het hier tegen de architect. Dus je mag best respect hebben.
Meen je dit soort uitspraken nou serieus ?quote:Ik kom er nog achter, en of ik nu de architect ben of iemand anders boven mij. Ik ben nummer 1. Misschien is nummer 0 hoger dan mij.
Ik hoop dat nummer 0 hoger is. Ik zou het een eer vinden om alles gemaakt te hebben, maar ik vind het ook eng. En ik weet het dus niet ook.
Kijk, zo zul je een stuk minder mensen tegen je in het harnas jagen denk ikquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik zal ook rustig blijven, niet zeggen dat ik de 0 ben en de 1. Ik zal bescheiden zijn![]()
Maar ik zal mijn dromen waar gaan maken, dat wel
Bescheidenheid kent geen grenzenquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:26 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Kijk, zo zul je een stuk minder mensen tegen je in het harnas jagen denk ik
En dat laatste is sowieso alleen maar aan te moedigen
Ik neem mijn assertieve instelling weg ook. Ik hou niet van assertief gedrag. Ik hou van contact tussen mensen die gebaseerd is op gelijkwaardigheid. Vriendschap ook wel te noemen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:06 schreef Panzer het volgende:
Begrijp ik het goed door te zeggen dat je dus je zwakheden verder wegneemt om je zo als persoon beter en weerbaarder te maken? En dat je met deze verbeteringen jouw omgeving ook weer positief beinvloedt?
Wil je gaan testen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:07 schreef Pheno het volgende:
Wanneer komt de beta?
Lees eerst de voorgaande topics. Het is best interessant op de kleine akkefietjes tussen TS en ongelovigen die grappig proberen te zijn. Dit moet te doen zijn. Ik lurk verder!quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:17 schreef mailyourmom het volgende:
Waar gáát dit over???
Mondriaan zorgquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:37 schreef kareltje_de_grote het volgende:
WTF, kan iemand het Riag ofzo ff bellen.
Die akkefietjes zullen nog wel weg gaan een keer. En ik maak me dus ook niet meer zo druk. Ik moet ook aan mijn bloeddruk denkenquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lees eerst de voorgaande topics. Het is best interessant op de kleine akkefietjes tussen TS en ongelovigen die grappig proberen te zijn. Dit moet te doen zijn. Ik lurk verder!
Manisch of levensvreugdequote:Op woensdag 1 maart 2006 14:20 schreef Italo het volgende:
Volgens mij is Dromenvanger een beetje manisch aan het worden![]()
Ok, een schoon systeem.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:42 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Die akkefietjes zullen nog wel weg gaan een keer. En ik maak me dus ook niet meer zo druk. Ik moet ook aan mijn bloeddruk denken
En zeker moet het te doen zijnIk heb zo mijn idee erover en ik denk dat het ook mogelijk is.
Het systeem van mijn computer is schoon te noemen![]()
Ik heb dus echt het systeem helemaal schoon nu. Weet niet of het 100 procent schoon is, maar ik denk van wel.
Ik ga programma's kopen dus. Ik wil geen illegale programma's. Ik wil de originele cd-key. Geen cd-key waar de halve wereld gebruik van maakt
Programma's kopen en maken ook. Maar het maken is schrijven.
Misschien dat ik over windows ga schrijven, ik weet het niet. Misschien kan ik gewoon windows blijven gebruiken. Dat ik gewoon een programma toevoeg aan windows. Dat moet toch kunnen of nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ok, een schoon systeem.
Maar ga je ook een schoon OS gebruiken? Een kale unix? Slackware?
En welke programmeertaal? Welke compiler?
Alles moet schoon zijn!
Dan programmeer je de huismijt toch gewoon eruit?quote:ik ben allergisch voor huismijt dus.
Wie weet doe ik het met denken en gedachtes, dat ik me koppel aan het systeem. Sowieso ben ik bezig met slechte zaken eruit te halen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:51 schreef L.Denninger het volgende:
Hey DV, je roept wel de hele tijd dat je software gaat schrijven,
maar kun je nou al programmeren of blijft het maar bij roepen "ik ga het straks doen!" ?
Doe ik ook nog wel. Doe ik het niet, dan doet een ander bedrijf het wel.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:54 schreef mailyourmom het volgende:
[..]
Dan programmeer je de huismijt toch gewoon eruit?
Het mooist zou dus een plugin systeem zijn: 1 system, uitbreidbaar dmv addons. Met een controlesysteem eroverheen, om te zorgen dat slechte bedrijven geen kans hebben om het systeem te verziekenquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:54 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Doe ik ook nog wel. Doe ik het niet, dan doet een ander bedrijf het wel.
Genoeg mensen die ook willen uitvinden.
We hadden al een huilend mariabeeld...quote:
Programmeer een hotelletje, zou ik zeggen. En wat prullaria.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:57 schreef mailyourmom het volgende:
Brunssum wordt binnenkort zeker een bedevaartsoord van allemaal dromenvangers? Balen, ik heb er net een huis gekocht.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het mooist zou dus een plugin systeem zijn: 1 system, uitbreidbaar dmv addons. Met een controlesysteem eroverheen, om te zorgen dat slechte bedrijven geen kans hebben om het systeem te verzieken
Dat is ook weer waar. Maar zou je Jesus er weer in programmeren? Of uberhaupt godsdiensten? Of laat je de mensen in het ongewisse dit keer?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Of je programmeert je eigen universumHeb je geen last ervan
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:59 schreef mailyourmom het volgende:
[..]
We hadden al een huilend mariabeeld...
Godsdiensten zijn toch niet nodig of welquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Maar zou je Jesus er weer in programmeren? Of uberhaupt godsdiensten? Of laat je de mensen in het ongewisse dit keer?
Onzin, dat doe ik al,quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Of je programmeert je eigen universumHeb je geen last ervan
Software is niks zonder hardware om het op te draaien.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:03 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Godsdiensten zijn toch niet nodig of wel
Als je op jezelf bouwt dan heb je geen Godsdienst nodig in het leven.
Het enige dat je nodig hebt is de juiste software
Niet als je schiz... denkt dat je God bentquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:04 schreef mailyourmom het volgende:
De hele wereld willen herprogrammeren (of het heelal?) is wel erg ambitieus.
Wat is dat preciesquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:03 schreef Polen het volgende:
Zou het niet mooier zijn om een sf.net project page op te zetten? Dan kun je eventuele medestanders meekrijgen. Je ziet hoe hard dat met sommige andere open sourceprojecten is gegaan.
Niet als je 100 procent kwaliteit nastreeft. En begint op punt 0. Bij de basis. Waar alles schoon is en helder.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:03 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Onzin, dat doe ik al,
ook al denk je dat je het goed doet, er blijven altijd genoeg bugs in zitten
Het begint met een ambitiequote:Op woensdag 1 maart 2006 15:04 schreef mailyourmom het volgende:
Maar je kan de bugs er altijd nog (proberen) uit (te) halen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:03 schreef L.Denninger het volgende:
Onzin, dat doe ik al,
ook al denk je dat je het goed doet, er blijven altijd genoeg bugs in zitten
Ik ben geen God.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:04 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Niet als je schiz... denkt dat je God bent
Ga er eens kijken. Machtig mooi CVS.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:05 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wat is dat precies
Ik heb er nog ooit van gehoord.
Een betere toekomst begint bij...quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:04 schreef mailyourmom het volgende:
En fouten zorgen weer voor een leerproces. Een bug heeft het voordeel dat je de bug eruit kunt halen. En haal je alle bugs eruit, dan is het 100 procent in orde.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:06 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Maar je kan de bugs er altijd nog (proberen uit te) halen.
Je kan het er wel bij laten zitten, maar wie niet waagt, die niet wint..
In mijn ogen respect dus voor mensen die het tenminste proberen.
Ik zal eens een blik werpen daar nog.quote:
Jij hebt er blijkbaar duidelijk geen ervaring meequote:Op woensdag 1 maart 2006 15:06 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Niet als je 100 procent kwaliteit nastreeft. En begint op punt 0. Bij de basis. Waar alles schoon is en helder.
Black & white vond ik niet veel bijzonder qua spel.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:08 schreef mailyourmom het volgende:
Speel eerst Black & White maar eens uit. Praten we dan verder. O nee, laat me raden, dat heb je al gedaan en je bent toe aan een nieuwe uitdaging.
Je afval scheiden ? Glas in de glasbak ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:08 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Een betere toekomst begint bij...
Ik herstel fouten vanzelf wel. Fouten zijn om te herstellenquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:09 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Jij hebt er blijkbaar duidelijk geen ervaring mee
Je kunt nastreven wat je wilt, dat wil niet zeggen dat het lukt. En we zijn bij de basis begonnen
Het is net zoals jouw denkproces - je kunt wel denken dat het goed gaat, maar misschien kom je er later opeens achter dat je ergens een fout hebt gemaakt.
Opruimenquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:09 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Je afval scheiden ? Glas in de glasbak ?
Geld storten voor zeehondencentrum Pieterburen ?
zeg het maar..
En een heelal met structurele fouten... Dat wil je niet. Dan heeft elk verkeerd geplaatst nulletje of eentje een gigantisch effect.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:09 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Jij hebt er blijkbaar duidelijk geen ervaring mee
Je kunt nastreven wat je wilt, dat wil niet zeggen dat het lukt. En we zijn bij de basis begonnen
Het is net zoals jouw denkproces - je kunt wel denken dat het goed gaat, maar misschien kom je er later opeens achter dat je ergens een fout hebt gemaakt.
Een zelfherstellend systeem zou nog beter zijn... Iets dat z'n eigen bugs fixt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:10 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik herstel fouten vanzelf wel. Fouten zijn om te herstellen
Als ik ergens een denkfout maak, dan herstel ik die fout dus.
Fouten zijn om van te leren.
Valt wel mee, als je stap voor stap werkt, is de uitwerking van een fout vanzelf geen groot gevolg.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:10 schreef mailyourmom het volgende:
[..]
En een heelal met structurele fouten... Dat wil je niet. Dan heeft elk verkeerd geplaatst nulletje of eentje een gigantisch effect.
Nope (maar wat jij wilt), normaal doen.quote:[b]Op woensdag 1 maart 2006 15:09 schreef L.Denninger het volgende:[/b
Je afval scheiden ? Glas in de glasbak ?
Geld storten voor zeehondencentrum Pieterburen ?
zeg het maar..
Service packsquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:10 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Precies, maar dat wil niet zeggen dat het zeker is dat je ooit alle fouten eruit zult kunnen halen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:10 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Maar dan moet dat systeem ook zijn eigen fouten herkennenquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:11 schreef mailyourmom het volgende:
[..]
Een zelfherstellend systeem zou nog beter zijn... Iets dat z'n eigen bugs fixt.
Dan moet je dus zolang doorgaan totdat de hele bug weg isquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:12 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Precies, maar dat wil niet zeggen dat het zeker is dat je ooit alle fouten eruit zult kunnen halen.
Ik zie het vaak genoeg dat het fixen van 1 bug achteraf gezien 5 nieuwe bugs heeft opgeleverd.
Dan heb je het niet goed gedaanquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:12 schreef L.Denninger het volgende:
Precies, maar dat wil niet zeggen dat het zeker is dat je ooit alle fouten eruit zult kunnen halen.
Ik zie het vaak genoeg dat het fixen van 1 bug achteraf gezien 5 nieuwe bugs heeft opgeleverd.
Ja? Lijkt me eerder andersom. Je moet alle geprogrammeerde stukjes laten samenwerken. Een miljoen stukjes. Als er dan één foutje in zit, gaat het al fout.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:13 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Maar dan moet dat systeem ook zijn eigen fouten herkennen
Het systeem word toch geprogrammeerd door mensenMaar dan moet het systeem dus aanvoelen of het fout is of niet. Maar ik denk dat het belangrijkste is dat de mensen die het gaan ontwerpen zorgen dat het niet veel fouten bevat.
Zet je 1 miljoen ontwikkelaars op dat project, dan is de kans op ernstige fouten vanzelf lager.
Het systeem waarin we ons bevinden doet dat heel effectief. Al zo'n 13 miljard jaar. Niks meer aan doen, zou ik zo zeggen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:11 schreef mailyourmom het volgende:
[..]
Een zelfherstellend systeem zou nog beter zijn... Iets dat z'n eigen bugs fixt.
Volledig mee eens.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:14 schreef Polen het volgende:
[..]
Het systeem waarin we ons bevinden doet dat heel effectief. Al zo'n 13 miljard jaar. Niks meer aan doen, zou ik zo zeggen.
Maar als die stukjes op zichzelf staan en elkaar neit aansteken met fouten. Dan is die ene fout, gewoon een fout. En dan zorgt die ene fout niet dat die andere 1 miljoen ook fouten gaat bevatten.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:14 schreef mailyourmom het volgende:
[..]
Ja? Lijkt me eerder andersom. Je moet alle geprogrammeerde stukjes laten samenwerken. Een miljoen stukjes. Als er dan één foutje in zit, gaat het al fout.
Precies, helaas geldt dat hoe groter je team, hoe meer bugs. Elk teammember moet getest worden. Of als je echt perfectie wilt: doe alles zelf.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:13 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zet je 1 miljoen ontwikkelaars op dat project, dan is de kans op ernstige fouten vanzelf lager. Maar dan moeten die 1 miljoen mensen wel niet allemaal 2 fouten per persoon maken, want dan heb je nog 2 miljoen fouten erin zitten.
Dus jij ben tevreden met deze eenzijdige realiteitquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:14 schreef Polen het volgende:
[..]
Het systeem waarin we ons bevinden doet dat heel effectief. Al zo'n 13 miljard jaar. Niks meer aan doen, zou ik zo zeggen.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies, helaas geldt dat hoe groter je team, hoe meer bugs. Elk teammember moet getest worden. Of als je echt perfectie wilt: doe alles zelf.
Om terug te komen op het eerdere topic, het systeem was misschien al perfect, maar de mensheid is de bug of heeft de bugs laten ontstaan. Zijn eigen vijand gecreeërd en nu moeten ze zelf weer de bugs oplossen. Wat een chaosquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Dus jij ben tevreden met deze eenzijdige realiteit
Het gaat mij op toevoegingen vooral. Het gaat me op meer entertainment.
En tevens heersen er overal ziektes in de mensen. Ik ga niet alle ziektes opnoemen want die kun je zelf wel verzinnen. Daarnaast zal er genoeg in het universum zijn dat ook niet helemaal klopt.
Dus deze 13 miljard jaar waren niet dat je zegt een systeem waar je trots op kunt zijn om in te leven.
Een prima uitgebalanceerd systeem dus, precies zoals je het omschrijft !quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:17 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dus jij ben tevreden met deze eenzijdige realiteit
Het gaat mij op toevoegingen vooral. Het gaat me op meer entertainment.
En tevens heersen er overal ziektes in de mensen. Ik ga niet alle ziektes opnoemen want die kun je zelf wel verzinnen. Daarnaast zal er genoeg in het universum zijn dat ook niet helemaal klopt.
Dus deze 13 miljard jaar waren niet dat je zegt een systeem waar je trots op kunt zijn om in te leven.
Maar beter proberen dan helemaal niet, toch?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:19 schreef L.Denninger het volgende:
En sweetgirly - zo werkt het nou eenmaal.
Sommige processen zijn te groot om in z'n geheel te overzien. Dus kan het gebeuren dat je ergens niet de gevolgen van overziet - ook al denk je van wel, en denk je dat je het helemaal uitgedacht hebt en goed doet.
Maar wat wil je dan proberen? Ik doe nog steeds m'n best het te begrijpen maar het wil er maar niet in. Zal wel komen omdat ik niet probeer me ervoor open te stellen...quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:22 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Maar beter proberen dan helemaal niet, toch?
Ik bedoel, we zijn ook van een commodore naar een pentium 4 (of 6 zelfs) gegaan
Er zit wel een orde van grootte verschil in het programmeren van een moderne processor (Of voor moderne console-computers - meerdere processoren tegelijkertijd),quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:22 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Maar beter proberen dan helemaal niet, toch?
Ik bedoel, we zijn ook van een commodore naar een pentium 4 (of 6 zelfs) gegaan
Goed hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:21 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Een prima uitgebalanceerd systeem dus, precies zoals je het omschrijft !
Zonder die ziektes zou de aarde binnen 1 jaar compleet overbevolkt zijn.
Entertainment is er genoeg, je moet alleen wel van je luie aars willen komen
Echt, hoe bizar ook - het systeem werkt perfect.
Het is zonde dat je dat niet wilt inzien - als ik de maker was zou ik me zwaar beledigd voelen als mensen niet zouden inzien hoe goed het huidige systeem werkt.
Alles is in balans - en is zelfherstellend.
Gewoon, vraag het de professionals. De bugs oa eruit lijkt mij.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:23 schreef mailyourmom het volgende:
Maar wat wil je dan proberen? Ik doe nog steeds m'n best het te begrijpen maar het wil er maar niet in. Zal wel komen omdat ik niet probeer me ervoor open te stellen...
Alweer goedquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:26 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Er zit wel een orde van grootte verschil in het programmeren van een moderne processor (Of voor moderne console-computers - meerdere processoren tegelijkertijd),
of denken dat je zelf wel even kunt bepalen hoe ALLES - het hele universum - wel goed in elkaar hoort te zitten
Ik durf een wedje te leggen dat DV niet bijster veel kaas gegeten heeft van 'gewoon' programmeren,
en dat er genoeg in de wereld is waar ie helemnaal niks van weet.
En met al die gaten in zijn kennis gewoon denken dat je dat allemaal kunt overslaan, en toch kunt vertellen hoe alles wel zou moeten ?
Beetje arrogant, en als ik eerlijk ben - heel erg simpleminded.
Als je gaat proberen te rennen voor je kunt lopen zul je alleen maar hard op je gezicht vallen.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:21 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Een prima uitgebalanceerd systeem dus, precies zoals je het omschrijft !
Zonder die ziektes zou de aarde binnen 1 jaar compleet overbevolkt zijn.
Entertainment is er genoeg, je moet alleen wel van je luie aars willen komen
Echt, hoe bizar ook - het systeem werkt perfect.
Het is zonde dat je dat niet wilt inzien - als ik de maker was zou ik me zwaar beledigd voelen als mensen niet zouden inzien hoe goed het huidige systeem werkt.
Alles is in balans - en is zelfherstellend.
Ga je er een strijd van makenquote:
Dan neem je me maar niet serieus, als je een discussie uit de weg wilt gaan en liever je ogen dichtdoet moet je dat zelf wetenquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:28 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
![]()
Als jij deze wereld ideaal vind. Dan heb je een fout in je denken en heb je last van een bug. Meedere bugs.
Als jij vindt dat kanker en aids en armoede gerechtvaardigd is om overbevolking tegen te gaan. Dan zou ik maar snel eens naar de huisarts gaan als ik jou was.
Mensen die met zulke beweringen komen die kan ik en wil ik niet serieus nemen
Slaat dus echt op oorlog
Ok, maar weet jij dat de grootste denkers idd filosoferen over bepaalde dingen, maar het niet doen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:26 schreef L.Denninger het volgende:
Er zit wel een orde van grootte verschil in het programmeren van een moderne processor (Of voor moderne console-computers - meerdere processoren tegelijkertijd),
of denken dat je zelf wel even kunt bepalen hoe ALLES - het hele universum - wel goed in elkaar hoort te zitten
Ik durf een wedje te leggen dat DV niet bijster veel kaas gegeten heeft van 'gewoon' programmeren,
en dat er genoeg in de wereld is waar ie helemnaal niks van weet.
En met al die gaten in zijn kennis gewoon denken dat je dat allemaal kunt overslaan, en toch kunt vertellen hoe alles wel zou moeten ?
Beetje arrogant, en als ik eerlijk ben - heel erg simpleminded.
Als je gaat proberen te rennen voor je kunt lopen zul je alleen maar hard op je gezicht vallen.
Ik moet nietsquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:31 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Dan neem je me maar niet serieus, als je een discussie uit de weg wilt gaan en liever je ogen dichtdoet moet je dat zelf weten![]()
Verder vind ik de wereld voor mij persoonlijk niet ideaal, maar ik vind wel dat het systeem perfect werkt.
Als jij het verschil tussen die 2 dingen niet snapt moet je er nog maar eens over nadenken.
Strijd = slecht. Ben het met L.Denninger eens, da's alles. Laat je vooral niet gek maken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:29 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ga je er een strijd van maken![]()
Ik laat me toch niet gek maken. Het lijkt wel alsof je de boel wilt opfokken hier.
Ga buiten spelen ofzo. Het heeft gesneeuwd. Ga lekker een sneeuwpop bouwen.
Poepen en doodgaan, dat moet je. Zelfs in je eigen maaksel.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik moet niets
Ik moet helemaal niets
Maar alle grote denkers zijn dat geworden door op de schouders van hun voorlopers te staan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:31 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ok, maar weet jij dat de grootste denkers idd filosoferen over bepaalde dingen, maar het niet doen.
Creatieve processen zónder het te doen. Dus zonder te rennen, kun je ook lopen.
Zelfs doodgaan moet nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:34 schreef mailyourmom het volgende:
[..]
Poepen en doodgaan, dat moet je. Zelfs in je eigen maaksel.
Waar maak jij je druk omquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:34 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Maar alle grote denkers zijn dat geworden door op de schouders van hun voorlopers te staan.
Dat zijn mensen die de moeite nemen om eerst dingen te lezen en te leren, in plaats van te roepen "dat is te klein gedacht voor mij, ik hoef me nergens in te verdiepen".
Da's waar.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik moet niets
Ik moet helemaal niets
Addons, plugins, componenten.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:14 schreef mailyourmom het volgende:
[..]
Ja? Lijkt me eerder andersom. Je moet alle geprogrammeerde stukjes laten samenwerken. Een miljoen stukjes. Als er dan één foutje in zit, gaat het al fout.
Nou juist, dat laatste is dan toch een goed ding.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:34 schreef L.Denninger het volgende:
Maar alle grote denkers zijn dat geworden door op de schouders van hun voorlopers te staan.
Dat zijn mensen die de moeite nemen om eerst dingen te lezen en te leren, in plaats van te roepen "dat is te klein gedacht voor mij, ik hoef me nergens in te verdiepen".
Tuurlijk, gewoon niet nadenken. That's the way to go.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:38 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik laat me ook niet uitdagen
Je ziet niet in, op welke manier ik bezig wil zijn op dit forum. Me laten uitdagen doe ik dus niet. Ik blijf lekker in mijn element zitten dus.
Hier moet ik L.Denninger toch alweer gelijk geven. Je braakt een hoop ideeën uit zonder te discussiëren.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:37 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Da's waar.
Maar door stug niks te blijven moeten en doen schiet je geen fuck op.
Ik daag je uit na te denken, en jij zegt "ik hoef niet na te denken".
Met iemand die vertikt na te denken en die niet in wil gaan op vragen over z'n standpunten valt niet zinnig te discussieren.
Het enige wat jij wilt is graag tegen mensen praten - niet met mensen praten.
Hun antwoorden en denkbeelden interesseren je geen flikker.
Dat zie je ook duidelijk aan de manier waarop je post - je post vaak gewoon 10x achter elkaar, ook al reageert er niemand - je bent in gesprek met je eigen ego.
Je snapt het niet helemaal denk ik, ik zegf precies het omgekeerde.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:38 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Nou juist, dat laatste is dan toch een goed ding.
Want Dromenvanger denkt niet bepaald klein lijkt mij.
ps. vele grote denkers sloten zichzelf op ergens in een zolderkamertje of in de Himalaya om daar hun gedachtes uit te pluizen.
Zou je het boek willen aanraden van 'De kracht van het alleenzijn' van Anthony Storr.
Waar creativiteit in het menselijk brein erg wordt aangestipt en een mooi iets is/kan zijn.
Daarin schuilt gelijk het gevaar dat veel mensen niet alleen durven en kunnen zijn zonder gevolgen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:38 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Nou juist, dat laatste is dan toch een goed ding.
Want Dromenvanger denkt niet bepaald klein lijkt mij.
ps. vele grote denkers sloten zichzelf op ergens in een zolderkamertje of in de Himalaya om daar hun gedachtes uit te pluizen.
Zou je het boek willen aanraden van 'De kracht van het alleenzijn' van Anthony Storr.
Waar creativiteit in het menselijk brein erg wordt aangestipt en een mooi iets is/kan zijn.
Ok (zucht), DV opent een topic, uit zijn ideeën, discussieert.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:40 schreef L.Denninger het volgende:
Je snapt het niet helemaal denk ik, ik zegf precies het omgekeerde.
Die mensen namen de moeite om te lezen en te leren en riepen NIET "dat is te klein gedacht voor mij".
DV daarentegen wil NIET nadenken en leren, en roept gewoon "dat is te klein gedacht voor mij, dat hoef ik niet te weten".
"Hoge pet" zegt iemand die zichzelf boven God plaatst... (einde commentaar...)quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik zie jullie weinig zinnigs zeggen. En ik bepaal wanneer ik luister.
Jullie denken echt dat ik me de les laat lezen
En ik heb jullie niet eens nodig. Pheno voegt wat toe hier, en nog meer mensen. Mailyourmom en L.Dennigener. Ik weet niet, ik heb ook weinig zin om met jullie te praten. Omdat ik jullie niet serieus neem.
Dus...ik reageer niet meer op jullie
<snip> Dan heb je wel een erg hoge pet van jezelf op. </snip>
Topic ga ik mee verder, alleen zal ik jullie verder negeren vanaf nu
Dat is weer iets anders, maar dat is zeker waar.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:41 schreef Panzer het volgende:
Daarin schuilt gelijk het gevaar dat veel mensen niet alleen durven en kunnen zijn zonder gevolgen.
Nee, je kan het niet uitstaan, daarom ga je er zelf op door.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:47 schreef mailyourmom het volgende:
"Hoge pet" zegt iemand die zichzelf boven God plaatst... (einde commentaar...)
Nou ja, samenwerking is nogal moeilijk als ie geen uitleg wil geven als je erom vraagt hequote:Op woensdag 1 maart 2006 15:46 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ok (zucht), DV opent een topic, uit zijn ideeën, discussieert.
Maar gaat niet in of wil niet in gaan op aantijgingen, wat mij hem goed recht lijkt.
Probeer het eens anders zou ik zeggen, ligt niet (al dan niet alleen) aan hem hoor
Volgens mij was hij zelfs voor samenwerking, maar dan moet de wil er wel zijn en hij is ook niet achterlijk, lijkt mij.
Nee, het is moeilijk praten met mensen die gelijk veroordelen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:49 schreef L.Denninger het volgende:
Nou ja, samenwerking is nogal moeilijk als ie geen uitleg wil geven als je erom vraagt he
Het heeft daar weinig mee te maken, hij wordt gewoon direct boos zodra iemand even een andere mening heeft dan hij.
In plaats van (zoals normale mensen) er dan over te praten, of me uit te leggen waarom ie een andere mening heeft, of me over proberen te halen - wordt ie gelijk boos en roept ie "met jou wil ik niet meer praten !".
Dat ismoeilijk samenwerken hoor, als je alleen maar iemand na mag praten en gelijk mag geven en niet zelf een mening mag hebben.
Dit was zijn reactie toen ik simpelweg liet weten dat ik het universum zoals het nu gaat best goed in elkaar vind zitten - ik zei dus NIKS over DV, NIKS over zijn meningen, dit was simpelweg een mening van mij zonder veroordelen of whatever :quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:51 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Nee, het is moeilijk praten met mensen die gelijk veroordelen.
Vermoed dat dat zijn punt is of waar hij over hakkelt, en geef hem eens ongelijk
Dat vind ik geen normale manier van discussieren, dat vind ik vrij lomp en onbeschoft gedrag.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:28 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Als jij deze wereld ideaal vind. Dan heb je een fout in je denken en heb je last van een bug. Meedere bugs.
Als jij vindt dat kanker en aids en armoede gerechtvaardigd is om overbevolking tegen te gaan. Dan zou ik maar snel eens naar de huisarts gaan als ik jou was.
Slaat dus echt op oorlog
Maar als ik je vertel dat je de standaard beginnersfouten maakt ivm het nadenken over programmeren (meer mensen erop zetten betekent een beter programma en dat soort kul) dan lijkt me dat duidelijk iets om van te leren.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Het gaat me meer erom dat er opbouwend gehandeld wordt in deze topic, dus dan sluit ik kritiek liever uit. Een keer geen kritiek is ook wel eens prettig. Puur opbouwend bezig zijn dus. Kritiek kan altijd nog.
Volgende topic, mocht er een volgende topic komen zal ik dat ook in de OP vermelden. En in de titel ook.
Dat het puur opbouwend bedoeld is. Kritiek kan gezond zijn, maar als mensen steeds hetzelfde roepen om bewijzen te willen zien, dan schiet het ook niet op. Dan valt het steeds in de herhaling, en ik haat herhalingen.
Het gaat me erom om opbouwend bezig te zijn. En dan past die eenzijdige kritiek niet in het hele verhaal.
Hij vindt dat de wereld niet tot minder goed in elkaar zit (al dan niet voor nu) en snapt niet dat jij dat dus wel vindt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:55 schreef L.Denninger het volgende:
Dit was zijn reactie toen ik simpelweg liet weten dat ik het universum zoals het nu gaat best goed in elkaar vind zitten - ik zei dus NIKS over DV, NIKS over zijn meningen, dit was simpelweg een mening van mij zonder veroordelen of whatever :
Dat vind ik geen normale manier van discussieren, dat vind ik vrij lomp en onbeschoft gedrag.
Over veroordelen gesproken zeg![]()
Dat iemand die een nieuw universum wil ontwerpen de misstanden op aarde als enorm probleem ervaart is minstens zorgelijk. Het lijkt me duidelijk dat je op universeel niveau veel grotere problemen tegenkomt dan een paar levensvormen die elkaar naar het leven staan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:28 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
![]()
Slaat dus echt op oorlog
En heb je last van adhd dat je iedere 10 seconde je icoon veranderd
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:01 schreef DeStedebouwer het volgende:
Hou het gewoon bij je weblog en flikker op hier met deze zever.
Vind ik op zich best raar, het systeem is niet ideaal voor jou maar werkt wel perfect? Als het systeem perfect werkt zou het ook ideaal moeten zijn voor jou. Dat jij het perfect vind werken terwijl het niet ideaal is komt misschien wel omdat je er aan gewend bent, je leeft er al je hele leven in dus ga je er van houden, ookal kan het zoveel beter. een soort Stokholm syndroom eigenlijk, alleen dan met het leven. Ik heb het idee dat je DV wel begint te begrijpen maar dat je het er gewoon niet mee eens bent, hij begrijpt het ook wel maar is het er ook niet mee eens, boeie, dram niet zo door. Hij kan niet programmeren, maar wie zegt dat hij een computer wil programmeren? niemand, en heb jij ervaring met het programmeren van het leven? je eigen brein? Denk het niet dus kan je er ook niet over praten alsof je alles weet. Het gaat om het vrije denken en daar kan je pas echt over meelullen als je beseft dat sommige regels gewoon niet gelden.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:31 schreef L.Denninger het volgende:
Verder vind ik de wereld voor mij persoonlijk niet ideaal, maar ik vind wel dat het systeem perfect werkt.
Als jij het verschil tussen die 2 dingen niet snapt moet je er nog maar eens over nadenken.
Goed. En hoe weet je zeker dat het werkt?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb de dood al gekraakt in mijn eigen leven
Dat heb ik in 2000 al gedaan, alleen ga ik daar nu op verder.
Maar ook dan is het een kwestie van een bewering hier.
Wie zegt dat perfect == ideaal ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Vind ik op zich best raar, het systeem is niet ideaal voor jou maar werkt wel perfect? Als het systeem perfect werkt zou het ook ideaal moeten zijn voor jou.
Ik ervaar het eeuwige leven dus. En dat is genoeg. Ik heb genoeg gevoel om aan te voelen dat ik het eeuwige leven heb nu.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:28 schreef Polen het volgende:
[..]
Goed. En hoe weet je zeker dat het werkt?
Het wordt wel lastig samenwerken als je af moet gaan op de onbewezen gevoelens van één mens, bij het bouwen van een universum...quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:29 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik ervaar het eeuwige leven dus. En dat is genoeg. Ik heb genoeg gevoel om aan te voelen dat ik het eeuwige leven heb nu.
En dat kan en hoef ik niet te bewijzen. Ik ervaar het gewoon.
Onzin, want het doel van het systeem en mijn doel hoeven niet overeen te komen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Vind ik op zich best raar, het systeem is niet ideaal voor jou maar werkt wel perfect? Als het systeem perfect werkt zou het ook ideaal moeten zijn voor jou.
Jongen, de wereld is een zandkorrel ten opzichte van de cluster waar we inzitten. En die cluster is een stofje in een geheel. Wereldwijd is nothing.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:29 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik ervaar het eeuwige leven dus. En dat is genoeg. Ik heb genoeg gevoel om aan te voelen dat ik het eeuwige leven heb nu.
En dat kan en hoef ik niet te bewijzen. Ik ervaar het gewoon.
En het was puur een kwestie om door te breken. Breken of kraken of wat dan ook. En dat kan ook met gevoel en denken. Je hebt niet persee een computer nodig om te kraken. Computers zijn een hulpmiddel en je kunt er wereldwijd mee communiceren en informatie mee vergaren.
Nou, als een leven voor iemand niet ideaal is kan je het systeem eromheen niet perfect noemen, perfectie betekend dat het helemaal goed is en er geen slechte dingen aan op te merken zijn. Is iets voor iemand in zijn leven niet ideaal dan blijkt maar weer dat het systeem waar diegene zich in bevind niet perfect is.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie zegt dat perfect == ideaal ?
Vragen, nu nog antwoorden.
Lees mijn post over de gehaktmachine nog maar eensquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Nou, als een leven voor iemand niet ideaal is kan je het systeem eromheen niet perfect noemen, perfectie betekend dat het helemaal goed is en er geen slechte dingen aan op te merken zijn. Is iets voor iemand in zijn leven niet ideaal dan blijkt maar weer dat het systeem waar diegene zich in bevind niet perfect is.
Dat je er maar genoegen mee neemt is een ander verhaal natuurlijk, maar DV gaat daar niet in mee en mensen begrijpen het niet of verzetten zich ertegen, uit angst misschien.
Prachtig inderdaad! Ik kende het 'oude filmpje' wel maar dit is heel mooi!quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:34 schreef L.Denninger het volgende:
Als je een idee wilt krijgen van hoe nietig je bent - kijk dan eens naar Powers of 10.
Wat een slap aftreksel van de total perspective vortex zegquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:34 schreef L.Denninger het volgende:
Als je een idee wilt krijgen van hoe nietig je bent - kijk dan eens naar Powers of 10.
Geloofwaardigheid. Waarom heb ik het nodig dat jij me gelooftquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:32 schreef Polen het volgende:
[..]
Jongen, de wereld is een zandkorrel ten opzichte van de cluster waar we inzitten. En die cluster is een stofje in een geheel. Wereldwijd is nothing.
Denk groot wanneer je je ambities minstens geloofwaardig wilt laten overkomen!
Sorry, deze was er eerder en was de aanleiding voor meneer Adams' TPV.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat een slap aftreksel van de total perspective vortex zeg.
Niet dat ik lui ben maar doe es linkje posten, die heb ik gemist, naja, niet gelezenquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:38 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Lees mijn post over de gehaktmachine nog maar eens
Ok, zal wel. Maar toch is die andere toffer.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:42 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Sorry, deze was er eerder en was de aanleiding voor meneer Adams' TPV.![]()
Daarom noemt hij zijn topic(s) toch ook i6 etc, dimensiesquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:32 schreef Polen het volgende:
Jongen, de wereld is een zandkorrel ten opzichte van de cluster waar we inzitten. En die cluster is een stofje in een geheel. Wereldwijd is nothing.
Denk groot wanneer je je ambities minstens geloofwaardig wilt laten overkomen!
Twijfel je aan de grootheid van 10 miljoen lichtjaar ten opzichte van een mens?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:41 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Geloofwaardigheid. Waarom heb ik het nodig dat jij me gelooftSchiet ik daar wat mee op
Ik heb geen steun nodig van de hele wereld dus. Steun van een paar mensen is genoeg, en ontbreekt ieder spoor van steun, dan steun ik nog altijd op mezelf.
En dat de wereld klein is dat is waar. Alleen vergeet je het bewustzijn nog te noemen.
En nogmaals draait het om het goed voelen in het leven. Het draait om gezondheid. Ik ben zo gezond als een gezonde visDus mijn gezondheid zit sowieso gebakken. Maar daar gaat het niet om. Het gaat om universele gezondheid ook. En gezondheid op internet en gezondheid in zijn algemeenheid. Gezond verstand ook wel. En geen virussen, nergens. Alles gezond
En dat deze wereld klein is, wilt niet zeggen dat je hem kunt uitbreiden met veel zaken.
Nederland is ook klein jah, maar je kunt het ook groot zien. Ligt er maar aan van welke kant je het bekijkt
Groot en klein, wie bepaald wat groot en wat klein isEn hoe oordeel je over grootheden
Dat zie je verkeerdquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:44 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Daarom noemt hij zijn topic(s) toch ook i6 etc, dimensies![]()
Of zie ik dat nou weer verkeerd![]()
Waarom dan?quote:
Op hoger niveau programmeren " i6" variantquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Niet dat ik lui ben maar doe es linkje posten, die heb ik gemist, naja, niet gelezen.
10 lichtjaar aan lege ruimte is een stuk minder interressant dan een goede uitspatting van creativiteit.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:45 schreef Polen het volgende:
[..]
Twijfel je aan de grootheid van 10 miljoen lichtjaar ten opzichte van een mens?
Ik zou zeggen dat je eerst de enormiteit van je eigen habitat zou willen bevatten voor je daar ook nog eens extra dimensies aan toevoegt. Ofzo.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:48 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Waarom dan?
Bestaat er iets groters dan dimensies, op hoger niveau programmeren etc etc
Vreemd dan![]()
Natuurlijk bestaat er iets groters !quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:48 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Waarom dan?
Bestaat er iets groters dan dimensies, op hoger niveau programmeren etc etc
Vreemd dan![]()
Ik twijfel aan allesquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:45 schreef Polen het volgende:
[..]
Twijfel je aan de grootheid van 10 miljoen lichtjaar ten opzichte van een mens?
10 lichtjaar zit maar in je hoofd. Wie zegt dat het leeg is? Ik niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:49 schreef jogy het volgende:
[..]
10 lichtjaar aan lege ruimte is een stuk minder interressant dan een goede uitspatting van creativiteit.
10 lichtjaar is groot in afmeting maar verder hoeft het weinig te zijn.
Een aardig eindje tippelen!quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:52 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat is 10 miljoen lichtjaar nu precies
Ok, maar wij zitten in 'het systeem', beter gezegd; wij zijn het systeem, niet een externe partij. In principe zijn we die gehaktmolen die perfect werkt en niet de koe of de kipquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:48 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Op hoger niveau programmeren " i6" variant
10 miljoen lichtjaar is slechts een gegeven. Stelt vrij weinig voorquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:52 schreef Polen het volgende:
[..]
10 lichtjaar zit maar in je hoofd. Wie zegt dat het leeg is? Ik niet.
Behalve als iemand het niet met je eens is, dan word je boos, star en lomp.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:52 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik twijfel aan alles
Ik neem niets als vaststaand feit aan. Ik ben flexibel![]()
Valt best meequote:Op woensdag 1 maart 2006 16:54 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Behalve als iemand het niet met je eens is, dan wordt je boos en lomp.
Het kan er een paar miljoen lichtjaren naastzitten maar als je erheen moet is het verdomde handig om te weten hoe ver je moet. Met betrekking tot je lunchpakket bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:53 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
10 miljoen lichtjaar is slechts een gegeven. Stelt vrij weinig voor
Wat heb je aan dat gegeven
Wat schiet je ermee op als mens zijndeVoel jij je beter daardoor
Waarom zijn wij niet de kip in het voorbeeld?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok, maar wij zitten in 'het systeem', beter gezegd; wij zijn het systeem, niet een externe partij. In principe zijn we die gehaktmolen die perfect werkt en niet de koe of de kip![]()
Dit enkel om door te gaan in jou analogie want je moet niet gaan vragen waar de gehaktmolen voor dient en wat erin geflikkerd moet worden.
Hmm ik ben zo groot dat ik het hele filmpje heb kunnen zien. Van het universum tot en met de quarks. Ik weet dat ze er zijn, ik heb ze gezien. Nee niet echt, maar in theorie nu wel. Het duurde minder dan een minuut. Theorie <-> praktijk.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:34 schreef L.Denninger het volgende:
Afstand zegt me nietsquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:55 schreef Polen het volgende:
[..]
Het kan er een paar miljoen lichtjaren naastzitten maar als je erheen moet is het verdomde handig om te weten hoe ver je moet. Met betrekking tot je lunchpakket bijvoorbeeld.
Als je van de ene naar de andere stad gaat zeg je toch ook niet "Tokyo of Nieuw Vennep, schijt daar aan!". Neem ik aan. Hoewel...
Neh, er zit fysiek maar een x aantal centimeters ruimte met grijze massa in mijn hoofd anders zou ik een kei van een waterhoofd moeten hebben.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:52 schreef Polen het volgende:
[..]
10 lichtjaar zit maar in je hoofd. Wie zegt dat het leeg is? Ik niet.
Ja dus of en dan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:49 schreef Polen het volgende:
Ik zou zeggen dat je eerst de enormiteit van je eigen habitat zou willen bevatten voor je daar ook nog eens extra dimensies aan toevoegt. Ofzo.
Ik denk dat je het grote geheel los moet zien van het individu.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok, maar wij zitten in 'het systeem', beter gezegd; wij zijn het systeem, niet een externe partij. In principe zijn we die gehaktmolen die perfect werkt en niet de koe of de kip![]()
Dit enkel om door te gaan in jou analogie want je moet niet gaan vragen waar de gehaktmolen voor dient en wat erin geflikkerd moet worden.
Ja, ik snap het ook niet meer hoor.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Ieder mens is groot. Alleen cijferen veel mensen zichzelf onnodig weg.
Het is niet zo erg dat mijn opmerking koek nog ei slaat, afstand is afstand. Of je daar nu in gelooft of niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:57 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja dus of en dan?
Gaat het daar hier niet gedeeltelijk over dan?
Trouwens je opmerking over die 10 lichtjaren etc klonk mooi, maar het ging om de twijfel tussen groot en klein. Iemand verwijt hem van kleinheid, maar sorry.. dan slaat een opmerking over zoveel lichtjaren natuurlijk koek noch ei. Verschil van perceptie of niet willen inzien en gewoon met zgn nog iets groters komen.spoor even bijster
It is not 'The system sucks', but 'the human sucks'.. dus?quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:00 schreef L.Denninger het volgende:
Ik denk dat je het grote geheel los moet zien van het individu.
Het systeem is het beste voor de mensheid, maar niet voor het individu.
Vandaar - het systeem is prima, maar dat wil niet zeggen dat het voor mij ideaal is.
Precies. Dus zeggen dat een mens groot is is onzinnig tenzij je vermeld ten opzicht waarvan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:02 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook niet meer hoor.
Tijd en ruimte zijn toch relatief, ofzo.
dat zou wel erg cru zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:56 schreef Polen het volgende:
[..]
Waarom zijn wij niet de kip in het voorbeeld?
Volgens mij worden we al lastig gevallenquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:03 schreef Polen het volgende:
Het is niet zo erg dat mijn opmerking koek nog ei slaat, afstand is afstand. Of je daar nu in gelooft of niet.
Ook wanneer DV aangeeft dat je alleen maar hoeft te denken aan de winkel en dan sta je in de winkel geeft hij aan dat er een afstand bestaat tussen de plaats waar wordt gedacht en de winkel. Hoe je die afstand vervolgens meet en/of weergeeft is volkomen onbelangrijk.
Het punt is dat hij zegt een universum te willen gaan bouwen maar dan wel begint ergens halverwege, omdat het systeem op aarde hem niet aanstaat. Daar maak ik onder andere bezwaar tegen omdat we niet de enigen zijn in dit universum (met een beetje geluk) en het toch verdomde lullig zou zijn wanneer DV nu begint met astraal programmeren en dat de andere bewoners dan ons komen lastigvallen omdat iemand aan de universele wetten van programmatuur heeft zitten kloten. Daar pas ik voor!
De kip kan niet uit het systeem of los van het systeem opgroeien dus de kip is niet de kip?quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Jij kan niet uit het systeem of los van het systeem opgroeien dus ben jij niet de kip.
En daarom hou ik nou van deze topicreeks, ik krijg er spontaan een bloedneus van.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:05 schreef jogy het volgende:
[..]
dat zou wel erg cru zijn.
En daarbij komt dat alles wat jij doet op elk moment van de dag effect heeft op de wereld om je heen en wat de wereld doet heeft ook effect op jou, dus ben je onderdeel van het gehele systeem. Als jij sterft dan veranderd het systeem ook een beetje, mensen hebben verdriet, een begravenisondernemer heeft weer wat werk, er wordt een boompje gekapt voor je kist, een eekhoorn raakt dakloos en wordt overgereden op de snelweg maar zijn tand prikt het wiel door waardoor de auto van de weg afraakt en over de kop slaat, de man overleeft het en geeft zijn leven aan God, word jehova getuige en begint mensen lastig te vallen rond etenstijd. Jij kan niet uit het systeem of los van het systeem opgroeien dus ben jij niet de kip.
Quatsch.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:05 schreef jogy het volgende:
[..]
dat zou wel erg cru zijn.
En daarbij komt dat alles wat jij doet op elk moment van de dag effect heeft op de wereld om je heen en wat de wereld doet heeft ook effect op jou, dus ben je onderdeel van het gehele systeem. Als jij sterft dan veranderd het systeem ook een beetje, mensen hebben verdriet, een begravenisondernemer heeft weer wat werk, er wordt een boompje gekapt voor je kist, een eekhoorn raakt dakloos en wordt overgereden op de snelweg maar zijn tand prikt het wiel door waardoor de auto van de weg afraakt en over de kop slaat, de man overleeft het en geeft zijn leven aan God, word jehova getuige en begint mensen lastig te vallen rond etenstijd. Jij kan niet uit het systeem of los van het systeem opgroeien dus ben jij niet de kip.
Idd, maar zeggen dat een mens klein is, omdat.. is nog onzinnigerquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:04 schreef L.Denninger het volgende:
Precies. Dus zeggen dat een mens groot is is onzinnig tenzij je vermeld ten opzicht waarvan.
Oneens. Er is geen doel. Het systeem brengt een omgeving voort waarin bepaalde levensvormen zich staande kunnen houden. Dat is niet meer dan een bijkomende factor. Het systeem als geheel draait ook wel door als de aarde uitsterft en terugkeert tot stof.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:08 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Quatsch.
Het verschil zit 'm in het doel van het systeem, en jouw doel.
Ik vind dat het doel van het systeem is dat het zo goed mogelijk moet gaan met de mensheid (en dieren) in het algemeen.
Wat dat betreft werkt het systeem best goed.
Als jij vind dat het doel van het systeem is dat het zo fijn mogelijk voor jou persoonlijk moet zijn - tja, dan werkt het niet zo goed.
Jawel. Je moet de analogie ook niet zo serieus nemen, hoe kan je nou een gehaktmolen met het universum vergelijken? Wij zijn die kip niet omdat we niet buiten het universum ( gehaktmolen) opgroeien en er later ingegooid worden. Maar een kip is een kip.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:06 schreef Polen het volgende:
[..]
De kip kan niet uit het systeem of los van het systeem opgroeien dus de kip is niet de kip?
Maar niet perfect.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:08 schreef L.Denninger het volgende:
Wat dat betreft werkt het systeem best goed.
In dat geval kun je ook niet stellen dat het systeem goed of slecht werkt, en dat was het punt waar DV over begon.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:09 schreef Polen het volgende:
[..]
Oneens. Er is geen doel. Het systeem brengt een omgeving voort waarin bepaalde levensvormen zich staande kunnen houden. Dat is niet meer dan een bijkomende factor. Het systeem als geheel draait ook wel door als de aarde uitsterft en terugkeert tot stof.
Aaargh.......ik hou het niet vol om te zwijgen als het grafquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:09 schreef Polen het volgende:
[..]
Oneens. Er is geen doel. Het systeem brengt een omgeving voort waarin bepaalde levensvormen zich staande kunnen houden. Dat is niet meer dan een bijkomende factor. Het systeem als geheel draait ook wel door als de aarde uitsterft en terugkeert tot stof.
Wat is de definitie van perfect ?quote:
My point exactlyquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:13 schreef gaai het volgende:
[..]
Aaargh.......ik hou het niet vol om te zwijgen als het graf![]()
Over wélk systeem hebben we het nu dan? Het universum als geheel? Iets nog groter dan dat? De aarde ?
Ik begin nu door te krijgen hoe je het spelletje hier moet spelen - je moet gewoon vaag blijven, vooral geen concrete uitspraken doen en het liefst om het uur van standpunt en onderwerp veranderenquote:Want ik volg het nu niet meer zo.....ik kon L. Denninger goed volgen, maar nu ben ik confuus....![]()
En af en toe moeten er mensen opgeofferd worden in het belang van het grote bedrijf, sad but true.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:14 schreef Dromenvanger het volgende:
We hebben het sowieso over het functioneren van de mensen op deze aarde en hoe de mensheid functioneert. Daarna komt de rest wel.
De mensheid is onderdeel van 1 groot bedrijf. In principe is het 1 groot bedrijf en zijn alle mensen personeel van het systeem.
En het bedrijf is gericht op een betere toekomst. Waar alles vlot verloopt.
Simpel as that is
Geen enkele fout en geen enkel misfunctioneren dus.
Oeh, collectief bewustzijn.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:10 schreef Dromenvanger het volgende:
En dan is het vanzelf zo dat mensen vanzelf goed werken in het systeem. Niet eens werken. Functioneren bedoel ik.
Als het systeem goed functioneert en je neemt aan dat mensen onderdeel zijn van het systeem, dan zal de hele mensheid functioneren zoals het hoort. Zelfs de grootste potentiële dwarsligger zal vrijwillig gaan meewerken denk ikDus dan is er ook geen kans meer op terrorisme, omdat die mensen op een bepaalde manier verplicht worden tot meewerken richting een goede toekomst. Ze worden aangezet door de massa.
En dan denk ik ook dat het leren vanzelf gaat. Dan hoef je niet meer zo zwaar je best te doen om zaken te weten, dan weet je het vanzelf wel allemaal.
En dan kun je verder gaan met een gezamelijk brein, dat alle breinen van mensen 1 brein worden dusDat alle mensen elkaars verstand gaan aanvullen. En dan heb je dus de krachtigste computer die bestaat.
Dat ligt aan het foute management. Als er een goed management heerst, is er geen enkele opoffering nodig.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:16 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
En af en toe moeten er mensen opgeofferd worden in het belang van het grote bedrijf, sad but true.
Inderdaadquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:16 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Oeh, collectief bewustzijn.
Weg met die bugs enzo. Een goed draaiend systeem, in al zijn ornaten.
Software op zijn best![]()
Overbevolking moet toch tegengegaan worden, er passen tenslotte niet oneindig veel mensen op aarde.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:17 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dat ligt aan het foute management. Als er een goed management heerst, is er geen enkele opoffering nodig.
Er komen nog mogelijkheden om ruimte te maken in de ruimte. Maar dat komt vanzelf nog.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:20 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Overbevolking moet toch tegengegaan worden, er passen tenslotte niet oneindig veel mensen op aarde.
En zeggen dat sommige mensen wel een kind / kinderen mogen krijgen en anderen niet is ook weer niet eerlijk.
Het leven zal nooit perfect eerlijk verdeeld worden, zo simpel is het...
Niet iedereen kan lekker op Hawaii wonen want dat past niet
Dan is het nog steeds oneerlijk, want dan moeten sommige mensen op een andere planeet wonen die misschien veel minder fijn is...quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:21 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Er komen nog mogelijkheden om ruimte te maken in de ruimte. Maar dat komt vanzelf nog.
Je moet ruimer denken
Je moet niet denken in aardse termen.
Dan maak je gewoon een kopie van deze wereldquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:22 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds oneerlijk, want dan moeten sommige mensen op een andere planeet wonen die misschien veel minder fijn is...
Je zult het nooit allemaal perfect kunnen krijgen voor iedereen.
Nee, want iedereen kan zijn eigen verhaal gaan schrijvenquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:23 schreef L.Denninger het volgende:
Als het leven perfect eerlijk verdeeld zou zijn en voor iedereen even mooi, fijn, leuk, komt het er in essentie op neer dat iedereen hetzelfde leven heeft.
Ja! en als we dan toch bezig zijn, flikkeren we gelijk alle andere mannen en lelijke wijven eraf !quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:23 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dan maak je gewoon een kopie van deze wereld
Gewoon de wereld kopieren
Vanuit de ruimte een diepe scan uitvoeren en vervolgens op kopieren drukken
Het is jou leven en het wordt jou wereld. Alleen zullen die mensen wel bestaan nog, alleen niet in jou wereldquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:24 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ja! en als we dan toch bezig zijn, flikkeren we gelijk alle andere mannen en lelijke wijven eraf !
Hoppaaa ! Een hele wereld met lekkere wijven voor mij !!
![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:19 schreef gaai het volgende:
Ik blijf wel gewoon weer meelezen tot ik er (weer) niks meer van begrijp......ik heb immers tóch geen recht van spreken en ik zie dat DV terug is, dus stiekempjes even wat vragen kan niet meeren ik wil niet wéér op m'n kop krijgen......dat deed hartstikke veel pijn aan m'n ziel
![]()
Nee, daar zou ik niks aan vinden, dan is het een nep-wereld...quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:25 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Het is jou leven en het wordt jou wereld. Alleen zullen die mensen wel bestaan nog, alleen niet in jou wereld
Dat is de echte software dus. Je eigen wereld maken. En zo hoeft er ook geen ruzie meer te zijn. Omdat iedereen zijn eigen wereld maakt.
Maar goed, je kunt dan nog altijd samen komen als originele wereld, maar als je het leven moe wordt zoals het was. Pak je weer het nieuwe leven op. In die nieuwe wereld.
Hoe kom je erbij.quote:
Dus jij had liever 5000 jaar geleden geleefd ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:29 schreef sweetgirly het volgende:
Wat ik denk, is dat de mens van het systeem een hel heeft gemaakt.
Het systeem was/is al goed zoals het was, nu niet meer.
Omdat de mens niet perfect is.
Dat was het eigenlijk![]()
Neequote:Op woensdag 1 maart 2006 17:31 schreef L.Denninger het volgende:
Dus jij had liever 5000 jaar geleden geleefd ?
ff denkenquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:27 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nee, daar zou ik niks aan vinden, dan is het een nep-wereld...![]()
Het moet wel de ECHTE wereld zijn - ik wil wel zeker weten dat er ECHT alleen maar lekkere wijven zijn en GEEN andere mannen.
Het moet niet gewoon een geavanceerd computerspelletje zijn, daar heb ik genoeg van![]()
Nouquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:29 schreef sweetgirly het volgende:
Wat ik denk, is dat de mens van het systeem een hel heeft gemaakt.
Het systeem was/is al goed zoals het was, nu niet meer.
Omdat de mens niet perfect is.
Dat was het eigenlijk![]()
Hey, wil je ff niet de aarde gaan weggeven alsjeblieft dankjewelquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:35 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
ff denken
Ik denk nog wel na
Meerdere werelden ben ik wel voorstander van. Meer ruimte ook. De wereld is sowieso te klein.
Er zal een nieuwe plek moeten komen waar we heen kunnen gaan in de toekomst. En misschien krijgen de dieren dan de aarde terug.
In de ruimte is het fijnquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:39 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Hey, wil je ff niet de aarde gaan weggeven alsjeblieft dankjewel
Ik wil niet de ruimte in, laat mij maar lekker hier !
Prima, maar geef andere mensen svp ook even de vrije keusquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:41 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
In de ruimte is het fijn
Ik zit in de ruimte alIk voel me soms helemaal niet verbonden op aarde. Alsof ik geen zwaartekracht meer ervaar
![]()
Ik ben astronaut
Vrije keus boven allesquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:42 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Prima, maar geef andere mensen svp ook even de vrije keus
quote:
Ik vraag me altijd af wat die snelheid nu eigenlijk is. Stel het is donker, sta je dan stilquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:44 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik ook af en toe, maar soms ga ik door de lichtbarriere heen. Voelt raar aan als je sneller gaat als het licht
Zekers (r)evolutie, kan niet anders meer.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Nou
Het systeem is het systeem. Het systeem groeit. Het systeem is misschien inderdaad altijd okey geweest, dat het gewoon de evolutie is of revolutie. Excuse me dat ik ze door elkaar haal
Maar het is misschien ook logisch dat er een tijd komt dat het systeem geoptimaliseerd gaat worden.
Dat het systeem moet groeien naar perfectie. Dat het vanzelf gaat ook.
Dat het helemaal vanzelf gaat![]()
En dan kan ik lekker in de hangmat gaan liggen, heb genoeg gevochten in een systeem dat in ontwikkeling was. Nu gaat het systeem voor zichzelf werken misschien. En dan beinvloed het grote geheel vanzelf de mensen.
En dan voelen we ons alsof we altijd mdma hebben gehad.
Altjid high als een vlaamse papegaai
Zak over je kop en je ziet de snelheid niet. Dan bestaat hij dus niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:49 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat die snelheid nu eigenlijk is. Stel het is donker, sta je dan stil
Ik ervaar in de complete duisternis wel meer stilstand, maar soms lig ik in bed te cijferen en dan kan ik zelfs in het donker op hoge snelheid functionerenquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:49 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat die snelheid nu eigenlijk is. Stel het is donker, sta je dan stil
Nooit iets van die feng-shui begrepen. Maar ik weet wel dat als een feng-shui persoon mijn kamer zou zien deze meteen jankend de deur uit rent.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:53 schreef sweetgirly het volgende:
Ik wist dat ik even beter mijn feng-shui bezigheden kon voltooien
Omdat de ogen van de mens daar niet geschikt voor zijn op dit moment.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:56 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik ervaar in de complete duisternis wel meer stilstand, maar soms lig ik in bed te cijferen en dan kan ik zelfs in het donker op hoge snelheid functioneren
Misschien is het wel mogelijk om in complete duisternis te kijken
Waarom kunnen mensen in het donker niet zien
Zou je eigenlijk aan een blinde moeten vragen
Het systeem zal inderdaad wel moeten, het systeem kan niet stoppen zolang de mensen doorgaan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:49 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Zekers (r)evolutie, kan niet anders meer.
Volgens mij al aan de gang, total system of human mind defragmentation, for a good system!
En idd, komt vanzelf wel, werkt voor zichzelf. Mbv de mens zelf.
Het systeem moet wel, want zonder de mens zelf kan het niet perfect worden (meer), omdat die er nou eenmaal is dus. Dus zal de mens zelf ook een duit, al niet bewust, in het zakje moeten doen. Anders blijft het net zo lang onperfect, totdat het (weer) perfect wordt.
Daar gaan iig zeker misschien nog een paar lichtjaren overheen, oa koppigheid siert de mens nl.
En die laatste.
Vrije wil hoort er idd ook bij overigens
Komt misschien nogquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:57 schreef Polen het volgende:
[..]
Omdat de ogen van de mens daar niet geschikt voor zijn op dit moment.
Misschien fiets ik daarom sneller 's avondsquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:54 schreef Polen het volgende:
[..]
Zak over je kop en je ziet de snelheid niet. Dan bestaat hij dus niet.
Het is écht zo leuk!quote:
quote:Maar ik weet wel dat als een feng-shui persoon mijn kamer zou zien deze meteen jankend de deur uit rent.
Ja, met bier op gaat het snel huiswaarts! Dat is waar.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:11 schreef Dickies het volgende:
[..]
Misschien fiets ik daarom sneller 's avondsOverdag (en zonder bier) ben ik trager.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Jij bent wel zo'n dorpsgek, dat ik je niet eens durf te jennen.![]()
Groei je vanzelf overheen...quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:42 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Zo'n iemand ja. Vernielen. Heerlijk.
Says who.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Lachwekkend. Je zet jezelf gigantisch in de zeik. Weet je dat wel
Of besef je dat niet
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:43 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
At least I'm not fruitcake dude.![]()
Ik zeg datquote:
Een cake met gedroogd fruit die niemand lekker vindt.....wordt traditioneel gegeven met kerstmis......en hoe groter je vriendenkring, hoe langer het duurt voor je'm weer terugkrijgt.......quote:
Zwakste schakelquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:48 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Nou, zoals ik al zei; ik zal je verder ontzien want je bent een mafkees.
Succes en de groeten.
En jij vindt dat leukquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:46 schreef gaai het volgende:
[..]
Een cake met gedroogd fruit die niemand lekker vindt.....wordt traditioneel gegeven met kerstmis......en hoe groter je vriendenkring, hoe langer het duurt voor je'm weer terugkrijgt.......![]()
Ik heb het enkel over wat een fruitcake is.....ik heb het niet over jouquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:51 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
En jij vindt dat leuk
Ter notitie, genoeg mensen die me okey vinden. Sowieso heb ik niet zoveel bevestiging nodig van anderen.
Ik bouw op mezelf dus. Dat is sowieso de basis.
Alsof ik nu moet gaan huilen![]()
Dacht het niet
Ik dacht al dat je die gestoorde van een footballhero ging steunen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:53 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik heb het enkel over wat een fruitcake is.....ik heb het niet over jou![]()
En ik word er altijd wel blij van als ik een keer iets weet jah.....![]()
Ik heb mezelf prima in de hand.....ik kan met veel verschillende soorten mensen omgaan zonder zelf te ontsporenquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:53 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je die gestoorde van een footballhero ging steunen.
Je moet je niet inlaten met het tuig van deze samenleving namelijk
Dan raak je ook ontspoord.
Was ook niet helemaal serieus bedoeldquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:56 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik heb mezelf prima in de hand.....ik kan met veel verschillende soorten mensen omgaan zonder zelf te ontsporen, maar dank je voor je bezorgdheid.....
![]()
Maar volgens mij spoor ik eigenlijk sowieso ook helemaal niet![]()
Gelukkig nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:56 schreef gaai het volgende:
[..]
Maar volgens mij spoor ik eigenlijk sowieso ook helemaal niet![]()
Inderdaadquote:
Oh jongen, de sarcastische humor druipt er werkelijk vanaf. Origineelquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:39 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Normaal gesproken zou ik hier even met m'n olifantenpoten de boel ruw ontregelen, maar ik denk dat ik het maar achterwegen laat.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:21 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Oh jongen, de sarcastische humor druipt er werkelijk vanaf. Origineel![]()
Ik kan me daar helemaal in vinden, ik ben weg van mensen met originele humor en die andere mensen woordelijk helemaal de grond in proberen te stampen. Mensen met superioriteitsgevoel, die zijn tenminste zeker van zichzelf. Houden van jezelf is toch zooo'n knappe eigenschap!
En hoe je dat zo doet met overal een punt achter zetten, zo zalig eigenwijs!
Nee, van jou gaan we nog veel horen, lijkt me geweldig echt waar. Close minded mensen zoals jij hebben we nodig in deze wereld. Met beide benen op de grond sta je ook nog, had ik dat al vermeld?![]()
[afbeelding]
(oh ja enne: jij bent natuurlijk de rechter en Dromenvanger de linker hè, gniffel gniffel)
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:21 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Oh jongen, de sarcastische humor druipt er werkelijk vanaf. Origineel![]()
Ik kan me daar helemaal in vinden, ik ben weg van mensen met originele humor en die andere mensen woordelijk helemaal de grond in proberen te stampen. Mensen met superioriteitsgevoel, die zijn tenminste zeker van zichzelf. Houden van jezelf is toch zooo'n knappe eigenschap!
En hoe je dat zo doet met overal een punt achter zetten, zo zalig eigenwijs! Mensen die overal Engels tussendoor gooien vind ik reuze interessant. Ik kan zelf ook goed Engels hoor, wist je dat al? Ik zet het alleen nooit neer op een Nederlands forum. Zal ik het ook maar gaan doen, omdat jij het doet?![]()
Nee, van jou gaan we nog veel horen, lijkt me geweldig echt waar. Close minded mensen zoals jij hebben we nodig in deze wereld. Met beide benen op de grond sta je ook nog, had ik dat al vermeld?![]()
[afbeelding]
(oh ja enne: jij bent natuurlijk de rechter en Dromenvanger de linker hè, gniffel gniffel)
Ik ook niet. Maar goed, wie kan hem wel uitstaan op fok!quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:30 schreef Analyzing_Barb het volgende:
You're right, Droompje. Maar ik kon het niet helpen, I just can't stand him!
no pro, bro'quote:
Dan slachten we samen alles afquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:32 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
no pro, bro'![]()
ik ben je side-kick wel als ik toevallig iets zie wat niet rechtvaardig isik ben niet voor niets een weegschaal
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |