enquote:Kip en ei komt me bekend voor. Waarschijnlijk omdat ik de maker ben daarvan.
Alleen moet ik nog uitvinden wat ik eerst heb gemaakt, de kip of het ei
Dus je hebt het hier tegen de architect. Dus je mag best respect hebben.
Meen je dit soort uitspraken nou serieus ?quote:Ik kom er nog achter, en of ik nu de architect ben of iemand anders boven mij. Ik ben nummer 1. Misschien is nummer 0 hoger dan mij.
Ik hoop dat nummer 0 hoger is. Ik zou het een eer vinden om alles gemaakt te hebben, maar ik vind het ook eng. En ik weet het dus niet ook.
Kijk, zo zul je een stuk minder mensen tegen je in het harnas jagen denk ikquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik zal ook rustig blijven, niet zeggen dat ik de 0 ben en de 1. Ik zal bescheiden zijn![]()
Maar ik zal mijn dromen waar gaan maken, dat wel
Bescheidenheid kent geen grenzenquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:26 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Kijk, zo zul je een stuk minder mensen tegen je in het harnas jagen denk ik
En dat laatste is sowieso alleen maar aan te moedigen
Ik neem mijn assertieve instelling weg ook. Ik hou niet van assertief gedrag. Ik hou van contact tussen mensen die gebaseerd is op gelijkwaardigheid. Vriendschap ook wel te noemen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:06 schreef Panzer het volgende:
Begrijp ik het goed door te zeggen dat je dus je zwakheden verder wegneemt om je zo als persoon beter en weerbaarder te maken? En dat je met deze verbeteringen jouw omgeving ook weer positief beinvloedt?
Wil je gaan testen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:07 schreef Pheno het volgende:
Wanneer komt de beta?
Lees eerst de voorgaande topics. Het is best interessant op de kleine akkefietjes tussen TS en ongelovigen die grappig proberen te zijn. Dit moet te doen zijn. Ik lurk verder!quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:17 schreef mailyourmom het volgende:
Waar gáát dit over???
Mondriaan zorgquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:37 schreef kareltje_de_grote het volgende:
WTF, kan iemand het Riag ofzo ff bellen.
Die akkefietjes zullen nog wel weg gaan een keer. En ik maak me dus ook niet meer zo druk. Ik moet ook aan mijn bloeddruk denkenquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lees eerst de voorgaande topics. Het is best interessant op de kleine akkefietjes tussen TS en ongelovigen die grappig proberen te zijn. Dit moet te doen zijn. Ik lurk verder!
Manisch of levensvreugdequote:Op woensdag 1 maart 2006 14:20 schreef Italo het volgende:
Volgens mij is Dromenvanger een beetje manisch aan het worden![]()
Ok, een schoon systeem.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:42 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Die akkefietjes zullen nog wel weg gaan een keer. En ik maak me dus ook niet meer zo druk. Ik moet ook aan mijn bloeddruk denken
En zeker moet het te doen zijnIk heb zo mijn idee erover en ik denk dat het ook mogelijk is.
Het systeem van mijn computer is schoon te noemen![]()
Ik heb dus echt het systeem helemaal schoon nu. Weet niet of het 100 procent schoon is, maar ik denk van wel.
Ik ga programma's kopen dus. Ik wil geen illegale programma's. Ik wil de originele cd-key. Geen cd-key waar de halve wereld gebruik van maakt
Programma's kopen en maken ook. Maar het maken is schrijven.
Misschien dat ik over windows ga schrijven, ik weet het niet. Misschien kan ik gewoon windows blijven gebruiken. Dat ik gewoon een programma toevoeg aan windows. Dat moet toch kunnen of nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ok, een schoon systeem.
Maar ga je ook een schoon OS gebruiken? Een kale unix? Slackware?
En welke programmeertaal? Welke compiler?
Alles moet schoon zijn!
Dan programmeer je de huismijt toch gewoon eruit?quote:ik ben allergisch voor huismijt dus.
Wie weet doe ik het met denken en gedachtes, dat ik me koppel aan het systeem. Sowieso ben ik bezig met slechte zaken eruit te halen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:51 schreef L.Denninger het volgende:
Hey DV, je roept wel de hele tijd dat je software gaat schrijven,
maar kun je nou al programmeren of blijft het maar bij roepen "ik ga het straks doen!" ?
Doe ik ook nog wel. Doe ik het niet, dan doet een ander bedrijf het wel.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:54 schreef mailyourmom het volgende:
[..]
Dan programmeer je de huismijt toch gewoon eruit?
Het mooist zou dus een plugin systeem zijn: 1 system, uitbreidbaar dmv addons. Met een controlesysteem eroverheen, om te zorgen dat slechte bedrijven geen kans hebben om het systeem te verziekenquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:54 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Doe ik ook nog wel. Doe ik het niet, dan doet een ander bedrijf het wel.
Genoeg mensen die ook willen uitvinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |