Nee, ik dacht het dus, en soms sla ik de spijker net mis
![]()
Maar dat komt omdat ik gewoon ruim denkend ben. En dan sta ik mezelf veel toe. Ik weet niet wie alles geprogrammeerd heeft. Ik waarschijnlijk niet. Maar ik ga wel werken om mee te helpen aan meer mogelijkheden als het ff kan.
Ik ben soms erg ruimdenkend en dan ga je vanzelf denken in grote termen, en als je in grote termen denkt, dan denk je vanzelf dat je voor de oerknal aan een tafel zat te ontwerpen
![]()
Tis gewoon zo dat ik ruime fantasie heb, dat is altijd zo geweest hier. Vanaf ik jong was.
En die fantasie die ontwikkeld zich iedere dag nog. En soms ga ik dus erg ver, en dan hoeft dat niet te betekenen dat ik achter die woorden blijf staan.
Ik maak dus wel eens denkfouten nog, en dat sta ik mezelf toe. Fouten maken is niet slecht, fouten leer ik van. En door fouten te maken en te leren van fouten en door ook open te staan voor kritiek inderdaad, word ik vanzelf ook stabieler in het denken.
Het gaat me dus ook om stabiliteit. Maar creativiteit dus nog meer. Ik wil niet in kleine termen denken, ik wil in de grootst mogelijke termen denken.
En dan kan het overkomen alsof ik ziek ben, maar ik ben gewoon niet ziek en voel me gewoon goed hierdoor. Doordat mijn denken niet gesloten is heb ik dus die ultieme vrijheid. Ik heb dus geen beperkingen erin.
Het ontstaan van het universum, tja, dat maakt helemaal niet uit hoe dat ging. Er zaten wel veel fouten in en barrieres en er zaten sloten op. En wie het universum gemaakt heeft
![]()
Het is dus zo dat ik mezelf geen beperkingen opleg in wat ik beweer, en soms ga ik erg ver in beweringen.
Tevens dronk ik geregeld een biertje op fok, en dat doe ik dus niet meer.
Ik vind het overigens niet meer eng wat zich afspeelt allemaal. Ik ben altijd opgejaagd geworden dus, ik had het er in het echt nog over en het staat ook in mijn fotoboek.
Ik ben altijd de prooi geweest van iets. In ieder geval was ik gevangen hier. En nu ben ik vrij wederom.
Maar het is nog niet over
![]()
Er valt nog genoeg werk te verrichten.