abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:56:01 #1
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35599368
Hier verder

Vorige delen

Deel 1 zonder variant ---> Op hoger niveau programmeren
Deel 2 "h4" variant -------> Op hoger niveau programmeren...h4 variant
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:58:30 #2
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35599445
Of moest het i5 zijn

Nah maakt niet uit, i6 klinkt ook goed

Maar ik ga ff muziek luisteren nu

En ik ga ook wat anders doen. i5 is beter, dus ik vraag een modje wel om er i5 van te maken. En na i5 komt de j6.
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:58:48 #3
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_35599455
Waren er vorige delen ?!?
Kijk, als je dat nou eerder gedaan had had ik misschien beter gesnapt waar het over ging
Maar ik ga m'n best doen, ik ga ze allemaal even op zoeken
zzz
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:59:44 #4
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35599481
Doe maar rustig aan

Alles rustig aan, doe ik ook namelijk.

Ik ga alles op een rijtje zetten nog. En dan komt er vanzelf wel wat uit.
  woensdag 1 maart 2006 @ 11:01:03 #5
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35599516
In het eerste topic staat trouwens veel onzin ook, maar goed, ik weet soms zelf niet hoe de weg loopt. De weg zal sowieso duidelijker moeten worden nog. Open wegen en vrij verkeer

Af en toe zit ik zelf op een dwaalspoor maar dat komt nog wel goed.

Is ook normaal dat de weg niet altijd even duidelijk is. Want de weg kent sowieso veel dwaalsporen. Het is voor mezelf al fijn dat ik orde heb hier, dat ik een duidelijk spoor heb gemaakt ook.

En met een duidelijk spoor lukt het vanzelf beter. Niet die chaos en wanorde ook. Orde in de chaos is beter.

Toch ....ik ga verder Tijd voor sigaret dan maar. En ontspanning. Ontspanning is belangrijk ook.

En met ontspanning lukt het vanzelf beter.
  woensdag 1 maart 2006 @ 11:06:56 #6
31101 _Led_
pi_35599684
Mag ik vragen, hoe moet ik de volgende uitspraken opvatten ?
quote:
Kip en ei komt me bekend voor. Waarschijnlijk omdat ik de maker ben daarvan.
Alleen moet ik nog uitvinden wat ik eerst heb gemaakt, de kip of het ei
Dus je hebt het hier tegen de architect. Dus je mag best respect hebben.
en
quote:
Ik kom er nog achter, en of ik nu de architect ben of iemand anders boven mij. Ik ben nummer 1. Misschien is nummer 0 hoger dan mij.

Ik hoop dat nummer 0 hoger is. Ik zou het een eer vinden om alles gemaakt te hebben, maar ik vind het ook eng. En ik weet het dus niet ook.
Meen je dit soort uitspraken nou serieus ?
Jij bent de maker van alles, je bent veel alleen vergeten ?

[ Bericht 1% gewijzigd door _Led_ op 01-03-2006 11:12:39 ]
zzz
  woensdag 1 maart 2006 @ 11:15:57 #7
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35599969
Nee, ik dacht het dus, en soms sla ik de spijker net mis

Maar dat komt omdat ik gewoon ruim denkend ben. En dan sta ik mezelf veel toe. Ik weet niet wie alles geprogrammeerd heeft. Ik waarschijnlijk niet. Maar ik ga wel werken om mee te helpen aan meer mogelijkheden als het ff kan.

Ik ben soms erg ruimdenkend en dan ga je vanzelf denken in grote termen, en als je in grote termen denkt, dan denk je vanzelf dat je voor de oerknal aan een tafel zat te ontwerpen

Tis gewoon zo dat ik ruime fantasie heb, dat is altijd zo geweest hier. Vanaf ik jong was.

En die fantasie die ontwikkeld zich iedere dag nog. En soms ga ik dus erg ver, en dan hoeft dat niet te betekenen dat ik achter die woorden blijf staan.

Ik maak dus wel eens denkfouten nog, en dat sta ik mezelf toe. Fouten maken is niet slecht, fouten leer ik van. En door fouten te maken en te leren van fouten en door ook open te staan voor kritiek inderdaad, word ik vanzelf ook stabieler in het denken.

Het gaat me dus ook om stabiliteit. Maar creativiteit dus nog meer. Ik wil niet in kleine termen denken, ik wil in de grootst mogelijke termen denken.

En dan kan het overkomen alsof ik ziek ben, maar ik ben gewoon niet ziek en voel me gewoon goed hierdoor. Doordat mijn denken niet gesloten is heb ik dus die ultieme vrijheid. Ik heb dus geen beperkingen erin.

Het ontstaan van het universum, tja, dat maakt helemaal niet uit hoe dat ging. Er zaten wel veel fouten in en barrieres en er zaten sloten op. En wie het universum gemaakt heeft

Het is dus zo dat ik mezelf geen beperkingen opleg in wat ik beweer, en soms ga ik erg ver in beweringen.

Tevens dronk ik geregeld een biertje op fok, en dat doe ik dus niet meer.

Ik vind het overigens niet meer eng wat zich afspeelt allemaal. Ik ben altijd opgejaagd geworden dus, ik had het er in het echt nog over en het staat ook in mijn fotoboek.

Ik ben altijd de prooi geweest van iets. In ieder geval was ik gevangen hier. En nu ben ik vrij wederom.

Maar het is nog niet over Er valt nog genoeg werk te verrichten.
  woensdag 1 maart 2006 @ 11:17:45 #8
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35600021
Zo, en nu stop ik met schrijven ff. Ik schrijf veel nog, maar het moet concreter worden allemaal. Schrijven is goed, schrijven is de uitkomst, schrijven is scripten. Maar het wordt tijd dat er werk aan de winkel wordt gezet.

Maar ook dat gaat vanzelf. En de hele wereld draait toch door. De hele wereld is bezig met ontwikkelen en dan ga ik dus ook lekker door op mijn eigen manier

Ik zal ook rustig blijven, niet zeggen dat ik de 0 ben en de 1. Ik zal bescheiden zijn

Maar ik zal mijn dromen waar gaan maken, dat wel

En ik ga dus ook verder met jagen, body-snatchers opjagen

Alles wegwerken dat een bedreiging vormt

En dat allemaal met het grootst mogelijk plezier, en de grootst mogelijke ontspanning.

Vergeet niet dat het leuk moet blijven, het is een spelletje. Een leuk spelletje wordt het nog

Het moet een groot pretpark zijn Onzin voor je leven, feest in de brouwerij. Weg met de ellende. Een groot feest

Eeuwige vakantie, ongekende mogelijkheden. Geen beperkingen. Alles is mogelijk. Alles is gratis en ga zo door
  woensdag 1 maart 2006 @ 11:21:54 #9
139452 gaai
zwarte poes
pi_35600150
Hey, tóch weer een nieuw deeltje!

Ik blijf weer lekker meelezen.....
*I just realized.....i don't care*
  woensdag 1 maart 2006 @ 11:22:33 #10
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35600166
Uiteindelijk eindigt het met Z alleen het getal dat bij de Z gaat horen komt vanzelf nog naar voren.

A tot en met Z

0 tot en met 9

En dan lekker combineren
  woensdag 1 maart 2006 @ 11:23:16 #11
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35600187

Ik heb er zin in. Hoe meer ik schrijf des te beter het gaat. En het stroomt eruit als water

Zoals in die film "pay-check".

Zo voel ik me soms Dan ben ik met de vingers bezig op het toetsenbord en dan gaat het gewoon allemaal automatisch. En over 10 jaar gaat dit nog verder. Over 20 jaar is het van de zotte. En over 30 of 40 jaar is het een gekkenhuis
  woensdag 1 maart 2006 @ 11:26:53 #12
31101 _Led_
pi_35600276
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik zal ook rustig blijven, niet zeggen dat ik de 0 ben en de 1. Ik zal bescheiden zijn

Maar ik zal mijn dromen waar gaan maken, dat wel
Kijk, zo zul je een stuk minder mensen tegen je in het harnas jagen denk ik
En dat laatste is sowieso alleen maar aan te moedigen
zzz
  woensdag 1 maart 2006 @ 11:36:45 #13
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35600537
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:26 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Kijk, zo zul je een stuk minder mensen tegen je in het harnas jagen denk ik
En dat laatste is sowieso alleen maar aan te moedigen
Bescheidenheid kent geen grenzen

Maar ik ben zo assertief geworden door problemen en door mensen die deden afkraken, het was pure zelfbescherming maar dat hoeft niet meer zo erg nu. In de toekomst hoef ik helemaal niet meer assertief te zijn. Dat is nu al niet meer nodig. Alleen dat wezen nog aanpakken dat niet menselijk is.

Ik heb mezelf altijd moeten beschermen tegen zogenaamde body-snatchers. Ik noem het zo vanwege die film dan maar. Maar mijn vijand is nooit menselijk geweest. Ik heb altijd iets op mijn geest gehad, ik bedoel dus, altijd is er iets geweest dat mijn geest en ziel niet zuiver liet zijn. Alsof er altijd iets kleefde aan mijn geest en ziel. En dat ding is nu weg, alsof ik nu dus helder ben en zuiver en schoon. Zo ervaar ik het nu dus. Daarom ben ik ook genezen bijna

En sinds een tijdje weet ik die vijand beter aan te pakken. Ik heb die vijand dus bijna verslagen

Je moest eens weten hoe zwaar het altijd is geweest. Daarom ben ik ook zo blij dat het nu eindelijk goed gaat.

Mijn verleden op fok is niet helemaal schoon te noemen, maar dat komt mede door die vervuiling in de geest, door die wezens die mij het leven altijd hebben zuur gemaakt.

En of het die wezens waren Het kan ook wat anders zijn geweest. Maar ik ga dus vanzelf uit dat er iets in de lucht kan hangen. Gevaren inzien.

Zoals ik op mijn opleiding vaak te horen kreeg. "Kansen en bedreigingen inzien". Als je goed de kansen en bedreigingen kunt inschatten dan kan het schip goed varen. En heb je vanzelf minder problemen en kun je sowieso die dromen waar gaan maken.

En dat geldt dus voor ieder mens. Ik ga er nog altijd vanuit dat dromen bestaan om waar te maken. Ik geloof er dus ook in dat dromen geen bedrog zijn.

En ik geloof ook in magie en ik geloof ook in wonderen en nog meer

Maar ik ga dus verder weer Ik ga altijd verder. En ik heb nog steeds af te rekenen met die onzichtbare vijand. Die vijand loert altijd mee nog. Maar doordat ik blijf schrijven maak ik die vijand zwakker dus.

Het schrijven heeft mijn leven gered

Alles opschonen door het schrijven. Daarom noem ik het schrijven dus ook krachtig. Expressie noem ik daarom krachtig. Schilderen, schrijven, muziek, kunst, film, tv en alles dat met expressie te maken heeft.
  woensdag 1 maart 2006 @ 11:42:15 #14
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35600697
Tijd voor muziek Muziek luisteren doet goed

Charlie Lownoise & Menthal Theo - Together in wonderland

En zo ga ik richting wonderland Buiten is het winter wonderland maar mijn wonderland kan nog meer wonderbaarlijk worden
  woensdag 1 maart 2006 @ 11:51:21 #15
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35600986
Weet je wat raar is....of het raar is weet ik dus niet

Maar zodra ik stop met schrijven dan komt weer dat gevaar naar voren. Alsof ze dus echt continu op de loer liggen. Dat is altijd zo geweest hier. Alsof ze me omsingelen de hele tijd. En dan moet ik dus gewoon verder gaan met uitdrukken en doorgaan.

Soms is het niet zo erg, soms ben ik vrij en zijn ze weg. Maar ze zijn vaker aanwezig dus.

En dan moet ik ze wegjagen, maar ooit moet ik dus echt korte metten met die wezens gaan maken nog. En misschien is er uiteindelijk 1 hoofdwezen dat afgemaakt moet worden, ik denk dat er sowieso een opperwezen is die afgemaakt moet worden. De wortel van het probleem dus aanpakken. Daar waar de echte dreiging vanuit gaat. En dan is het gevecht dus over En dan is het dus wederom belangrijk om het werk 100 procent af te ronden. Echt 100 procent dus.

Ze mogen niet blijven bestaan.

Maar de manier van afslachten komt vanzelf nog naar voren. Ze vormen in ieder geval een bedreiging en een bedreiging hoort niet hier thuis.

Maar dat komt vanzelf nog goed.

Ik voel soms echt de aanwezigheid van die krengen, en hardnekkig dat ze zijn

Maar ik laat me niet gek maken. Ik noem mezelf dus soms predator. En dat is niet om op te scheppen Maar ik vergelijk me dan met predator. Predator die aliens doet aanpakken. En zo zullen er meer predators zijn.

En of predator kwaadaardig is Ik zie predator in de film predator vs aliens niet als kwaadaardig.

Het zijn die krengen die aanwezig zijn. En de film predator vs aliens is natuurlijk maar film. Ik weet niet hoe die aliens eruit zien als ze zich zichtbaar maken ook. En of ze uberhaupt zichtbaar gemaakt kunnen worden door zichzelf is ook maar de vraag.

In ieder geval is het gevecht ver over Ik ben aan het winnen in dit universele gevecht en het is nu zaak om alles af te ronden

Maar nog steeds geldt van.

" It ain't over untill the fat lady sings the blues".
  woensdag 1 maart 2006 @ 11:57:04 #16
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35601143
Het komt allemaal goed

Ik voel me weer vrij, ze zijn weer weg. Maar ik ga nu jagen

Ze zijn weg, maar nu ben ik aan de beurt. Nu ga ik dus jagen. Ik zal ze in de hoek moeten drijven
pi_35601446
Begrijp ik het goed door te zeggen dat je dus je zwakheden verder wegneemt om je zo als persoon beter en weerbaarder te maken? En dat je met deze verbeteringen jouw omgeving ook weer positief beinvloedt?
  woensdag 1 maart 2006 @ 12:08:16 #18
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35601485
Kleine update.

Ik denk dus ff vrij nu en neem iets naar voren, of moet ik zeggen naar achteren

Soms denk ik wel eens dat die wezens ook in het lichaam zitten, in de hersens of in de maag. In ieder geval dat ze stoffelijk aanwezig zijn in het menselijk organisme. Dat ze zich vanaf het begin genesteld hebben hier.

Maar ook dan breek ik het allemaal af. Ik wil niets in mijn lichaam wat er niet thuis hoort.

Yakult neem ik dus ook in, maar of dat ermee te maken heeft weet ik niet. Soms roep ik maar wat.

Maar ik denk wel dat wanneer ik het wezen vernietigd heb, dat het overal weg is

En dus ga ik door met jagen, ik vernietig het helemaal. Tot the roots. En dan is het allemaal schoon

En wie weet zijn er goede wezens die goed in de zin hebben ook. Dat die goede wezens nooit kans hebben gekregen om zich te profileren hier, omdat die slechte wezens teveel vinger in de pap hadden.

Ik ga verder met afbreken van die zooi
  woensdag 1 maart 2006 @ 12:10:30 #19
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35601564
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 12:06 schreef Panzer het volgende:
Begrijp ik het goed door te zeggen dat je dus je zwakheden verder wegneemt om je zo als persoon beter en weerbaarder te maken? En dat je met deze verbeteringen jouw omgeving ook weer positief beinvloedt?
Ik neem mijn assertieve instelling weg ook. Ik hou niet van assertief gedrag. Ik hou van contact tussen mensen die gebaseerd is op gelijkwaardigheid. Vriendschap ook wel te noemen.

Ik hou dus ook niet graag om boven mensen te moeten staan, maar tijden is dat nodig geweest omdat ik vanzelfsprekend mezelf niet onder andere mensen wilde plaatsen.

In mijn leven vaak genoeg situaties meegemaakt waarbij ik assertief moest zijn, omdat je natuurlijk niet jezelf gaat wegcijferen als mens zijnde. Dus dan ga je zoals ik zei, vanzelf van je afbijten.

Maar ik vind het ideaal wanneer ik gewoon niet buiten mijn domein hoeft te treden, ik wil graag in mijn element blijven. En zodra ik assertief moet gaan doen, dan zit ik vanzelf niet meer in mijn element.

Hoe ik met mensen omga in het echte leven bepaald vanzelf de omgeving. Als ik mensen met respect benader en op een aardige manier, dan doen ze vanzelf aardig terug.

Komt het voor dat mensen mij niet in de waarde laten, dan kan ik dus 2 dingen doen.

Of ik reageer assertief en laat me uit de tent lokken en treedt uit mijn element. Of ik negeer het helemaal. En dan is negeren het beste, uit het element komen is niet prettig.

Maar de kunst om te negeren is moeilijk. Maar die kunst moet ik nog leren Ik hou van rust. Rust in het hoofd ook wel. Dus als ik ga happen en happen dan is er geen rust meer.

En ik ben gesteld op rust

Hoewel harde muziek ook wel eens prettig kan zijn
pi_35605164
Wanneer komt de beta?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 1 maart 2006 @ 14:08:41 #21
141994 Dickies
Since 1922
pi_35605196
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 14:07 schreef Pheno het volgende:
Wanneer komt de beta?
Wil je gaan testen?
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
  woensdag 1 maart 2006 @ 14:17:52 #22
136589 mailyourmom
ziet het zitten
pi_35605497
Waar gáát dit over???
.-- .. . -.. .. - .-.. . . ... - -.- . -. - -- --- .-. ... .
  woensdag 1 maart 2006 @ 14:18:42 #23
142236 Polen
Bessen-appel
pi_35605527
Maar denk je niet dat er iemand boven je staat, dan? Die het mogelijk niet zo op prijs stelt dat al deze info en onvolkomenheden zomaar op straat worden gegooid?
pi_35605600
Volgens mij is Dromenvanger een beetje manisch aan het worden
pi_35605717
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 14:17 schreef mailyourmom het volgende:
Waar gáát dit over???
Lees eerst de voorgaande topics. Het is best interessant op de kleine akkefietjes tussen TS en ongelovigen die grappig proberen te zijn. Dit moet te doen zijn. Ik lurk verder!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')