De coax ja, die bedoelde ik.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:22 schreef adidas het volgende:
@MrNiles: Met snoer bedoel je coax kabel? Die is bij mij rond de 8 meter denk ik. Maar alleen een aantal zenders geeft storing. Ik ga ff een nieuw coax kabeltje kopen denk ik, omdat in de handleiding stond dat je een speciaal soort coax nodig had.
Beetje wazig einde....maar met het laatste stukje bedoel ik de kabel tussen de box en de doos in de muurquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:38 schreef MrNiles het volgende:
[..]
De coax ja, die bedoelde ik.
Je moet goede kwaliteit kabel hebben EN het snoertje wat UPC bij levert dus NIET GEBRUIKEN
dat is echt een slechte kabel, die is leuk om je box analoog door te lussen naar je TV
Ik gebruik een 100Hz coax kabel voor het laatste stukje.
Krijg iedere UPC klant dit??quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:51 schreef Againzender het volgende:
Ik heb een tijd geleden zo'n box 'ontvangen'. Iemand had hem voor mijn voordeur gedropt waardoor ik bijna mijn nek brak toen ik 's ochtends naar buiten ging.
Ik ga die zooi niet aansluiten, m'n analoge beeld is prima. Ik wil zo min mogelijk zooi van dat k*tbedrijf in mijn huis hebben. Als ze die decoder terug willen hebben komen ze hem maar halen: ik heb er niet om gevraagd!
quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:51 schreef Againzender het volgende:
Ik heb een tijd geleden zo'n box 'ontvangen'. Iemand had hem voor mijn voordeur gedropt waardoor ik bijna mijn nek brak toen ik 's ochtends naar buiten ging.
Ik ga die zooi niet aansluiten, m'n analoge beeld is prima. Ik wil zo min mogelijk zooi van dat k*tbedrijf in mijn huis hebben. Als ze die decoder terug willen hebben komen ze hem maar halen: ik heb er niet om gevraagd!
Ja, ik ook. Best luxe.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:07 schreef Tref het volgende:
Ik heb het nou meer als een maand en heb nog steeds Film 1 en die sportkanalen, zonder dat ik daar voor betaal.
Nee,maar trek gewoon de voedingskabel eruit en stop hem er weer in. Dat zul je trouwens nog wel vaker moeten doen, want die mediabox heeft van allerlei onhebbelijkheden.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:49 schreef Darkzell het volgende:
Ik heb sinds gisteren die UPC mediabox en alles deed het tot vanmorgen perfect. Het geluid doet het nu niet meer en er staat zo'n geel met blauw icoontje in beeld met een kruis erdoor. Het is dus eigenlijk gewoon zo'n mute-icoontje alleen als je op de afstandbediening op mute drukt dan schakelt ie het geluid uit van de TV zelf uit terwijl juist het geluid van dat dat ding zelf uistaat. De gewone TV geeft namelijk nog wel gewoon geluid als je overschakelt naar de standaard-kabel-zenders.
Iemand een idee?
Alleen bij het Sport 1 abo wat je apart af moet sluiten?quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:32 schreef APK het volgende:
Die sportzenders, zit daar ook buitenlands voetbal -zoals Premier League en Primera Division- bij
Alleen de eerste maand dan waarschijnlijk gratisquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:43 schreef Gunner het volgende:
Alleen bij het Sport 1 abo wat je apart af moet sluiten?
Rechten technisch zal het daarom wel alleen live daar te zien zijn.
Volgens mij is het nooit gratis. Tenminste, ik heb net het pakket ontvangen vorige week. En Sport 1 is gewoon geblokkeerd.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:55 schreef APK het volgende:
[..]
Alleen de eerste maand dan waarschijnlijk gratis
Hmmz, nog drie speelrondes....
Misschien ga ik die meuk er wel effe aanhangen, toch beter dan die Chinese streams.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:26 schreef Gunner het volgende:
Volgens mij is het nooit gratis. Tenminste, ik heb net het pakket ontvangen vorige week. En Sport 1 is gewoon geblokkeerd.
Hmmz, dan is het dus blijkbaar veranderd.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:07 schreef Tref het volgende:
Ik heb het nou meer als een maand en heb nog steeds Film 1 en die sportkanalen, zonder dat ik daar voor betaal.
Volgens mij was dat bij hem een foutje van UPC als ik het zo leesquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:24 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Hmmz, dan is het dus blijkbaar veranderd.
Dus toch gratis Sport1.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:33 schreef scarefreak het volgende:
op moment dat sport1 en film1 eraf gaan gaat dat ding terug naar arnhem
Ben ik toch benieuwd hoe dat dan precies werkt, ze staan bij mij gelocked igiquote:
1,5 a 2 maand maarquote:
Moet je dat unlocken ofzo?quote:
nee, bij dat 6maanden proefpaket zit die er al gewoon in, en na 1,5 maand ofzo haalt UPC hem er dan automatisch uit.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:39 schreef Gunner het volgende:
[..]
Moet je dat unlocken ofzo?
edit: Even de customer service gebeld. Als je voor 1 maart had opgegeven voor de test, dan kreeg je een bepaalde periode Sport 1 en/of Film 1.
Na 1 maart heb je dat niet. Daardoor heb ik het dus niet
gek genoeg had ik laatst dat MTV op analoog uitviel en digitaal gewoon te krijgen was.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:59 schreef vruitig het volgende:
Het beeld wordt dus gewoon zwart hebben andere mensen dit probleem ook?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:28 schreef truStie het volgende:
Heel veel channels doen het bij mij slecht, haperig beeld/geluid en overal blokjes in beeld. Best wel kut
quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:32 schreef scarefreak het volgende:
En vanaf vandaag is de UPC box weer opgerot uit mijn huis, wat een slechte kut bende, vastlopers, blokken, haperingen enz enz enz...
Je moet dan bij instellingen je TV op plat zetten in plaats van 4:3, ook al heb je geen platte breedbeeld TV.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:55 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
waarom is bij sommige zenders het zo dat het beeld groter is dan je tv?
en nee we hebben geen kleine tv hier staan.
maar het beeld past niet op de tv.
ik had die upc fuckers al gebeld, ofliever gezegd zij hadden mij gebeld.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:18 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Je moet dan bij instellingen je TV op plat zetten in plaats van 4:3, ook al heb je geen platte breedbeeld TV.
Het is niet logisch maar op die manier werkt het bij mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |