De coax ja, die bedoelde ik.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:22 schreef adidas het volgende:
@MrNiles: Met snoer bedoel je coax kabel? Die is bij mij rond de 8 meter denk ik. Maar alleen een aantal zenders geeft storing. Ik ga ff een nieuw coax kabeltje kopen denk ik, omdat in de handleiding stond dat je een speciaal soort coax nodig had.
Beetje wazig einde....maar met het laatste stukje bedoel ik de kabel tussen de box en de doos in de muurquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:38 schreef MrNiles het volgende:
[..]
De coax ja, die bedoelde ik.
Je moet goede kwaliteit kabel hebben EN het snoertje wat UPC bij levert dus NIET GEBRUIKEN
dat is echt een slechte kabel, die is leuk om je box analoog door te lussen naar je TV
Ik gebruik een 100Hz coax kabel voor het laatste stukje.
Krijg iedere UPC klant dit??quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:51 schreef Againzender het volgende:
Ik heb een tijd geleden zo'n box 'ontvangen'. Iemand had hem voor mijn voordeur gedropt waardoor ik bijna mijn nek brak toen ik 's ochtends naar buiten ging.
Ik ga die zooi niet aansluiten, m'n analoge beeld is prima. Ik wil zo min mogelijk zooi van dat k*tbedrijf in mijn huis hebben. Als ze die decoder terug willen hebben komen ze hem maar halen: ik heb er niet om gevraagd!
quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:51 schreef Againzender het volgende:
Ik heb een tijd geleden zo'n box 'ontvangen'. Iemand had hem voor mijn voordeur gedropt waardoor ik bijna mijn nek brak toen ik 's ochtends naar buiten ging.
Ik ga die zooi niet aansluiten, m'n analoge beeld is prima. Ik wil zo min mogelijk zooi van dat k*tbedrijf in mijn huis hebben. Als ze die decoder terug willen hebben komen ze hem maar halen: ik heb er niet om gevraagd!
Ja, ik ook. Best luxe.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:07 schreef Tref het volgende:
Ik heb het nou meer als een maand en heb nog steeds Film 1 en die sportkanalen, zonder dat ik daar voor betaal.
Nee,maar trek gewoon de voedingskabel eruit en stop hem er weer in. Dat zul je trouwens nog wel vaker moeten doen, want die mediabox heeft van allerlei onhebbelijkheden.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:49 schreef Darkzell het volgende:
Ik heb sinds gisteren die UPC mediabox en alles deed het tot vanmorgen perfect. Het geluid doet het nu niet meer en er staat zo'n geel met blauw icoontje in beeld met een kruis erdoor. Het is dus eigenlijk gewoon zo'n mute-icoontje alleen als je op de afstandbediening op mute drukt dan schakelt ie het geluid uit van de TV zelf uit terwijl juist het geluid van dat dat ding zelf uistaat. De gewone TV geeft namelijk nog wel gewoon geluid als je overschakelt naar de standaard-kabel-zenders.
Iemand een idee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |