quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:39 schreef crackhead het volgende:
Ik hoop van niet.
quote:
Sukkelquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=92063&l=NL&C=
39 euro
Ze stikken maar lekker, sellouts
Dus ik ben een sukkel omdat ik dat denk?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:49 schreef Candera het volgende:
Sukkel![]()
Dus omdat jij geen geld heb, zijn het opeens 'sellouts'? Snap dat je gefrustreerd ben dat jij niet gaat, maar de fout die je maakt is door te denken dat dat ons boeit![]()
GVD NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:49 schreef Candera het volgende:
[..]
[..]
Sukkel![]()
Dus omdat jij geen geld heb, zijn het opeens 'sellouts'? Snap dat je gefrustreerd ben dat jij niet gaat, maar de fout die je maakt is door te denken dat dat ons boeit![]()
Ontopic
Dit is een setlist van een paar dagen geleden:
01.It's On
02.Clown
03.Divine
04.Love Song
05.Falling Away From Me
06.Here to Stay
07.Souvenir
08.Dirty
09.Liar
10.Counting On Me
11.Somebody Someone
12.Throw Me Away
13.Shoots and Ladders
14.Lies
15.Make Me Bad
16.(Medley)Thoughtless
17.ADIDAS
18.Twist(End Medley)
19.Coming Undone
20.Got the Life
21.Tearjerker
22.Twisted Transistor
23.Hypocrites
24.Freak on a Leash
25.Blind
Een combinatie van oude en nieuwe nummers, daarbij is het de langste setlist ooit (langer dan die van de Sick & Twisted Tour) En wat mij betreft ook een van de betere!
Zou een een topicchange niet handig zijn nu het zeker is dat ze komen?
OMG. Komen A7X en BFMV met Mettalica? Aaarrgh.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:52 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dus ik ben een sukkel omdat ik dat denk?
Ga jij wel eens vaker naar concerten? Nee zeker.
39 Euro is gewoon veels te veel, vooral voor een band zoals Korn. HMH staat er bekend om dat ze dure prijzen hebben van meestal rond de 30-35 euro. Maar 39 is gewoon veels te veel. In 2004 betaalde ik 49 euro voor Metallica, Slipknot en Korn in de Arena. En dit jaar betaalde ik ook 49 voor Metallica samen met Trivium, Advenged Sevenfold en Bullet For My Valentine. Dit allemaal voor 10 euro meer dan die oplichters.
Maargoed ik zal je favo band niet verder beledigen hoor fanboy
Waarschijnlijk Mudvayne.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:55 schreef PsyCha het volgende:
Wat is voorprogramma?
niet mudvayne.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:16 schreef Candera het volgende:
* Was er zaterdag ook al snel bij
Wat betreft het voorprogramma: op dit moment touren ze in Noord-Amerika met Mudvayne en 10 Years, maar of die ook meegaan op de World Tour, dat is maar de vraag. Maakt me eerlijk gezegd weinig uit. Ben al lang blij dat ze niet alleen een festival in NL doen![]()
Link?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:39 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik kom er net achter dat ik in de nieuwe video (ws wordt dat de nieuwe video) van Coming Undone heel duidelijk te zien ben
![]()
(in de Hammerstein in New York opgenomen live video)
zie de voorpagina van www.areuready.nl daar staat op dat het ws de nieuwe videoclip wordt!!quote:
Vast wel, het is volgens mij nooit uitverkocht hoor! Heb je nu geen geld dan?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:17 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Hopenlijk zijn er volgende maand nog kaartjes![]()
^------------ VOOR DE MODJES, bij voorbaat dankquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:52 schreef renz0r het volgende:
Maak de TT anders zo:
Korn Concert 13-06-'06 in HMH
Ze hebben pas en nieuwe cd.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:16 schreef maniack28 het volgende:
KornOuwe troep.. allang niet meer interessant, vond het ook niet Lowlandswaardig vorig jaar
Ja, zoiets is gewoon niet te overtreffen, echt het leukst wat je als groot fan ooit kan meemaken!!quote:
Geen Ball Tongue van ''onze''quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:19 schreef VisStick het volgende:
Ik ga zeker heen ja!
Mijn top 5:
1 Blind
2 Shoots and Ladders
3 Faget
4 Good God
5 Lies
Yep, de oude muziek heeft toch nog mijn voorkeur
heel toevallig heb ik dat ook gezien, ik kijk eigenlijk nooit meer naar "muziek" zenders. ik had zo mijn twijfels over de nieuwe cd, maar ik zag hele korte live fragmenten en ze zijn er niet rustiger op geworden met z'n 4en.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:53 schreef MevrouwKoRn het volgende:
ooeeew leuk leuk leuk
de mijne, de 1e is altijd ongewijzigd, rest kan nogal eens veranderen
1 Faget!!!!!!!
2 Ball Tongue
3 Liar
4 Dead bodies everywhere
5 Good God
en van de cds (zonder de greatest hits
1 SYOTOS
2 KoRn
3 Follow the leader
4 Issues
5 Untochables
6 Life is Peachy
7 Take a look in the mirror
maar dat kan ook zo weer verschillen, ik vind zowat alles leuk van KoRn, ze zijn gewoon mn helden![]()
Even opscheppen: wisten jullie al dat ik het was die een prijsvraag won en in november vorig jaar samen met KoRn en andere prijswinnaars en militairen in een prive jet vanaf Londen naar New York vloog en daar een persconferentie meemaakte, een concert en meet en greet![]()
nou ik weet dus uit ervaring dat ze hartstikke vriendelijk en normaal zijn!! Niet dat ik toen normaal was (OP van de zenuwen en alleen maar een rooie kop maar ok)
Was toch This Town als ik me niet vergis?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:41 schreef ivosnivo het volgende:
ze hebben ook heel goede nummers samen met andere bands he, cover van my town met kittie is ook best vet.
Anders hadden we hetzelfde rijtje gehadquote:Op donderdag 9 maart 2006 08:48 schreef VisStick het volgende:
Klopt Candera, maar blind is toch echt wel beter dan Alive hoowr
This Town, erg lekker nummer.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:41 schreef ivosnivo het volgende:
ze hebben ook heel goede nummers samen met andere bands he, cover van my town met kittie is ook best vet.
Beetje jmmr weer. Hopenlijk spelen ze bijna alleen maar nrs van de 1ste 2 cds rest zuigt namenlijk best wel. Maar jah moet mee met het vrouwtje die het leuk vind hequote:Op donderdag 9 maart 2006 15:16 schreef renz0r het volgende:
Nope
Human Waste project doet het samen met Jonathanquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:43 schreef BDisOKE het volgende:
[..]
This Town, erg lekker nummer.
Maar niet met Kittie dacht ik, toch met een of ander jaren 80 zangeresje?
Ik was daar ook, maar dit concert in de HMH wordt zeker beter. Ze spelen in een zaal, ze hebben een langere en betere set-list, ze hebben 3 extra mensen op het podium, het geluid is beter, kortom alles wijst erop dat het geweldig wordtquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik hoop voor de mensen die heengaan dat ze een betere show neer zetten dan diegene die ik vorig jaar van ze zag in Boedapest. Wat een aanfluiting was dat zeg.
Nu krijgk alleen maar meer zinquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:47 schreef VisStick het volgende:
[..]
Ik was daar ook, maar dit concert in de HMH wordt zeker beter. Ze spelen in een zaal, ze hebben een langere en betere set-list, ze hebben 3 extra mensen op het podium, het geluid is beter, kortom alles wijst erop dat het geweldig wordt![]()
stomme internet, mijn mp3tje heet heel andersquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:35 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Human Waste project doet het samen met Jonathan
Ik heb het hier op zon bootleg cd staan met allemaal andere samenwerkingen van KoRn. Wat staat er bij jou voor naam dan?quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:03 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
stomme internet, mijn mp3tje heet heel anders
Mexicaantjes uit Bakersfield? Foeii tochquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:04 schreef renz0r het volgende:
Korn doet veel met de doedelzak en de zanger draagt geregeld een kilt. Waarom?
Schots bloed? Dacht dat het mexicaantjes waren
Nee, ga maar eens zoeken op internet, er zijn verschillende discussies hierover, maar ik weet echt ZEKER dat KoRn nooit iets met Kittie opgenomen heeft.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:39 schreef VisStick het volgende:
My town is volgens mij wel met Kitty hoor. Nu heb ik niet zo veel van Kitty gehoord, maar die stem in dat nummer lijkt er behoorlijk op.
Ik ga dit jaar ook voor het eerst, wilde ook al een laaange tijd gaan dus kep dr echt kei erge zin inquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:02 schreef ivosnivo het volgende:
korn & kittie - my town.mp3
kunnen we niet met een groepje afspreken om heen te gaan?
en elkander afmaken/beschermen in de pitt?
stel bezwete mannen die elkaar bespringen etc.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:42 schreef v-girl het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar ook voor het eerst, wilde ook al een laaange tijd gaan dus kep dr echt kei erge zin in. Maarre wtf is de pitt
? Klinkt namelijk beetje eng..........
ach het valt best mee, en beetje man houdt en klein meisje uit de pit als ze er niet in wil.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:19 schreef v-girl het volgende:
Ow neee he, lette ze toevallig op kleine meisjes van 1.58 dat ze die niet in die pitt betrekke? Of beuken ze haar tot ze valt en trappe dr ook nog es op omdat ze dr niet zien? Owkee maybe worst ramp scenario maar ik denk dat ik toch maar op iemands nek ga zitte ofzokan ik Korn ook lekker goed zien
, hoewel de mense achter me dan n beetje boos worde denk ik
Nou ja dan maar goed uitkijke
![]()
![]()
![]()
valt allemaal reuze mee hoor, stel dat er iemand op de grond valt. dan gaat iedereen eromheen een stap opzij en proberen diegene overeind te trekken. dat is overal nog zo geweest waar ik was.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:19 schreef v-girl het volgende:
Ow neee he, lette ze toevallig op kleine meisjes van 1.58 dat ze die niet in die pitt betrekke? Of beuken ze haar tot ze valt en trappe dr ook nog es op omdat ze dr niet zien? Owkee maybe worst ramp scenario maar ik denk dat ik toch maar op iemands nek ga zitte ofzokan ik Korn ook lekker goed zien
, hoewel de mense achter me dan n beetje boos worde denk ik
Nou ja dan maar goed uitkijke
![]()
![]()
![]()
Ik heb ze 2x gezien zonder Brian (Pukkelpop, Belgie 2005 en Hammerstein, New York 2005) en moet zeggen dat ik ze live oer en oersterk vond, dus gaat vast superrrr wordenquote:
Er komt er als het goed is nog 1tje uit, en daar sta ik dus ook opquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:17 schreef heiden6 het volgende:
Die DVD uit NY is best aardig trouwens.
Het was een degelijke show waarin de nummers van Untouchables niet allemaal even goed uit de verf kwamen. Toch is het zeker een aanwinst voor de liefhebberquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:17 schreef heiden6 het volgende:
Die DVD uit NY is best aardig trouwens.
Maar dat heb ik allemaal al gezienquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:26 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Nee tuuuurlijk moeten ze die 29-11-2005 show uitbrengen op dvd, daarop gaat vrijwel zeker ook het vliegtuig optredentje staan en wat de prijswinnaars allemaal meegemaakt hebben!!
Wat was toen de setlist (dus eigenlijk, welke nummers komen er op de dvd?)quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:26 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Nee tuuuurlijk moeten ze die 29-11-2005 show uitbrengen op dvd, daarop gaat vrijwel zeker ook het vliegtuig optredentje staan en wat de prijswinnaars allemaal meegemaakt hebben!!
Ik heb iig overal cameraploegen bij gezien dus ben zoooo benieuwd!!![]()
Wat mij betreft gedeelde 1e plaats met It's on! en Blindquote:
Ja ik vind hem ook erg leuk, vind ook de clips waarin ze zelf te zien zijn veeeeel leuker dan die domme animatieclips. (Right Now clip was pas om te kotsen) Twisted Transistor vond ik trouwens ook erg leuk.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:09 schreef Candera het volgende:
Toch maar eens een beetje verdiepen in Hatebreed dan
Mensen de nieuwe clip van Coming Undone al gezien? Ik vind hem erg strak, de clips waar ze gewoon als band performen, blijven toch de beste
Max 5500quote:Op maandag 13 maart 2006 16:50 schreef VisStick het volgende:
Hoeveel man gaan er eigenlijk in de HMH?
bullet for my valentine.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:52 schreef renz0r het volgende:
Als Bullit for my Valentine nou als voorprogramma kwam![]()
Hier dus?quote:Op maandag 13 maart 2006 21:56 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Wat boeit een voorprogramma nou weer, ik probeer altijd zo lang mogelijk op de grond te blijven zitten om mn energie te sparen haha.
Liar van het Hammerstein concert was trouwens echt superrrr, toen wist ik meteen dat dat mn favoriete nummer van het album zou worden!!
Ben echt ZOOOOO benieuwd naar wat er allemaal op de dvd te zien zal zijn, en of ik zelf nog veel te zien zal zijn haha (Bij de live clip van Coming Undone daarvan ben ik te zien bij 1 minuut 04)
Kan het niet zien, zal wel aan mn comp liggen (apple). Maar je zal het wel juist gezien hebben, degene met die dullige glimlach die dr hoofd beweegt ben ikquote:
MDMA?quote:Op maandag 13 maart 2006 23:59 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Kan het niet zien, zal wel aan mn comp liggen (apple). Maar je zal het wel juist gezien hebben, degene met die dullige glimlach die dr hoofd beweegt ben ik
Die 'zilveren tanden' komen doordat hij bij de opnamen van de clip een beugel droegquote:Op maandag 13 maart 2006 21:22 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Wel jammer van die zilveren tanden die Jonathan in de clip heeft, dat had van mij nou weer net niet gehoeven, het lijkt wel een pooier zo, beetje jammer. Verder is de clip zwaar ok!
Doe dan nog maar een keerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:00 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik zal morgen wel wat foto's plaatsen van in het vliegtuig enz, wat foto's van wat ik daar beleeft heb.
Of had ik dat allang allemaal laten zien hier?
Euh dus om me te geloven moet dat ook ofzo?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:19 schreef ivosnivo het volgende:
ik zie je anders nergens op staan
zo goed vond ik dat nummer niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:45 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik ben trouwens doordat jullie het erover hadden dat nummer This Town weer ees gaan draaien en nu draait ie al daaagen elke dag meerdere keren hier haha
Ik ineens dus wel hahaha echt vaag..quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:50 schreef stefmans het volgende:
[..]
zo goed vond ik dat nummer niet eigenlijk.![]()
Slept so Long vind ik het beste van de QOTD soundtrack. Ik heb alleen de 'studio versie' die gezongen is door Jay Gordon van Orgy. Daarnaast heb ik nog een live versie en daar zingt JD wel. Was toch gezeik met de platenmaatschappij dat de originele versie van JD niet uitgebracht mocht worden?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:15 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik vind die nummer die Jonathan heeft ingezongen voor Queen of the damned ook echt helemaal geweldig![]()
Ik respecteer het wel van koRn ze proberen bij iedere cd iets anders en soms werkt dat beter als anders, de nieuwe cd heeft pracht nummers en zeer matige nummers.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:26 schreef super-muffin het volgende:
Die laatste CD vind ik minder.
Ik heb ze gezien op LL, was best vet. Ik stond natuurlijk vooraan
En die cover van Pink Floyd was erg cool
ik kan ook geen omgekeerde R, maar ook geen euro teken zo oud is mijn toetsebord.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:30 schreef super-muffin het volgende:
Oh en nu komt Dirty van Korn langs met de shuffle, cool liedje
Check dit:
Ko?n
-edit-
ah shit, hier doet die R het niet, maar kijk, zo staat het in mn speellijst:
[afbeelding]
Ja klopt, uitzendrechten en dat soort gezeik, belachelijk!! Echt te debiel voor woorden dat die nummers op de soundtrack moesten worden ingezongen door anderen terwijl dus in de film Jonathan het zingt. Is echt een heel gek gezicht als die Lestat zn mond opentrekt om te zingen en je dan ineens Jonathans stem hoort hahaha. Maar dat vind ik dus steengoede nummers, ik kijk ze vaak via de dvd.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:03 schreef Candera het volgende:
[..]
Slept so Long vind ik het beste van de QOTD soundtrack. Ik heb alleen de 'studio versie' die gezongen is door Jay Gordon van Orgy. Daarnaast heb ik nog een live versie en daar zingt JD wel. Was toch gezeik met de platenmaatschappij dat de originele versie van JD niet uitgebracht mocht worden?
wat is het probleem?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:30 schreef super-muffin het volgende:
Oh en nu komt Dirty van Korn langs met de shuffle, cool liedje
Check dit:
Ko?n
-edit-
ah shit, hier doet die R het niet, maar kijk, zo staat het in mn speellijst:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:14 schreef ivosnivo het volgende:
blind was het eerste nummer dat ik van KoЯn hoorde, en ik was meteen verkocht. R U READY?????? nou en of.
lijkt een heel klein beetje op Tool vind ikquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:07 schreef VisStick het volgende:
Het voorprogramma bestaat dus uit Hatebreed en 10 Years.
Is er hier iemand die 10 Years kent? Ik heb er nog nooit wat van gehoord.
zonde, hatebreed in voorprogramma??!!quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:07 schreef VisStick het volgende:
Het voorprogramma bestaat dus uit Hatebreed en 10 Years.
Is er hier iemand die 10 Years kent? Ik heb er nog nooit wat van gehoord.
Wat een onzin, dan kan je jezelf echt geen fan noemenquote:Op zondag 16 april 2006 12:03 schreef ivosnivo het volgende:
Beter spelen ze oude nummers, ze weten zelf ook wel dat het gros van de fans hun oudere nummers meer waarderen dan die nieuwe.
Natuurlijk wel, ik ben ook fan maar heb een duidelijke voorkeur voor het oudere werk van KoRn.quote:Op zondag 16 april 2006 15:57 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Wat een onzin, dan kan je jezelf echt geen fan noemen
Ik vind mezeld een fan in die zin dat ik de muziek waardeer, de leden van de band ken, iets over de achtergrond weet en welke albums ze uitgebracht hebben, dat soort dingen.quote:Op zondag 16 april 2006 16:38 schreef ivosnivo het volgende:
Ik ben dan ook geen fan, ik vind fan zijn van iets iets triests hebben. En bij dat woordje moet ik ook gelijk aan de spice girls en backstreetboys denken
issuesquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:35 schreef VisStick het volgende:
De eerste 3 albums vind ik ook het best, maar ook hun andere albums zitten nog ver boven het gemiddelde, vind ik dan
Eensch.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:35 schreef VisStick het volgende:
De eerste 3 albums vind ik ook het best, maar ook hun andere albums zitten nog ver boven het gemiddelde, vind ik dan
zelfs niet met begeleiding, ik mocht eerst ook niet alleen maar dan zorgde ik voor veel vrienden die mee gingen van 16 jaar en ouderquote:Op zondag 23 april 2006 18:50 schreef KoRnFreak het volgende:
Ik wil ook naar KoRn, maar ik mag niet van mn ouders (ben14 jaar oud)![]()
![]()
![]()
Whoa! Ideequote:Op zondag 23 april 2006 21:23 schreef stefmans het volgende:
[..]
zelfs niet met begeleiding, ik mocht eerst ook niet alleen maar dan zorgde ik voor veel vrienden die mee gingen van 16 jaar en ouder![]()
graag gedaan kerel-tjequote:
dan heb jij toch zomervakantiequote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:59 schreef KoRnFreak het volgende:
Ik kom er net achter dat het op een dinsdag is en dat ik gewoon school heb, ik ga definitief niet
Niet zo aanstellen he, ben je een kornfreak of zomaar een freak?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:59 schreef KoRnFreak het volgende:
Ik kom er net achter dat het op een dinsdag is en dat ik gewoon school heb, ik ga definitief niet
quote:
Waarschijnlijk niet, het begint om 8 uur, dan komt het voorprogramma, da's ook ongeveer 2 uur, dan beginnen ze om 10 uur met een setlist van bijna 2 uur. Als het dan klaar is moet ik nog 2,5 uur naar huis rijden. Mijn ouders zijn het daar niet helemaal mee eensquote:Op woensdag 3 mei 2006 08:34 schreef VisStick het volgende:
Dinsdag avond ja. Je kunt dus prima overdag naar school, 's avonds uit je stekker en dan de volgende dag gezond weer op
gewoon en keer lief kijken als je dat kanquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:45 schreef KoRnFreak het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, het begint om 8 uur, dan komt het voorprogramma, da's ook ongeveer 2 uur, dan beginnen ze om 10 uur met een setlist van bijna 2 uur. Als het dan klaar is moet ik nog 2,5 uur naar huis rijden. Mijn ouders zijn het daar niet helemaal mee eens
Dat heb ik al gedaan, maar het mag nietquote:Op donderdag 4 mei 2006 18:37 schreef stefmans het volgende:
[..]
gewoon en keer lief kijken als je dat kan![]()
1 keer op Lowlands vorig jaar.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:32 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Zijn jullie al vaker naar KoRn concert geweest, zoja hoe vaak en waar heb je ze gezien?
Voorprogramma's van 2 uur, een concert van korn van 2,5 uur. Ben je uberhaupt wel is bij een concert geweestquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:45 schreef KoRnFreak het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, het begint om 8 uur, dan komt het voorprogramma, da's ook ongeveer 2 uur, dan beginnen ze om 10 uur met een setlist van bijna 2 uur. Als het dan klaar is moet ik nog 2,5 uur naar huis rijden. Mijn ouders zijn het daar niet helemaal mee eens
Ik houd me aanbevolen, wat wil je ervoor hebben als je 't niet kwijtraakt aan je vrienden?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:41 schreef renz0r het volgende:
Ik zit nog met één kaartje![]()
Twee gekocht, kan alleen weinig vrienden warm krijgen om mee te gaan (en de prijs voor het kaartje te betalen)
Nog ff verder zoeken
Ik zoek eerst door, tot zeker een dag voor het concert, mocht ik wat ik ook doe hem niet kwijt raken wie weetquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik houd me aanbevolen, wat wil je ervoor hebben als je 't niet kwijtraakt aan je vrienden?![]()
hahah dat heb ik ook gedaan, gewoon 2 kopen want alleen wil je niet, en dan kijke wie er mee gingquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:41 schreef renz0r het volgende:
Ik zit nog met één kaartje![]()
Twee gekocht, kan alleen weinig vrienden warm krijgen om mee te gaan (en de prijs voor het kaartje te betalen)
Nog ff verder zoeken
haha, ja dat is ook mn redequote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:35 schreef v-girl het volgende:
[..]
hahah dat heb ik ook gedaan, gewoon 2 kopen want alleen wil je niet, en dan kijke wie er mee ging. niemand van mn vrienden wou natuurlijk mee naar korn, dus heb ik een gast uit mn msn gevraagd die k nog nooit had gezien, kep hem deze week ontmoet en dat komt helemaal goed
Hopelijk vind jij ook nog iemand
succes ermee!
Ik ben nog nooit bij een concert geweest maar er staan 2 bands in het voorprogramma en die komen niet naar Amsterdam om 10 minuten te spelen, en de setlist die ook in dit topic staat duurt om precies te zijn 1 uur 38 minuten en 50 seconden. Dan komen er nog de praatjes tusndoor bij, en ik moet 2,5 uur naar huis rijden. Dat vinden mijn ouders echt niet goed hoorquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:57 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Voorprogramma's van 2 uur, een concert van korn van 2,5 uur. Ben je uberhaupt wel is bij een concert geweest
voorprogramma duurt meestal de 1ste 30 minuten en de 2de band 45 minutenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 03:30 schreef KoRnFreak het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij een concert geweest maar er staan 2 bands in het voorprogramma en die komen niet naar Amsterdam om 10 minuten te spelen, en de setlist die ook in dit topic staat duurt om precies te zijn 1 uur 38 minuten en 50 seconden. Dan komen er nog de praatjes tusndoor bij, en ik moet 2,5 uur naar huis rijden. Dat vinden mijn ouders echt niet goed hoor
Dan ben ik volgens mijn ouders nog steeds veel te laat thuisquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:18 schreef stefmans het volgende:
[..]
voorprogramma duurt meestal de 1ste 30 minuten en de 2de band 45 minuten![]()
Dan own3n je ouders je gewoon als en n00bquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:00 schreef KoRnFreak het volgende:
[..]
Dan ben ik volgens mijn ouders nog steeds veel te laat thuis![]()
Ja en dat ze gewoon hun bek moeten houdenquote:Op zondag 7 mei 2006 15:16 schreef ivosnivo het volgende:
Ja leg ze uit hoe belangrijk het is, en dat je korn nicknaam niet voor niks korn-freak is. En dat je je kamer gaat opruimen en meer van die onzin.
Zeg dat John terminaal ziek is (vandaar zijn HIV tattoo op zijn arm), en dat dit misschien wel de laatste keer is dat je ze live kunt zien.
3quote:Op maandag 8 mei 2006 11:18 schreef Stiffmaster het volgende:
Zitten jullie allemaal wel te wachten op die dubbele voorprogramma's? Ik nl niet, bij Metallica 8 juni hebben ze er ook al twee in het voorprogramma![]()
Ik vond het geluid zo enorm kut he. Vooral bij Slipknot. Als er ooit nog is wat komt in de Arena ben ik er niet meer bij.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:36 schreef Stiffmaster het volgende:
Als het goede bands idd zijn scheelt het wel een stuk...
Metallica toen met Slipknot en Korn was ook errug oké
deftones is ook hard omlaag gegaan jaquote:Op maandag 8 mei 2006 16:08 schreef Mars het volgende:
Na Life is Peachy ben ik afgehaakt!
Zowieso zijn veel van mijn jeugdhelden kut geworden. Coal Chamber, Korn, Deftones, Soulfly.
Alleen Tool en Mike Patton zijn naar mijn smaak nog in volle glorie overgebleven van vroegâh!
En ik ga naar Guns n' Roses in Nijmegen, dus wie weet!
Nee helemaal nietquote:Op maandag 8 mei 2006 11:18 schreef Stiffmaster het volgende:
Zitten jullie allemaal wel te wachten op die dubbele voorprogramma's? Ik nl niet, bij Metallica 8 juni hebben ze er ook al twee in het voorprogramma![]()
Ik blijf deftones wel heel gaaf vinden. Soulfly kan ik ook af en toe wel waarderen.quote:
Ja, maar ik ga nu al naar Graspop en daar staan ze ook, dus dat werkt niet meerquote:Op zondag 7 mei 2006 15:16 schreef ivosnivo het volgende:
Ja leg ze uit hoe belangrijk het is, en dat je korn nicknaam niet voor niks korn-freak is. En dat je je kamer gaat opruimen en meer van die onzin.
Zeg dat John terminaal ziek is (vandaar zijn HIV tattoo op zijn arm), en dat dit misschien wel de laatste keer is dat je ze live kunt zien.
wat zeik je danquote:Op maandag 8 mei 2006 16:23 schreef KoRnFreak het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga nu al naar Graspop en daar staan ze ook, dus dat werkt niet meer![]()
![]()
![]()
Op Graspop spelen ze niet zo langquote:
Maar daar staat wel tegen over dat op Graspop veel vette bands komen die het half uurtje korten spelen van koRn goed opvangenquote:Op maandag 8 mei 2006 21:20 schreef KoRnFreak het volgende:
[..]
Op Graspop spelen ze niet zo lang
(en dat weet ik ook nog niet zo lang)
Dat is idd ook weer zoquote:Op maandag 8 mei 2006 21:22 schreef stefmans het volgende:
[..]
Maar daar staat wel tegen over dat op Graspop veel vette bands komen die het half uurtje korten spelen van koRn goed opvangen![]()
Weert uit zeg maar limburg?quote:Op zondag 14 mei 2006 20:53 schreef Issues-Doll het volgende:
Ik zoek mensen om mee naar korn te gaan (liefst uit omgeving Weert) anders moet ik met me moeder
Kmoet trouwens ook nog 2 of 3 kaartjes kwijt
daar woon ik, en ik ga naar kornquote:Op zondag 14 mei 2006 21:15 schreef Issues-Doll het volgende:
[..]
Weert, Limburg, Nederland, Europa...je weet wel, of niet?![]()
Of FOK! groot natuurlijkquote:
aangemeldquote:Op zondag 14 mei 2006 21:23 schreef stefmans het volgende:
[..]
Of FOK! groot natuurlijkvoeg me maar toe op msn ofzo, mischien kunnen we iets regele mits je niet stout bent. stef3_kneepkens @ hotmail punt com. en nee ik ga het niet voluit typen dan krijg ik dalijk weer spam
![]()
coolquote:Op maandag 15 mei 2006 14:08 schreef 667Def het volgende:
Ik kwam dit tegen, toch wel een gave prijsvraag. Ik ga maar eens een paar verkeersborden onderkalken denk ik:).
http://www.planet.nl/plan(...)tid=710628/sc=2ef35c
iddquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:29 schreef VisStick het volgende:
Zeeland? Weinig kans denk ik
Maar evengoed gaan hoor. Ik denk dat er bij de HMH wel een paar Kornfans zullen zijn
Ik ben heel lief geweest, nie stoutquote:Op zondag 14 mei 2006 21:23 schreef stefmans het volgende:
[..]
Of FOK! groot natuurlijkvoeg me maar toe op msn ofzo, mischien kunnen we iets regele mits je niet stout bent. stef3_kneepkens @ hotmail punt com. en nee ik ga het niet voluit typen dan krijg ik dalijk weer spam
![]()
Uh ik moet even kijken wat ik kan regelen, verder heb ik niet altijd msn dus daarom ben ik er niet zo vaakquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:28 schreef Issues-Doll het volgende:
[..]
Ik ben heel lief geweest, nie stoutkan ik nou met je mee
![]()
Ok .... trouwens, hoe waren je eindexames tot nu toequote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:04 schreef stefmans het volgende:
[..]
Uh ik moet even kijken wat ik kan regelen, verder heb ik niet altijd msn dus daarom ben ik er niet zo vaak![]()
hetzelfde hierquote:
Ik was niet opschool vandaagquote:Op maandag 29 mei 2006 21:46 schreef Issues-Doll het volgende:
Morge nog 2 weken
..........
Stef gaaf metallica t-shirt had je vandaag aan![]()
Gistere ook die docu gezien?
oh shitquote:
doen ze vast welquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:33 schreef VisStick het volgende:
fuck, dan spelen ze niet die 2 uur durende set-list, maar een verkorte versie. Ik hoop maar dat ze stiekem toch langer gaan spelen.
Hier nog één, wij gaan een leuke tijd beleven!quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:53 schreef v-girl het volgende:
[..]
Jaa nu is het echt aftellen, kep er SUUUUUUUUUUUUUUUPER veel zin in![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die klikkende bas hoor je alleen niet tijdens hun nieuwe nummers en de show is wel wat beter geworden met al die schermen en extra bandleden.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:48 schreef Devlinsect het volgende:
Vier extra muzikantenGeen klikkende bas van Fieldy
![]()
WTF?![]()
Zat te twijfelen of ik een kaart zou halen. Ben blij dat ik niet ga![]()
En benieuwd wat ik dan wel gemist heb. Laat het weten!![]()
Dat kunnen ze toch niet maken, als KoRn niet optreed wil ik mijn geld terug, ik kom niet voor die andere bands.quote:Op maandag 12 juni 2006 09:16 schreef maniack28 het volgende:![]()
Daar betaal je dan zoveel euro voor om Hatebreed te zienZe laten het dus wel doorgaan, maar alleen de supportacts komen spelen.. hoe kansloos
Hatebreed komt in de melkweg en zal je waarschijnlijk dus geen 40 euro voor betalenquote:Op maandag 12 juni 2006 09:16 schreef maniack28 het volgende:![]()
Daar betaal je dan zoveel euro voor om Hatebreed te zienZe laten het dus wel doorgaan, maar alleen de supportacts komen spelen.. hoe kansloos
o.O ik wil ook oranje fan zijn en TT aanpassen!quote:Op maandag 12 juni 2006 12:22 schreef renz0r het volgende:
Ja, mojo en HMH zeggen nog niks, maar als het op andere sites sta, dan zal me het niks verbazen, daarom TT laten aanpassen.
Lees mn laatste post over telefoontjequote:Op maandag 12 juni 2006 12:56 schreef Aneurism het volgende:
[..]
o.O ik wil ook oranje fan zijn en TT aanpassen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |