Wat een onzin, dan kan je jezelf echt geen fan noemenquote:Op zondag 16 april 2006 12:03 schreef ivosnivo het volgende:
Beter spelen ze oude nummers, ze weten zelf ook wel dat het gros van de fans hun oudere nummers meer waarderen dan die nieuwe.
Natuurlijk wel, ik ben ook fan maar heb een duidelijke voorkeur voor het oudere werk van KoRn.quote:Op zondag 16 april 2006 15:57 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Wat een onzin, dan kan je jezelf echt geen fan noemen
Ik vind mezeld een fan in die zin dat ik de muziek waardeer, de leden van de band ken, iets over de achtergrond weet en welke albums ze uitgebracht hebben, dat soort dingen.quote:Op zondag 16 april 2006 16:38 schreef ivosnivo het volgende:
Ik ben dan ook geen fan, ik vind fan zijn van iets iets triests hebben. En bij dat woordje moet ik ook gelijk aan de spice girls en backstreetboys denken
issuesquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:35 schreef VisStick het volgende:
De eerste 3 albums vind ik ook het best, maar ook hun andere albums zitten nog ver boven het gemiddelde, vind ik dan
Eensch.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:35 schreef VisStick het volgende:
De eerste 3 albums vind ik ook het best, maar ook hun andere albums zitten nog ver boven het gemiddelde, vind ik dan
zelfs niet met begeleiding, ik mocht eerst ook niet alleen maar dan zorgde ik voor veel vrienden die mee gingen van 16 jaar en ouderquote:Op zondag 23 april 2006 18:50 schreef KoRnFreak het volgende:
Ik wil ook naar KoRn, maar ik mag niet van mn ouders (ben14 jaar oud)![]()
![]()
![]()
Whoa! Ideequote:Op zondag 23 april 2006 21:23 schreef stefmans het volgende:
[..]
zelfs niet met begeleiding, ik mocht eerst ook niet alleen maar dan zorgde ik voor veel vrienden die mee gingen van 16 jaar en ouder![]()
graag gedaan kerel-tjequote:
dan heb jij toch zomervakantiequote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:59 schreef KoRnFreak het volgende:
Ik kom er net achter dat het op een dinsdag is en dat ik gewoon school heb, ik ga definitief niet
Niet zo aanstellen he, ben je een kornfreak of zomaar een freak?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:59 schreef KoRnFreak het volgende:
Ik kom er net achter dat het op een dinsdag is en dat ik gewoon school heb, ik ga definitief niet
quote:
Waarschijnlijk niet, het begint om 8 uur, dan komt het voorprogramma, da's ook ongeveer 2 uur, dan beginnen ze om 10 uur met een setlist van bijna 2 uur. Als het dan klaar is moet ik nog 2,5 uur naar huis rijden. Mijn ouders zijn het daar niet helemaal mee eensquote:Op woensdag 3 mei 2006 08:34 schreef VisStick het volgende:
Dinsdag avond ja. Je kunt dus prima overdag naar school, 's avonds uit je stekker en dan de volgende dag gezond weer op
gewoon en keer lief kijken als je dat kanquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:45 schreef KoRnFreak het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, het begint om 8 uur, dan komt het voorprogramma, da's ook ongeveer 2 uur, dan beginnen ze om 10 uur met een setlist van bijna 2 uur. Als het dan klaar is moet ik nog 2,5 uur naar huis rijden. Mijn ouders zijn het daar niet helemaal mee eens
Dat heb ik al gedaan, maar het mag nietquote:Op donderdag 4 mei 2006 18:37 schreef stefmans het volgende:
[..]
gewoon en keer lief kijken als je dat kan![]()
1 keer op Lowlands vorig jaar.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:32 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Zijn jullie al vaker naar KoRn concert geweest, zoja hoe vaak en waar heb je ze gezien?
Voorprogramma's van 2 uur, een concert van korn van 2,5 uur. Ben je uberhaupt wel is bij een concert geweestquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:45 schreef KoRnFreak het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, het begint om 8 uur, dan komt het voorprogramma, da's ook ongeveer 2 uur, dan beginnen ze om 10 uur met een setlist van bijna 2 uur. Als het dan klaar is moet ik nog 2,5 uur naar huis rijden. Mijn ouders zijn het daar niet helemaal mee eens
Ik houd me aanbevolen, wat wil je ervoor hebben als je 't niet kwijtraakt aan je vrienden?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:41 schreef renz0r het volgende:
Ik zit nog met één kaartje![]()
Twee gekocht, kan alleen weinig vrienden warm krijgen om mee te gaan (en de prijs voor het kaartje te betalen)
Nog ff verder zoeken
Ik zoek eerst door, tot zeker een dag voor het concert, mocht ik wat ik ook doe hem niet kwijt raken wie weetquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik houd me aanbevolen, wat wil je ervoor hebben als je 't niet kwijtraakt aan je vrienden?![]()
hahah dat heb ik ook gedaan, gewoon 2 kopen want alleen wil je niet, en dan kijke wie er mee gingquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:41 schreef renz0r het volgende:
Ik zit nog met één kaartje![]()
Twee gekocht, kan alleen weinig vrienden warm krijgen om mee te gaan (en de prijs voor het kaartje te betalen)
Nog ff verder zoeken
haha, ja dat is ook mn redequote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:35 schreef v-girl het volgende:
[..]
hahah dat heb ik ook gedaan, gewoon 2 kopen want alleen wil je niet, en dan kijke wie er mee ging. niemand van mn vrienden wou natuurlijk mee naar korn, dus heb ik een gast uit mn msn gevraagd die k nog nooit had gezien, kep hem deze week ontmoet en dat komt helemaal goed
Hopelijk vind jij ook nog iemand
succes ermee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |