Ze hebben pas en nieuwe cd.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:16 schreef maniack28 het volgende:
KornOuwe troep.. allang niet meer interessant, vond het ook niet Lowlandswaardig vorig jaar
Ja, zoiets is gewoon niet te overtreffen, echt het leukst wat je als groot fan ooit kan meemaken!!quote:
Geen Ball Tongue van ''onze''quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:19 schreef VisStick het volgende:
Ik ga zeker heen ja!
Mijn top 5:
1 Blind
2 Shoots and Ladders
3 Faget
4 Good God
5 Lies
Yep, de oude muziek heeft toch nog mijn voorkeur
heel toevallig heb ik dat ook gezien, ik kijk eigenlijk nooit meer naar "muziek" zenders. ik had zo mijn twijfels over de nieuwe cd, maar ik zag hele korte live fragmenten en ze zijn er niet rustiger op geworden met z'n 4en.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:53 schreef MevrouwKoRn het volgende:
ooeeew leuk leuk leuk
de mijne, de 1e is altijd ongewijzigd, rest kan nogal eens veranderen
1 Faget!!!!!!!
2 Ball Tongue
3 Liar
4 Dead bodies everywhere
5 Good God
en van de cds (zonder de greatest hits
1 SYOTOS
2 KoRn
3 Follow the leader
4 Issues
5 Untochables
6 Life is Peachy
7 Take a look in the mirror
maar dat kan ook zo weer verschillen, ik vind zowat alles leuk van KoRn, ze zijn gewoon mn helden![]()
Even opscheppen: wisten jullie al dat ik het was die een prijsvraag won en in november vorig jaar samen met KoRn en andere prijswinnaars en militairen in een prive jet vanaf Londen naar New York vloog en daar een persconferentie meemaakte, een concert en meet en greet![]()
nou ik weet dus uit ervaring dat ze hartstikke vriendelijk en normaal zijn!! Niet dat ik toen normaal was (OP van de zenuwen en alleen maar een rooie kop maar ok)
Was toch This Town als ik me niet vergis?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:41 schreef ivosnivo het volgende:
ze hebben ook heel goede nummers samen met andere bands he, cover van my town met kittie is ook best vet.
Anders hadden we hetzelfde rijtje gehadquote:Op donderdag 9 maart 2006 08:48 schreef VisStick het volgende:
Klopt Candera, maar blind is toch echt wel beter dan Alive hoowr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |