This Town, erg lekker nummer.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:41 schreef ivosnivo het volgende:
ze hebben ook heel goede nummers samen met andere bands he, cover van my town met kittie is ook best vet.

Beetje jmmr weer. Hopenlijk spelen ze bijna alleen maar nrs van de 1ste 2 cds rest zuigt namenlijk best wel. Maar jah moet mee met het vrouwtje die het leuk vind hequote:Op donderdag 9 maart 2006 15:16 schreef renz0r het volgende:
Nope

Human Waste project doet het samen met Jonathanquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:43 schreef BDisOKE het volgende:
[..]
This Town, erg lekker nummer.
Maar niet met Kittie dacht ik, toch met een of ander jaren 80 zangeresje?

Ik was daar ook, maar dit concert in de HMH wordt zeker beter. Ze spelen in een zaal, ze hebben een langere en betere set-list, ze hebben 3 extra mensen op het podium, het geluid is beter, kortom alles wijst erop dat het geweldig wordtquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik hoop voor de mensen die heengaan dat ze een betere show neer zetten dan diegene die ik vorig jaar van ze zag in Boedapest. Wat een aanfluiting was dat zeg.

Nu krijgk alleen maar meer zinquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:47 schreef VisStick het volgende:
[..]
Ik was daar ook, maar dit concert in de HMH wordt zeker beter. Ze spelen in een zaal, ze hebben een langere en betere set-list, ze hebben 3 extra mensen op het podium, het geluid is beter, kortom alles wijst erop dat het geweldig wordt![]()

stomme internet, mijn mp3tje heet heel andersquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:35 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Human Waste project doet het samen met Jonathan

Ik heb het hier op zon bootleg cd staan met allemaal andere samenwerkingen van KoRn. Wat staat er bij jou voor naam dan?quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:03 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
stomme internet, mijn mp3tje heet heel anders

Mexicaantjes uit Bakersfield? Foeii tochquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:04 schreef renz0r het volgende:
Korn doet veel met de doedelzak en de zanger draagt geregeld een kilt. Waarom?
Schots bloed? Dacht dat het mexicaantjes waren

Nee, ga maar eens zoeken op internet, er zijn verschillende discussies hierover, maar ik weet echt ZEKER dat KoRn nooit iets met Kittie opgenomen heeft.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:39 schreef VisStick het volgende:
My town is volgens mij wel met Kitty hoor. Nu heb ik niet zo veel van Kitty gehoord, maar die stem in dat nummer lijkt er behoorlijk op.

Ik ga dit jaar ook voor het eerst, wilde ook al een laaange tijd gaan dus kep dr echt kei erge zin inquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:02 schreef ivosnivo het volgende:
korn & kittie - my town.mp3
kunnen we niet met een groepje afspreken om heen te gaan?
en elkander afmaken/beschermen in de pitt?

stel bezwete mannen die elkaar bespringen etc.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:42 schreef v-girl het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar ook voor het eerst, wilde ook al een laaange tijd gaan dus kep dr echt kei erge zin in. Maarre wtf is de pitt
? Klinkt namelijk beetje eng..........

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |