gewoon en keer lief kijken als je dat kanquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:45 schreef KoRnFreak het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, het begint om 8 uur, dan komt het voorprogramma, da's ook ongeveer 2 uur, dan beginnen ze om 10 uur met een setlist van bijna 2 uur. Als het dan klaar is moet ik nog 2,5 uur naar huis rijden. Mijn ouders zijn het daar niet helemaal mee eens
Dat heb ik al gedaan, maar het mag nietquote:Op donderdag 4 mei 2006 18:37 schreef stefmans het volgende:
[..]
gewoon en keer lief kijken als je dat kan![]()
1 keer op Lowlands vorig jaar.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:32 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Zijn jullie al vaker naar KoRn concert geweest, zoja hoe vaak en waar heb je ze gezien?
Voorprogramma's van 2 uur, een concert van korn van 2,5 uur. Ben je uberhaupt wel is bij een concert geweestquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:45 schreef KoRnFreak het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, het begint om 8 uur, dan komt het voorprogramma, da's ook ongeveer 2 uur, dan beginnen ze om 10 uur met een setlist van bijna 2 uur. Als het dan klaar is moet ik nog 2,5 uur naar huis rijden. Mijn ouders zijn het daar niet helemaal mee eens
Ik houd me aanbevolen, wat wil je ervoor hebben als je 't niet kwijtraakt aan je vrienden?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:41 schreef renz0r het volgende:
Ik zit nog met één kaartje![]()
Twee gekocht, kan alleen weinig vrienden warm krijgen om mee te gaan (en de prijs voor het kaartje te betalen)
Nog ff verder zoeken
Ik zoek eerst door, tot zeker een dag voor het concert, mocht ik wat ik ook doe hem niet kwijt raken wie weetquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik houd me aanbevolen, wat wil je ervoor hebben als je 't niet kwijtraakt aan je vrienden?![]()
hahah dat heb ik ook gedaan, gewoon 2 kopen want alleen wil je niet, en dan kijke wie er mee gingquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:41 schreef renz0r het volgende:
Ik zit nog met één kaartje![]()
Twee gekocht, kan alleen weinig vrienden warm krijgen om mee te gaan (en de prijs voor het kaartje te betalen)
Nog ff verder zoeken
haha, ja dat is ook mn redequote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:35 schreef v-girl het volgende:
[..]
hahah dat heb ik ook gedaan, gewoon 2 kopen want alleen wil je niet, en dan kijke wie er mee ging. niemand van mn vrienden wou natuurlijk mee naar korn, dus heb ik een gast uit mn msn gevraagd die k nog nooit had gezien, kep hem deze week ontmoet en dat komt helemaal goed
Hopelijk vind jij ook nog iemand
succes ermee!
Ik ben nog nooit bij een concert geweest maar er staan 2 bands in het voorprogramma en die komen niet naar Amsterdam om 10 minuten te spelen, en de setlist die ook in dit topic staat duurt om precies te zijn 1 uur 38 minuten en 50 seconden. Dan komen er nog de praatjes tusndoor bij, en ik moet 2,5 uur naar huis rijden. Dat vinden mijn ouders echt niet goed hoorquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:57 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Voorprogramma's van 2 uur, een concert van korn van 2,5 uur. Ben je uberhaupt wel is bij een concert geweest
voorprogramma duurt meestal de 1ste 30 minuten en de 2de band 45 minutenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 03:30 schreef KoRnFreak het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij een concert geweest maar er staan 2 bands in het voorprogramma en die komen niet naar Amsterdam om 10 minuten te spelen, en de setlist die ook in dit topic staat duurt om precies te zijn 1 uur 38 minuten en 50 seconden. Dan komen er nog de praatjes tusndoor bij, en ik moet 2,5 uur naar huis rijden. Dat vinden mijn ouders echt niet goed hoor
Dan ben ik volgens mijn ouders nog steeds veel te laat thuisquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:18 schreef stefmans het volgende:
[..]
voorprogramma duurt meestal de 1ste 30 minuten en de 2de band 45 minuten![]()
Dan own3n je ouders je gewoon als en n00bquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:00 schreef KoRnFreak het volgende:
[..]
Dan ben ik volgens mijn ouders nog steeds veel te laat thuis![]()
Ja en dat ze gewoon hun bek moeten houdenquote:Op zondag 7 mei 2006 15:16 schreef ivosnivo het volgende:
Ja leg ze uit hoe belangrijk het is, en dat je korn nicknaam niet voor niks korn-freak is. En dat je je kamer gaat opruimen en meer van die onzin.
Zeg dat John terminaal ziek is (vandaar zijn HIV tattoo op zijn arm), en dat dit misschien wel de laatste keer is dat je ze live kunt zien.
3quote:Op maandag 8 mei 2006 11:18 schreef Stiffmaster het volgende:
Zitten jullie allemaal wel te wachten op die dubbele voorprogramma's? Ik nl niet, bij Metallica 8 juni hebben ze er ook al twee in het voorprogramma![]()
Ik vond het geluid zo enorm kut he. Vooral bij Slipknot. Als er ooit nog is wat komt in de Arena ben ik er niet meer bij.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:36 schreef Stiffmaster het volgende:
Als het goede bands idd zijn scheelt het wel een stuk...
Metallica toen met Slipknot en Korn was ook errug oké
deftones is ook hard omlaag gegaan jaquote:Op maandag 8 mei 2006 16:08 schreef Mars het volgende:
Na Life is Peachy ben ik afgehaakt!
Zowieso zijn veel van mijn jeugdhelden kut geworden. Coal Chamber, Korn, Deftones, Soulfly.
Alleen Tool en Mike Patton zijn naar mijn smaak nog in volle glorie overgebleven van vroegâh!
En ik ga naar Guns n' Roses in Nijmegen, dus wie weet!
Nee helemaal nietquote:Op maandag 8 mei 2006 11:18 schreef Stiffmaster het volgende:
Zitten jullie allemaal wel te wachten op die dubbele voorprogramma's? Ik nl niet, bij Metallica 8 juni hebben ze er ook al twee in het voorprogramma![]()
Ik blijf deftones wel heel gaaf vinden. Soulfly kan ik ook af en toe wel waarderen.quote:
Ja, maar ik ga nu al naar Graspop en daar staan ze ook, dus dat werkt niet meerquote:Op zondag 7 mei 2006 15:16 schreef ivosnivo het volgende:
Ja leg ze uit hoe belangrijk het is, en dat je korn nicknaam niet voor niks korn-freak is. En dat je je kamer gaat opruimen en meer van die onzin.
Zeg dat John terminaal ziek is (vandaar zijn HIV tattoo op zijn arm), en dat dit misschien wel de laatste keer is dat je ze live kunt zien.
wat zeik je danquote:Op maandag 8 mei 2006 16:23 schreef KoRnFreak het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga nu al naar Graspop en daar staan ze ook, dus dat werkt niet meer![]()
![]()
![]()
Op Graspop spelen ze niet zo langquote:
Maar daar staat wel tegen over dat op Graspop veel vette bands komen die het half uurtje korten spelen van koRn goed opvangenquote:Op maandag 8 mei 2006 21:20 schreef KoRnFreak het volgende:
[..]
Op Graspop spelen ze niet zo lang
(en dat weet ik ook nog niet zo lang)
Dat is idd ook weer zoquote:Op maandag 8 mei 2006 21:22 schreef stefmans het volgende:
[..]
Maar daar staat wel tegen over dat op Graspop veel vette bands komen die het half uurtje korten spelen van koRn goed opvangen![]()
Weert uit zeg maar limburg?quote:Op zondag 14 mei 2006 20:53 schreef Issues-Doll het volgende:
Ik zoek mensen om mee naar korn te gaan (liefst uit omgeving Weert) anders moet ik met me moeder
Kmoet trouwens ook nog 2 of 3 kaartjes kwijt
daar woon ik, en ik ga naar kornquote:Op zondag 14 mei 2006 21:15 schreef Issues-Doll het volgende:
[..]
Weert, Limburg, Nederland, Europa...je weet wel, of niet?![]()
Of FOK! groot natuurlijkquote:
aangemeldquote:Op zondag 14 mei 2006 21:23 schreef stefmans het volgende:
[..]
Of FOK! groot natuurlijkvoeg me maar toe op msn ofzo, mischien kunnen we iets regele mits je niet stout bent. stef3_kneepkens @ hotmail punt com. en nee ik ga het niet voluit typen dan krijg ik dalijk weer spam
![]()
coolquote:Op maandag 15 mei 2006 14:08 schreef 667Def het volgende:
Ik kwam dit tegen, toch wel een gave prijsvraag. Ik ga maar eens een paar verkeersborden onderkalken denk ik:).
http://www.planet.nl/plan(...)tid=710628/sc=2ef35c
iddquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:29 schreef VisStick het volgende:
Zeeland? Weinig kans denk ik
Maar evengoed gaan hoor. Ik denk dat er bij de HMH wel een paar Kornfans zullen zijn
Ik ben heel lief geweest, nie stoutquote:Op zondag 14 mei 2006 21:23 schreef stefmans het volgende:
[..]
Of FOK! groot natuurlijkvoeg me maar toe op msn ofzo, mischien kunnen we iets regele mits je niet stout bent. stef3_kneepkens @ hotmail punt com. en nee ik ga het niet voluit typen dan krijg ik dalijk weer spam
![]()
Uh ik moet even kijken wat ik kan regelen, verder heb ik niet altijd msn dus daarom ben ik er niet zo vaakquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:28 schreef Issues-Doll het volgende:
[..]
Ik ben heel lief geweest, nie stoutkan ik nou met je mee
![]()
Ok .... trouwens, hoe waren je eindexames tot nu toequote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:04 schreef stefmans het volgende:
[..]
Uh ik moet even kijken wat ik kan regelen, verder heb ik niet altijd msn dus daarom ben ik er niet zo vaak![]()
hetzelfde hierquote:
Ik was niet opschool vandaagquote:Op maandag 29 mei 2006 21:46 schreef Issues-Doll het volgende:
Morge nog 2 weken
..........
Stef gaaf metallica t-shirt had je vandaag aan![]()
Gistere ook die docu gezien?
oh shitquote:
doen ze vast welquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:33 schreef VisStick het volgende:
fuck, dan spelen ze niet die 2 uur durende set-list, maar een verkorte versie. Ik hoop maar dat ze stiekem toch langer gaan spelen.
Hier nog één, wij gaan een leuke tijd beleven!quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:53 schreef v-girl het volgende:
[..]
Jaa nu is het echt aftellen, kep er SUUUUUUUUUUUUUUUPER veel zin in![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die klikkende bas hoor je alleen niet tijdens hun nieuwe nummers en de show is wel wat beter geworden met al die schermen en extra bandleden.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:48 schreef Devlinsect het volgende:
Vier extra muzikantenGeen klikkende bas van Fieldy
![]()
WTF?![]()
Zat te twijfelen of ik een kaart zou halen. Ben blij dat ik niet ga![]()
En benieuwd wat ik dan wel gemist heb. Laat het weten!![]()
Dat kunnen ze toch niet maken, als KoRn niet optreed wil ik mijn geld terug, ik kom niet voor die andere bands.quote:Op maandag 12 juni 2006 09:16 schreef maniack28 het volgende:![]()
Daar betaal je dan zoveel euro voor om Hatebreed te zienZe laten het dus wel doorgaan, maar alleen de supportacts komen spelen.. hoe kansloos
Hatebreed komt in de melkweg en zal je waarschijnlijk dus geen 40 euro voor betalenquote:Op maandag 12 juni 2006 09:16 schreef maniack28 het volgende:![]()
Daar betaal je dan zoveel euro voor om Hatebreed te zienZe laten het dus wel doorgaan, maar alleen de supportacts komen spelen.. hoe kansloos
o.O ik wil ook oranje fan zijn en TT aanpassen!quote:Op maandag 12 juni 2006 12:22 schreef renz0r het volgende:
Ja, mojo en HMH zeggen nog niks, maar als het op andere sites sta, dan zal me het niks verbazen, daarom TT laten aanpassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |