Ik zal haar volgende week wel even laten weten hoe je over haar denkt schat...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:01 schreef MoChe het volgende:
verdonk
dat die vrouw nog steeds daar zit met haar achterlijke ideeën...
maar geef haar liever niet mijn nummer enzquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik zal haar volgende week wel even laten weten hoe je over haar denkt schat...
Daar hoeft helemaal niet over getwist te worden want het is gewoon zo dat we in Nederland een luxe probleem hebben wat betreft aanvallers, en als Kalou speelt dan speelt een andere goede voetballer niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:49 schreef Nyrem het volgende:
Daar valt over te twisten.
In ieder geval is het een aanwinst voor de nederlandse schatkist en heeft hij (schat ik) al meer belasting afgedragen dan jij in je hele leven zult doen
Door te kijken wat zij zelf had kunnen doen om deze situatie te voorkomen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:07 schreef Floripas het volgende:
Hoe dan?
Ze doet het redelijk als Minister in mijn ogenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:01 schreef MoChe het volgende:
verdonk
dat die vrouw nog steeds daar zit met haar achterlijke ideeën...
Vreemd, Audina becommentarieerde bij de NOS in behoorlijk goed Nederlands haar zilveren plak op het Olympisch badminton toernooi.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:21 schreef speknek het volgende:
Nee. En mensen als Lorna Kiplagat, Mia Audina en Yao Jie spreken ook bijna geen woord Nederlands.
Vertel eens ?quote:
Hier heb ik niks aan toe te voegenquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:48 schreef StefanP het volgende:
Verdonk is de enige minister met een ruggegraat. De rest moet zich schamen en een voorbeeld aan haar nemen.
Ze heeft gewoon gelijk, regels zijn regels. En niet komen zeuren met zielige verhalen en Verdonk als een racist afschilderen, want ze heeft gewoon gelijk. Punt.
Mensen die hier weer illegaal komen na eerst een vertrekpremie aangepakt te hebben, moeten linea recta de grens overgezet worden. En voetballers, die kunnen een werkvisum krijgen en hoepelen daarna maar weer op tenzij ze in de tussentijd op legale manier Nederlander geworden zijn. Dat een of ander figuur uit Afrika toevallig goed voetbalt, wil nog niet zeggen dat hij morgen maar Nederlander moet kunnen worden zodat we onze nationale trots (oh de ironie, trots zijn op een elftal dat voor de helft uit immigranten bestaat die zoals deze kerel net 1 maand "Nederlander" zijn...) kunnen "strelen"...
Go Rita!
quote:Op woensdag 1 maart 2006 07:37 schreef Floripas het volgende:
Taida heeft helemaal geen fraude gepleegd!
Volgens mij snap JIJ het niet helemaal.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:00 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij het niet helemaal
quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:58 schreef Tref het volgende:
[..]
Vertel eens ?
Verdonk toont ruggegraat. Kalou had al lang en breed zijn inburgeringsexamen kunnen halen: dit heeft hij nagelaten, dus vliegt hij het land uit.
Zij heeft niets opgestreken en is ook niet illegaal teruggekomen.quote:Wat betreft dat meisje kunnen we helemaal kort zijn: eerst premies opstrijken en vervolgens illegaal terug komen om hier scholing te volgen: wegwezen!![]()
Als ik jou was, zou ik me zelf maar eens gaan schamen, door onjuiste beweringen te doen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:48 schreef StefanP het volgende:
Verdonk is de enige minister met een ruggegraat. De rest moet zich schamen en een voorbeeld aan haar nemen.
Daar is de rechter het inzake Kalou 2 keer en inzake Taida 1 keer niet mee eens.quote:Ze heeft gewoon gelijk, regels zijn regels. En niet komen zeuren met zielige verhalen en Verdonk als een racist afschilderen, want ze heeft gewoon gelijk. Punt.
Kalou en Taida hebben niets illegaals gedaan.quote:Mensen die hier weer illegaal komen na eerst een vertrekpremie aangepakt te hebben, moeten linea recta de grens overgezet worden. En voetballers, die kunnen een werkvisum krijgen en hoepelen daarna maar weer op tenzij ze in de tussentijd op legale manier Nederlander geworden zijn.
Ik wijs je er graag op dat het Nederlands Elftal al reeds voor de helft uit immigranten of afstammelingen daarvan bestaat en dan heb ik het nog niet eens over andere sporten gehad.quote:Dat een of ander figuur uit Afrika toevallig goed voetbalt, wil nog niet zeggen dat hij morgen maar Nederlander moet kunnen worden zodat we onze nationale trots (oh de ironie, trots zijn op een elftal dat voor de helft uit immigranten bestaat die zoals deze kerel net 1 maand "Nederlander" zijn...) kunnen "strelen"...
quote:Go Rita!
Als je als vluchtelinge hierheen komt dan weet je toch dat je op een gegeven moment weer terug moet??quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:03 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Volgens mij snap JIJ het niet helemaal.
Het is niet strafbaar noch fraude om met een frans toeristenvisum naar Nederland te komen (Schengen) en hier een verblijfsvergunning aan te vragen (Kans op toewijzing is natuurlijk nihil, maar niet strafbaar, noch fraude). Als je goed naar Verdonk luistert, zal je ook horen dat ze het woord "fraude" niet meer in de mond neemt, maar spreekt over "oneigelijk gebruik" en dat is heel wat anders en volkomen legaal.
nee, daar moet ze met voedselmanden op haar hoofd ronddribbelenquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:18 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Als je als vluchtelinge hierheen komt dan weet je toch dat je op een gegeven moment weer terug moet??Het is toch belachelijk en TRIEST als je dan ineens niet terugwilt. Ze mocht hier blijven voor dr eigen veiligheid. Die veiligheid is haar gegeven, daar moet ze blij mee zijn, maar ze wilt meer meer meer.
Heeft ze nou echt wat aan haar vwo diploma daar??![]()
![]()
Ze wil best terug, na haar examen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:18 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Als je als vluchtelinge hierheen komt dan weet je toch dat je op een gegeven moment weer terug moet??[quote]
Ja, dat wordt toch niet bestreden? Ze wil alleen maar haar examen doen.
[quote]Het is toch belachelijk en TRIEST als je dan ineens niet terugwilt.
Is het zo vreemd dat iemand een reeds lange tijd gevolgde middelbare school opleiding ook wilt afronden?quote:Ze mocht hier blijven voor dr eigen veiligheid. Die veiligheid is haar gegeven, daar moet ze blij mee zijn, maar ze wilt meer meer meer.
Gezien het feit dat ze zonder diploma helemaal opnieuw mag beginnen daar,quote:Heeft ze nou echt wat aan haar vwo diploma daar??![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |