abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35591047
verdonk
dat die vrouw nog steeds daar zit met haar achterlijke ideeën...
пусть всегда будет солнце
pi_35591328
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 23:01 schreef MoChe het volgende:
verdonk
Ik zal haar volgende week wel even laten weten hoe je over haar denkt schat...
pi_35591425
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 23:08 schreef Mokster het volgende:

[..]

Ik zal haar volgende week wel even laten weten hoe je over haar denkt schat...
maar geef haar liever niet mijn nummer enz straks word ik nog gestalked door de AIVD, wordt mijn stufi + nederlandse nationaliteit ingetrokken, word ik aangeklaagd wegens voorbereidingen op terrorischtische activiteiten en heb ik vier weken om mijn studie af te maken
пусть всегда будет солнце
pi_35591465
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:49 schreef Nyrem het volgende:
Daar valt over te twisten.
In ieder geval is het een aanwinst voor de nederlandse schatkist en heeft hij (schat ik) al meer belasting afgedragen dan jij in je hele leven zult doen
Daar hoeft helemaal niet over getwist te worden want het is gewoon zo dat we in Nederland een luxe probleem hebben wat betreft aanvallers, en als Kalou speelt dan speelt een andere goede voetballer niet.

En tsja, helaas betaal ik niet zoveel belasting als Salomo Kalou, maar ik denk niet dat dat relevant is in deze kwestie. Als we immigranten daar op gaan afrekenen op hun belastingbijdragen kunnen de meeste direct naar het land terug waar ze vandaan komen, de meeste kosten namelijk geld.
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 22:07 schreef Floripas het volgende:
Hoe dan?
Door te kijken wat zij zelf had kunnen doen om deze situatie te voorkomen.
pi_35592255
Schandalig dat Verdonk onmenselijk is -
Schandalig dat ze Taida basht via de weg van de media
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_35592361
Maar zoals ik het begrepen heb is Taida toch onder valse voorwendselen weer teruggekeerd?

Dat van Kalou laat me volkomen koud. Met van Nistelrooij, Kuyt, Mackaay, Vannegoor of Hesselink, Huntelaar, Kluivert heeft Nederland toch al zat goede spitsen?
pi_35592870
Ze doen net alsof het in het landsbelang van Nederland is dat Kalou versneld genaturaliseerd moet worden. Wat een onzin. Hij is niets belangrijker dan een ander iemand die Nederlander wil worden.

Wat betreft Taida: niet helemaal zuiver van haar natuurlijk maar ik vind dat de situatie nu op zo'n punt is dat je het niet meer kan maken om haar dat diploma niet te laten halen. Aan de andere kant heeft Verdonk helemaal gelijk als ze zegt dat je fraude niet moet tolereren en dat ze eigenlijk al veel eerder Nederland had moeten verlaten zodat er nooit 'een-paar-maanden-situatie' was ontstaan.
pi_35592941
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 23:01 schreef MoChe het volgende:
verdonk
Ze doet het redelijk als Minister in mijn ogen . En wat is er zo achterlijk?
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 28 februari 2006 @ 23:56:09 #109
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_35592982
Kutverdonk

Zo
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_35593349
Even voor alle mensen die kritiek hebben op Verdonk, Verdonk verdient een pluim, of ik het eens ben met de uitkomst van beide zaken is even niet van belang maar ik moet zeggen dat Verdonk duidelijk en helder is geweest. Beide partijen wisten en weten precies wat ze van haar konden en kunnen verwachten en dat is een hele verbetering ten opzichte van het beleid van haar voorgangers waarbij mensen soms 10 jaar in onduidelijkheid zaten.

Over de inhoudelijke zaak vind ik het moeilijk oordelen omdat ik het dossier van beiden niet ken.
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 22:21 schreef speknek het volgende:
Nee. En mensen als Lorna Kiplagat, Mia Audina en Yao Jie spreken ook bijna geen woord Nederlands.
Vreemd, Audina becommentarieerde bij de NOS in behoorlijk goed Nederlands haar zilveren plak op het Olympisch badminton toernooi.
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:10:54 #111
8369 speknek
Another day another slay
pi_35593421
Vreemd, ik zou zweren dat ze toen Engels sprak, maar t kan best dat ze dat inmiddels geleerd heeft. Nouja en Indonesië krijgen sommigen wel Nederlandse les.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 1 maart 2006 @ 01:24:54 #112
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_35594744
over Kalou: hij wil Nederlander worden omdat hij op het WK kan schitteren en dan veel makkelijker een toptransfer naar Engeland of Spanje kan krijgen (EU ingezetene).
Ik durf je op een briefje te geven dat als hij Nederland wordt en naar het WK gaat, je hem nooit in Nederlander zal zien wonen.
ben fan van de voetballer, maar als je zoland in nederland bent en je zakt voor je inburgeringsexamen, dan ben je niet gemotiveerd.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_35595076
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 23:56 schreef paultjuhhh het volgende:
Kutverdonk

Zo
Vertel eens ?

Verdonk toont ruggegraat. Kalou had al lang en breed zijn inburgeringsexamen kunnen halen: dit heeft hij nagelaten, dus vliegt hij het land uit.

Wat betreft dat meisje kunnen we helemaal kort zijn: eerst premies opstrijken en vervolgens illegaal terug komen om hier scholing te volgen: wegwezen!
  woensdag 1 maart 2006 @ 03:48:31 #114
46960 StefanP
polemicist
pi_35595676
Verdonk is de enige minister met een ruggegraat. De rest moet zich schamen en een voorbeeld aan haar nemen.

Ze heeft gewoon gelijk, regels zijn regels. En niet komen zeuren met zielige verhalen en Verdonk als een racist afschilderen, want ze heeft gewoon gelijk. Punt.

Mensen die hier weer illegaal komen na eerst een vertrekpremie aangepakt te hebben, moeten linea recta de grens overgezet worden. En voetballers, die kunnen een werkvisum krijgen en hoepelen daarna maar weer op tenzij ze in de tussentijd op legale manier Nederlander geworden zijn. Dat een of ander figuur uit Afrika toevallig goed voetbalt, wil nog niet zeggen dat hij morgen maar Nederlander moet kunnen worden zodat we onze nationale trots ( oh de ironie, trots zijn op een elftal dat voor de helft uit immigranten bestaat die zoals deze kerel net 1 maand "Nederlander" zijn...) kunnen "strelen"...

Go Rita!
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  woensdag 1 maart 2006 @ 07:37:21 #115
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35596705
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 03:48 schreef StefanP het volgende:
Verdonk is de enige minister met een ruggegraat. De rest moet zich schamen en een voorbeeld aan haar nemen.

Ze heeft gewoon gelijk, regels zijn regels. En niet komen zeuren met zielige verhalen en Verdonk als een racist afschilderen, want ze heeft gewoon gelijk. Punt.

Mensen die hier weer illegaal komen na eerst een vertrekpremie aangepakt te hebben, moeten linea recta de grens overgezet worden. En voetballers, die kunnen een werkvisum krijgen en hoepelen daarna maar weer op tenzij ze in de tussentijd op legale manier Nederlander geworden zijn. Dat een of ander figuur uit Afrika toevallig goed voetbalt, wil nog niet zeggen dat hij morgen maar Nederlander moet kunnen worden zodat we onze nationale trots ( oh de ironie, trots zijn op een elftal dat voor de helft uit immigranten bestaat die zoals deze kerel net 1 maand "Nederlander" zijn...) kunnen "strelen"...

Go Rita!
Hier heb ik niks aan toe te voegen

Ja misschien dit:

RIIIIITAAAAA !!! JOEEHOEEEE!!
pi_35596727
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 07:37 schreef Floripas het volgende:
Taida heeft helemaal geen fraude gepleegd!
Volgens mij snap jij het niet helemaal
pi_35596771
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 09:00 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Volgens mij snap jij het niet helemaal
Volgens mij snap JIJ het niet helemaal.

Het is niet strafbaar noch fraude om met een frans toeristenvisum naar Nederland te komen (Schengen) en hier een verblijfsvergunning aan te vragen (Kans op toewijzing is natuurlijk nihil, maar niet strafbaar, noch fraude). Als je goed naar Verdonk luistert, zal je ook horen dat ze het woord "fraude" niet meer in de mond neemt, maar spreekt over "oneigelijk gebruik" en dat is heel wat anders en volkomen legaal.
pi_35596807
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 01:58 schreef Tref het volgende:

[..]

Vertel eens ?

Verdonk toont ruggegraat. Kalou had al lang en breed zijn inburgeringsexamen kunnen halen: dit heeft hij nagelaten, dus vliegt hij het land uit.

Kalou heeft nog gewoon een verblijfsvergunning hoor. Van uitzetting is m.b.t. Kalou geen enkele sprake.
quote:
Wat betreft dat meisje kunnen we helemaal kort zijn: eerst premies opstrijken en vervolgens illegaal terug komen om hier scholing te volgen: wegwezen!
Zij heeft niets opgestreken en is ook niet illegaal teruggekomen.

De vooroordelen vliegen weer om je oren. Jammer dat Verdonk hier weer voeding aan heeft gegeven. Van een minister van Integratie had ik meer verwacht.
pi_35596886
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 03:48 schreef StefanP het volgende:
Als ik jou was, zou ik me zelf maar eens gaan schamen, door onjuiste beweringen te doen.
quote:
Daar is de rechter het inzake Kalou 2 keer en inzake Taida 1 keer niet mee eens.
quote:
Mensen die hier weer illegaal komen na eerst een vertrekpremie aangepakt te hebben, moeten linea recta de grens overgezet worden. En voetballers, die kunnen een werkvisum krijgen en hoepelen daarna maar weer op tenzij ze in de tussentijd op legale manier Nederlander geworden zijn.
Kalou en Taida hebben niets illegaals gedaan.
quote:
Dat een of ander figuur uit Afrika toevallig goed voetbalt, wil nog niet zeggen dat hij morgen maar Nederlander moet kunnen worden zodat we onze nationale trots ( oh de ironie, trots zijn op een elftal dat voor de helft uit immigranten bestaat die zoals deze kerel net 1 maand "Nederlander" zijn...) kunnen "strelen"...
Ik wijs je er graag op dat het Nederlands Elftal al reeds voor de helft uit immigranten of afstammelingen daarvan bestaat en dan heb ik het nog niet eens over andere sporten gehad.
quote:
Go Rita!
  woensdag 1 maart 2006 @ 09:14:47 #121
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_35596978
Als ik Taïda was, zou ik Verdonk van kant maken. Dan mag ze toch nog in Nederland blijven en kan dan vanuit de gevangenis haar VWO afmaken
Niet meer actief op Fok!
pi_35597065
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 09:03 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Volgens mij snap JIJ het niet helemaal.

Het is niet strafbaar noch fraude om met een frans toeristenvisum naar Nederland te komen (Schengen) en hier een verblijfsvergunning aan te vragen (Kans op toewijzing is natuurlijk nihil, maar niet strafbaar, noch fraude). Als je goed naar Verdonk luistert, zal je ook horen dat ze het woord "fraude" niet meer in de mond neemt, maar spreekt over "oneigelijk gebruik" en dat is heel wat anders en volkomen legaal.
Als je als vluchtelinge hierheen komt dan weet je toch dat je op een gegeven moment weer terug moet?? Het is toch belachelijk en TRIEST als je dan ineens niet terugwilt. Ze mocht hier blijven voor dr eigen veiligheid. Die veiligheid is haar gegeven, daar moet ze blij mee zijn, maar ze wilt meer meer meer.

Heeft ze nou echt wat aan haar vwo diploma daar??
  woensdag 1 maart 2006 @ 09:22:01 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_35597136
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 09:18 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Als je als vluchtelinge hierheen komt dan weet je toch dat je op een gegeven moment weer terug moet?? Het is toch belachelijk en TRIEST als je dan ineens niet terugwilt. Ze mocht hier blijven voor dr eigen veiligheid. Die veiligheid is haar gegeven, daar moet ze blij mee zijn, maar ze wilt meer meer meer.

nee, daar moet ze met voedselmanden op haar hoofd ronddribbelen

Maar even serieus: je hebt gelijk. Ze wist van het begin af aan dat ze ooit terug moest. Ze heeft al geluk gehad dat ze zo lang mocht blijven. Je kunt haar nog wel een diploma laten halen, maar heeft ze er in Kosovo wel wat aan?
Niet meer actief op Fok!
pi_35597876
Hmm, zou ze zoiets niet kunnen gebruiken om in het buitenland te studeren? Net zoals Nederlandse studenten dat doen.
Of misschien is ze ooit van plan om een Nederlander aan de haak te slaan... Ik denk wel dat ze dat diploma per sé bewust wilt. Denk wel dat ze daar meer mee van plan is.
pi_35597986
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 09:18 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Als je als vluchtelinge hierheen komt dan weet je toch dat je op een gegeven moment weer terug moet?? [quote]

Ja, dat wordt toch niet bestreden? Ze wil alleen maar haar examen doen.

[quote]Het is toch belachelijk en TRIEST als je dan ineens niet terugwilt.
Ze wil best terug, na haar examen.
quote:
Ze mocht hier blijven voor dr eigen veiligheid. Die veiligheid is haar gegeven, daar moet ze blij mee zijn, maar ze wilt meer meer meer.
Is het zo vreemd dat iemand een reeds lange tijd gevolgde middelbare school opleiding ook wilt afronden?
quote:
Gezien het feit dat ze zonder diploma helemaal opnieuw mag beginnen daar, Een VWO opleiding is nog altijd wel 6 jaar blokken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')