abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35581772
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:52 schreef gelly het volgende:
Het fanatieke gejuich van enkelen als een welwillend intelligent meisje de grens wordt overgezet doet je toch wel betwijfelen of je in een beschaving leeft.
In een beschaving worden democratische regels gerespecteerd. Familie Pasic gaat eerst akkoord met vrijwillige terugkeer waar ze ¤7.000 belastinggeld voor meekrijgen om vervolgens al frauderend weer terug te komen naar Nederland en hier samen met de media een showtje op te voeren om Verdonk en het immigratiebeleid zwart te maken.

Als ze dat laatste achterwege had gelaten had het misschien anders gelegen. Maar als je ziet hoe schandalig eenzijdig de media hierover hebben bericht enkel en alleen om Verdonk zwart te maken....ik heb er geen enkel medelijden mee...
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:06:17 #62
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_35581841
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:04 schreef Sidekick het volgende:
Ik had meer verwacht van iemand met veel juridische kennis. Een rechter bepaalt helemaal niet of Kalou Nederlander mag worden en is dus ook zeker niet het geval geweest. Verdonk beslist inderdaad, maar heeft zich wel te houden aan de geldende regels. Het toetsen aan die regels gebeurd door de rechter, en daaruit bleek dat de beslissing van Verdonk niet volgens de regels is gegaan.
Onzin. De rechter heeft uitgesproken dat de beslissing onvoldoende gemotiveerd is, niet dat de beslissing fout is. Naturalisatie van sporters is een bevoegdheid die Verdonk heeft, maar niet moet gebruiken.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:07:00 #63
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_35581885
quote:
Alleen als Kalou op 10 mei slaagt voor
zijn inburgeringscursus,kan de Raad van
State beslissen dat alsnog de versnelde
procedure wordt gevolgd.Anders moet hij
tot volgend jaar wachten.Kalou is dan
vijf jaar in Nederland.
Waarom heeft niemand het hier over? Dit is het opvallendste stukje uit het hele bericht wat mij betreft .

Wat is dit voor examen en waarom zou hij dat niet gewoon halen
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_35581886
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:56 schreef Vhiper het volgende:
Belachelijk wat betreft Kalou. Kalou zal nog wel even doorknokken om toch in Oranje te komen, maar mocht het hem niet lukken, hoop ik van ganze harte dat ie Nederland hoogst persoonlijk van het WK knikkerd.

Ivoorkust!
In Ivoorkust zien ze hem ondertussen al (terecht) als landverrader, lijkt me dus sterk dat hij nog voor Ivoorkust gaat uitkomen....
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:12:02 #65
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_35582100
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:07 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Waarom heeft niemand het hier over? Dit is het opvallendste stukje uit het hele bericht wat mij betreft .

Wat is dit voor examen en waarom zou hij dat niet gewoon halen
Wat ik me afvraag is hoeveel van die andere allochtone sporters OOK verplicht eerst dit examen moesten doen en halen, voor ze genaturaliseerd werden? Of is dit weer een leuk ideetje van Verdonk, speciaal voor Kalou in het leven geroepen?
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:12:53 #66
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_35582132
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:12 schreef Yi-Long het volgende:
Wat ik me afvraag is hoeveel van die andere allochtone sporters OOK verplicht eerst dit examen moesten doen en halen, voor ze genaturaliseerd werden? Of is dit weer een leuk ideetje van Verdonk, speciaal voor Kalou in het leven geroepen?
Of waren ze al vijf jaar in het land?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:18:58 #67
66825 Reya
Fier Wallon
pi_35582367
Het is wel lichtelijk opvallend dat de rechter, ondanks de verregaande bevoegdheid van de verantwoordelijke minister, niettemin Taida in het gelijk stelt. Als het dossier juridisch goed uitgewerkt zou zijn, zou Taida bijzonder weinig kans maken. Juridisch gezien heeft Verdonk dus wellicht overhaast gehandeld hebben, alhoewel non-juridische argumenten die manier van handelen goed zouden kunnen verklaren.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:34:31 #68
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_35582995
Verdonk heeft ruggeraat.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_35583044
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:04 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik had meer verwacht van iemand met veel juridische kennis.
Ik ben gevleid.
quote:
Een rechter bepaalt helemaal niet of Kalou Nederlander mag worden en is dus ook zeker niet het geval geweest.
Dat bedoelde ik ook niet te zeggen. Wat ik bedoelde is dat de rechter vanuit zijn persoonlijke dispositie helemaal geen afwijzend besluit wilde accepteren, en het dus maar op gronden van motivering terugverwijst naar het ministerie. Een heel flauw argument, dat geef ik toe.
quote:
Verdonk beslist inderdaad, maar heeft zich wel te houden aan de geldende regels. Het toetsen aan die regels gebeurd door de rechter, en daaruit bleek dat de beslissing van Verdonk niet volgens de regels is gegaan.
Dat is niet helemaal waar. Als Verdonk zich niet aan de regels gehouden zou hebben, dan zou zij buiten haar bevoegdheid getreden zijn. Dat is echter niet het geval. Verdonk is ten volle bevoegdheid een afwijzend besluit te nemen, maar een dergelijk besluit dient te steunen op een behoorlijke motivering. Dat laatste is volgens de rechter het probleem. Verdonks bevoegdheid staat niet ter discussie.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:37:38 #70
106856 MociN
Live your own legend
pi_35583106
Wel jammer misschien voor het Nederlands elftal dat ie wrs geen Nederlander wordt!
pi_35583393
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:37 schreef MociN het volgende:
Wel jammer misschien voor het Nederlands elftal dat ie wrs geen Nederlander wordt!
Nog jammerder ( ) zou zijn dat het Nederlands elftal helemaal geen Nederlands elftal meer is. Maar hoe dan ook, we worden toch geen wereld kampioen
  Moderator dinsdag 28 februari 2006 @ 19:50:17 #72
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_35583601
Het is jammer dat Verdonk zo ontzettend koppig is. Ze blijft bij wat ze vindt en laat zich niet ompraten door anderen. Aan de ene kant een goede kwaliteit, waardoor ze niet wisselvallig is als de meeste politici (ik noem een Wouter Bos) maar dat kan ook te ver doorslaan. Ze is niet meer voor rede vatbaar.

In het geval Kalou ben ik het met haar eens maar in het geval van Taïda moet ze niet zo halsstarrig doen.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_35584040
Verdonk

Als Oranje wederom geen wereldkampioen wordt weten we wie we kunnen hangen.

"Voetbal is niet belangrijk" Hoe haal je het im je hoofd?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_35584096
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:00 schreef Slayage het volgende:
Verdonk

De bondscoach. Zo werkt dat doorgaans toch?

En nee, voetbal is niet belangrijk.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_35584212
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:00 schreef Slayage het volgende:
Verdonk

"Voetbal is niet belangrijk" Hoe haal je het im je hoofd?
Ja hoor, een beetje tegen een balletje trappen is van staatsbelang
  dinsdag 28 februari 2006 @ 20:06:44 #76
44906 merino
World of Sleepers
pi_35584271
* Verdonk een lsd zegeltje onder haar tong schuift
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_35584605
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:43 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Dan kun je alle Limburgers en Friezen ook voortaan wel als niet-nederlanders bestempelen.
Slechte vergelijking. Elke Limburger of Fries spreekt ook wel gewoon Nederlands. Ze kunnen echt wel Nederlands lezen en schrijven, en spreken ook wel, hetzij vaak met accent.
Daarbij is Limburgs een dialect en Fries een officiele taal in Nederland!
pi_35585817
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:46 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Onschuldig? Er zaten bolletjesslikkers, en illegalen die op het punt stonden te worden uitgezet.
[..]
Ik dacht dat er één persoon bij was die onterecht vastzat. Zijn papieren bleken later in orde te zijn.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 21:03:02 #79
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35586389
Het gaat toch om de billijkheid ervan? Als ze nu nog even die school afmaakt, hoeft ze in Kosovo niet terug naar de tweede (!) klas.
pi_35587827
Hmz, het is iig geen Marokaan.
pi_35587839
Kalou kan niet eens fatsoenlijk Nederlands praten, laat staan schrijven. Daarnaast hebben we in Nederland al genoeg goede voetballers, zo veel zelfs dat menig land jaloers is op onze reserve bank, Kalou is echt geen aanwinst.

En van dat meisje, triest, maar het is niet een paar maanden, ze moest al veel eerder weg en ze heeft keer op keer het systeem gefrustreerd, het gevolg moet ze zichzelf aanrekenen en niet de minister.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 21:49:21 #82
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_35588098
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:42 schreef deepthroat het volgende:
Kalou is echt geen aanwinst.
Daar valt over te twisten.
In ieder geval is het een aanwinst voor de nederlandse schatkist en heeft hij (schat ik) al meer belasting afgedragen dan jij in je hele leven zult doen
  dinsdag 28 februari 2006 @ 21:54:36 #83
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_35588321
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:49 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Daar valt over te twisten.
In ieder geval is het een aanwinst voor de nederlandse schatkist en heeft hij (schat ik) al meer belasting afgedragen dan jij in je hele leven zult doen
Wie zegt dat?
pi_35588406
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:05 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Ja hoor, een beetje tegen een balletje trappen is van staatsbelang
Is het wel degelijk.
Als het Nederlands elftal zich niet plaatst voor een belangrijk toernooi, krijgt de economie daar ook een tik van.
Denk aan Horeca, en merchandising.
Verder Is voetbal goed voor het saamhorigheid gevoel in een land.
Dus kom niet met die flauwekul aan dat voetbal niet belangrijk is in een land.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  dinsdag 28 februari 2006 @ 22:07:18 #85
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35588829
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:42 schreef deepthroat het volgende:
En van dat meisje, triest, maar het is niet een paar maanden, ze moest al veel eerder weg en ze heeft keer op keer het systeem gefrustreerd, het gevolg moet ze zichzelf aanrekenen en niet de minister.
Hoe dan?
pi_35588997
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:57 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

Is het wel degelijk.
Als het Nederlands elftal zich niet plaatst voor een belangrijk toernooi, krijgt de economie daar ook een tik van.
Denk aan Horeca, en merchandising.
Verder Is voetbal goed voor het saamhorigheid gevoel in een land.
Dus kom niet met die flauwekul aan dat voetbal niet belangrijk is in een land.
En het geld wordt niet uitgegeven als het Nederlands elftal zich niet kwalificeerd? Dan gaat dat geld ineens in rook op? Vreemd zeg
  dinsdag 28 februari 2006 @ 22:16:04 #87
8369 speknek
Another day another slay
pi_35589161
Wat wordt er toch altijd weer vreselijk gebaggerd in deze topics.
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:32 schreef Finder_elf_towns het volgende:
De kwestie Kalou is natuurlijk zo goed als irrelevant, aangezien deze meneer NA het wk zonder pardon naar een ander nationaal elftal
Dat kan dus niet.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 22:17:40 #88
8369 speknek
Another day another slay
pi_35589232
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 22:12 schreef MrBadGuy het volgende:
En het geld wordt niet uitgegeven als het Nederlands elftal zich niet kwalificeerd?
Ja.
quote:
Dan gaat dat geld ineens in rook op? Vreemd zeg
Nee. Dat wordt opgepot. Economische studies zijn het er unaniem over eens dat een succesvol EK of WK uitermate goed is voor de Nederlandse economie. Alleen al de tv-industrie (Philips) verdient er miljoenen mee.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_35589293
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 22:12 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

En het geld wordt niet uitgegeven als het Nederlands elftal zich niet kwalificeerd? Dan gaat dat geld ineens in rook op? Vreemd zeg
Lees DIT maar eens door, en zoek zelf op google naar andere tegen argumenten.
Of beken je ongelijk hier.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  dinsdag 28 februari 2006 @ 22:21:30 #90
8369 speknek
Another day another slay
pi_35589392
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:12 schreef PJORourke het volgende:
Of waren ze al vijf jaar in het land?
Nee. En mensen als Lorna Kiplagat, Mia Audina en Yao Jie spreken ook bijna geen woord Nederlands.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')