Ik heb ze inmiddels allemaal open staanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:36 schreef ChOas het volgende:
ilounge, engadget, macrumors...
Ik ookquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb ze inmiddels allemaal open staan
jaquote:
Nee, te rap getyptquote:
Moddervet!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:37 schreef tonks het volgende:
hebben jullie wikipedia al op jullie iPod? hierrrr
Ik heb net al het eten voorbereid, heb vrijstelling van mijn vriendinnetje van koken vanavondquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:40 schreef tonks het volgende:
* tonks eet maar voor de computerhow sad..
Hoe verzint ie het!!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:40 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Speculatie alom
http://jveisdal.com/?p=293
Dat commentaar ook: 'als de uitnodiging op papier staat introduceert Steve zeker een boom?'quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:45 schreef tonks het volgende:
Straks valt het allemaal heel erg tegen.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:27 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, gek is dat he, hoe je zo erg kan uitkijken naar iets zakelijks als een productlancering?
Overigens ben ik er nu minder mee bezig dan eerst, aan de ene kant omdat ik hier minder van verwacht en aan de andere kant omdat ik belangrijker dingen te doen heb, zoals laatste dag carnaval
Ik was carnavalfotos online aan het zettenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:50 schreef iDex het volgende:
carnaval belangrijk??? en dan nog achter je pc blijven zitten?
Tot Zo :wquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:59 schreef Rock-shocker het volgende:
TVP.
En nu ga ik even boodschappen doen. Tot over een half uur. Als deze dan al niet vol is
laten we dat dan maar niet doenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:03 schreef tonks het volgende:
oja, kleine mededelingen. nep dingen roepen is NIET leuk
OH MY GAWD, 30" widescreen iPod!!!!!!!!!111111111quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:03 schreef tonks het volgende:
oja, kleine mededelingen. nep dingen roepen is NIET leuk
En dan wel een oprolbaar 30" widescreenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
OH MY GAWD, 30" widescreen iPod!!!!!!!!!111111111w00t
Zeg ik nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:14 schreef tonks het volgende:
Wanneer krijg ik mijn iMac als ik hem morgen bestel, en met ABN overmaak?
Same herequote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:15 schreef iDex het volgende:
komt mooi uit kan ik ff wat te snacken halen
Tot zo
nog twintig minuutjesquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:37 schreef XL het volgende:
Zo... lasagne is op...
Kom maar op met mijn nieuwe media centertje.
Opgelucht?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoi. Bedrijfseconomie is kut. Het heeft weinig met Apple te maken, maar als ik dan toch een tvp post, laat ik er dan gelijk even in klagen over mijn opleiding, dan hoef ik dat niet meer elders te doen.
Ik heb een propedeuse voor die opleiding. Leek me een mooi moment om er nooit meer iets mee te doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoi. Bedrijfseconomie is kut. Het heeft weinig met Apple te maken, maar als ik dan toch een tvp post, laat ik er dan gelijk even in klagen over mijn opleiding, dan hoef ik dat niet meer elders te doen.
Redelijk. Ik ben ongeveer klaar met mijn huiswerk, dus ik hoef er even niet meer over na te denken. Dus kan ik in alle rust afwachten op hetgeen Apple ons voorschotelt.quote:
Die heb ik aan het einde van dit jaar (schooljaar, niet kalenderjaar) hopelijk ook. Tot nu toe wel alle punten nog gehaald zonder hertentamens.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:41 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb een propedeuse voor die opleiding. Leek me een mooi moment om er nooit meer iets mee te doen.
Zoveel stelt het dus niet voor, het duurt maar een uurtje.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:51 schreef De_Hertog het volgende:
De Apple store heeft momenteel de bekende 'We'll be back' melding. Overigens staat daar dat ze binnen het uur terug zijn, dan moet Steve wel doorpraten
Nee, naar samenvatting-van-andere-live-feedsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:53 schreef ChOas het volgende:
Ah, macrumors is ook naar live-feed mode gegaan
Ah, nouja, daar moet ik het maar mee doen want mijn ilounge feed wordt telkens geresetquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:55 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, naar samenvatting-van-andere-live-feeds
Die laatste kun je dan wegklikken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:56 schreef tonks het volgende:
Ik kijk ondertussen naar iLounge engadget EN macrumors
Ja, laat inderdaad maar lekker wat bandbreedte voor mij overquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die laatste kun je dan wegklikken.
Het is juist de enige die je in beeld hoeft te houden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zou iLounge dan weg klikken, die van MR werkt beter, overzichtelijker, en heeft meer infoquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zo kun je het ook bekijken. Je kunt ook gewoon hier meelezen, ik denk niet dat er veel tijd tussen de publicatie op die sites en de berichten hier op het forum zal zitten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is juist de enige die je in beeld hoeft te houden.
WAT NU ?!?!?!!?!?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:04 schreef tonks het volgende:
Als iLounge en engadget eruit liggen kan MacRumors ook niet updaten
Ik nam maar even snel een accountje op een goede Usenetserver, 3 Dollar voor 3 dagen, binnen 5 minuten na aanvraag password binnen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:04 schreef Retuobak het volgende:
GTA:SA PC was ziek inderdaad, zelfde met Doom III en Half-Life 2. Man o man, had nog nooit torrents met zoveel users gezien ook.
quote:Seated...
Everyone is being seated. Apple design guru Jonathan Ives in front row. Music by U2, Green Day, others.
Er zitten keiveel hoge petten van Apple in de zaal. Ik krijg een vaag vermoeden dat er iets fenomenaals aankomt...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:06 schreef tonks het volgende:
Everyone is being seated. Apple design guru Jonathan Ives in front row.
Ja, een stel nieuwe Intel macs denk ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:07 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Er zitten keiveel hoge petten van Apple in de zaal. Ik krijg een vaag vermoeden dat er iets fenomenaals aankomt...
*bitchslap*quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:08 schreef tonks het volgende:
Het is wel spannender als alle sites down zijn...
"medium scale" ?quote:Apple CEO Steve Jobs took the stage of Apple's own Town Hall facility at its Cupertino campus. Apple is introducing fun things today, he said -- "medium scale things, but our customers want all of them."
quote:Steve Jobs on stage
Fun things to introduce today, "medium scale things."
Update on Intel transition. Discussing Apps.
Het is op de Apple-campus... daar werken die mensen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:07 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Er zitten keiveel hoge petten van Apple in de zaal. Ik krijg een vaag vermoeden dat er iets fenomenaals aankomt...
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:11 schreef tonks het volgende:
iLounge: New Mac mini
Based on Intel, single-processor and dual-processor chip versions.
2.5x - 3.2x faster
!!!!!!
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:13 schreef tonks het volgende:
EN morgen komt iemand mijn mini kopen, hopen dat hij geen internet heeft
Op de mini ?!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:14 schreef tonks het volgende:
iLounge: Front Row software
quote:
quote:Front Row software
IR sensor on right of disc slot
Six button Apple remote
2,5" hdd's zijn wel aardig sneller geworden, maybe dat ze nu ook beter presterende 2,5" hdd's leveren?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:14 schreef MonoSynth het volgende:
maar die snelheidswinst... de hd van de mac mini was toch de grootste performance bottleneck? Is die dan ook sneller geworden?
Nog geen PVR....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:18 schreef Blaxje het volgende:
De Mac Mini Media Center speculatie is dus waarheid.
WUSB?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:19 schreef tonks het volgende:
Hier past een mooie wifi iPod wel bij !
Dat zal toch die BoomBox worden dan....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:19 schreef tonks het volgende:
Hier past een mooie wifi iPod wel bij !
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:19 schreef XL het volgende:
[..]
Dat zal toch die BoomBox worden dan....
Het heeft gewerkt, ik moet een Mini kopen.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:00 schreef ChOas het volgende:
[..]
je merkt het niet, is subliminal, maar van nu af aan wil je alleen nog maar Apple producten kopen
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het heeft gewerkt, ik moet een Mini kopen.![]()
Hmmm, integrated graphics.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:23 schreef carfreak_01 het volgende:
Standard features: Tiger + iLife '06, Apple Remote + Front Row, Airport Extreme + Bluetooth, DVI Video Out, USB, FireWire, Gigabit Ethernet.
1.5ghz Core Solo 667 mhz fsb, 512mb memory, integrated graphics 60GB drive, combo drive - $599
Second model with Core Duo - 1.67, 80GB drive + SuperDrive - $799
YES!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:26 schreef MonoSynth het volgende:
hmm de macmini wordt er dus wel duurder op
En beter en uitgebreider, dus zo vreemd is dat toch niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:26 schreef MonoSynth het volgende:
Precies... even afwachten welke chip ze daar voor gebruiken. Klinkt echter ook als shared memory.quote:
Och, standaard Bluetooth+Airport en een remote is die 99 dollar wel waard.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:26 schreef MonoSynth het volgende:
toen was er nog geen internetquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:27 schreef tonks het volgende:
"It took McDonalds 8 years to sell a billion burgers."
Belachelijk duur.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:29 schreef tonks het volgende:
iLounge: Leather iPod cases - black for 5G and nano - $99 each - mid-March.![]()
Yup, is wel te verwachten.. ik denk dat ze 'm vrijgeven zodra akamai geseed is..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:28 schreef Wiwi101 het volgende:
Ff tussendoor voor deze stille apple-fan:
De video is strax of morgen toch te downloaden van apple.com of via iTunes of niet?
dat is een grapje, mag ik hopen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:29 schreef tonks het volgende:
iLounge: Leather iPod cases - black for 5G and nano - $99 each - mid-March.![]()
Ik zie het ja. Dan is hij het geld idd wel waard! En de hd is ook nog eens 50% groter....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:28 schreef nietzman het volgende:
[..]
Och, standaard Bluetooth+Airport en een remote is die 99 dollar wel waard.
Ik vond mijn radio remote al duur, maarja dan heb je ook wat hequote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:29 schreef MonoSynth het volgende:
*gaap*.... Meer peperdure iPod accesoires....
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:27 schreef tonks het volgende:
"It took McDonalds 8 years to sell a billion burgers."
Dat beest in je avatar.... intrigerend ofzoquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:33 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik vond mijn radio remote al duur, maarja dan heb je ook wat he![]()
![]()
Ik heb em ook op de kop als je wiltquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:35 schreef XL het volgende:
[..]
Dat beest in je avatar.... intrigerend ofzo![]()
Die boombox heeft misschien een scherm?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:37 schreef tonks het volgende:
Tone control, backlight always on or off, large album art on or off.
Screen can go black and just show album art.
Controlled with the Apple Remote.
Scherm van de iPod bedoelen ze he?
Doe es gek.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:37 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik heb em ook op de kop als je wilt![]()
Jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:37 schreef tonks het volgende:
Tone control, backlight always on or off, large album art on or off.
Screen can go black and just show album art.
Controlled with the Apple Remote.
Scherm van de iPod bedoelen ze he?
Dat mag ik wel hopen voor dat geldquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:38 schreef XL het volgende:
[..]
Die boombox heeft misschien een scherm?
Scherm van de iPod dus.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:39 schreef iDex het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen voor dat geld
wat een prijzen
Wie z'n machine heb je gepikt?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:42 schreef Slarioux het volgende:
Heee die layout is idd best wel brakz0r in Safari.
Je moet die oude kleuren pakken, die zijn sowieso cooler.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:42 schreef Slarioux het volgende:
Heee die layout is idd best wel brakz0r in Safari.
en 't mod-ding onderaan de pagina klopt niet in Safari (bij de quickreply)quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:43 schreef super-muffin het volgende:
Wat is er brak in Safari?
Alleen die witregel in de myAT.
Ik verwacht nu wel een ONE MORE THING!quote:10:40am PT - Thank you very much for coming today, and we'll see you all real soon...
JOBS IS WALKING OFF-STAGE, THAT'S ALL FOR TODAY!
1 April dus.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:49 schreef Xilantof het volgende:
helaas geen nieuwe ibook
F5quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:48 schreef MonoSynth het volgende:
En dan nu tijd om mijn linker wijsvinger kapot te F5-en op de Apple Store....
quote:
Store is hier nog dicht...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:51 schreef Blaxje het volgende:
Store is geupdate.
http://www.apple.com/ipodhifi/
Command (of: Appeltje) - Rquote:
Grappig manquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:52 schreef iDex het volgende:
10:52 am And One More Thing....
Loop niet zo te zeiken man.quote:
500 jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:02 schreef tonks het volgende:
879fucking hell. (liever een iMac dan voor 400 euro meer)
Dat sommige mensen dat niet hebben zoals ikquote:
Ach gewoon doenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:07 schreef carfreak_01 het volgende:
[..]
Dat sommige mensen dat niet hebben zoals ik.. Je zult vast gelijk hebben mooi meegenomen dan
![]()
Bah!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:08 schreef carfreak_01 het volgende:
All Mac mini models also include an integrated Intel GMA950 graphics processor with 64MB of shared DDR2 SDRAM(1),
Hoe lang zou het duren voor iedereen daar weer dubbele bodems en een snel nieuw event in gaat zien?quote:and we'll see you all real soon...
1 april !! 30th iPodquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:10 schreef De_Hertog het volgende:
Laatste regel van Engadget:
[..]
Hoe lang zou het duren voor iedereen daar weer dubbele bodems en een snel nieuw event in gaat zien?
Geen PVR, maar het ding kan video's, dvd's, foto's en muziek uit je hele huis afspelen, heeft SPDIF aansluitingen, een interface die het goed doet op tv, en dat alles in een klein en stil kastje. Ik denk dat dat voor veel mensen een prima media center is.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:10 schreef tonks het volgende:
Dus niet echt zo fantastisch die mac mini, geen media center ofzo
Het is al meer dan een jaar een heel gaaf dingquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik vind het een vrij gaaf ding, moet ik zeggen.
Sorryquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:13 schreef tonks het volgende:
Is dat een windows ding?
Is het nu weer over? Goedzo... Geeft niks hoor.quote:
http://www.griffintechnology.com/products/tunecenter/index.phpquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:15 schreef iDex het volgende:
mgoed dan toch misschien maar een AV kit kopen voor mijn ipod....
Je was toch niet zo tevreden over je iPod video?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:15 schreef iDex het volgende:
mgoed dan toch misschien maar een AV kit kopen voor mijn ipod....
niet echtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:28 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Je was toch niet zo tevreden over je iPod video?
quote:In case anybody cares...the video chipset on this thing was MADE for home theater! It has hardware motion compensation, MPEG-2 hardware decoding, support for native HDTV resolutions and 16x9 aspect displays..among other nice stuff. It's NOT a big 3d gaming platform but definitely has the stuff for decoding video.
De chip zelf is ook niet zo slecht. Het feit dat 'ie minimaal 80 MB van je interne geheugen weg eet is alleen wat minder.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:45 schreef Anthraxx het volgende:
Degene die bitchen over de videochip van de mini, zie de volgende Slashdot reactie:
[..]
Jup.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
De chip zelf is ook niet zo slecht. Het feit dat 'ie minimaal 80 MB van je interne geheugen weg eet is alleen wat minder.
Juist.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
De chip zelf is ook niet zo slecht. Het feit dat 'ie minimaal 80 MB van je interne geheugen weg eet is alleen wat minder.
Nope, die heeft een ATi X1600 met 128 MB geheugen helemaal voor zichzelf.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jup.
Had de nieuwe iMac niet hetzelfde?
Nee, die heeft ATI X1600 chips.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jup.
Okeequote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nope, die heeft een ATi X1600 met 128 MB geheugen helemaal voor zichzelf.
Bepaald niet:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jup.
Wil je niet weer een Nano?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:29 schreef iDex het volgende:
[..]
niet echtmaar als ik die kit koop dan blijft hij daar ook gewoon in staan. dus voor 99 euro i.p.v. 350 euro voor een boombox
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |