Zeg ik nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:14 schreef tonks het volgende:
Wanneer krijg ik mijn iMac als ik hem morgen bestel, en met ABN overmaak?
Same herequote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:15 schreef iDex het volgende:
komt mooi uit kan ik ff wat te snacken halen
Tot zo
nog twintig minuutjesquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:37 schreef XL het volgende:
Zo... lasagne is op...
Kom maar op met mijn nieuwe media centertje.
Opgelucht?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoi. Bedrijfseconomie is kut. Het heeft weinig met Apple te maken, maar als ik dan toch een tvp post, laat ik er dan gelijk even in klagen over mijn opleiding, dan hoef ik dat niet meer elders te doen.
Ik heb een propedeuse voor die opleiding. Leek me een mooi moment om er nooit meer iets mee te doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoi. Bedrijfseconomie is kut. Het heeft weinig met Apple te maken, maar als ik dan toch een tvp post, laat ik er dan gelijk even in klagen over mijn opleiding, dan hoef ik dat niet meer elders te doen.
Redelijk. Ik ben ongeveer klaar met mijn huiswerk, dus ik hoef er even niet meer over na te denken. Dus kan ik in alle rust afwachten op hetgeen Apple ons voorschotelt.quote:
Die heb ik aan het einde van dit jaar (schooljaar, niet kalenderjaar) hopelijk ook. Tot nu toe wel alle punten nog gehaald zonder hertentamens.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:41 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb een propedeuse voor die opleiding. Leek me een mooi moment om er nooit meer iets mee te doen.
Zoveel stelt het dus niet voor, het duurt maar een uurtje.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:51 schreef De_Hertog het volgende:
De Apple store heeft momenteel de bekende 'We'll be back' melding. Overigens staat daar dat ze binnen het uur terug zijn, dan moet Steve wel doorpraten
Nee, naar samenvatting-van-andere-live-feedsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:53 schreef ChOas het volgende:
Ah, macrumors is ook naar live-feed mode gegaan
Ah, nouja, daar moet ik het maar mee doen want mijn ilounge feed wordt telkens geresetquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:55 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, naar samenvatting-van-andere-live-feeds
Die laatste kun je dan wegklikken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:56 schreef tonks het volgende:
Ik kijk ondertussen naar iLounge engadget EN macrumors
Ja, laat inderdaad maar lekker wat bandbreedte voor mij overquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die laatste kun je dan wegklikken.
Het is juist de enige die je in beeld hoeft te houden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zou iLounge dan weg klikken, die van MR werkt beter, overzichtelijker, en heeft meer infoquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zo kun je het ook bekijken. Je kunt ook gewoon hier meelezen, ik denk niet dat er veel tijd tussen de publicatie op die sites en de berichten hier op het forum zal zitten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is juist de enige die je in beeld hoeft te houden.
WAT NU ?!?!?!!?!?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:04 schreef tonks het volgende:
Als iLounge en engadget eruit liggen kan MacRumors ook niet updaten
Ik nam maar even snel een accountje op een goede Usenetserver, 3 Dollar voor 3 dagen, binnen 5 minuten na aanvraag password binnen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:04 schreef Retuobak het volgende:
GTA:SA PC was ziek inderdaad, zelfde met Doom III en Half-Life 2. Man o man, had nog nooit torrents met zoveel users gezien ook.
quote:Seated...
Everyone is being seated. Apple design guru Jonathan Ives in front row. Music by U2, Green Day, others.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |