O, in dat geval zou ik er toch maar niets mee doen. Als Verhoeven of Spielberg hun acteurs zo zouden behandelenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:30 schreef iDex het volgende:
[..]
ach. we hebben eens een huisdiertjeeigenlijk proberen we hem dood te krijgen.
No animals were harmed during the making of this motion picture.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:38 schreef Nugget het volgende:
[..]
O, in dat geval zou ik er toch maar niets mee doen. Als Verhoeven of Spielberg hun acteurs zo zouden behandelen![]()
quote:Apple meeting canceled.
Steve jobs, the co-founder of Apple and Pixar movies, is ill today. today also is the day the keynote of apple macintosh. The keynote, wil be replaced to a date in the end of may.
Posted by Macdude on 14.46 on 28th of feb 2006
Reactions:
Waked weak. Fipo, That suck donkeyballs
Macrumorsssquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel gekkie. En aan de verkeerde bronvermelding.![]()
190$ voor een pullekequote:
Was de vorige keer ook wel nodigquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:08 schreef Xilantof het volgende:
Even zorgen dat we rond 18.00 uur in een nieuw topic zittenkunnen we gelijk flink door praten
Gewoon hier verder doen lijkt mij het beste. Kan je evengoed het even in de TT erbij plaatsenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:09 schreef iDex het volgende:
gewoon een tijdelijk slotje op de apple slowchat en dan gewoon de EVENT slowchat tijdelijk Kan dat JUMP?
maar duidelijk dat het in 1 topicje blijft?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:10 schreef Jump het volgende:
[..]
Gewoon hier verder doen lijkt mij het beste. Kan je evengoed het even in de TT erbij plaatsen
Of op irc komen
Voor mij is het geen probleem als je er een topic voor opent, voor het event. Maar de kans is dat er hier gaan over praten, en in het andere topic.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:11 schreef iDex het volgende:
[..]
maar duidelijk dat het in 1 topicje blijft?
Daarom 1 topic...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:12 schreef Jump het volgende:
[..]
Voor mij is het geen probleem als je er een topic voor opent, voor het event. Maar de kans is dat er hier gaan over praten, en in het andere topic.
ik bedoel juist dat er maar 1 topic blijft. dus juist niet dat ik steeds moet verwisselenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:12 schreef Jump het volgende:
[..]
Voor mij is het geen probleem als je er een topic voor opent, voor het event. Maar de kans is dat er hier gaan over praten, en in het andere topic.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:40 schreef Furious het volgende:
Nokia N70 gekochtgratis bij mien abbonement.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:03 schreef tonks het volgende:
Dit is net als sinterklaas! maar dan niet gratis
volgens mij welquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:16 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Dinges begint om 6 uur?
iDex, vergeet niet dat linkjes naar privélogs ook niet mogen. Zie sigquote:
ow ja?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:21 schreef Jump het volgende:
[..]
iDex, vergeet niet dat linkjes naar privélogs ook niet mogen. Zie sig
Ja, gek is dat he, hoe je zo erg kan uitkijken naar iets zakelijks als een productlancering?quote:
Ik denk iLounge ofzo!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:30 schreef Tijn het volgende:
Maar... als het nou begint over een half uur, waar kan ik het dan volgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |