of je gaat pissen met -40quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:31 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Of ze vriest er aan vast, net zoals wanneer je een lantaarnpaal aflikt en het is -10.
ruften de deken tegen het plafond aanquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:32 schreef pberends het volgende:
Ben benieuwd of die twee lekker gaan ruften de volgende morgen dat ze wakker worden.
Dat lijkt me.... never mind.quote:
Jaaaaaaaaaaaa, geweldig!!!!!!quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:29 schreef Cheesecake het volgende:
'Je doet alsof ik me altijd met je zaken bemoei'
Niemand wil haar roosje plukken, hoe dieptragisch.......................quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het lukt Nina maar niet om ontmaagd te worden![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:42 schreef Lauzie het volgende:
Ik vind Morris en Nina wel vies samen
Verliezen. Ludo stuurt er een mannetje opafquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:31 schreef pberends het volgende:
Vanavond gaat Morris zeker z'n knakworstje...
Morris is anders niet vies van mannetjesquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:33 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Verliezen. Ludo stuurt er een mannetje opaf
Dat zit er dik in jaquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:33 schreef Cheesecake het volgende:
Ik vermoed nu dat het wat Bing en Florien betreft wachten is op een 'ik heb net een positieve zwangerschapstest gedaan-scene' van Florien.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:36 schreef Cheesecake het volgende:
En wanneer Sjors ervan hoort, komt haar van Houten-achtergrond bovendrijven en neemt ze op een verschrikkelijke manier wraak op Florien en haar ongeboren kind, onder het mom dat de bijbel voorschrijft dat Florien en Bing niet ongehuwd een kind mogen krijgen.
GTST staat nog steeds gelijk aan voorspelbaar.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:38 schreef pberends het volgende:
Het zou wel errug verspelbaar zijn als Florien opeens zwanger terugkomt!
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:41 schreef pberends het volgende:
Typisch GTST; Zit in je Curacao word je door geen enkele neger geneukt. Kom je in Nederland; word je geneukt door een neger..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |