Scherp.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Al het foute komt uit Den Haag, ik kan het weten.
Ja, standaard opmerkingquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:09 schreef babette21 het volgende:
"je maakt een grapje?" "zie je me lachen?" is zó gtst....
die opmerking wordt echt 1x per maand gemaakt
wat zullen we nou krijgen!?!? ga je mond spoelen jij.....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:08 schreef pberends het volgende:
Al het foute komt uit Den Haag, ik kan het weten.
Dat hoor je heel de dag om je heen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:09 schreef babette21 het volgende:
"je maakt een grapje?" "zie je me lachen?" is zó gtst....
die opmerking wordt echt 1x per maand gemaakt
Wouter Bos heeft er 3.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:09 schreef TrenTs het volgende:
Dian moet echt die ranzige bult weg laten halen.
*aait over je bolletje*quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat zullen we nou krijgen!?!? ga je mond spoelen jij.....
3 wratten en nog geen inhoud.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:14 schreef TrenTs het volgende:
Zozo, ze hebben Philip Morris ook uitgenodigd zeg.
Dick Wempequote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:07 schreef pberends het volgende:
Ja, maar bulter Edward in Goudkust vond ik ook altijd geweldig.
Niksquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:23 schreef babette21 het volgende:
Dian is leuk op dreef vandaag
wat lag er trouwens in die kluis? [dat heb ik geloof ik even gemist]
eerst naar doen over DH, nu weer over Bridget..... is het persoonlijkquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:15 schreef pberends het volgende:
Bridget Talpa's carriere is mislukt, dus gaat ze maar in een Pringles reclame zitten.
NIKS!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:23 schreef babette21 het volgende:
Dian is leuk op dreef vandaag
wat lag er trouwens in die kluis? [dat heb ik geloof ik even gemist]
Ja!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:26 schreef babette21 het volgende:
zei die zuster nou "fijne avond nog" ??????![]()
geweldig hequote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:29 schreef pberends het volgende:
Dian is leuk! Ze lacht iedereen uit.
Dian geniet er tenminste van.quote:
Dat moet je d'r nageven.quote:
Daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:32 schreef pberends het volgende:
Charlie moet vaker bezopen worden, kraamt ze tenminste nog iets leuks uit.
wishfull thinkingquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:30 schreef TrenTs het volgende:
Ik dacht effe dat ze Laura aan het afleggen waren!
Ja.quote:
"Ze's kleurenblind"quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:34 schreef Cheesecake het volgende:
'Het is een hele lieve klasgenoot'
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:33 schreef TrenTs het volgende:
Jaja Dennis, dat zijn dezelfde handen die jou ooit zo woest aftrokken.
OMFG... Dennis Alberts zit ook op FOK!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:20 schreef Canisfire het volgende:
@Iwan wie is die man in je avatar ook al weer ?![]()
Italiaans? Vito Andretti wordt gespeeld door Juan Carlos Tajes (deze misschien?).quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:28 schreef Canisfire het volgende:
Marco Borsato draaien bij die Italiaanse lui![]()
![]()
![]()
![]()
En dat gezever over die amulet en die schat ook.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik hoop dat dat Dennis-Laura lijntje echt snel afloopt zeg![]()
![]()
![]()
Ik hoop sowieso dat de schat van Frits niet meer is dan lege kist. Uiteindelijk zal dan blijken dat de schat jaren geleden al is gestolen door mafiosi en dat het deel van de amulet die Jack bezit niets anders is dan een soort van placebo. Alle moeite voor niets. Imagine Dian's hoofd...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En dat gezever over die amulet en die schat ook.![]()
quote:
Hier kan ik me niks bij voorstellen, maar je weet maar nooit. Voor de rest goed verhaal.quote:Ludo, die niet kan omgaan met de afstand tussen hem en Janine, beland met Charlie in bed.
wel dus... gemeenschap van goederen, hequote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Trouwens waarom blijft Charlie maar zeggen, 'het is ook mijn huis', dat klopt dus voor geen meter.
Gemeenschap van goederen, wat een sukkel die Nick!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
wel dus... gemeenschap van goederen, he
25% is dus "ook"....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Gemeenschap van goederen, wat een sukkel die Nick!
Dan nog is het 50% van Ludo en 25% van Charlie![]()
Dat ontkende ik daarna dus ook niet meerquote:
quote:mèn, jij kruipt echt op elk mogelijk vlak in Ludo's reet he.....![]()
![]()
nee maar je kon 't niet laten om nog even te benadrukken dat Ludo nog altijd de Almighty isquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat ontkende ik daarna dus ook niet meer
een klein beetje wel jaquote:Als het effe kan wel ja, problemen mee?
Het valt evenmin te ontkennenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee maar je kon 't niet laten om nog even te benadrukken dat Ludo nog altijd de Almighty is
[..]
Jouw probleemquote:een klein beetje wel ja![]()
Oh ja en naast een kwart huis, heeft ze nu ook nog eens een half koffiecaféquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:41 schreef pberends het volgende:
Gemeenschap in goederen... krijgt Nick dan de helft van het Koffiehuis?
Dennis hoeft alleen maar een kussen op d'r hoofd te drukkenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik hoop dat dat Dennis-Laura lijntje echt snel afloopt zeg![]()
![]()
![]()
Kloptquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:23 schreef Svensational het volgende:
De mensen willen Ludo eruit hebben.
het is gewoon niet noemenswaardigquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het valt evenmin te ontkennen![]()
ik mag iedereen, behalve hen die mij om niets voor hoer uitmakenquote:Jouw probleem![]()
Jij mag mij niet zo geloof ik, hoe dan ook, ook dat is jouw probleem
![]()
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
het is gewoon niet noemenswaardig
[..]
Ik vind je geen hoer hoorquote:ik mag iedereen, behalve hen die mij om niets voor hoer uitmaken
Dat van Ludo-adoratie kan ik me wel voorstellen, hetzelfde heb ik met Charlie adoratie en ik stoor me juist aan die antipathie jegens Sjors en Ludo, maar er valt eenvoudig weg niks aan te doen, er zijn nu eenmaal mensen die een mening hebben die haaks op die van jou staat...quote:maar ik kan me wel storen aan het betweterige gestrooi met gtst-trivia & de eeuwige Ludo-adoratie
too much is nooit goed idd... maar irritatie is beter te begrijpen dan adoratie, denk ikquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind je geen hoer hoor![]()
[q]weet ik toch.... ik doel ook niet op jou
[q]Dat van Ludo-adoratie kan ik me wel voorstellen, hetzelfde heb ik met Charlie adoratie en ik stoor me juist aan die antipathie jegens Sjors en Ludo, maar er valt eenvoudig weg niks aan te doen, er zijn nu eenmaal mensen die een mening hebben die haaks op die van jou staat...
mja op mij komt het betweterig over, ik spreek niet voor de rest natuurlijk...quote:Als ik strooi met gtst trivia dan is dat absoluut niet betweterig bedoelt, jammer dat je het zo ervaart, ik vind het enkel en alleen leuk om over gtst feitjes en weetjes van een hele tijd geleden te praten![]()
Valt me steeds vaker op dat over die muziek wel word nagedachtquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:28 schreef Canisfire het volgende:
Marco Borsato draaien bij die Italiaanse lui![]()
![]()
![]()
![]()
Dat laatste kan ik niet ontkennen, maar zo discussieer ik nu eenmaal.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:18 schreef babette21 het volgende:
mja op mij komt het betweterig over, ik spreek niet voor de rest natuurlijk...
niet de inhoud, maar de manier waarop. een beetje "het laatste woord willen hebben" ofzo... da's soms wat vermoeiend
Ik doe er dan ook niet zoveel mee denk ik. Ik zag het ook niet als aanval hoor en bovendien mag je me gerust aanvallenquote:het is geen aanval ofzo, dus doe ermee wat je wilt![]()
ik ook niet hoor, ik zei maar wat....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
maar ik moet bekennen dat ik dat van Nick en Charlie niet weet.
nee, die toko is nog steeds van Stefano [maar please, laat 'm wegblijven]quote:Trouwens dat koffie café, Charlie is door Stefano als manager aangesteld, maar is het ook werkelijk haar eigendom?![]()
stefano jankt toch niet zo? twas meer die hoe-heet-ze-ook-alweer? o ja jasminquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:56 schreef pberends het volgende:
Tis een Godsgeschenk dat Stefano de serie uit is. Sinds hij weg is wordt er op z'n minst 50% minder gejankt in GTST.
In het begin vond ik het nog wel meevallen, maar op het eind voldeed perfect aan de diverse omschrijvingen van het woord hypocriecie.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
stefano jankt toch niet zo? twas meer die hoe-heet-ze-ook-alweer? o ja jasmin
Ja, geweldig was dat eerst had je het stenen tijdperk daarna het bronzen tijdperk en toen kwam de smulderado tijdperk.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In het begin vond ik het nog wel meevallen, maar op het eind voldeed perfect aan de diverse omschrijvingen van het woord hypocriecie.
En Stefono zelf kon er ook wel aardig wat van, ik vond hem leuk als hij niets met Ludo te maken had zoals in die Smuldoradotijd met Daantje.
Hij squasht nu in de keuken. Ramt ie de gehaktballen met een pollepel tegen de muur.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:42 schreef pberends het volgende:
Waarom squased Jef eigenlijk niet meer?
Ik denk dat het eerlijk ligt aan het feit dat ie uitgeput is nadat ie met Dorothea is geweest.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:44 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hij squasht nu in de keuken. Ramt ie de gehaktballen met een pollepel tegen de muur.
Je vergeet het ijzeren tijdperkquote:Op zondag 5 maart 2006 18:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, geweldig was dat eerst had je het stenen tijdperk daarna het bronzen tijdperk en toen kwam de smulderado tijdperk.
Klinkt bekend.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:08 schreef babette21 het volgende:
damn, ik luister meestal alleen naar gtst [één groot hoorspel voor mij] maar de dialogen met Laura zijn wel wat moeilijk te volgen op deze manier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |