word jij ook altijd zo emotioneel van de drank ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:16 schreef babette21 het volgende:
ik zweer het je, Dennis gaat janken vandaag!! ik geef 'm nog 15 minuten....![]()
jaquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:17 schreef Terreros85 het volgende:
word jij ook altijd zo emotioneel van de drank ?![]()
bedankt voor deze mededelingquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:19 schreef faberic het volgende:
ik ben vlak voor de kerst gekapt met gtst. Ik werd gek van charlie, echt een kutpersonage vond ik dat, ik ben daarop afgeknapt omdat dat alles verpestte. Ik ben tevreden zo, zonder gtst...
Dat is toch al zekerquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:26 schreef babette21 het volgende:
Daantje heeft d'r dolfijnentrainoutfit aan
betekent dit dat ze ons weer verlaten gaat?? [*hoopvolle blik]
altijd fijn, zo'n moeder die zich met je liefdesleven komt bemoeien!!quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:29 schreef Terreros85 het volgende:
Janine met een lijmpoging op het kantoor van Ludo![]()
Wat een manquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:31 schreef pberends het volgende:
Ludo Sanders![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
"Hou die vrouw van je in toom, ze kraamt alleen maar onzin uit"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Onze enige echte Karin Alberts:quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dian is haar moeder trouwens ook nog niet vergeten
quote:
Ja, ik wilde dat net neerzetten! En als ze dan nog groter had geschreven, had ik het ook kunnen lezen........;)quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:07 schreef LeBeau het volgende:
Neem vooral een nieuwe pagina voor elke zin Laura, doe je lekker lang met je kladblok.
ja, wanneer gaat die Janine dat kind nou eens lekker afbekken of een flinke draai om haar oren geven! Ik erger me groen en geel aan haar, zeg. NO way dat een puber zo tegen mij zou kunnen praten!!quote:
Ok, veel plezier in je verdere leven dan maar.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:19 schreef faberic het volgende:
ik ben vlak voor de kerst gekapt met gtst. Ik werd gek van charlie, echt een kutpersonage vond ik dat, ik ben daarop afgeknapt omdat dat alles verpestte. Ik ben tevreden zo, zonder gtst...
In het kader van de bezuinigingenquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:53 schreef BVO het volgende:
Waarom gebruikte Laura in godsnaam steeds een nieuw blaadje?!?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:17 schreef Beaudien het volgende:
[..]
ja, wanneer gaat die Janine dat kind nou eens lekker afbekken of een flinke draai om haar oren geven! Ik erger me groen en geel aan haar, zeg. NO way dat een puber zo tegen mij zou kunnen praten!!![]()
![]()
weet je dat ik me precies hetzelfde afvroeg?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:53 schreef BVO het volgende:
Waarom gebruikte Laura in godsnaam steeds een nieuw blaadje?!?
Ik ook, dat sloeg echt nergens opquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:25 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
weet je dat ik me precies hetzelfde afvroeg?
GTST is niet milieubewustquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:46 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Ik ook, dat sloeg echt nergens op.
Nee dat is wel duidelijkquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
GTST is niet milieubewust![]()
Iddquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:08 schreef the_hunter het volgende:
Misschien omdat laura nix opschreef, maar omdat het er allemaal al op stond op die blaadjes?
Ja want erg netjes zul je leggend in bed niet kunnen schrijven lijkt me.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:08 schreef the_hunter het volgende:
Misschien omdat laura nix opschreef, maar omdat het er allemaal al op stond op die blaadjes?
Al het foute komt uit Den Haag, ik kan het weten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |