quote:Three rounds
Under the new format, three rounds will be played in the competition, instead of five. The eleven victorious teams from the Intertoto Cup third round will go through to the second qualifying round of the UEFA Cup. The 49 participating associations will have one place in principle. Under the current system in the competition, which was launched in the summer of 1995, sides have played five rounds, with three final winners progressing to the UEFA Cup first round.
uefa.com
Ik hoop het. Beter dan zo'n standaard potje tegen een RKC ofzo waar niemand zin in heeft.quote:Op maandag 17 april 2006 11:19 schreef Elvislives het volgende:
[..]
En wij vorig jaar 4 en jullie weer het jaar dáárvoor....Maar we komen elkaar misschien weer tegen over 2 wedstrijden![]()
Ik word al moe bij de gedachte, kan je nagaan hoe de spelers erover denken.quote:Op maandag 17 april 2006 13:26 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ja, dat wel inderdaad. Hoeveel teams moet je verslaan om dan uiteindelijk in de échte UEFA-cup te staan?
Nee hoor.... maak er maar van: een van het kaliber Den Bosch, en 1 van het kaliber Omniworld.quote:Op maandag 17 april 2006 13:27 schreef DeVinger het volgende:
Één ronde in de intertoto (tegen een scandinavische of wales clubje), en dan volgens mij één ronde in de laatste voorronde van de UEFA.
Kortom twee totaal, een van het kaliber Willem II, en een van het kaliber AZ
Kerel, je ziet waanbeeldenquote:Op maandag 17 april 2006 18:08 schreef NMGN23 het volgende:
Zo, ik ben over de grootste teleurgestelling heen.
Het vreemdste vond ik dat vite$ het vierde als overwinning... Wij blijven #1 van gelderland, we zijn boven hun geeindigd en ik kan niet zeggen dat ik het gevoel heb dat t door de arneppers komt dat we niet bij de 1e 10 zijn geeindigd. Dus wat viel er nou te vieren? De derby deed die "supporters" toch niets?
Ik hoop dat we elkaar weer treffen voor de intertoto, de spanning is en blijft geweldig!
Intertoto staat dit jaar bijna garant voor UEFA-Cup voetbal...quote:Op maandag 17 april 2006 18:12 schreef Mark het volgende:
hmm, intertoto als inzet roept bij mij nou niet meteen "spanning" op.....
lees ff terug daar is een hele discussie over gegaan hiervoor. Daar is het enthousiasme ook al over getemperd.quote:Op maandag 17 april 2006 18:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Intertoto staat dit jaar bijna garant voor UEFA-Cup voetbal...
Het was ook een kutseizoen, maar om jullie uit de play-offs te houden was erg lekker.quote:Op maandag 17 april 2006 20:25 schreef hoM3r het volgende:
Heren vitesse-supporters, nu moeten jullie niet gaan doen alsof vitesse tof is, of dat ze iets gepresteerd hebben dit seizoen he, dat is natuurlijk ook gewoon niet waar.
Ik had het over de spanning van de derby...quote:Op maandag 17 april 2006 18:12 schreef Mark het volgende:
hmm, intertoto als inzet roept bij mij nou niet meteen "spanning" op.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |