quote:Op zondag 16 april 2006 14:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Boekje Paint voor Dummies gekocht?
Ik wist GODVERDOMME dat het ongeluk zou brengen meteen toen ik dit typtequote:Op zondag 16 april 2006 16:08 schreef Greetings het volgende:
Kan bijna niet meer mis!!!!
frustratiequote:Op zondag 16 april 2006 17:18 schreef NMGN23 het volgende:
die playoffs intereseerde me geen zak maar dat we weer niet gewonnen hebben in de glasbak...
Wat is vites toch een nepclub met neppubliek, en niemand die vandaag in het stadion was kan dat met droge ogen tegenspreken.
ps ik weet niet welke route we rijden maar ik zit al een uur in de bus
Zo oogde het inderdaad ookquote:Drama voor NEC
Langs de kant feliciteerden de wisselspelers van NEC elkaar al voorzichtig. De meegereisde supporters uit Nijmegen vierden uitgebreid feest. Uitgerekend bij aartsvijand Vitesse leek NEC zich zondag te plaatsen voor de play-offs om een plaats in de UEFA Cup. In de slotfase spatte die droom uiteen. Op bijna hetzelfde moment dat Van der Schaaf in de voorlaatste minuut voor Vitesse 1-1 binnenkopte, kwam FC Twente in Enschede op gelijke hoogte met FC Groningen, eveneens 1-1. NEC eindigde door dat alles op de tiende plaats, één plaats te laag voor de play-offs.
In eerste instantie realiseerden de spelers en begeleiders van NEC zich niet hoe fataal de treffer van Van der Schaaf was. Ze waren in de veronderstelling dat Groningen had gewonnen bij Twente. Bij het horen van de 1-1 eindstand bij die wedstrijd, drong het drama pas door. Keeper Babos liet zich op de grond vallen. Andere NEC'ers sloegen vertwijfeld de handen voor de ogen.
NEC-trainer De Groot gaf na afloop toe dat hij pas laat op de hoogte was van de gelijkmaker in Enschede. ,,Langs de kant dachten we tot de 93e minuut dat 1-1 ook voldoende zou zijn, omdat Twente achter stond. Daarom maakten we na het doelpunt van Van der Schaaf ook niet direct aanstalten om de winnende treffer te forceren. Later hoorde ik pas dat het doelpunt van Twente iets eerder viel dan die van Vitesse. Dat is niet slim van ons, we hebben bijna vijf minuten de 1-1 geconsolideerd in plaats van op jacht te gaan naar 1-2. Ik ben hier doodziek van.'' De klap kwam extra hard aan bij NEC, omdat de ploeg twee maanden geleden nog volop in de race was voor een plaats bij de eerste vijf op de ranglijst. Dat de Nijmegenaren met lege handen zouden achterblijven, had toen niemand verwacht. Vitesse-trainer Edward Sturing was daarom nog enigszins blij. ,,Wij in Arnhem hebben de play-offs niet gehaald, maar zij in Nijmegen ook niet. Misschien komen we elkaar nu nog tegen in de play-offs om de Intertotoplaats. Dat zou gezien de rivaliteit wel aardig zijn.'' Vitesse speelt in eerste instantie tegen RKC Waalwijk, NEC treft Heracles Almelo. De winnaars van die confrontaties treffen elkaar vervolgens in de finale voor deelname aan de Intertoto-competitie.
Ik hoorde het uitvak anders alleen maar toen ze voor stondenquote:Op zondag 16 april 2006 17:18 schreef NMGN23 het volgende:
Wat is vites toch een nepclub met neppubliek,
Zelfs de trainer van NEC deed mee...quote:Op zondag 16 april 2006 18:22 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Lekker tijdrekken. Hij was wel lekker
.
Die van Worm was zeker weten buitenspel. Verder heeft geen van de beide teams aanspraak mogen maken op de overwinning, het was allemaal slecht. Ze zeggen dat aan het einde van het seizoen het qua geluk/pech gelijk staat, dus blijkbaar hebben jullie genoeg geluk gehad in het seizoen om die van Tininho erin te zien gaanquote:Op zondag 16 april 2006 19:16 schreef Dutch_Courage het volgende:
Kutzooi, gelijk in de laatste paar minuten. Maarja, je zag het aankomen. NEC ging achterover hangen en liet Vitesse komen. Dat gaan gewoon bijna altijd mis. Het laatste half uur heeft NEC alleen maar ballen de tribune in staan rammen. Voorin werd geen bal vastgehouden.
Klote dat Tini dan op de paal schiet en de goal van Worm (onterecht) wordt afgekeurd.
Nu heb je daar niet gewonnen en speel je geen play-off's. De enige die zich daar schuldig over mag voelen is NEC zelf.
Nu zie je ook maar weer eens hoe duur puntverlies tegen zwakke tegenstanders, zoals b.v. RBC uiteindelijk kan zijn. Stom stom stom/.
Nou, we zullen het zo zien. Ik hoorde dat het zeker wel buitenspel was, maarja, dat heb ik dus niet op tv kunnen zien aangezien ik in het uitvak zat.quote:Op zondag 16 april 2006 19:33 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Die van Worm was zeker weten buitenspel.
Ah, dan zaten we op dezelfde tribune!quote:Op zondag 16 april 2006 19:55 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Nou, we zullen het zo zien. Ik hoorde dat het zeker wel buitenspel was, maarja, dat heb ik dus niet op tv kunnen zien aangezien ik in het uitvak zat.
Gewoon een mooie goal dus, ten onrechte afgekeurd. Denneboom was ook gewoon een penalty.quote:
Wat doen jullie dan als er gescoort wordt?quote:Op zondag 16 april 2006 20:40 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Gewoon een mooie goal dus, ten onrechte afgekeurd. Denneboom was ook gewoon een penalty.
Maarre, jij zat dus naast het uitvak? Ook op de plexiglas wand staan rammen en schoppen? Leuk om naar te kijken verder (ik stond ook vlakbij de wand) maar verder natuurlijk totaal nutteloos.
Ik zat aan de andere kant van de tribune. Heb wel iets beters te doen als ik naar een voetbalwedstrijd ga... Voetbal kijken enzoquote:Op zondag 16 april 2006 20:40 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Gewoon een mooie goal dus, ten onrechte afgekeurd. Denneboom was ook gewoon een penalty.
Maarre, jij zat dus naast het uitvak? Ook op de plexiglas wand staan rammen en schoppen? Leuk om naar te kijken verder (ik stond ook vlakbij de wand) maar verder natuurlijk totaal nutteloos.
Nec heeft dit seizoen 4 punten gepakt uit de onderlinge wedstrijden. Jullie 1. Bovendien zijn we boven jullie geëindigdquote:Op zondag 16 april 2006 21:39 schreef Tha_Mars het volgende:
niet zo treurig hier jongens, als we zorgen dat we allebei winnen, zie we elkaar volgende week ofzo weer... gezellig toch, kunnen jullie weer proberen met dat zielige gedoe om proberen te winnen van jullie aartsrivaal
Ik had het niet over de doelpunten, ik had het over de over en weer gaande provocaties. Altijd leuk, die agressie, maarja, tegen een glazen wand gaan rossen die toch niet kapot gaat, dat vind ik dan weer vrij nutteloos.quote:Op zondag 16 april 2006 20:49 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Wat doen jullie dan als er gescoort wordt?![]()
Bijzaak.quote:Op zondag 16 april 2006 21:07 schreef Yozzz het volgende:
Heb wel iets beters te doen als ik naar een voetbalwedstrijd ga... Voetbal kijken enzo![]()
En wij vorig jaar 4 en jullie weer het jaar dáárvoor....Maar we komen elkaar misschien weer tegen over 2 wedstrijdenquote:Op maandag 17 april 2006 01:28 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Nec heeft dit seizoen 4 punten gepakt uit de onderlinge wedstrijden. Jullie 1. Bovendien zijn we boven jullie geëindigd![]()
![]()
Beter dan elkaar op een bijveldje afrossen wat mij betreftquote:Op maandag 17 april 2006 01:30 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Ik had het niet over de doelpunten, ik had het over de over en weer gaande provocaties. Altijd leuk, die agressie, maarja, tegen een glazen wand gaan rossen die toch niet kapot gaat, dat vind ik dan weer vrij nutteloos.
Toch wel! Over een weekje of tweequote:Op maandag 17 april 2006 12:14 schreef SlodderJos het volgende:
Jullie nekkers zullen nooit in ons mooie Arnhem winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |