Die van Worm was zeker weten buitenspel. Verder heeft geen van de beide teams aanspraak mogen maken op de overwinning, het was allemaal slecht. Ze zeggen dat aan het einde van het seizoen het qua geluk/pech gelijk staat, dus blijkbaar hebben jullie genoeg geluk gehad in het seizoen om die van Tininho erin te zien gaanquote:Op zondag 16 april 2006 19:16 schreef Dutch_Courage het volgende:
Kutzooi, gelijk in de laatste paar minuten. Maarja, je zag het aankomen. NEC ging achterover hangen en liet Vitesse komen. Dat gaan gewoon bijna altijd mis. Het laatste half uur heeft NEC alleen maar ballen de tribune in staan rammen. Voorin werd geen bal vastgehouden.
Klote dat Tini dan op de paal schiet en de goal van Worm (onterecht) wordt afgekeurd.
Nu heb je daar niet gewonnen en speel je geen play-off's. De enige die zich daar schuldig over mag voelen is NEC zelf.
Nu zie je ook maar weer eens hoe duur puntverlies tegen zwakke tegenstanders, zoals b.v. RBC uiteindelijk kan zijn. Stom stom stom/.
Nou, we zullen het zo zien. Ik hoorde dat het zeker wel buitenspel was, maarja, dat heb ik dus niet op tv kunnen zien aangezien ik in het uitvak zat.quote:Op zondag 16 april 2006 19:33 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Die van Worm was zeker weten buitenspel.
Ah, dan zaten we op dezelfde tribune!quote:Op zondag 16 april 2006 19:55 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Nou, we zullen het zo zien. Ik hoorde dat het zeker wel buitenspel was, maarja, dat heb ik dus niet op tv kunnen zien aangezien ik in het uitvak zat.
Gewoon een mooie goal dus, ten onrechte afgekeurd. Denneboom was ook gewoon een penalty.quote:
Wat doen jullie dan als er gescoort wordt?quote:Op zondag 16 april 2006 20:40 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Gewoon een mooie goal dus, ten onrechte afgekeurd. Denneboom was ook gewoon een penalty.
Maarre, jij zat dus naast het uitvak? Ook op de plexiglas wand staan rammen en schoppen? Leuk om naar te kijken verder (ik stond ook vlakbij de wand) maar verder natuurlijk totaal nutteloos.
Ik zat aan de andere kant van de tribune. Heb wel iets beters te doen als ik naar een voetbalwedstrijd ga... Voetbal kijken enzoquote:Op zondag 16 april 2006 20:40 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Gewoon een mooie goal dus, ten onrechte afgekeurd. Denneboom was ook gewoon een penalty.
Maarre, jij zat dus naast het uitvak? Ook op de plexiglas wand staan rammen en schoppen? Leuk om naar te kijken verder (ik stond ook vlakbij de wand) maar verder natuurlijk totaal nutteloos.
Nec heeft dit seizoen 4 punten gepakt uit de onderlinge wedstrijden. Jullie 1. Bovendien zijn we boven jullie geëindigdquote:Op zondag 16 april 2006 21:39 schreef Tha_Mars het volgende:
niet zo treurig hier jongens, als we zorgen dat we allebei winnen, zie we elkaar volgende week ofzo weer... gezellig toch, kunnen jullie weer proberen met dat zielige gedoe om proberen te winnen van jullie aartsrivaal
Ik had het niet over de doelpunten, ik had het over de over en weer gaande provocaties. Altijd leuk, die agressie, maarja, tegen een glazen wand gaan rossen die toch niet kapot gaat, dat vind ik dan weer vrij nutteloos.quote:Op zondag 16 april 2006 20:49 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Wat doen jullie dan als er gescoort wordt?![]()
Bijzaak.quote:Op zondag 16 april 2006 21:07 schreef Yozzz het volgende:
Heb wel iets beters te doen als ik naar een voetbalwedstrijd ga... Voetbal kijken enzo![]()
En wij vorig jaar 4 en jullie weer het jaar dáárvoor....Maar we komen elkaar misschien weer tegen over 2 wedstrijdenquote:Op maandag 17 april 2006 01:28 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Nec heeft dit seizoen 4 punten gepakt uit de onderlinge wedstrijden. Jullie 1. Bovendien zijn we boven jullie geëindigd![]()
![]()
Beter dan elkaar op een bijveldje afrossen wat mij betreftquote:Op maandag 17 april 2006 01:30 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Ik had het niet over de doelpunten, ik had het over de over en weer gaande provocaties. Altijd leuk, die agressie, maarja, tegen een glazen wand gaan rossen die toch niet kapot gaat, dat vind ik dan weer vrij nutteloos.
Toch wel! Over een weekje of tweequote:Op maandag 17 april 2006 12:14 schreef SlodderJos het volgende:
Jullie nekkers zullen nooit in ons mooie Arnhem winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |