En dat kon allemaal niet in 1 post?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zullen negers ook zwartwerken? En doen ze aan witwaspraktijken?![]()
ze is een postcountsletjequote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:47 schreef Rekkie het volgende:
En dat kon allemaal niet in 1 post?
Waar slaat dat nou weer op.quote:
Nee black edition! d0h! Waarom denk je dat er black & white isquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:56 schreef the_jestert het volgende:
gaat een neger ook naar [01.07.2006] Sensation White 2006![]()
nee die gaan naar sensation blackquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:56 schreef the_jestert het volgende:
gaat een neger ook naar [01.07.2006] Sensation White 2006![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op.![]()
Als ik heb gepost en er schiet me weer wat te binnen ,wat moet ik dan volgens jou doen?
Eikel.![]()
Editten, trutquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als ik heb gepost en er schiet me weer wat te binnen ,wat moet ik dan volgens jou doen?
Eikel.![]()
Leer fokken!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij moet je teringbek dicht houden.
als je dan geen postcount sletje bent mag je de mijne wel wordenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Eikel.![]()
Is dat zo'n probleem dan voor jullie als ik drie posts achter elkaar plaats?quote:
Heej don't shoot the messenger ik scheld niet ik vind je nog wel lief!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Is dat zo'n probleem dan voor jullie als ik drie posts achter elkaar plaats?
Meteen schelden enzo.![]()
jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Is dat zo'n probleem dan voor jullie als ik drie posts achter elkaar plaats?
Meteen schelden enzo.![]()
Ik een slet??quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Leer fokken!
Oh wacht, als slet kun je dat natuurlijk al
Nee klopt, bezette mannen zien zij als "do not touch"quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik een slet??![]()
Ach zielig kneusje. Zelfs een slet zou jou nog niet willen.![]()
Hou je bek eens en [ontopic] ga eens een neger neuken [/ontopic].quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik een slet??![]()
Ach zielig kneusje. Zelfs een slet zou jou nog niet willen.![]()
Muil dichtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:03 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Hou je bek eens en [ontopic] ga eens een neger neuken [/ontopic].
Racist!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Muil dicht.
Ik val niet op negers.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:04 schreef the_jestert het volgende:
toch ben ik het met ratelslangetje eens, waarom moet er gelijk gescholden worden, stelletje eikels![]()
Sletliefhebber...... negers zijn koelquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:04 schreef the_jestert het volgende:
toch ben ik het met ratelslangetje eens, waarom moet er gelijk gescholden worden, stelletje eikels![]()
Spuit een neger zwart zaad?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:04 schreef Tyler..Durden het volgende:
Wij hadden een neger uit Nigeria geadopteerd. Was altijd het zwarte schaap van de familie.
We zitten ook altijd verschrikkelijk op zwart zaad door hem.![]()
Ja eigenlijk zou iedereen er 1 moeten kopen!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Sletliefhebber...... negers zijn koel
oh ja wacht, helemaal vergetenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nogmaals leer fokken, hier scheld iedereen elkaar meteen verrot je weet toch?!
Tss pauperjostiquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:07 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
oh ja wacht, helemaal vergeten![]()
Nee, hij geeft al onze geld uit aan breezers voor minderjarigen die eens een negerlul willen proberen.quote:
Dus je laat je onderspuiten door een neger?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik word hier helemaal zwart gemaakt.![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dus je laat je onderspuiten door een neger?
negerslet
moet dat nou, meteen al dat schelden, kinderachtig hoorquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:15 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
moet dat nou, meteen al dat schelden, kinderachtig hoor
Waag het is om op topicreport te klikken!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:25 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
wat een kwaliteitstopic is dit geworden zeg![]()
dat is anders dit is op tvquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Uhm.. Je hebt een neger in je avatar sst
[..]
Kwajongen!
Je liegt dat je zwart ziet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:23 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik heb wel het idee dat negers een beetje zwart worden gemaakt in dit topic.
Dat kunnen we in ieder geval zwart op wit zetten.![]()
![]()
klopt het is toch allemaal nep negers bestaan niet eensquote:
mijn muis gaat al die richting op, maar ik probeer hem tegen te houdenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:26 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Waag het is om op topicreport te klikken!![]()
Briljantquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:29 schreef Herald het volgende:
Heb je een donkerbruin vermoeden dat iemand roet in je eten gooit, zie het dan niet zwart in maar geef ze van katoen!
Schavuit! Schobbejak! Vlegel!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Uhm.. Je hebt een neger in je avatar sst
[..]
Kwajongen!
Doet me denken aan mijn enigste (matig succesvolle) topicquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:27 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
Schavuit! Schobbejak! Vlegel!
Hoe durf je![]()
In een diep, donker en zwart verleden zekerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:28 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn enigste (matig succesvolle) topic
*zucht* Die goeie ouwe tijd..
Was je kennis van de nederlandse taal toen wel op niveau?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:28 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn enigste (matig succesvolle) topic
*zucht* Die goeie ouwe tijd..
Nederlandse met een hoofdletter bedoel je?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Was je kennis van de nederlandse taal toen wel op niveau?
Nee vind ik (en daar ben ik stellig in) van niet. Vandaar dat ik dat ook pertinent niet zo typ.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nederlandse met een hoofdletter bedoel je?
Miere(N)neukerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nederlandse met een hoofdletter bedoel je?
Tsja dan vind ik ook dat je bepaalde dingen anders schrijf en daarom schrijf ik het pertinent zo, waarom hebben we dan regels enz. uitgevonden?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee vind ik (en daar ben ik stellig in) van niet. Vandaar dat ik dat ook pertinent niet zo typ.
Hij begonquote:
Ik tracht het wel te doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Of wilde jij beweren dat je hier net zo typt als een sollicitatiebrief?![]()
Koop een lolly en vier het!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik tracht het wel te doen.
Echter enigste vind ik dan wel erg storend.
solliciteer jij naar een baan als moderator?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik tracht het wel te doen.
Echter enigste vind ik dan wel erg storend.
Nee alstublieft niet, daar heb ik nu geen tijd voor.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:42 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
solliciteer jij naar een baan als moderator?![]()
als je geen tijd hebt, flikker dan ook op uit dit topicquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee alstublieft niet, daar heb ik nu geen tijd voor.
Ik heb tijd, alleen niet voor het moderatorschapquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:46 schreef the_jestert het volgende:
[..]
als je geen tijd hebt, flikker dan ook op uit dit topic![]()
klopt, maar flikker toch maar opquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar kennelijk is begrijpend lezen niet je sterkste punt.
En kwaliteit posten is duidelijk niet jouw sterkste punt!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik heb tijd, alleen niet voor het moderatorschap
Maar kennelijk is begrijpend lezen niet je sterkste punt.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:48 schreef the_jestert het volgende:
[..]
klopt, maar flikker toch maar op![]()
Jawel hoor, de ontvanger ontbeert het alleen aan inzicht, dat is niet mijn fout.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En kwaliteit posten is duidelijk niet jouw sterkste punt!
Nee toch maar niet, al was het alleen maar omdat jij je dan zo lekker agressief kan gedragenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:48 schreef the_jestert het volgende:
[..]
klopt, maar flikker toch maar op![]()
men heeft genoeg op jou lopen zeiken, nu is een ander aan de beurtquote:
Ouwe relnegertquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:51 schreef the_jestert het volgende:
[..]
men heeft genoeg op jou lopen zeiken, nu is een ander aan de beurt![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:51 schreef the_jestert het volgende:
[..]
men heeft genoeg op jou lopen zeiken, nu is een ander aan de beurt![]()
ze is van harte welkomquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ze willen je gewoon zwart neuken hoor![]()
Niet?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:57 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Rekkie is nooit vies van een relletje![]()
Over jezelf praten in derde persoonquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Niet?
Ik vind hem altijd een voorbeeldige user
lijkt me heerlijkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Toch wel he.
Weet je zeker dat zij jouw eerste ervaring zou moeten zijn?
Ach je zou gewoon willen dat jij er als eerste mee was begonnenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Over jezelf praten in derde persoon
Jawel dat had gekund, zij het niet dat ik dan meerdere handelingen zou moeten verrichten dan simpelweg het aanpassen van een bericht.quote:
ik hoef later niet te werkenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:06 schreef Rekkie het volgende:
Het bedrijfsleven brengt enige drukte met zich mee.
Dat ondervind je later nog wel!
Jouw leven is voorbestemd om afhankelijk te blijven van je ouders?quote:
Dan zul je toch echt eerst moeten werken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:09 schreef the_jestert het volgende:
later ga ik met pensioen
Wacht even jij wil met pensioen, zonder te werken?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:18 schreef the_jestert het volgende:
waarom?
jij gaat toch de loterij winnen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:18 schreef the_jestert het volgende:
waarom?
precies, en dan neem ik een neger in dienst om voor mij te werken (wel zwart natuurlijk)quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:21 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
jij gaat toch de loterij winnen?![]()
Dan ga je niet met pensioen, maar ga je rentenierenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:33 schreef the_jestert het volgende:
[..]
precies, en dan neem ik een neger in dienst om voor mij te werken (wel zwart natuurlijk)
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:33 schreef the_jestert het volgende:
[..]
precies, en dan neem ik een neger in dienst om voor mij te werken (wel zwart natuurlijk)
Ja wezenlijk! Zeker voor jou.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:34 schreef the_jestert het volgende:
lekker belangrijk
Je ziekelijk kinderachtige reactie laat me alleen te raden dat je pa niet groot genoeg is tussen zijn benen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Eikel.![]()
jou ziekelijk kinderachtige reactie zegt genoeg over je jeugd. Dat je pa je vroeger anaal pijn gedaan heeft hoef je hier niet op anderen af te reagerenquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:39 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Je ziekelijk kinderachtige reactie laat me alleen te raden dat je pa niet groot genoeg is tussen zijn benen.
Ik zal je helpen tanden wisselen t.meijer !
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:53 schreef sjeppert het volgende:
van binnen zijn we allemaal blank
ik ook van jouquote:
net zoals vroeger bedoel jequote:Op woensdag 1 maart 2006 17:13 schreef Dirktator het volgende:
Ach, ik heb helemaal geen hekel aan negers. Iedereen zou er eentje moeten hebben.![]()
licht en donker blankquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:53 schreef sjeppert het volgende:
Eerder rozequote:Op woensdag 1 maart 2006 16:53 schreef sjeppert het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |