Tss pauperjostiquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:07 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
oh ja wacht, helemaal vergeten![]()
Nee, hij geeft al onze geld uit aan breezers voor minderjarigen die eens een negerlul willen proberen.quote:
Dus je laat je onderspuiten door een neger?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik word hier helemaal zwart gemaakt.![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dus je laat je onderspuiten door een neger?
negerslet
moet dat nou, meteen al dat schelden, kinderachtig hoorquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:15 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
moet dat nou, meteen al dat schelden, kinderachtig hoor
Waag het is om op topicreport te klikken!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:25 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
wat een kwaliteitstopic is dit geworden zeg![]()
dat is anders dit is op tvquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Uhm.. Je hebt een neger in je avatar sst
[..]
Kwajongen!
Je liegt dat je zwart ziet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:23 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik heb wel het idee dat negers een beetje zwart worden gemaakt in dit topic.
Dat kunnen we in ieder geval zwart op wit zetten.![]()
![]()
klopt het is toch allemaal nep negers bestaan niet eensquote:
mijn muis gaat al die richting op, maar ik probeer hem tegen te houdenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:26 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Waag het is om op topicreport te klikken!![]()
Briljantquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:29 schreef Herald het volgende:
Heb je een donkerbruin vermoeden dat iemand roet in je eten gooit, zie het dan niet zwart in maar geef ze van katoen!
Schavuit! Schobbejak! Vlegel!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Uhm.. Je hebt een neger in je avatar sst
[..]
Kwajongen!
Doet me denken aan mijn enigste (matig succesvolle) topicquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:27 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
Schavuit! Schobbejak! Vlegel!
Hoe durf je![]()
In een diep, donker en zwart verleden zekerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:28 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn enigste (matig succesvolle) topic
*zucht* Die goeie ouwe tijd..
Was je kennis van de nederlandse taal toen wel op niveau?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:28 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn enigste (matig succesvolle) topic
*zucht* Die goeie ouwe tijd..
Nederlandse met een hoofdletter bedoel je?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Was je kennis van de nederlandse taal toen wel op niveau?
Nee vind ik (en daar ben ik stellig in) van niet. Vandaar dat ik dat ook pertinent niet zo typ.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nederlandse met een hoofdletter bedoel je?
Miere(N)neukerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nederlandse met een hoofdletter bedoel je?
Tsja dan vind ik ook dat je bepaalde dingen anders schrijf en daarom schrijf ik het pertinent zo, waarom hebben we dan regels enz. uitgevonden?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee vind ik (en daar ben ik stellig in) van niet. Vandaar dat ik dat ook pertinent niet zo typ.
Hij begonquote:
Ik tracht het wel te doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Of wilde jij beweren dat je hier net zo typt als een sollicitatiebrief?![]()
Koop een lolly en vier het!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik tracht het wel te doen.
Echter enigste vind ik dan wel erg storend.
solliciteer jij naar een baan als moderator?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik tracht het wel te doen.
Echter enigste vind ik dan wel erg storend.
Nee alstublieft niet, daar heb ik nu geen tijd voor.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:42 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
solliciteer jij naar een baan als moderator?![]()
als je geen tijd hebt, flikker dan ook op uit dit topicquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee alstublieft niet, daar heb ik nu geen tijd voor.
Ik heb tijd, alleen niet voor het moderatorschapquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:46 schreef the_jestert het volgende:
[..]
als je geen tijd hebt, flikker dan ook op uit dit topic![]()
klopt, maar flikker toch maar opquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar kennelijk is begrijpend lezen niet je sterkste punt.
En kwaliteit posten is duidelijk niet jouw sterkste punt!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik heb tijd, alleen niet voor het moderatorschap
Maar kennelijk is begrijpend lezen niet je sterkste punt.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:48 schreef the_jestert het volgende:
[..]
klopt, maar flikker toch maar op![]()
Jawel hoor, de ontvanger ontbeert het alleen aan inzicht, dat is niet mijn fout.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En kwaliteit posten is duidelijk niet jouw sterkste punt!
Nee toch maar niet, al was het alleen maar omdat jij je dan zo lekker agressief kan gedragenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:48 schreef the_jestert het volgende:
[..]
klopt, maar flikker toch maar op![]()
men heeft genoeg op jou lopen zeiken, nu is een ander aan de beurtquote:
Ouwe relnegertquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:51 schreef the_jestert het volgende:
[..]
men heeft genoeg op jou lopen zeiken, nu is een ander aan de beurt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |