En dat kon allemaal niet in 1 post?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zullen negers ook zwartwerken? En doen ze aan witwaspraktijken?![]()
ze is een postcountsletjequote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:47 schreef Rekkie het volgende:
En dat kon allemaal niet in 1 post?
Waar slaat dat nou weer op.quote:
Nee black edition! d0h! Waarom denk je dat er black & white isquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:56 schreef the_jestert het volgende:
gaat een neger ook naar [01.07.2006] Sensation White 2006![]()
nee die gaan naar sensation blackquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:56 schreef the_jestert het volgende:
gaat een neger ook naar [01.07.2006] Sensation White 2006![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op.![]()
Als ik heb gepost en er schiet me weer wat te binnen ,wat moet ik dan volgens jou doen?
Eikel.![]()
Editten, trutquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als ik heb gepost en er schiet me weer wat te binnen ,wat moet ik dan volgens jou doen?
Eikel.![]()
Leer fokken!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij moet je teringbek dicht houden.
als je dan geen postcount sletje bent mag je de mijne wel wordenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Eikel.![]()
Is dat zo'n probleem dan voor jullie als ik drie posts achter elkaar plaats?quote:
Heej don't shoot the messenger ik scheld niet ik vind je nog wel lief!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Is dat zo'n probleem dan voor jullie als ik drie posts achter elkaar plaats?
Meteen schelden enzo.![]()
jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Is dat zo'n probleem dan voor jullie als ik drie posts achter elkaar plaats?
Meteen schelden enzo.![]()
Ik een slet??quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Leer fokken!
Oh wacht, als slet kun je dat natuurlijk al
Nee klopt, bezette mannen zien zij als "do not touch"quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik een slet??![]()
Ach zielig kneusje. Zelfs een slet zou jou nog niet willen.![]()
Hou je bek eens en [ontopic] ga eens een neger neuken [/ontopic].quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik een slet??![]()
Ach zielig kneusje. Zelfs een slet zou jou nog niet willen.![]()
Muil dichtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:03 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Hou je bek eens en [ontopic] ga eens een neger neuken [/ontopic].
Racist!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Muil dicht.
Ik val niet op negers.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:04 schreef the_jestert het volgende:
toch ben ik het met ratelslangetje eens, waarom moet er gelijk gescholden worden, stelletje eikels![]()
Sletliefhebber...... negers zijn koelquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:04 schreef the_jestert het volgende:
toch ben ik het met ratelslangetje eens, waarom moet er gelijk gescholden worden, stelletje eikels![]()
Spuit een neger zwart zaad?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:04 schreef Tyler..Durden het volgende:
Wij hadden een neger uit Nigeria geadopteerd. Was altijd het zwarte schaap van de familie.
We zitten ook altijd verschrikkelijk op zwart zaad door hem.![]()
Ja eigenlijk zou iedereen er 1 moeten kopen!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Sletliefhebber...... negers zijn koel
oh ja wacht, helemaal vergetenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nogmaals leer fokken, hier scheld iedereen elkaar meteen verrot je weet toch?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |