quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:51 schreef the_jestert het volgende:
[..]
men heeft genoeg op jou lopen zeiken, nu is een ander aan de beurt![]()
ze is van harte welkomquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ze willen je gewoon zwart neuken hoor![]()
Niet?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:57 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Rekkie is nooit vies van een relletje![]()
Over jezelf praten in derde persoonquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Niet?
Ik vind hem altijd een voorbeeldige user
lijkt me heerlijkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Toch wel he.
Weet je zeker dat zij jouw eerste ervaring zou moeten zijn?
Ach je zou gewoon willen dat jij er als eerste mee was begonnenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Over jezelf praten in derde persoon
Jawel dat had gekund, zij het niet dat ik dan meerdere handelingen zou moeten verrichten dan simpelweg het aanpassen van een bericht.quote:
ik hoef later niet te werkenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:06 schreef Rekkie het volgende:
Het bedrijfsleven brengt enige drukte met zich mee.
Dat ondervind je later nog wel!
Jouw leven is voorbestemd om afhankelijk te blijven van je ouders?quote:
Dan zul je toch echt eerst moeten werken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:09 schreef the_jestert het volgende:
later ga ik met pensioen
Wacht even jij wil met pensioen, zonder te werken?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:18 schreef the_jestert het volgende:
waarom?
jij gaat toch de loterij winnen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:18 schreef the_jestert het volgende:
waarom?
precies, en dan neem ik een neger in dienst om voor mij te werken (wel zwart natuurlijk)quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:21 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
jij gaat toch de loterij winnen?![]()
Dan ga je niet met pensioen, maar ga je rentenierenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:33 schreef the_jestert het volgende:
[..]
precies, en dan neem ik een neger in dienst om voor mij te werken (wel zwart natuurlijk)
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:33 schreef the_jestert het volgende:
[..]
precies, en dan neem ik een neger in dienst om voor mij te werken (wel zwart natuurlijk)
Ja wezenlijk! Zeker voor jou.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:34 schreef the_jestert het volgende:
lekker belangrijk
Je ziekelijk kinderachtige reactie laat me alleen te raden dat je pa niet groot genoeg is tussen zijn benen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op.![]()
Als ik heb gepost en er schiet me weer wat te binnen ,wat moet ik dan volgens jou doen?
Eikel.![]()
jou ziekelijk kinderachtige reactie zegt genoeg over je jeugd. Dat je pa je vroeger anaal pijn gedaan heeft hoef je hier niet op anderen af te reagerenquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:39 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Je ziekelijk kinderachtige reactie laat me alleen te raden dat je pa niet groot genoeg is tussen zijn benen.
Ik zal je helpen tanden wisselen t.meijer !
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:53 schreef sjeppert het volgende:
van binnen zijn we allemaal blank
ik ook van jouquote:
net zoals vroeger bedoel jequote:Op woensdag 1 maart 2006 17:13 schreef Dirktator het volgende:
Ach, ik heb helemaal geen hekel aan negers. Iedereen zou er eentje moeten hebben.![]()
licht en donker blankquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:53 schreef sjeppert het volgende:
van binnen zijn we allemaal blank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |