Is niet slim van ze dan. Ronald had hem getipt bij Erwin in de zomer, maar toen wilde Feyenoord nog niet en was hij goedkoper dan nu.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:35 schreef S-Two het volgende:
Bij Voetbal Insite melden ze dat Feyenoord Obodai wil
Ja, en Blind is ook helemaal gek? Dat zorgt enkel voor wat scheve gezichten, nu Babel er met de pet na gooit op de training...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:15 schreef HomerJ het volgende:
Zet Babel maar gewoon 1 hele wedstrijd erin. Kijken of hij gelijk heeft of gewoon echt niet meer verdiend dan de bank
Terugleggen op de keeper die er niet staat?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:26 schreef methodmich het volgende:
Ryan moet gewoon lekker bij een club gaan spelen die 4-4-2 speelt en dan doet ie een Raffie.
Inderdaad, Charisteas verdient meer dan zo'n verongelijkt jochie. Dus daarom zeg ik: Babel op rechts in soortgelijke rol als Rosenberg.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:25 schreef gras het volgende:
[..]
Ja, en Blind is ook helemaal gek? Dat zorgt enkel voor wat scheve gezichten, nu Babel er met de pet na gooit op de training...
Liever niet, rotclub. Meer in Engeland of bij Fiorentina ofzo.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:27 schreef Tvduijn het volgende:
Babel zou denk ik perfect bij Inter uit de voeten kunnen....
Liever gewoon bij NEC of RKC. Kom op zeg, Babel in Engeland of Fiorentina, wat heeft die jongen nou eigenlijk laten zien? Zet 'm lekker op z'n plaatsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Liever niet, rotclub. Meer in Engeland of bij Fiorentina ofzo.
Blind is er dan ook niet al te lang meer. De enige reden waarom 4-4-2 hem beter ligt is omdat hij geen ballen aan kan nemen. Daarmee kan hij 2 dingen doen:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:32 schreef methodmich het volgende:
Hij heeft bij Ajax weinig toekomst zolang Blind er is, vrees ik. Bovendien ligt 4-4-2 hem beter.
Castelen heeft er zelfs een selectie mee afgedwongenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:37 schreef twi het volgende:
2. Die ballen expres nog beroerder aannemen zodat het een kaats wordt in plaats van een aanname.
Ja, maar dat ligt aan hem zelf. Zoals gezegd bakt hij er niets van op training.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:39 schreef methodmich het volgende:
Genoeg speeltijd? Dat is de laatste weken toch erg tegengevallen hoor....
Helaas op posities waar Babel weinig aan heeft, of hij moet omgeturnd worden naar 6 of 8. Of 7 dus, al zit er de laatste weken gewoon een klein beetje progressie in het spel van Rosales, wie had dat gedacht?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:41 schreef methodmich het volgende:
Misschien, maar er zijn ook spelers die er in de duels niks van bakken en die mogen van Danny altijd meedoen.
Nou, ik denk ook aan "7" die al een tijd mag aanrommelen....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:42 schreef twi het volgende:
[..]
Helaas op posities waar Babel weinig aan heeft, of hij moet omgeturnd worden naar 6 of 8.
Haha, zie m'n edit. Ja daarom zei ik, lijkt me leuk om eens met Rosenberg - Charisteas - Babel te spelen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:44 schreef methodmich het volgende:
Nou, ik denk ook aan "7" die al een tijd mag aanrommelen....
Natuurlijk, die kan het nog beter met 2 van die beweeglijke spelers om zich heen. Maar ik gun Charisteas ook wel eens een wedstrijdje. Die tweede goal afgelopen week komt op zijn rekening te staan, zelfs ondanks dat de analisten het zondagmiddag meerdere keren over "Huntelaar die de paal raakte" hadden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:45 schreef methodmich het volgende:
Okee. Liever de Hunter toch gewoon dan...
Hij is niet rap genoeg?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:37 schreef gras het volgende:
Met name z'n rap-skills vind ik toch ver beneden pijl.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:50 schreef twi het volgende:
[..]
Maar dat waren niet de verhaaltjes van iemand die zichzelf onterecht een minderwaardigheidscomplex aan praat terwijl hij aan een meerderwaardigheidscomplex lijdt, zoals bij Nigel het geval is.
Harry is veel te jong en veel te duur om als supersub misbruikt te worden. Die verdient een basisplaats bij een Europese subtopper.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:53 schreef gras het volgende:
Laat Harry toch mooi blijven. Prima supersub, die we zeker nog kunnen gebruiken in de CL volgend seizoen.
Dat is Ajax toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:01 schreef twi het volgende:
[..]
Harry is veel te jong en veel te duur om als supersub misbruikt te worden. Die verdient een basisplaats bij een Europese subtopper.
Een andere Europese subtopper die 'm wel kan gebruiken en genoeg waardering geeft. Benfica, een Griekse topper, wellicht dat wat Griekse collega's in Engeland 'm kunnen aanbevelen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:06 schreef methodmich het volgende:
Dat is Ajax toch?
Hij moet naar PSV dus?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:10 schreef twi het volgende:
[..]
Een andere Europese subtopper die 'm wel kan gebruiken en genoeg waardering geeft. Benfica, een Griekse topper, wellicht dat wat Griekse collega's in Engeland 'm kunnen aanbevelen.
Blind heeft gekkere dingen gedaan, gezien alle knipperlicht-blessures dit jaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:09 schreef Roeni3 het volgende:
Ik denk dat Mitea nog een paar wedstrijden aan de kant wordt gehouden hoor. Na zo'n blessure laat je hem toch op zijn minst eerst met Jong Ajax meespelen voor hij weer met de grote jongens mee mag doen?
Hij is al uitgekomen voor Griekenland en heeft bij mijn weten geen dubbel paspoort, dus ik denk niet dat PSV Hiddink interesse heeft.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:10 schreef methodmich het volgende:
Hij moet naar PSV dus?
ze hebben laatst toch gezegd dat ze de terugkerende spelers (Pienaar, Mitea e.d.) extra langzaam terug laten komen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:11 schreef twi het volgende:
[..]
Blind heeft gekkere dingen gedaan, gezien alle knipperlicht-blessures dit jaar.
Wanneer Charisteas zich kan schikken in die rol, vind ik het prima. Hij is echter gehaald als nummer 1 spits en is nu de nummer 3, de vraag is dus hoe lang 'ie zich daarbij neer blijft leggen. Je kunt er de klok op gelijk stellen dat als dit zo blijft, hij weg wil in de zomer.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:18 schreef gras het volgende:
Als je een seizoen lang wil presteren heb je ook wel enige goede reservespelers nodig. Helemaal bij Ajax, alwaar constant 25% van de selectie geblesseerd is! Laat hem nou maar mooi blijven, ookal is hij te 'goed' voor de bank. Naar euro's kijken we niet, een degelijke vervanger komt immers ook niet voor een appel en ei!
Yup, prima tactiek als je het uitvoert, maar Vermaelen was voor afgelopen zondag ook licht geblesseerd, en Galasek moest ook na 20 minuten tegen Inter uitvallen. Ze zeggen dus gewoon maar wat, omdat ze ook niet meer weten waarom al die spelers in vredesnaam bij bosjes geblesseerd raken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:22 schreef jimjim1983 het volgende:
ze hebben laatst toch gezegd dat ze de terugkerende spelers (Pienaar, Mitea e.d.) extra langzaam terug laten komen?
Dat van Galasek was toch tegen RBC?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:25 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, prima tactiek als je het uitvoert, maar Vermaelen was voor afgelopen zondag ook licht geblesseerd, en Galasek moest ook na 20 minuten tegen Inter uitvallen. Ze zeggen dus gewoon maar wat, omdat ze ook niet meer weten waarom al die spelers in vredesnaam bij bosjes geblesseerd raken.
Misschien dat het eens een idee is om een toptransfer in de medische staf te maken, want zo schiet het allemaal ook niet op.
Meer $$$ voor Ronaldquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is niet slim van ze dan. Ronald had hem getipt bij Erwin in de zomer, maar toen wilde Feyenoord nog niet en was hij goedkoper dan nu.
RBC, ook goed, is hetzelfdequote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:36 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat van Galasek was toch tegen RBC?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:32 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Volgend seizoen:
Stekelenburg
Heitinga, Stam, Vermaelen
Sneijder Emanuelson
Rosales, Charisteas, Huntelaar, Rosenberg, Babel, Mitea
waarom niet....
Als je er altijd één meer maakt dan je tegenstander zie ik er niks op tegenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:34 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dan eindig je met een doelsaldo van 257-132 oid
De medische staf komt er pas bij kijken als het te laat is. De ouderwetse conditietraining zal wel gewoon naadje zijn. Als ik eens bij de Arena een training kijk gooien ze (de spelers) er ook bij het rek en strekwerk met de pet naar, en dat wordt nooit aangepakt. Amateuristisch niveau in mijn ogen. Erger nog, bij de gemiddelde top-amateurploeg bij vul maar een sport in wordt er serieuzer omgegaan met de eigen lichamelijke conditie.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:25 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien dat het eens een idee is om een toptransfer in de medische staf te maken, want zo schiet het allemaal ook niet op.
Een goede trainer leert het hem binnen een seizoen. Koppen is iets moeilijker aan te leren omdat het met timing te maken heeft maar het kan wel degelijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:37 schreef twi het volgende:
[..]
Blind is er dan ook niet al te lang meer. De enige reden waarom 4-4-2 hem beter ligt is omdat hij geen ballen aan kan nemen. Daarmee kan hij 2 dingen doen:
1. Hard trainen op het aannemen van hard ingespeelde en hoge ballen.
2. Die ballen expres nog beroerder aannemen zodat het een kaats wordt in plaats van een aanname.
Als 'ie daarnaast nog een beetje leert koppen met dat sterke en grote lichaam, en een balletje voor kan geven (wat 'ie zelfs vanaf links al regelmatig heeft laten zien) zodat hij ook op een rechterflank-positie kan spelen, kan 'ie nog genoeg speelminuten maken bij een volgende trainer.
Wat een lulverhaal..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:54 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
De medische staf komt er pas bij kijken als het te laat is. De ouderwetse conditietraining zal wel gewoon naadje zijn. Als ik eens bij de Arena een training kijk gooien ze (de spelers) er ook bij het rek en strekwerk met de pet naar, en dat wordt nooit aangepakt. Amateuristisch niveau in mijn ogen. Erger nog, bij de gemiddelde top-amateurploeg bij vul maar een sport in wordt er serieuzer omgegaan met de eigen lichamelijke conditie.
zeg dan gewoon niksquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:54 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
De medische staf komt er pas bij kijken als het te laat is. De ouderwetse conditietraining zal wel gewoon naadje zijn. Als ik eens bij de Arena een training kijk gooien ze (de spelers) er ook bij het rek en strekwerk met de pet naar, en dat wordt nooit aangepakt. Amateuristisch niveau in mijn ogen. Erger nog, bij de gemiddelde top-amateurploeg bij vul maar een sport in wordt er serieuzer omgegaan met de eigen lichamelijke conditie.
Klopt daar komen ze vanzelf achter.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:50 schreef Kang-He het volgende:
Ik denk dat Ajax maar eens goed moet kijken naar het medische centrum van Milan.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:43 schreef Beschouw het volgende:
Een lulverhaal idd
Ajaxspelers dragen geen pet tijdens de training.
Misschien Dr. Oetker en Dr. Bibber aanstellen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:31 schreef S-Two het volgende:
[..]
![]()
Maar dat er wat moet worden gedaan aan de medische staf lijkt me wel duidelijk.
Waar zijn jouw steekhoudende argumenten dan? Of nee natuurlijk; "bij Ajax trainen ze onder t niveau van top-amateurploegen..omdat ik dat zeg."quote:
quote:'Hatem Trabelsi al rond met een nieuwe club'
Hatem Trabelsi weet inmiddels waar hij volgend seizoen voetbalt, maar hij wil de naam van zijn nieuwe club nog niet bekendmaken. "Het is niet aan mij om het kenbaar te maken", vertelt de verdediger van Ajax in het blad Sportweek. In een eerder stadium gaf Trabelsi al aan dat hij zijn aflopende contract in Amsterdam niet zou gaan verlengen.
Het liefst was de Tunesische international al eerder bij Ajax vertrokken. "Het was voor iedereen het beste geweest als ik na mijn derde seizoen was weggegaan", aldus Trabelsi. "Twee jaar geleden had ik al bij Ajax moeten vertrekken. Er was heel veel belangstelling, maar Ajax wilde me niet laten gaan. Aan de andere kant kan ik nu profiteren van mijn transfervrije status."
De 29-jarige rechtsback ontkent in Sportweek dat hij niet meer alles geeft nu hij weet dat hij volgend seizoen geen Ajacied meer is. "Tot het eind van het seizoen blijf ik me voor de volle honderd procent inzetten. Ik zal Ajax met opgeheven hoofd verlaten."
quote:Edgar Manucharyan haakte na de warming-up af en volgde een apart programma met René Wormhoudt. Mauro Rosales (knie) en Hans Vonk (hamstring) bleven binnen, evenals Nicolae Mitea
quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Fiorentina
...omdat je dan twaalf, in plaats van elf spelers in het veld hebt staan.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:32 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Volgend seizoen:
Stekelenburg
Heitinga, Stam, Vermaelen
Sneijder Emanuelson
Rosales, Charisteas, Huntelaar, Rosenberg, Babel, Mitea
waarom niet....
je bent ook gewoon de enige die het door heeft...quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:30 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
...omdat je dan twaalf, in plaats van elf spelers in het veld hebt staan.
Blamerend, inderdaad.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:42 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
je bent ook gewoon de enige die het door heeft...
Hij is de enige die 't serieus neemt en uberhaupt die opstelling uitleestquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:42 schreef Mangoworks2002 het volgende:
je bent ook gewoon de enige die het door heeft...
ik bij 4quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:50 schreef twi het volgende:
[..]
Hij is de enige die 't serieus neemt en uberhaupt die opstelling uitleestIk was bij de 5e speler al gestopt
quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:30 schreef twi het volgende:
Waar gaat 't dan om? Een liefdadigheidsactie van Knoop in je Zakdoek?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Hatem komt naar PSV...
Klopt. Maja, dat zal toch niet gebeuren.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:44 schreef Dylan Dog het volgende:
God dan zouden jullie ziek zijn als ie naar Eindhoven zou komen...
Alsjeblieft zegquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:46 schreef Suijk het volgende:
Best wel ja.
Misschien een ruil met Farfan?
Ben je nog steeds ziek van die smerige overtreding van Urby?quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:08 schreef Jajong het volgende:
Farfan hoef ik nooit, ook al legt ie er 50 in.
Ik mag 'm ook niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:16 schreef Jajong het volgende:
Nee hoor, maar zulke figuren hoef ik er gewoon niet bij.
dan was ie mislukt...quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:02 schreef HeatWave het volgende:
Nouja, nu niet misschien. Denk als hij rechtstreeks naar Ajax was gekomen dat het allemaal niet zo erg zou zijn.
Ja jij hebt ze zaakwaarnemer gesproken toch Ericquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:34 schreef ericajax het volgende:
Deze week maakt zn nieuwe club bekend dat Trabelsi naar hun komt. Hij zal naar Italie vertrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |