zeg dan gewoon niksquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:54 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
De medische staf komt er pas bij kijken als het te laat is. De ouderwetse conditietraining zal wel gewoon naadje zijn. Als ik eens bij de Arena een training kijk gooien ze (de spelers) er ook bij het rek en strekwerk met de pet naar, en dat wordt nooit aangepakt. Amateuristisch niveau in mijn ogen. Erger nog, bij de gemiddelde top-amateurploeg bij vul maar een sport in wordt er serieuzer omgegaan met de eigen lichamelijke conditie.
Klopt daar komen ze vanzelf achter.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:50 schreef Kang-He het volgende:
Ik denk dat Ajax maar eens goed moet kijken naar het medische centrum van Milan.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:43 schreef Beschouw het volgende:
Een lulverhaal idd
Ajaxspelers dragen geen pet tijdens de training.
Misschien Dr. Oetker en Dr. Bibber aanstellen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:31 schreef S-Two het volgende:
[..]
![]()
Maar dat er wat moet worden gedaan aan de medische staf lijkt me wel duidelijk.
Waar zijn jouw steekhoudende argumenten dan? Of nee natuurlijk; "bij Ajax trainen ze onder t niveau van top-amateurploegen..omdat ik dat zeg."quote:
quote:'Hatem Trabelsi al rond met een nieuwe club'
Hatem Trabelsi weet inmiddels waar hij volgend seizoen voetbalt, maar hij wil de naam van zijn nieuwe club nog niet bekendmaken. "Het is niet aan mij om het kenbaar te maken", vertelt de verdediger van Ajax in het blad Sportweek. In een eerder stadium gaf Trabelsi al aan dat hij zijn aflopende contract in Amsterdam niet zou gaan verlengen.
Het liefst was de Tunesische international al eerder bij Ajax vertrokken. "Het was voor iedereen het beste geweest als ik na mijn derde seizoen was weggegaan", aldus Trabelsi. "Twee jaar geleden had ik al bij Ajax moeten vertrekken. Er was heel veel belangstelling, maar Ajax wilde me niet laten gaan. Aan de andere kant kan ik nu profiteren van mijn transfervrije status."
De 29-jarige rechtsback ontkent in Sportweek dat hij niet meer alles geeft nu hij weet dat hij volgend seizoen geen Ajacied meer is. "Tot het eind van het seizoen blijf ik me voor de volle honderd procent inzetten. Ik zal Ajax met opgeheven hoofd verlaten."
quote:Edgar Manucharyan haakte na de warming-up af en volgde een apart programma met René Wormhoudt. Mauro Rosales (knie) en Hans Vonk (hamstring) bleven binnen, evenals Nicolae Mitea
quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Fiorentina
...omdat je dan twaalf, in plaats van elf spelers in het veld hebt staan.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:32 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Volgend seizoen:
Stekelenburg
Heitinga, Stam, Vermaelen
Sneijder Emanuelson
Rosales, Charisteas, Huntelaar, Rosenberg, Babel, Mitea
waarom niet....
je bent ook gewoon de enige die het door heeft...quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:30 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
...omdat je dan twaalf, in plaats van elf spelers in het veld hebt staan.
Blamerend, inderdaad.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:42 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
je bent ook gewoon de enige die het door heeft...
Hij is de enige die 't serieus neemt en uberhaupt die opstelling uitleestquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:42 schreef Mangoworks2002 het volgende:
je bent ook gewoon de enige die het door heeft...
ik bij 4quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:50 schreef twi het volgende:
[..]
Hij is de enige die 't serieus neemt en uberhaupt die opstelling uitleestIk was bij de 5e speler al gestopt
quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:30 schreef twi het volgende:
Waar gaat 't dan om? Een liefdadigheidsactie van Knoop in je Zakdoek?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Hatem komt naar PSV...
Klopt. Maja, dat zal toch niet gebeuren.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:44 schreef Dylan Dog het volgende:
God dan zouden jullie ziek zijn als ie naar Eindhoven zou komen...
Alsjeblieft zegquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:46 schreef Suijk het volgende:
Best wel ja.
Misschien een ruil met Farfan?
Ben je nog steeds ziek van die smerige overtreding van Urby?quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:08 schreef Jajong het volgende:
Farfan hoef ik nooit, ook al legt ie er 50 in.
Ik mag 'm ook niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:16 schreef Jajong het volgende:
Nee hoor, maar zulke figuren hoef ik er gewoon niet bij.
dan was ie mislukt...quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:02 schreef HeatWave het volgende:
Nouja, nu niet misschien. Denk als hij rechtstreeks naar Ajax was gekomen dat het allemaal niet zo erg zou zijn.
Ja jij hebt ze zaakwaarnemer gesproken toch Ericquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:34 schreef ericajax het volgende:
Deze week maakt zn nieuwe club bekend dat Trabelsi naar hun komt. Hij zal naar Italie vertrekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |