Inderdaad.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:50 schreef twi het volgende:
[..]
Maar dat waren niet de verhaaltjes van iemand die zichzelf onterecht een minderwaardigheidscomplex aan praat terwijl hij aan een meerderwaardigheidscomplex lijdt, zoals bij Nigel het geval is.
Harry is veel te jong en veel te duur om als supersub misbruikt te worden. Die verdient een basisplaats bij een Europese subtopper.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:53 schreef gras het volgende:
Laat Harry toch mooi blijven. Prima supersub, die we zeker nog kunnen gebruiken in de CL volgend seizoen.
Dat is Ajax toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:01 schreef twi het volgende:
[..]
Harry is veel te jong en veel te duur om als supersub misbruikt te worden. Die verdient een basisplaats bij een Europese subtopper.
Een andere Europese subtopper die 'm wel kan gebruiken en genoeg waardering geeft. Benfica, een Griekse topper, wellicht dat wat Griekse collega's in Engeland 'm kunnen aanbevelen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:06 schreef methodmich het volgende:
Dat is Ajax toch?
Hij moet naar PSV dus?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:10 schreef twi het volgende:
[..]
Een andere Europese subtopper die 'm wel kan gebruiken en genoeg waardering geeft. Benfica, een Griekse topper, wellicht dat wat Griekse collega's in Engeland 'm kunnen aanbevelen.
Blind heeft gekkere dingen gedaan, gezien alle knipperlicht-blessures dit jaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:09 schreef Roeni3 het volgende:
Ik denk dat Mitea nog een paar wedstrijden aan de kant wordt gehouden hoor. Na zo'n blessure laat je hem toch op zijn minst eerst met Jong Ajax meespelen voor hij weer met de grote jongens mee mag doen?
Hij is al uitgekomen voor Griekenland en heeft bij mijn weten geen dubbel paspoort, dus ik denk niet dat PSV Hiddink interesse heeft.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:10 schreef methodmich het volgende:
Hij moet naar PSV dus?
ze hebben laatst toch gezegd dat ze de terugkerende spelers (Pienaar, Mitea e.d.) extra langzaam terug laten komen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:11 schreef twi het volgende:
[..]
Blind heeft gekkere dingen gedaan, gezien alle knipperlicht-blessures dit jaar.
Wanneer Charisteas zich kan schikken in die rol, vind ik het prima. Hij is echter gehaald als nummer 1 spits en is nu de nummer 3, de vraag is dus hoe lang 'ie zich daarbij neer blijft leggen. Je kunt er de klok op gelijk stellen dat als dit zo blijft, hij weg wil in de zomer.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:18 schreef gras het volgende:
Als je een seizoen lang wil presteren heb je ook wel enige goede reservespelers nodig. Helemaal bij Ajax, alwaar constant 25% van de selectie geblesseerd is! Laat hem nou maar mooi blijven, ookal is hij te 'goed' voor de bank. Naar euro's kijken we niet, een degelijke vervanger komt immers ook niet voor een appel en ei!
Yup, prima tactiek als je het uitvoert, maar Vermaelen was voor afgelopen zondag ook licht geblesseerd, en Galasek moest ook na 20 minuten tegen Inter uitvallen. Ze zeggen dus gewoon maar wat, omdat ze ook niet meer weten waarom al die spelers in vredesnaam bij bosjes geblesseerd raken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:22 schreef jimjim1983 het volgende:
ze hebben laatst toch gezegd dat ze de terugkerende spelers (Pienaar, Mitea e.d.) extra langzaam terug laten komen?
Dat van Galasek was toch tegen RBC?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:25 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, prima tactiek als je het uitvoert, maar Vermaelen was voor afgelopen zondag ook licht geblesseerd, en Galasek moest ook na 20 minuten tegen Inter uitvallen. Ze zeggen dus gewoon maar wat, omdat ze ook niet meer weten waarom al die spelers in vredesnaam bij bosjes geblesseerd raken.
Misschien dat het eens een idee is om een toptransfer in de medische staf te maken, want zo schiet het allemaal ook niet op.
Meer $$$ voor Ronaldquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is niet slim van ze dan. Ronald had hem getipt bij Erwin in de zomer, maar toen wilde Feyenoord nog niet en was hij goedkoper dan nu.
RBC, ook goed, is hetzelfdequote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:36 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat van Galasek was toch tegen RBC?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:32 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Volgend seizoen:
Stekelenburg
Heitinga, Stam, Vermaelen
Sneijder Emanuelson
Rosales, Charisteas, Huntelaar, Rosenberg, Babel, Mitea
waarom niet....
Als je er altijd één meer maakt dan je tegenstander zie ik er niks op tegenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:34 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dan eindig je met een doelsaldo van 257-132 oid
De medische staf komt er pas bij kijken als het te laat is. De ouderwetse conditietraining zal wel gewoon naadje zijn. Als ik eens bij de Arena een training kijk gooien ze (de spelers) er ook bij het rek en strekwerk met de pet naar, en dat wordt nooit aangepakt. Amateuristisch niveau in mijn ogen. Erger nog, bij de gemiddelde top-amateurploeg bij vul maar een sport in wordt er serieuzer omgegaan met de eigen lichamelijke conditie.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:25 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien dat het eens een idee is om een toptransfer in de medische staf te maken, want zo schiet het allemaal ook niet op.
Een goede trainer leert het hem binnen een seizoen. Koppen is iets moeilijker aan te leren omdat het met timing te maken heeft maar het kan wel degelijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:37 schreef twi het volgende:
[..]
Blind is er dan ook niet al te lang meer. De enige reden waarom 4-4-2 hem beter ligt is omdat hij geen ballen aan kan nemen. Daarmee kan hij 2 dingen doen:
1. Hard trainen op het aannemen van hard ingespeelde en hoge ballen.
2. Die ballen expres nog beroerder aannemen zodat het een kaats wordt in plaats van een aanname.
Als 'ie daarnaast nog een beetje leert koppen met dat sterke en grote lichaam, en een balletje voor kan geven (wat 'ie zelfs vanaf links al regelmatig heeft laten zien) zodat hij ook op een rechterflank-positie kan spelen, kan 'ie nog genoeg speelminuten maken bij een volgende trainer.
Wat een lulverhaal..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:54 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
De medische staf komt er pas bij kijken als het te laat is. De ouderwetse conditietraining zal wel gewoon naadje zijn. Als ik eens bij de Arena een training kijk gooien ze (de spelers) er ook bij het rek en strekwerk met de pet naar, en dat wordt nooit aangepakt. Amateuristisch niveau in mijn ogen. Erger nog, bij de gemiddelde top-amateurploeg bij vul maar een sport in wordt er serieuzer omgegaan met de eigen lichamelijke conditie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |