Zodat je jouw terroristische propaganda niet ongestoord kunt verspreiden?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:36 schreef SCH het volgende:
Correspondent meldt zich: het regent hier al de hele dag en ik heb het koud, maar even gaan SCHuilen dus.
Waarom moet je in internetcafes hier volgens de Italiaanse wet een id laten zien...
Hai SCHatquote:Op maandag 27 februari 2006 17:36 schreef SCH het volgende:
Correspondent meldt zich: het regent hier al de hele dag en ik heb het koud, maar even gaan SCHuilen dus.
Waarom moet je in internetcafes hier volgens de Italiaanse wet een id laten zien...
net of jij dat erg vindquote:Op maandag 27 februari 2006 17:36 schreef SCH het volgende:
Waarom moet je in internetcafes hier volgens de Italiaanse wet een lid laten zien...
Tnxx, hij is op het moment ziek en slaapt op de bank, dus alles is in ruste denk ik zoquote:Op maandag 27 februari 2006 17:22 schreef SCH het volgende:
Bluezz,feli met het honkbalkindje,dat zijn knuppel nog maar flink mag groeien
Valt me weer tegen dat je geen DiCanio sjaaltje hebt aangeschaft.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:40 schreef SCH het volgende:
Ik heb een Roma-sjaaltje gekocht, ben meteen helemaal fan
quote:Op maandag 27 februari 2006 17:40 schreef SCH het volgende:
Ik heb een Roma-sjaaltje gekocht, ben meteen helemaal fan
quote:Op maandag 27 februari 2006 17:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hai SCHat![]()
Wat zie je er leuk uit
[afbeelding]
Jammer he dat al die Mannelijke beelden een vijgenblad voor hebbenquote:Op maandag 27 februari 2006 17:42 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die mannetjes staan bij het colloseum, kan je tegen betaling mee op de foto.
Ze zijn hier wel een beetje uit hun slof geschoten met al die ouwe gebouwen, je kan geen kant opkijken of je ziet weer een of ander indrukwekkend monument.
DiWie?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Valt me weer tegen dat je geen DiCanio sjaaltje hebt aangeschaft.
quote:Op maandag 27 februari 2006 17:43 schreef SCH het volgende:
[..]
DiWie?
Na de wedstrijd echt duizenden scootertjes die allemaal toeterden en iedereen ging helemaal los, geweldig, echt alsof ze WK-kampioen waren geworden.
En ik maar denken waarom die man op krukken zo werd toegejuicht, bleek Totti te zijn![]()
Ik las het vanochtend op VI - las wel overal recorda en dacht dat het over mij ging.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:48 schreef tong80 het volgende:
Met 12 overwinningen op rij heeft Roma een all time Italiaans record gevestigd. Wist je dat SCH ?
Het waren er 11 , maar ook dat is een record.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:48 schreef tong80 het volgende:
Met 12 overwinningen op rij heeft Roma een all time Italiaans record gevestigd. Wist je dat SCH ?
quote:Op maandag 27 februari 2006 17:55 schreef SCH het volgende:
2 x nee
Je hebt nu toch al een verslag.
Wil je nog weten dat mijn SCHoenen lek zijn en dat het hier de hele dag regent, ik sop als een gek.
Ik heb me zelf getrakteerd op een lunSCH van 50 euro met gevulde inktvis en artisjokken, kan zo in jullie topic http://www.ristorantevecchiaroma.com/
Prioriteiten stellen he, ik sop nu tenminste met een volle maagquote:Op maandag 27 februari 2006 17:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
1 lunSCH minder daar en je hebt waterdichte SCHoenen
Wiequote:Op maandag 27 februari 2006 18:03 schreef pascalheister het volgende:
purno de purno weer terug op tv
Ok dat is 's ochtends dan leef ik nog nietquote:Op maandag 27 februari 2006 18:18 schreef Bluezz het volgende:
Die zaten in Villa Achterwerk toch?
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:18 schreef Bluezz het volgende:
Die zaten in Villa Achterwerk toch?
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:20 schreef tong80 het volgende:
Ok dat is 's ochtends dan leef ik nog niet
nooit villa achterwerk gekeken danquote:Op maandag 27 februari 2006 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Zegt me ook niks Tong, het ligt niet aan jou.
Sporten is toch nie nodig wijffiequote:Op maandag 27 februari 2006 18:25 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee overgewerkt heeft en nu gelijk door moet naar het sporten..
Komen jullie me straks opvangen![]()
Als ik ladderzat om half 8 thuis kwam. Maar dat herinner ik me niet meer.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nooit villa achterwerk gekeken dan
Ik sta voor je klaar met een massage:quote:Op maandag 27 februari 2006 18:25 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee overgewerkt heeft en nu gelijk door moet naar het sporten..
Komen jullie me straks opvangen![]()
http://112achterhoek.nl/quote:Op maandag 27 februari 2006 19:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Didam pascal?
Waardeloos hé?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bent een tijger!
In Den Haag?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoiiii.
Even een paartjes geslapen. Lekker is dat zegStraks eerste nacht inwerken als nachtreceptionist
Heb ik ook last vanquote:Op maandag 27 februari 2006 20:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Yup. Echt nog geen zin in, maar dat heb ik eerlijk gezegd nooit![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:13 schreef Vom het volgende:
[..]
Heb ik ook last van
Vooral op zondag werken (en toch doe ik het al 2,5 jaar)
![]()
Bossie, hoor jij niet met een kiel aan lam in de kroeg één of ander moppie te versieren ?quote:
Nee, moet gewoon werken, dus geen carnaval voor mij dit jaar, behalve dan zaterdag. Hoewel ik anders dan nog wel thuis zo zijn geweest rond dit tijdstipquote:Op maandag 27 februari 2006 20:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Bossie, hoor jij niet met een kiel aan lam in de kroeg één of ander moppie te versieren ?
Ja, als je bezig bent is het meestal wel gezellig enz...quote:Op maandag 27 februari 2006 20:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als ik eenmaal bezig ben, lukt het allemaal wel. Maar van te voren eten en omkleden en dan de trein etc. Pff, dan heb ik zoiets van. Al ik thuis kan blijven, graag
Ach ja, het levert iig geld op
oke...een jaartje skippen zal je gezondheid niet van achteruit gaan denk ikquote:Op maandag 27 februari 2006 20:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, moet gewoon werken, dus geen carnaval voor mij dit jaar, behalve dan zaterdag. Hoewel ik anders dan nog wel thuis zo zijn geweest rond dit tijdstip
Daarnaast heb ik er dit jaar, door omstandigheden, niet veel zin in.
Hmm. Vanaf 23.30 tot 7.30 met een kwartier van te voren aanwezig zijn. Dus het is wel te doen. Ook nog voor 9.00 morgenochtend thuis, dus dat is wel prima.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:20 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja, als je bezig bent is het meestal wel gezellig enz...
Maar die treinreis, zit je een beetje brak te worden, word je ook niet vrolijk van..
Hoe laat moet je dan vandaag?
Ik kijk nu al uit naar hoe lekker ik slaap morgenoverdagquote:Op maandag 27 februari 2006 20:25 schreef Bluezz het volgende:
Avond en nachtdiensten zijn juist de heerlijkste diensten die er zijn![]()
Inderdaadquote:Op maandag 27 februari 2006 20:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oke...een jaartje skippen zal je gezondheid niet van achteruit gaan denk ik
Drink vanavond maar ook voor mij jaquote:Op maandag 27 februari 2006 20:27 schreef Superheld het volgende:
Ik ga dus nu maar lekker lam worden, omdat bos het niet kan.![]()
![]()
Bluezziequote:Op maandag 27 februari 2006 18:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sporten is toch nie nodig wijffie
Dit staat voor je klaar straks :
[afbeelding]
doe dan maar lekker dagdienstquote:Op maandag 27 februari 2006 20:25 schreef Bluezz het volgende:
Avond en nachtdiensten zijn juist de heerlijkste diensten die er zijn![]()
7.00 uurquote:Op maandag 27 februari 2006 21:00 schreef Suijk het volgende:
Boske!
Hoe vroeg begint jouw werk eigenlijk iedere dag?
niet slecht vind ik !quote:--------------------------------------------------------------------------------
23-02-2006 [Column] 'Zelfs het shirt is mooi' (10 reacties, 1193 views) (sandman)
--------------------------------------------------------------------------------
16-02-2006 [Column] Rood en Wit wordt kampioen ! (16 reacties, 1197 views) (bjoro)
--------------------------------------------------------------------------------
09-02-2006 [Column] De pracht van een kampioenschap (7 reacties, 588 views) (sandman)
02-02-2006 [Column] De zingende paraplu (14 reacties, 368 views) (bjoro)
24-01-2006 Column: Het debuut (14 reacties, 909 views) (bjoro)
Nee hoor, ik heb het vanavond al gelezen!quote:Op maandag 27 februari 2006 21:20 schreef Bjoro het volgende:
zo column is geschreven....donderdag lezen jullie het resultaat !
*roosviceetje inschenktquote:Op maandag 27 februari 2006 21:25 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee wel een lekker drankje wil!
Die ene column van sandman is wat minder gespamd denk ik!quote:Op maandag 27 februari 2006 21:25 schreef Bjoro het volgende:
trouwens even de resultaten aangaande reeds verschenen colums:
[..]
niet slecht vind ik !
Rome is zeer mooi, maar Eilanden is vliefd op Barcelona!quote:Op maandag 27 februari 2006 20:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Rome is trouwens een ontzettend mooie stad, ben nog steeds vliefd op die stad
quote:Op maandag 27 februari 2006 21:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die ene column van sandman is wat minder gespamd denk ik!
idd prachtigquote:Op maandag 27 februari 2006 21:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Rome is zeer mooi, maar Eilanden is vliefd op Barcelona!
Dat zeiden we ook bij de eerste van Dit Was Het Nieuws, ik wil het wel een kans gevenquote:Op maandag 27 februari 2006 21:50 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk toevallig naar Nederland -2 betalen we eigenlijk nog kijkgeld Zo ja wil ik het terug
Die heb ik gemist de eerste 2 jaar helemal omdat het bij de Tros was.Hoe stom kun je zijn ?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dat zeiden we ook bij de eerste van Dit Was Het Nieuws, ik wil het wel een kans geven
Schandalig slecht hoor. Nul improvisatie. Vrouwen zouden totaal moeten weren op tv wanneer het om humor gaat.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dat zeiden we ook bij de eerste van Dit Was Het Nieuws, ik wil het wel een kans geven
Rome is de mooiste stad ter wereld.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Rome is zeer mooi, maar Eilanden is vliefd op Barcelona!
Hoezo dit allesquote:Op maandag 27 februari 2006 21:56 schreef DIGGER het volgende:
Een goedenavond vanuit een bijzonder stil en leeg huis, ben er zelf ook stil en timide van
Dit is toch precies hetzelfde als de Lama's?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:50 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk toevallig naar Nederland -2 betalen we eigenlijk nog kijkgeld Zo ja wil ik het terug
Dikkequote:Op maandag 27 februari 2006 21:56 schreef DIGGER het volgende:
Een goedenavond vanuit een bijzonder stil en leeg huis, ben er zelf ook stil en timide van
Nog erger.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit is toch precies hetzelfde als de Lama's?
Laphroaigquote:Op maandag 27 februari 2006 18:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sporten is toch nie nodig wijffie
Dit staat voor je klaar straks :
[afbeelding]
Hoe is het met Kady?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:56 schreef DIGGER het volgende:
De Lama's had nog enigszins leuke grappig en was best vermakelijk. Dit is tenenkrommend slecht en van de eerste tot de laatste minuut ingestudeerd.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit is toch precies hetzelfde als de Lama's?
Goed, ligt in het ziekenhuis, in d'r up, ingebakerd. Dit om te zorgen dat ze haar laatste voeding, normaliter rond 23.00 uur, zo laat mogelijk krijgt, daar ze na 2.00 uur niet meer eten mag.quote:
het is net of de temperatuur hier een graad gedaald is zojuist, lijkt mij heel naar zo 'alleen' thuis te zijnquote:Op maandag 27 februari 2006 22:12 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Goed, ligt in het ziekenhuis, in d'r up, ingebakerd. Dit om te zorgen dat ze haar laatste voeding, normaliter rond 23.00 uur, zo laat mogelijk krijgt, daar ze na 2.00 uur niet meer eten mag.
Morgenochtend 8.30 uur als 1e aan de beurt, moet onder volledige narcose, operatie kan wel 2 uur duren is ons verteld. Daarna nog een stuk uitslaapkamer en dan de 1e 2 uur elk kwartier controle op bloeddruk, temperatuur, ogen, huidskleur etc. om te checken dat alles OK is en blijft.
Glenn hebben we vanmorgen vroeg uit logeren gebracht, dus zonder positieve/leuke redenen een huis met lege kinderkamers hebben voelt gewoon niet prettig aan.
Nah dat heb geen nut, ze zal nu slapen, de zusters geven de laatste voeding en ik meld me morgenochtend heel vroeg weer daar.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:18 schreef tong80 het volgende:
Shit man. Je belt waarschijnlijk om het kwartier ?
Kregen vaandaag ook nog leuk te horen dat er best een redelijke kans is dat de missie niet zal slagen. Dat het ofwel doorslaat naar lekkende kleppen, niet erg, of flink lekkende kleppen, wel erg. In dat geval zou een open hart operatie nodig kunnen zijn. Dit kan tevens zo zijn als het dotteren niet lukt (en in een evt. 2e poging ook niet lukt).quote:Op maandag 27 februari 2006 22:20 schreef popolon het volgende:
Goedemorgen.
Zet 'm op Digger, ik lees 't net, wat een toestanden zeg.
Dat is een standaard procedurequote:Op maandag 27 februari 2006 22:24 schreef DIGGER het volgende:
Nah dat heb geen nut, ze zal nu slapen, de zusters geven de laatste voeding en ik meld me morgenochtend heel vroeg weer daar.
Er mag ook slechts 1 ouder bij de narcose en het uitslapen zijn en ik denk dat dat nogal heftig is, gezien het feit dat je van te voren een brief moet ondertekenen waarbij je aangeeft dat je:
- Weggaat uit de narcose ruimte zodra je kind slaapt
- Je alle instructies altijd strikt zult opvolgen
- Als je om welke reden dan ook verzogt wordt eerder weg te gan of niet niet binnen te komen, je hier gehoor aan geeft
etc.
Kortom, ik denk dat ze nogal wat ervaringen hebben met ouders die door het lint gaan, ofwel omdat ze vinden dat een arts niet juist of zoals verwacht met hun kind omgaat met het onder narocse brengen, danwel dat het een dusdanig gezicht en gevoel is dat je zo emotioneel wordt dat je een soort rooie waas voor je ogen krijgt. En op deze manier hebben ze zwart op wit dat je je aan deze zaken houdt, anders zit je fout.
Ik lees niet alles in Hools dus ik zie het nu pas hoet 't ermee staat.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:26 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Kregen vaandaag ook nog leuk te horen dat er best een redelijke kans is dat de missie niet zal slagen. Dat het ofwel doorslaat naar lekkende kleppen, niet erg, of flink lekkende kleppen, wel erg. In dat geval zou een open hart operatie nodig kunnen zijn. Dit kan tevens zo zijn als het dotteren niet lukt (en in een evt. 2e poging ook niet lukt).
Maar goed, daar moet ik voorlopig nog niet aan denken, ben positief, morgen die ingreep en klaar ermee.
zo is dat....positief blijvenquote:Op maandag 27 februari 2006 22:26 schreef DIGGER het volgende:
Maar goed, daar moet ik voorlopig nog niet aan denken, ben positief, morgen die ingreep en klaar ermee.
Ik heb dat stukje ook gezien.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:34 schreef DutchGooner het volgende:
Krijg nou tieten.
Zit Spuiten en Slikken te kijken en ze zijn nu in een afkickkliniek,zit er een oud klasgenootje van me
Je hebt hem maar heel kort aan het woord gehad maar het was die jongen die links in de hoek op de bank zat pratend met een Brabantse tongvalquote:Op maandag 27 februari 2006 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb dat stukje ook gezien.
Welke was het?
Zeker heel verbaasd kijken enzo?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:26 schreef Againzender het volgende:
Zo, voor het eerst met Axel door de sneeuw gefietst. Hij vond het maar opmerkelijk
heel verbaasdquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemorgen
Weer als een aap gisteren...
Nu is die carnaval toch wel voorbij hoop ik toch?
vind/vond je van de vraag ?quote:
Is er nog koffie Tolk?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:25 schreef DeTolk het volgende:
mogguh Vom
Gelukkig heb jij alleen het gevoelquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:45 schreef Vom het volgende:
[..]
Is er nog koffie Tolk?
Ik heb nl het gevoel als of er vanacht iemand m'n hoofd heeft gebruikt als trampoline![]()
Heb je toevallig kleine kinderen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:45 schreef Vom het volgende:
[..]
Is er nog koffie Tolk?
Ik heb nl het gevoel als of er vanacht iemand m'n hoofd heeft gebruikt als trampoline![]()
Bij jou is het echt zo?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:47 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij alleen het gevoel
Daar wil ik pas over een jaartje of 10 aan gaan denkenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heb je toevallig kleine kinderen?
Onder werkgroep gewoon Fokken???quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:11 schreef VoreG het volgende:
wat een ongelooflijk slechte docent in deze werkgroep
Waarom nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:11 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Onder werkgroep gewoon Fokken???![]()
Ik ben failliet voor februari, er valt dus niks meer te vieren...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:05 schreef Lionheaad het volgende:
Rustig in Hools, iedereen carnaval vieren ofzo???
Denk dat ik mijn loon de vrijdag wel binnen heb...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:23 schreef Lionheaad het volgende:
scheelt dat februari niet lang meer duurt
Zij betaald dus de drankjes.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:31 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Denk dat ik mijn loon de vrijdag wel binnen heb...
Mijn ex komt alleen donderdag al, maar heb nog vrijkaarten voor de bios
hier ook, wat een ellende zeg !quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Sneeuw? Als ik hier uit het raam kijk, is het alleen maar regen
Waarom maakt men het huis toch altijd extra schoon als er bezoek komt....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:52 schreef golfer het volgende:
Zo het huis is weer blinkend schoon.
Laat de stiefmoeder maar komen.
moet je eens wat vroeger opstaanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Sneeuw? Als ik hier uit het raam kijk, is het alleen maar regen
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Zooo dan dat waren drie vier heftige carnavalsdagen...
je hebt me vast niet gemistquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Zooo dan dat waren drie heftige carnavalsdagen...
Leef je nog? Ik heb er soms wat moeite mee...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Zooo dan dat waren drie heftige carnavalsdagen...
Je kan vandaag nogquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:20 schreef Suijk het volgende:
Als ik dat zo lees, gaat dat carnavalsgevoel toch weer kriebelen...
Stallen uitgemest?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:52 schreef golfer het volgende:
Zo het huis is weer blinkend schoon.
Laat de stiefmoeder maar komen.
Yups.quote:
Die komt vanavond....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:33 schreef Superheld het volgende:
Je hebt je kippen toch wel binnen gehouden he?
En voor stiefmoe staat een baaltje hooi klaar?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups.
De paarden staan weer in een keurig schone stal.
Zondag was ik helemaal verrot. Iets meer cola gepakt toen, gisteren was daarom weer prima.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Leef je nog? Ik heb er soms wat moeite mee...
Die lul wilde gewoon zijn eigen CD's promotenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:32 schreef Lionheaad het volgende:
Vanmorgen een stukje gezien bij het RTL nieuws van iemand die zich stoorfe aan de carnavals muziek van tegenwoordig. Hij vond dat het meer apre/ski muziek was. Zielig figuur vond ik dat....
Als het niet bevalt, moet tie maar een andere kroeg opzoeken. Met z´n zandzakken voor de deur
Whehe, doserenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:34 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zondag was ik helemaal verrot. Iets meer cola gepakt toen, gisteren was daarom weer prima.
een beetje weerstand kwekenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Whehe, doseren
* Da_Sandman was ook nog eens ziek, gewoon door drinken
Van de pizza?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:39 schreef Lionheaad het volgende:
[italiaans accent]Alles draait om die bodem... [/italiaans accent]
je hebt je ramen gelapt ?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat schijnt er een heerlijk zonnetje mijn kamer binnen zeg
Vervelend DS!
Dat komt ondat jij er niet waSCHquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:33 schreef SCH het volgende:
Is deze Hools nog niet vol, stelletje slomeriken
Weet ik toch gekkie. Het is een zootje zie ik. De afwaSCH is niet gedaan en de mascottes zijn niet verSCHoond en Tong80 heeft zijn medicijnen niet gekregen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:35 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dat komt ondat jij er niet waSCH
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:33 schreef SCH het volgende:
Is deze Hools nog niet vol, stelletje slomeriken
nopequote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Weet ik toch gekkie. Het is een zootje zie ik. De afwaSCH is niet gedaan en de mascottes zijn niet verSCHoond en Tong80 heeft zijn medicijnen niet gekregen.
Kan ik dan nooit eens weg?
weet ik niet....maar omdat je nu ineens het zonnetje naar binnen ziet komenquote:
Als ie schijnt, dan komt ie stralend vol mijn kamer binnen hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
weet ik niet....maar omdat je nu ineens het zonnetje naar binnen ziet komen
Hier wisselen de zon en de hagelbuien elkaar afquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:53 schreef Lionheaad het volgende:
weer sneeuw...
hier nog steeds droogquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:54 schreef Vom het volgende:
[..]
Hier wisselen de zon en de hagelbuien elkaar af
quote:
Ik ookquote:
met Moviemaker die je bij XP hebt zitten moet het kunnenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Hier iemand bekend met filmpjes maken van photo's? Zoals bijvoorbeeld op de Ajaxfilmsite regelmatig staat?
bij de shoarmaboer?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
Woei volgende week dinsdag solicitatie gesprek
hier ook wel te merken 'smorgens als ik naar m'n werk fiets, wat een rustquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:14 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
nee hoor
Carnaval is kut![]()
Al kon ik vandaag wel lekker doorrijden![]()
Was erg grappig jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:33 schreef borisz het volgende:
lol net een cola test bij editie NL coca cola kreeg een 3![]()
Was het maar zo, vanaf zaterdag ziek geweestquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:01 schreef methodmich het volgende:
Was je een carnavalszombie dan?
Jep, overgeven, buikloop, koorts de hele reutemeteutquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:04 schreef methodmich het volgende:
Hmm, da's minder dan. Griepje?
tyf op met je kutalaafquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:10 schreef rubbereend het volgende:
alaaaaaaaaaaaaaaaf
CARNAVALquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |