Zodat je jouw terroristische propaganda niet ongestoord kunt verspreiden?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:36 schreef SCH het volgende:
Correspondent meldt zich: het regent hier al de hele dag en ik heb het koud, maar even gaan SCHuilen dus.
Waarom moet je in internetcafes hier volgens de Italiaanse wet een id laten zien...
Hai SCHatquote:Op maandag 27 februari 2006 17:36 schreef SCH het volgende:
Correspondent meldt zich: het regent hier al de hele dag en ik heb het koud, maar even gaan SCHuilen dus.
Waarom moet je in internetcafes hier volgens de Italiaanse wet een id laten zien...
net of jij dat erg vindquote:Op maandag 27 februari 2006 17:36 schreef SCH het volgende:
Waarom moet je in internetcafes hier volgens de Italiaanse wet een lid laten zien...
Tnxx, hij is op het moment ziek en slaapt op de bank, dus alles is in ruste denk ik zoquote:Op maandag 27 februari 2006 17:22 schreef SCH het volgende:
Bluezz,feli met het honkbalkindje,dat zijn knuppel nog maar flink mag groeien
Valt me weer tegen dat je geen DiCanio sjaaltje hebt aangeschaft.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:40 schreef SCH het volgende:
Ik heb een Roma-sjaaltje gekocht, ben meteen helemaal fan
quote:Op maandag 27 februari 2006 17:40 schreef SCH het volgende:
Ik heb een Roma-sjaaltje gekocht, ben meteen helemaal fan
quote:Op maandag 27 februari 2006 17:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hai SCHat![]()
Wat zie je er leuk uit
[afbeelding]
Jammer he dat al die Mannelijke beelden een vijgenblad voor hebbenquote:Op maandag 27 februari 2006 17:42 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die mannetjes staan bij het colloseum, kan je tegen betaling mee op de foto.
Ze zijn hier wel een beetje uit hun slof geschoten met al die ouwe gebouwen, je kan geen kant opkijken of je ziet weer een of ander indrukwekkend monument.
DiWie?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Valt me weer tegen dat je geen DiCanio sjaaltje hebt aangeschaft.
quote:Op maandag 27 februari 2006 17:43 schreef SCH het volgende:
[..]
DiWie?
Na de wedstrijd echt duizenden scootertjes die allemaal toeterden en iedereen ging helemaal los, geweldig, echt alsof ze WK-kampioen waren geworden.
En ik maar denken waarom die man op krukken zo werd toegejuicht, bleek Totti te zijn![]()
Ik las het vanochtend op VI - las wel overal recorda en dacht dat het over mij ging.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:48 schreef tong80 het volgende:
Met 12 overwinningen op rij heeft Roma een all time Italiaans record gevestigd. Wist je dat SCH ?
Het waren er 11 , maar ook dat is een record.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:48 schreef tong80 het volgende:
Met 12 overwinningen op rij heeft Roma een all time Italiaans record gevestigd. Wist je dat SCH ?
quote:Op maandag 27 februari 2006 17:55 schreef SCH het volgende:
2 x nee
Je hebt nu toch al een verslag.
Wil je nog weten dat mijn SCHoenen lek zijn en dat het hier de hele dag regent, ik sop als een gek.
Ik heb me zelf getrakteerd op een lunSCH van 50 euro met gevulde inktvis en artisjokken, kan zo in jullie topic http://www.ristorantevecchiaroma.com/
Prioriteiten stellen he, ik sop nu tenminste met een volle maagquote:Op maandag 27 februari 2006 17:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
1 lunSCH minder daar en je hebt waterdichte SCHoenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |