abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35903230
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 00:56 schreef ivosnivo het volgende:
dus je drinkt het tijdens je training met water neem ik aan? is dat een beetje te zuipen? en direct na je training dus. ik ben altijd gewend om na me training 500 gram kwark met heel veel muslie te eten. is dat dan zo verkeerd? wanneer zou ik dat dan het beste kunnen doen? voor de training of na de training en hoeveel uur ongeveer? (ik ben nu van plan alles volgens de regels te gaan doen, no more bullshittin' )
Die kwark en muesli hebben alleen maar baat bij de dextrose! Als je tegelijkertijd een zooi dextrose neemt met water (zoet water, eerst vond ik het niet te zuipen, nu valt het mee) wordt die kwark ontzettend snel opgenomen zodat jij weer aan je eiwitten zit. (Die kwark bestaat uit trage eiwitten, dus worden langzaam opgenomen, maar met dextrose versnel dit simpelweg)

Ik geloof dat het het beste is om direct na de training die kwark te nemen en dan een 20 mins - half uurtje later die dextrose, dan heb je de beste opname of zo, maar tegelijkertijd is ook prima.
pi_35908084
Waarom neem je na je training kwark ipv whey shake ofzo?

Aangezien kwark idd langzame eiwitten bevat neem ik die meestal voor het slapen gaan.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 13:33:40 #253
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_35909333
omdat ik pas sinds 1 jaar shakes drink, en ik al 6 jaar kwark eet na me training. en mijn training is meestal 's avonds, daarna kwark en daarna slapen.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 17:01:05 #254
37305 BushRanger
in Wellington
pi_35915781
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 09:26 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kijk even bij de zonnatura van edah/konmar/albertheijn/hoogvliet daar staat dextrose.
Hebben ze niet in Canada....
pi_35916004
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 17:01 schreef BushRanger het volgende:

[..]

Hebben ze niet in Canada....
Schiet een beer en vreet hem op. Veel eiwitten!
pi_35916145
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:06 schreef ivosnivo het volgende:
ik heb 100000000x meer respect voor iemand die geen schijven op een stang heeft en de oefening netjes uitvoert, dan dat ik een slingeraap bezig zie

ik kan me nog herrinneren dat ik na 2 maanden trainen (toen ik net begonnen was) voor het eerst wilde bankdrukken. en de grootst mogelijke moeite moest doen om de lichte stang (van 10 kg ofzo) te bankdrukken. ik had echt totaal geen balans.
Ik lees dit topic altijd graag en leer er veel van. Dit herken ik heel goed! Ondertussen druk ik 25 kilootjes, maar de balans blijft erg belangrijk.
Nu las ik hier ergens dat bankdrukken niet zoveel doet?? Je traint er toch je borstspier en je triceps mee?
dat viel toch wel mee?
pi_35916344
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 17:12 schreef chawa_goochem het volgende:

[..]

Ik lees dit topic altijd graag en leer er veel van. Dit herken ik heel goed! Ondertussen druk ik 25 kilootjes, maar de balans blijft erg belangrijk.
Nu las ik hier ergens dat bankdrukken niet zoveel doet?? Je traint er toch je borstspier en je triceps mee?
Je krijgt er geen grote borstkas van iig. Borstkas vergroot je door veel roeioefeningen (bij voorkeur bent-over-rows) te doen. Ik denk dat dat bedoeld wordt.

Maar oefeningen als side press zijn bijvoorbeeld een stuk beter dan bench press omdat je een veel groter gebied traint. Schouders, rug, armen en zelfs borst. Dit geldt natuurlijk ook voor de military press, maar side press is "beter" omdat je unilateraal traint dus 1. betere verhouding en 2. veel belasting voor (schuine) buikspieren.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 17:36:38 #258
37305 BushRanger
in Wellington
pi_35916841
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 17:07 schreef LedZep het volgende:

[..]

Schiet een beer en vreet hem op. Veel eiwitten!
Ben nu al 6 maanden in Canada en heb nog niet eens met een beer geworsteld. Die beesten zijn lui joh, liggen heel de winter te slapen! De cougar's zijn wel wakker, maar die wil je liever niet tegenkomen! http://wdfw.wa.gov/wlm/game/cougar/graphics/cougar4.jpg
  vrijdag 10 maart 2006 @ 17:42:01 #259
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_35916994
Eigenlijk zou er een lijst moeten zijn welke sportscholen bodybuilder vriendelijk zijn en welke niet... Dat je zo kunt zien waar je het beste kunt gaan trainen, er zijn heel veel sportscholen die krachttoestellen maar tot 80 kilo laten gaan, en geen vrije gewichten hebben.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_35917096
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 17:42 schreef Arnold_fan het volgende:
Eigenlijk zou er een lijst moeten zijn welke sportscholen bodybuilder vriendelijk zijn en welke niet... Dat je zo kunt zien waar je het beste kunt gaan trainen, er zijn heel veel sportscholen die krachttoestellen maar tot 80 kilo laten gaan, en geen vrije gewichten hebben.
Je kunt ook gewoon 1 stap binnen kunnen zetten en kijken wat de verhouding apparaten: gewichten en huisvrouwen c.q. breezers: echte krachttrainers is. Bij een goede gym zijn de tweede opties altijd superieur
  vrijdag 10 maart 2006 @ 17:46:05 #261
140141 ivosnivo
pi_35917107
je ken toch gewoon ff binnen kijken? dan proef je de sfeer ook beter dan van een lijstje.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 17:51:06 #262
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_35917234
Hier in mijn dorp is het heel moeilijk om een plek te vinden waar je met gewichten kunt trainen. We hebben hier 2 grote sportscholen, en beide richten ze zich puur op huisvrouwen, terwijl het vroeger echte bodybuildingnesten waren. Gelukkig is Fit4free erbij gekomen, ook niet alles, maar wel genoeg gewichten en apparaten.
pi_35917583
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 17:51 schreef Arnold_fan het volgende:
Hier in mijn dorp is het heel moeilijk om een plek te vinden waar je met gewichten kunt trainen. We hebben hier 2 grote sportscholen, en beide richten ze zich puur op huisvrouwen, terwijl het vroeger echte bodybuildingnesten waren. Gelukkig is Fit4free erbij gekomen, ook niet alles, maar wel genoeg gewichten en apparaten.
Geen op respectabele afstand liggende sportscholen in de buurt? En ach, ik train ook in een flutiets. Zolang er gewichten zijn en een barbell heb je wat je nodig hebt.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 18:11:25 #264
140141 ivosnivo
pi_35917719
hier in het dorp train ik in een sportschooltje (als ik aan het werk ben train ik in amsterdam) en als je dan leg press doet, heb je alle grote schijven van de sportschool nodig wil je een leuk gewicht hebben. dat waarderen de meeste mensen niet zo, dus doe ik nu meestal 1 been tegelijk.
pi_35919442
wat is een side press?
Heb wel wat gezocht maar niet bepaald een bevredigend antwoord gevonden helaas.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_35919492
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 19:15 schreef mister_popcorn het volgende:
wat is een side press?
Heb wel wat gezocht maar niet bepaald een bevredigend antwoord gevonden helaas.
Een side press is simpelweg een military press maar dan met 1 hand. Je begint door de barbell in een soort behind the neck press te houden (maar dan met 1 hand dus ) en drukt em simpelweg omhoog. Hierbij buig je een beetje naar de zijkant zodat je je schuine buikspieren samenknijpt. Geweldige oefening .
  zaterdag 11 maart 2006 @ 01:42:27 #267
140141 ivosnivo
pi_35931218
dat heb ik nog nooit iemand zien doen. met een lange stang dus in 1 hand?
  zaterdag 11 maart 2006 @ 01:48:40 #268
140141 ivosnivo
pi_35931294
aldi kwark is trouwens verandert, er zit nu een zilverfolie aflsuit ding op.
pi_35934073
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 19:17 schreef LedZep het volgende:

[..]

Een side press is simpelweg een military press maar dan met 1 hand. Je begint door de barbell in een soort behind the neck press te houden (maar dan met 1 hand dus ) en drukt em simpelweg omhoog. Hierbij buig je een beetje naar de zijkant zodat je je schuine buikspieren samenknijpt. Geweldige oefening .
met een barbell???
Dat lijkt me echt ontzettend moeilijk, vooral de balans zien te vinden en te houden... toch maar 's proberen
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_35936427
Jep met een barbell, maar ik heb em tot nu toe alleen nog maar met dumbbells gedaan omdat het sowieso moeilijk is om veel kracht met 1 schouder te zetten. Vanaf zondag ga ik langzaam beginnen met een lichte EZ-bar, zodat de balans iets makkelijker is.

Een dergelijke oefening is btw de Suitcase deadlift, weet niet of deze bekend is. Je gaat dan naast ipv achter de barbell staan en tilt em op met 1 hand, net als een koffer . Buikspier killer .
pi_35936588
Overigens is het record side press 440 pounds ofwel 200 kilo Ik weet zo even niet meer wie het heeft gedaan, maar het was in ieder geval een hele tijd geleden.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 12:30:36 #272
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35936707
200kilo

damn.. heftig
pi_35936792
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:30 schreef Dacide het volgende:
200kilo

damn.. heftig
99,99% kan dat niet eens met 2 handen .
pi_35939657
Ik ben sinds een week of 3 weer begonnen met trainen. Probeer normaal 2 tot 3 keer direct uit mn werk een kleine 3 kwartier te gaan en op zaterdag ochtend langer. Mn einddoel is dat ik voor de zomer wat droger ben getrained. Ik moet alleen nog laten meten wat nu precies mn vet percentage is en tussendoor meten of ik progressie maak of niet. Ik probeer op te letten op wat ik eet; groot voordeel is dat ik thuis woon en dus vrijwel altijd gezond te eten krijg .

Nu lees ik overal tegenstrijdigheden over het wel of niet doen van Cardio na de training. Ik vind het zelf heerlijk om me hierop uit te leven en doe eigenlijk ook al 2 weken niks anders . Ik heb ook 2 gescheiden schema's; 1 krachttraings schema en 1 cardio schema. Wat is nu het verstandigste; eerst krachttraining en daarna cardio of dit strikt gescheiden houden?
pi_35942540
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:18 schreef pAin het volgende:
Ik ben sinds een week of 3 weer begonnen met trainen. Probeer normaal 2 tot 3 keer direct uit mn werk een kleine 3 kwartier te gaan en op zaterdag ochtend langer. Mn einddoel is dat ik voor de zomer wat droger ben getrained. Ik moet alleen nog laten meten wat nu precies mn vet percentage is en tussendoor meten of ik progressie maak of niet. Ik probeer op te letten op wat ik eet; groot voordeel is dat ik thuis woon en dus vrijwel altijd gezond te eten krijg .

Nu lees ik overal tegenstrijdigheden over het wel of niet doen van Cardio na de training. Ik vind het zelf heerlijk om me hierop uit te leven en doe eigenlijk ook al 2 weken niks anders . Ik heb ook 2 gescheiden schema's; 1 krachttraings schema en 1 cardio schema. Wat is nu het verstandigste; eerst krachttraining en daarna cardio of dit strikt gescheiden houden?
Het is niet optimaal, maar het kan wel, MITS je niet te fanatiek gaat cardioën (lees: hartslag >80% van 220-leeftijd). 60% van 220-leeftijd is een mooie hartslag voor dit soort dingen vind ik zelf. Je zal geen spiermassa verliezen maar wel vet.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 18:17:39 #276
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_35945688
Ikzelf step best fanatiek, hartslag rond de 190, maar ik heb van nature grote benen en grote kuiten, deze hoef ik weinig te trainen, anders groeien ze me te hard. Mijn bovenlichaam train ik niet met cardio, die moet het met de krachttoestellen doen
pi_35945726
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:22 schreef LedZep het volgende:

[..]

Het is niet optimaal, maar het kan wel, MITS je niet te fanatiek gaat cardioën (lees: hartslag >80% van 220-leeftijd). 60% van 220-leeftijd is een mooie hartslag voor dit soort dingen vind ik zelf. Je zal geen spiermassa verliezen maar wel vet.
Dat betekend een hartslag van 119?? . Das mij te weinig inspanning .
  zaterdag 11 maart 2006 @ 18:26:58 #278
140141 ivosnivo
pi_35945997
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 18:18 schreef pAin het volgende:

[..]

tis maar net wat je wil bereiken he, of juist niet

somigen hebben bv behoefte aan vooruitgang, anderen weer niet.

[ Bericht 7% gewijzigd door ivosnivo op 11-03-2006 18:32:25 ]
pi_35946164
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 18:18 schreef pAin het volgende:

[..]

Och het komt niet zo precies, als je op 130 komt is het ook best. Maar niet boven de 150-160 iig (80%). Dan heb je kans op spierverbranding (bij langdurige cardio).

Mocht je na de training een ammoniakgeur ruiken dan betekent dat iig dat je de volgende keer het rustiger aan moet doen.
pi_35952073
Verdomme, afgelopen woensdag heb ik maar es een keertje handje gedrukt. Normaal houd ik niet zo van die primitieve krachts vertoning maar ja na wat aandringen dacht ik van waarom niet. Duurde vrij lang, totdat ik ineens een flinke pijnscheut voelde in de binnenkant van mijn rechter elleboog. Gevolgd door een lekkere "krak" aan de achterkant van mijn schouder/rug.

Gisteren triceps trainen maar ging op een gegeven moment niet meer, rest van de dag flinke steken. Heb nu dus een blessure aan mijn brachialis volgens mij, echt balen. Iemand suggestie`s wat zou kunnen helpen?

Overigens als ik bij dbb de search gebruik op armworstelen zie je ook dat veel mensen hier blessures aan over houden, is gewoon een nogal gevoelige houding. Zeker als je er dus veel kracht achter zet, ik weet iig zeker dat ik voorlopig niet meer armpje druk.
pi_35956773
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 21:18 schreef Semargofni het volgende:
Verdomme, afgelopen woensdag heb ik maar es een keertje handje gedrukt. Normaal houd ik niet zo van die primitieve krachts vertoning maar ja na wat aandringen dacht ik van waarom niet. Duurde vrij lang, totdat ik ineens een flinke pijnscheut voelde in de binnenkant van mijn rechter elleboog. Gevolgd door een lekkere "krak" aan de achterkant van mijn schouder/rug.

Gisteren triceps trainen maar ging op een gegeven moment niet meer, rest van de dag flinke steken. Heb nu dus een blessure aan mijn brachialis volgens mij, echt balen. Iemand suggestie`s wat zou kunnen helpen?

Overigens als ik bij dbb de search gebruik op armworstelen zie je ook dat veel mensen hier blessures aan over houden, is gewoon een nogal gevoelige houding. Zeker als je er dus veel kracht achter zet, ik weet iig zeker dat ik voorlopig niet meer armpje druk.
Wie gaat er dan ook handjedrukken . Dat is zo'n technisch gebeuren, kracht komt er haast niet bij kijken.
  zondag 12 maart 2006 @ 16:35:08 #282
140141 ivosnivo
pi_35968540
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 21:18 schreef Semargofni het volgende:

meld zich. paar weken geleden nog, heb 2 keer in me leven een potje gearmpje drukt en 2 keer me biceps verneukt. het is ook zo een kut beweging, die maak je nooit met trainen. en hoe meer kracht je hebt hoe meer je je eigen arm verneukt volgens mij. na de eerste keer dacht ik al van ik ga het nooit meer doen. maarja, als heel veel mensen je gaan lopen uitdagen en lopen te zeiken dat zo een grote kerel niet durft te armpje drukken moet je wel

ik gooi het voortaan wel op kut smoesjes dat ik niet kan meedoen, vage blesures bedenken ofzo.
pi_35969550
@ LedZep: ja ik weet het maar ben nu wel voorgoed genezen van dat handje drukken.

@ ivosnivo: Heb je daar lang last van gehad of viel dat wel mee?
pi_35969557
quote:
Op zondag 12 maart 2006 16:35 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

meld zich. paar weken geleden nog, heb 2 keer in me leven een potje gearmpje drukt en 2 keer me biceps verneukt. het is ook zo een kut beweging, die maak je nooit met trainen. en hoe meer kracht je hebt hoe meer je je eigen arm verneukt volgens mij. na de eerste keer dacht ik al van ik ga het nooit meer doen. maarja, als heel veel mensen je gaan lopen uitdagen en lopen te zeiken dat zo een grote kerel niet durft te armpje drukken moet je wel

ik gooi het voortaan wel op kut smoesjes dat ik niet kan meedoen, vage blesures bedenken ofzo.

Vandaag side press gedaan met EZ bar, komt meteen instructeur melden dat mijn techniek nogal beroerd is . Ik ga voortaan wel even los met dumbbells ipv bars, die zijn wat makkelijker te hanteren.

Ook ga ik donderdag beginnen met wat olympic lifts (voorlopig clean + push press alleen). Heb er nu al zin in!
  zondag 12 maart 2006 @ 17:29:10 #285
140141 ivosnivo
pi_35970023
bijna een maand niks gedaan, en deze week weer keihard wezen trainen, maar het begon toch weer wat te zeuren in me arm. dus ik train alles eigenlijk voluit, behalve me biceps, die doe ik ietsjes lichter en heel goed aanspannen voor de doorbloeding.
pi_35970186
quote:
Op zondag 12 maart 2006 16:35 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Dat laatste doe ik dan niet... Ik sta er ook gewoon om bekend dat ik geen armpje kan drukken, dat scheelt dan smoesjes verzinnen.
pi_35970205
quote:
Op zondag 12 maart 2006 17:29 schreef ivosnivo het volgende:
bijna een maand niks gedaan, en deze week weer keihard wezen trainen, maar het begon toch weer wat te zeuren in me arm. dus ik train alles eigenlijk voluit, behalve me biceps, die doe ik ietsjes lichter en heel goed aanspannen voor de doorbloeding.
Schaam jij je niet?! In de hoek!
  zondag 12 maart 2006 @ 17:40:24 #288
140141 ivosnivo
pi_35970318
me eerste dip in me leven. normaal is mijn mening over mensen die af en toe weken niks doen ook niet al te positief. maar dit is mijn eerste trainingsdip sinds ik train. en ik had overal blesuretjes. daarom heb ik ook vakantie genomen, ik dacht ik moet er nu weer keihard tegen aan. en dat doe ik ook deze week 8 keer wezen trainen in 4 dagen tijd.
pi_35970358
quote:
Op zondag 12 maart 2006 17:40 schreef ivosnivo het volgende:
me eerste dip in me leven. normaal is mijn mening over mensen die af en toe weken niks doen ook niet al te positief. maar dit is mijn eerste trainingsdip sinds ik train. en ik had overal blesuretjes. daarom heb ik ook vakantie genomen, ik dacht ik moet er nu weer keihard tegen aan. en dat doe ik ook deze week 8 keer wezen trainen in 4 dagen tijd.
Nou dat valt dan op zich wel mee . Maar je zullen wel gek van je worden in die sportschool, als je twee keer per dag komt .
pi_35973708
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 17:42 schreef Arnold_fan het volgende:
Bij Fitness First zijn de losse gewichten opgeborgen in een soort SM-kelder. Ik kon niet eens de drie kilo vinden. Je betaalt wél 70 euri in de maand.
dat viel toch wel mee?
pi_35973975
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:44 schreef chawa_goochem het volgende:

[..]

Bij Fitness First zijn de losse gewichten opgeborgen in een soort SM-kelder. Ik kon niet eens de drie kilo vinden. Je betaalt wél 70 euri in de maand.
dat is wel heel gaar, bij ons gelukkig niet en het gaat tot 50 kilo per dumbell ofzo, wel leuk eigenlijk
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_35975039
quote:

[..]

Direct naar een andere gym. 70 euro per maand is meer dan 2x zoveel als een normaal tarief.
pi_35975102
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:13 schreef LedZep het volgende:

[..]

Direct naar een andere gym. 70 euro per maand is meer dan 2x zoveel als een normaal tarief.
Ik wil net zeggen, ik betaal 95 euro voor 3 maanden.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_35976264
ik betaal 70 euro voor een heel jaar
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_35977447
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:43 schreef MyImmortal het volgende:
ik betaal 70 euro voor een heel jaar
jij woont niet in de randstad zeker?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  zondag 12 maart 2006 @ 23:29:41 #296
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35977776
bij ons is het 32,50 per maand... geen contracten enzo gelukkig.

Ook geen hypermoderne apparatuur op luchtdruk

gewoon een gezellige ijzersmijt sportclub. Veel serieuse sporters. en geen kapsone mensen

en zo moet het..
pi_35980779
Fitness First , zit hier in de buurt ook eentje.

Heb er toch maar voor gekozen om kwartier langer te fietsen naar een iets minder br3eZ@h achtige gym. (35 eurie p/m) Nog steeds niet geweldig maar ja een old-skool gym zul je denk ik in deze tijd niet meer echt kunnen vinden.
pi_35983708
De club waar ik train is gelukkig redelijk qua verhouding apparatuur en losse gewichten. Het enige nadeel is dat het elke avond stervensdruk is, en je veel "groepen" hebt die "gezellig" met zijn allen 1 bankje of apparaat bezet houden , zoals 4 man die een uur lang de enige Smith machine bezetten, en tussendoor ook nog gezellig gaan telefoneren.

Gelukkig is het squatrek bijna altijd leeg, dat scheelt dan wel weer.

Hebben andere mensen hier er trouwens last van dat bij hun op de club mensen hun gewichten niet goed opruimen? Ik word er gek van om steeds maar weer die andere dumbell te zoeken, of te kijken of de benchpress nou wel of niet bezet is
  maandag 13 maart 2006 @ 10:32:09 #299
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_35984064
"Ook van opruimen krijg je spierballen."

Godfather Bodybuilding topic reeks
  maandag 13 maart 2006 @ 11:21:53 #300
140141 ivosnivo
pi_35985135
quote:
Op zondag 12 maart 2006 17:42 schreef LedZep het volgende:

[..]

Nou dat valt dan op zich wel mee . Maar je zullen wel gek van je worden in die sportschool, als je twee keer per dag komt .
Welnee, in het echt ben ik een zeer leuk persoon.
quote:

[..]

Ik betaal voor me lidmaatschap in Groningen (gem 2 keer in de week) 27,50. En in Amsterdam 35 euro voor onbeperkt. Zat eerst bij een Healtcity maar dat koste 60 euro voor een "gold" abbo. En ze hadden alleen breezer toestellen, en een heel klein hokje met losse gewichten. Dus ik zat voor 60 euro in een klein hokje te trainen .
quote:
Op maandag 13 maart 2006 10:16 schreef Gio het volgende:
De club waar ik train is gelukkig redelijk qua verhouding apparatuur en losse gewichten. Het enige nadeel is dat het elke avond stervensdruk is, en je veel "groepen" hebt die "gezellig" met zijn allen 1 bankje of apparaat bezet houden , zoals 4 man die een uur lang de enige Smith machine bezetten, en tussendoor ook nog gezellig gaan telefoneren.
Als mensen een beetje zitten te niksen bij apparaten, is het leuk om bv gewichten bij de stang op te gooien. En als ze je dan vreemd aankijken zeggen, ja je gebruikt dit apparaat toch niet.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')