het kutte is alleen wel dat je met dumbeldrukken de dumbels niet eerst op je benen kunnen rusten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:44 schreef LedZep het volgende:
[..]
Je bedoelt een soort barbell maar dan heel kort? Jammer dat wij die niet hebben, de dumbells gaan maar tot 32 kilo en een barbell vasthouden in 1 hand is niet erg fijn (wel goed voor je coördinatie).
Tja, op zich is met de hoeveelheden niks mis, maar zelf zou ik liever voor een complete multivitamine gaan. Het is wel iets duurder, maar je krijgt er ook veel meer voor terug. Het merk zelf ken ik verder niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:56 schreef LedZep het volgende:
Ik zit er aan te denken om dit anti-oxidanten supplement te gaan gebruiken:
http://www.hercules-fitness.nl/index.html?product_id=3&categorie_id=216&pr_id=660
Optimum Nutrition staat bekend als een goed merk, maar kunnen de 'experts' ook wat zeggen over de hoeveelheden, of die goed zijn en of het een goed product is?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:53 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Tja, op zich is met de hoeveelheden niks mis, maar zelf zou ik liever voor een complete multivitamine gaan. Het is wel iets duurder, maar je krijgt er ook veel meer voor terug. Het merk zelf ken ik verder niet.
quote:maar kunnen de 'experts' ook wat zeggen
Voor dat bedrag zou ik toch voor solgar vm-2000 gaanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:56 schreef LedZep het volgende:
Ik zit er aan te denken om dit anti-oxidanten supplement te gaan gebruiken:
http://www.hercules-fitness.nl/index.html?product_id=3&categorie_id=216&pr_id=660
Optimum Nutrition staat bekend als een goed merk, maar kunnen de 'experts' ook wat zeggen over de hoeveelheden, of die goed zijn en of het een goed product is?
1. Een week rust om de zoveel weken/maandenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:23 schreef Alessandro het volgende:
Even een noob vraagje,.. wanneer moet je rusten. Ik bedoel je lichaam een weekje of zo rusten en dan weer beginnen met sporten? Hoe vaak doen jullie dat en hoe lang moet dat. Ik neem aan dat als je elke week traint 3 a 4 keer je lichaam ook weleens een weekje wilt bijkomen?
Yup!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:23 schreef LedZep het volgende:
Oke. Maar in zo'n multivitamine (een goede dan) zitten dus ook al die anti-oxidanten?
Solgar multivitaminen verschillen wel in prijs zeg...de een is 3x zo duur als de anderequote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:34 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Ik zou voor de Solgar Male Multiple gaan.
Verschillende hoeveelheden pillen in een potje misschien? Ze zijn idd niet allemaal even duur, qua prijskwaliteit verhouding kan je het beste gaan voor de Male Multiple of de VM-2000.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:35 schreef LedZep het volgende:
[..]
Solgar multivitaminen verschillen wel in prijs zeg...de een is 3x zo duur als de andere.
Das Omnium, das 1 van de duurste en beste multi's van Solgar.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:47 schreef LedZep het volgende:
http://www.vitaminstore.nl/product.asp?ProductId=686&info=All
2 tabletten per dag - 60 tabletten voor 60 euro
De VM-75 is meer gericht naar oudere mensen, 50+ enzo.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:47 schreef LedZep het volgende:
http://www.vitaminstore.nl/product.asp?ProductId=587&info=All
1 tablet per dag - 90 tabletten voor 35 euro
Dat mag ook wel...60 euro per maand!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:48 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Das Omnium, das 1 van de duurste en beste multi's van Solgar.![]()
Ik hou niet van rustweken. Voegt gevoelsmatig voor mij helemaal niets toe. Word na 2 dagen thuiszitten al gek.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:25 schreef LedZep het volgende:
[..]
1. Een week rust om de zoveel weken/maanden
2. Deload week. Hierin train je gewoon verder maar verlaag je of de intensiteit of het volume.
Ik ben persoonlijk een fan van het tweede. Doe dit zo eens in de twee maanden.
Geen deload?! Dan denk ik dat of je een miet bent die altijd zwak traintquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:01 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik hou niet van rustweken. Voegt gevoelsmatig voor mij helemaal niets toe. Word na 2 dagen thuiszitten al gek.
Nee hoor, ik train zelf lekker week in week uit wel door.
Hij is geen miet als ik zo zijn foto bekijkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:04 schreef LedZep het volgende:
[..]
Geen deload?! Dan denk ik dat of je een miet bent die altijd zwak traintof dat je van staal bent
Eigenlijk is iedereen een miet vergeleken met de lifters in Westside Barbell, maar dat terzijdequote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:06 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Hij is geen miet als ik zo zijn foto bekijk![]()
dan doe je die toch rechtstaand met een losse barbellquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:02 schreef ivosnivo het volgende:
hoe kun je ooit een military press doen met dat apparaat? ik ben zelf niet extreem lang, 1.90 ofzo maar ik kan nooit onder dat apparaat staan en me armen uitstrekken.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:06 schreef LedZep het volgende:
Straps suck. Het enige wat je ermee bereikt is dat je grip nog slechter wordt. Sowieso kan je de mixed grip gebruiken - de ene hand onderhands en de andere bovenhands, dan heb je al meer grip.
Klopt, klopt. Maar als het probleem de grip is, zijn straps niet de oplossing. (maar een methode om toch goed te deadliften terwijl je de grip verbetert)quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:11 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Op grip trainen is een goed iets, maar als je grip de zwakste schakel is tijdens bijv. een deadlift zou het wel heel stupide wezen deze niet te gaan gebruiken en dan maar 100kg lichter te gaan.
Het is nogal pussyquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:37 schreef Dacide het volgende:
over grip gesproken.
Ik train nu sinds een jaar ofzo. ALtijd lekker serieus getraind, goed op voeding gelet etc. Echter vanaf de eerste dag dat ik train gebruik ik van zo'n trainingshandschoentjes. (gewone kettler dingen).
Voor mij is dat ideaal aangezien ik snel glibberige zweethanden heb en ook snel blaren krijg.
Maar is het echt zo dat je handen minder sterk worden daardoor? Of is dat maar een mythe?
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:23 schreef LedZep het volgende:
[..]
Klopt, klopt. Maar als het probleem de grip is, zijn straps niet de oplossing. (maar een methode om toch goed te deadliften terwijl je de grip verbetert)
Hmm, ik ga zo sporten. Ga ik eens aan de slag zonder handschoenen. Zal wel tegenvallen met die zweethanden van mequote:Op woensdag 1 maart 2006 14:40 schreef LedZep het volgende:
[..]
Het is nogal pussy. Kijk, hand-strength bestaat uit verschillende delen. Een daarvan is grip. Door van die handschoenen te gebruiken blijft de grip achter, dus eigenlijk is het niet goed. Maar een ander is knijpkracht. Die zal door het gebruik van die dingen niet afnemen.
Maar ik zou als ik jou was gewoon flink je grip trainen (kijk ook op internet voor verschillende methoden) zodat je gewoon sterk bent in je handen en veel grip hebt. Het zal je lifts flink helpen.
ik ook, gebruik ze bij shrugs, sldl, en deathlift met dumbells (of hoe je dat ook uitlegt) en met optrekken vind ik het ook ideaal, vroeger kon ik het maximale er niet uithalen. en over grip trainen of onderarmen gesproken, BOEIE me onderarmen train ik wel met een andere oefening. en me grip train ik wel genoeg met oefeningen waarvan ik het gewicht wel kan vasthouden. bv met optrekken, kan ik me rug veel beter isoleren.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:40 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Maar je kan lang niet altijd je grip zo goed krijgen door erop te trainen dat je geen straps meer nodig hebt. Ieder is weer anders.
Ik vind het zelf heerlijk om te trainen. Je hoeft niet meer te gaan focussen om de stang vast te houden, maar je kan je volledige focussen op de oefening zelf.
Goede tip hoor. Wij hadden die dingen ook in de gym liggen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:17 schreef Fugie het volgende:
ik had nogal last van eelt op me handen, dus ik vroeg het bij ons in de sportschool. De beste man raadde me aan om een vierkant van 10 bij 10 uit de binnenband van een autoband te snijden en dat te gebruiken. Dus dat lapje op je hand leggen en dan iets vastpakken. Zei dat de echte meneren dat dedenNiet dat ik nu gelijk mijn reserveband aan gort heb gesneden
Ik denk dat ik ook voor van die handschoentjes ga
In mijn gym hebben we nu powerplatesquote:Op donderdag 2 maart 2006 07:49 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Goede tip hoor. Wij hadden die dingen ook in de gym liggen.
Bij ons staat er 1tje.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:42 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
In mijn gym hebben we nu powerplates![]()
Tribulus zal je eigen test. levels niet of nauwelijks verhogen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:44 schreef Sloper het volgende:
Heb dr hier mensen ervaring met testosteron boosters e.d. (Tribulus terrestris)? Ik krijg steeds van die proefpakketjes bij m'n bestellingen op Hercules. Heb onderhand iets van 30 pillen liggen, heeft dit effect? Of is het echt zonde van je geld? Denk er toch over om die 30pillen eens te proberen....
Mij vertelde ze altijd dat je met schuin bankdrukken die ruimte/spleet tussen beide borsten kan benadrukken.. klopt dit? (denk omdat je de binnekant borst beter mee traint)quote:Op donderdag 2 maart 2006 07:48 schreef Mr.J het volgende:
Schuin pak je ook bovenborst mee.
Ik zou voortaan maar met een gigantisch grote boog rondom "ze" blijvenquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:16 schreef Dacide het volgende:
[..]
Mij vertelde ze altijd dat je met schuin bankdrukken die ruimte/spleet tussen beide borsten kan benadrukken.. klopt dit? (denk omdat je de binnekant borst beter mee traint)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |