het kutte is alleen wel dat je met dumbeldrukken de dumbels niet eerst op je benen kunnen rusten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:44 schreef LedZep het volgende:
[..]
Je bedoelt een soort barbell maar dan heel kort? Jammer dat wij die niet hebben, de dumbells gaan maar tot 32 kilo en een barbell vasthouden in 1 hand is niet erg fijn (wel goed voor je coördinatie).
Tja, op zich is met de hoeveelheden niks mis, maar zelf zou ik liever voor een complete multivitamine gaan. Het is wel iets duurder, maar je krijgt er ook veel meer voor terug. Het merk zelf ken ik verder niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:56 schreef LedZep het volgende:
Ik zit er aan te denken om dit anti-oxidanten supplement te gaan gebruiken:
http://www.hercules-fitness.nl/index.html?product_id=3&categorie_id=216&pr_id=660
Optimum Nutrition staat bekend als een goed merk, maar kunnen de 'experts' ook wat zeggen over de hoeveelheden, of die goed zijn en of het een goed product is?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:53 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Tja, op zich is met de hoeveelheden niks mis, maar zelf zou ik liever voor een complete multivitamine gaan. Het is wel iets duurder, maar je krijgt er ook veel meer voor terug. Het merk zelf ken ik verder niet.
quote:maar kunnen de 'experts' ook wat zeggen
Voor dat bedrag zou ik toch voor solgar vm-2000 gaanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:56 schreef LedZep het volgende:
Ik zit er aan te denken om dit anti-oxidanten supplement te gaan gebruiken:
http://www.hercules-fitness.nl/index.html?product_id=3&categorie_id=216&pr_id=660
Optimum Nutrition staat bekend als een goed merk, maar kunnen de 'experts' ook wat zeggen over de hoeveelheden, of die goed zijn en of het een goed product is?
1. Een week rust om de zoveel weken/maandenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:23 schreef Alessandro het volgende:
Even een noob vraagje,.. wanneer moet je rusten. Ik bedoel je lichaam een weekje of zo rusten en dan weer beginnen met sporten? Hoe vaak doen jullie dat en hoe lang moet dat. Ik neem aan dat als je elke week traint 3 a 4 keer je lichaam ook weleens een weekje wilt bijkomen?
Yup!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:23 schreef LedZep het volgende:
Oke. Maar in zo'n multivitamine (een goede dan) zitten dus ook al die anti-oxidanten?
Solgar multivitaminen verschillen wel in prijs zeg...de een is 3x zo duur als de anderequote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:34 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Ik zou voor de Solgar Male Multiple gaan.
Verschillende hoeveelheden pillen in een potje misschien? Ze zijn idd niet allemaal even duur, qua prijskwaliteit verhouding kan je het beste gaan voor de Male Multiple of de VM-2000.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:35 schreef LedZep het volgende:
[..]
Solgar multivitaminen verschillen wel in prijs zeg...de een is 3x zo duur als de andere.
Das Omnium, das 1 van de duurste en beste multi's van Solgar.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:47 schreef LedZep het volgende:
http://www.vitaminstore.nl/product.asp?ProductId=686&info=All
2 tabletten per dag - 60 tabletten voor 60 euro
De VM-75 is meer gericht naar oudere mensen, 50+ enzo.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:47 schreef LedZep het volgende:
http://www.vitaminstore.nl/product.asp?ProductId=587&info=All
1 tablet per dag - 90 tabletten voor 35 euro
Dat mag ook wel...60 euro per maand!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:48 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Das Omnium, das 1 van de duurste en beste multi's van Solgar.![]()
Ik hou niet van rustweken. Voegt gevoelsmatig voor mij helemaal niets toe. Word na 2 dagen thuiszitten al gek.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:25 schreef LedZep het volgende:
[..]
1. Een week rust om de zoveel weken/maanden
2. Deload week. Hierin train je gewoon verder maar verlaag je of de intensiteit of het volume.
Ik ben persoonlijk een fan van het tweede. Doe dit zo eens in de twee maanden.
Geen deload?! Dan denk ik dat of je een miet bent die altijd zwak traintquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:01 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik hou niet van rustweken. Voegt gevoelsmatig voor mij helemaal niets toe. Word na 2 dagen thuiszitten al gek.
Nee hoor, ik train zelf lekker week in week uit wel door.
Hij is geen miet als ik zo zijn foto bekijkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:04 schreef LedZep het volgende:
[..]
Geen deload?! Dan denk ik dat of je een miet bent die altijd zwak traintof dat je van staal bent
Eigenlijk is iedereen een miet vergeleken met de lifters in Westside Barbell, maar dat terzijdequote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:06 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Hij is geen miet als ik zo zijn foto bekijk![]()
dan doe je die toch rechtstaand met een losse barbellquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:02 schreef ivosnivo het volgende:
hoe kun je ooit een military press doen met dat apparaat? ik ben zelf niet extreem lang, 1.90 ofzo maar ik kan nooit onder dat apparaat staan en me armen uitstrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |