Ik denk toen Verdonk een striptease voor m deedquote:
Vet, we hebben de nieuwe Harry van Raaij gevonden!quote:
Ook nederlanders vreemd op de foto dus!quote:
quote:
Wat moeten ze in Canada nu wel niet van m denkenquote:Op zondag 26 februari 2006 22:42 schreef wise het volgende:
[..]
http://www.tsn.ca/soccer/news_story.asp?ID=152521&hubName=soccer
![]()
Done.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:28 schreef BloodyLotte het volgende:
Shit. Modjes! Doe eens veranderen.
Tjee die Jessica Simpson begint steeds meer op die nagemaakte vrouw uit Mars Attacks te lijken!quote:
Your mother sucks cock in hell!quote:Op zondag 26 februari 2006 21:26 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik gooide 'm dicht.
De laatste kiekjes:
[afbeelding]
Hilary Clinton doet de Linda Blair.
zoveel moeite gedaan: mooi kapsel, mooi geëpileerde wenkbrauwen, zorgvuldig aangebrachte make-up, een nip/tuck hier en daar... en dan zó op de foto staanquote:
Nogal ja. Vooral die Aaron heeft zo te zien flink wat coke in zijn neus gejaagdquote:Op maandag 27 februari 2006 01:31 schreef Manono het volgende:
Wat is die witte motor toch herkenbaar...
Inderdaad.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:28 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Lijkt wel een walvis die aanspoeld...![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 13:39 schreef The_Voice_Within het volgende:
Eva Longoria (in d'r vroegere jaren) is met d'r hoofd in de poederdoos gevallen.
[afbeelding]
En gewoon lelijk terwijl ze denkt dat ze knap is.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:13 schreef YanniiCke het volgende:
Zij ziet er ook zo oud uit vind ik [afbeelding]
Misschien boeit het haar gewoon niks?quote:Op maandag 27 februari 2006 10:29 schreef Marty het volgende:
Zij kan toch weten dat er op elk moment een foto van haar kan worden genomen. Zorg er dan in ieder geval voor dat je er een beetje netjes bijloopt. Ze mag heus wel in makkelijke kleren lopen wanneer ze daar zin in heeft, maar doe dan wel een bh om!!![]()
Fergie is lelijker, Britney is onverzorgder.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:20 schreef YanniiCke het volgende:
Wie vinden jullie eigenlijk lelijker want ik heb wel vaker hier gekeken en ik zie altijd Britney of Fergie staan. wie van de twee vinden jullie het lelijkst?
Ethanquote:Op zondag 26 februari 2006 23:16 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Done.
Overigens worden tvp's verwijderd. Een optopic reactie plaatsen is toch niet zo moeilijk
[afbeelding]
Is dat Will Smith in een Tom Cruise imitatie?quote:
Mooie kruisjes!quote:Op maandag 27 februari 2006 15:31 schreef Takkembah het volgende:
De gezusters Simpson... of moeten we gezusters Paardensmoel zeggen ?
[afbeelding]
[afbeelding]
I second that! Bij de L van Loser mogen ze zijn foto neerzetten.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:46 schreef rena het volgende:
Pete Doherty was gekozen tot Meest sexy man of iets dergelijks he? Kan iemand me vertellen waarom? Ik vind het een smerig eng mannetje.
Doen ze het niet met eigenschappen?quote:
Ik vind paardesmoelen mensen bij wie je erg veel tandvlees ziet als ze breeduit lachen. Da's hier niet te zien.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:31 schreef Takkembah het volgende:
De gezusters Simpson... of moeten we gezusters Paardensmoel zeggen ?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze doen hetquote:Op maandag 27 februari 2006 16:10 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Doen ze het niet met eigenschappen?Hier doen ze het gewoon
Die grap had ik al gemaaktquote:Op maandag 27 februari 2006 15:55 schreef Utrecht het volgende:
[..]
HAHA van Basten imiteert harry van Raaij
Ik geloof het niet, want ik weet dat het niet zo is.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:27 schreef KinkyGiraf het volgende:
Geloof het of niet, dit is George Michael. busted on drugs
[afbeelding]
quote:Op maandag 27 februari 2006 21:56 schreef KinkyGiraf het volgende:
Serieus, de helft van deze fotos zijn zeer recent al voorbij gekomen...! Beetje opletten ajb!
Ethan Hawke, Britney in bikini, Julia Roberts, Ruby Wax, Fergies boobies...quote:Op maandag 27 februari 2006 22:42 schreef rena het volgende:
[..]
Ik vind het in dit topic tot nu toe nog meevallen. Of bedoelde je mijn foto's? Die zijn gisteren of zo gemaakt
![]()
Nee ik zei recent, en daarmee bedoel ik in het vorige topic (nummer 18)....quote:Op maandag 27 februari 2006 22:50 schreef rena het volgende:
Die foto's heb ik allemaal nog niet eerder gezien, en die van Ruby Wax zie ik geen 2e keer in dit topic![]()
Het zij je vergeven... maar ik dacht ik roep t ff, allemaal weer bij de les?!quote:Op maandag 27 februari 2006 22:53 schreef rena het volgende:
OepsIk was op vakantie geweest en heb niet goed bijgelezen
![]()
My mistake![]()
Eensch.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:43 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie foto eigenlijk
Tyra staat voor een fotomodel toch opvallend vaak onflatteus op de kiek. De meeste fotomodellen zijn toch fotogenieker en maken geen idiote bewegingen.quote:
Volgens mij doet hij dat niet zoveel. Tering zelden zo'n goed voorbeeld van male with trash gezien.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:07 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Kevin Wiggerline sport nieuwe cornrolls. Ik dacht dat die stylo voortaan net zo hip is als R. Kelly? Kevin denkt daar klaarblijkelijk anders over...
Daarom wil ik je dit niet onthouden:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:10 schreef Stansfield het volgende:
Volgens mij doet hij dat niet zoveel. Tering zelden zo'n goed voorbeeld van male with trash gezien.
Jude, wat doe jequote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:49 schreef The_Voice_Within het volgende:
Ashlee Simpson & ???
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom wil ik je dit niet onthouden:
http://www.thesuperficial(...)utter_federline.html
[..]
Volgens mij is het een fotosoep... Ziet er namelijk niet echt overtuigend uit, meer een rood vlekje erop gebrusht...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:04 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Is LiLo een beetje LiHigh? Of heeft dat bloedneusje een andere oorzaak dan.
Hmmmm. Jij hebt dus nooit naar America's Next Top Model gekeken?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:36 schreef Stansfield het volgende:
Waar is die bekend van?
aha nee nooit gezien. Beetje een te oude vrouw die nog jong wil lijken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:40 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hmmmm. Jij hebt dus nooit naar America's Next Top Model gekeken?
Zij is zelf een voormalig model en zat in de jury van dat programma.
[..]
ze lijkt op mijn ex, en dan niet de mooie...quote:
Een snorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:35 schreef Copycat het volgende:
Ewan McGregor heeft er ook wel eens beter uitgezien...
[afbeelding]
Welja, haal even drie FOK!-spelletjes door elkaar!quote:
Nee, niet echt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:42 schreef xman het volgende:
[afbeelding]
LOL dan zit iederen wel op haar tieten te letten, maar valt jullie niet iets anders op bij hem?
Zijn mooie witte tanden?quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:42 schreef xman het volgende:
[afbeelding]
LOL dan zit iederen wel op haar tieten te letten, maar valt jullie niet iets anders op bij hem?
Jezus is dat alles? My god....quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:46 schreef Fransie het volgende:
oh dat het op de NPS werd uitgezonden, natuurlijk..
Je vergeet nog iets: De oerdomme, wazige blik in haar ogen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:51 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Nicole Richie. Voor de achthonderdzesenveertigste keer.
Die spillebenen! Die voetjes in die schoentjes! Die belachelijke bril!![]()
Ik vergeet gewoon het pofbroekje, en de levende accessoires op acht pootjes!
Dat hij naar haar tieten wijst met zijn middelvinger?quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:42 schreef xman het volgende:
[afbeelding]
Dat zn piemel erg los in zijn broek hangt?quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:42 schreef xman het volgende:
[afbeelding]
Ja, dat is ook het eerste waar ik naar keekquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:43 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Dat zn piemel erg los in zijn broek hangt?
Gaafquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:29 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hier zie je celebs niet echt 'onflatteus' maar hier zie je hoeveel er wel niet met de airbrush wordt bijgewerkt!!!![]()
http://www.fluideffect.com/index2.html
Eerst ga je naar portfolio, dan naar agree, dan before/after. Je klikt op een thumbail en daarboven zie je 'click to see before'. Wel ingedrukt blijven houden, dan zie je dus wat een verschil!!! Als je de muisknop weer loslaat zie je de gebrushte versie weer.
*edit* zie net die van Paris Hilton en Nicole Ritchie...in het originele beeld was Nicole wat breder, dat hebben ze onwijs bijgewerkt zodat ze veel slanker lijkt.
jeetje. Wat een reality check.
Je vergeet: dat coked-out gezichtquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:51 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Nicole Richie. Voor de achthonderdzesenveertigste keer.
Die spillebenen! Die voetjes in die schoentjes! Die belachelijke bril!![]()
lindsay heeft wel erg veel donshaar op haar rug!!!! mensen die anorexia hebben..krijgen dat veelal....quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:28 schreef Syytön het volgende:
[..]
Je vergeet: dat coked-out gezicht![]()
[afbeelding]
Lindsey Lohan
En de HQ zonder tekst hier ... http://idontlikeyouinthatway.com/image_pages/lindsaygm2.html
Niet geschikt voor jeugdige kijkers![]()
Bah wat heeft die van Bommel een gore ruft gelatenquote:
Ze heeft wel een blikje gewone cola in d'r handen, geeneens lightquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:45 schreef Syytön het volgende:
Nicole Richie net gegeten, voor ze naar de badkamer holde:
[[url=http://s2.supload.com/thumbs/default/osv9ya.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://s2.supload.com/thumbs/default/osv9yr-20060301110651.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://s2.supload.com/thumbs/default/osva0y-20060301110652.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://s2.supload.com/thumbs/default/osva1h.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://s2.supload.com/thumbs/default/osv9zm.jpg]afbeelding][/URL]
Of zou ze zwanger zijn!
Die van Paris is trouwens wel te erg![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ze heeft wel een blikje gewone cola in d'r handen, geeneens light.
Sienna Miller is lelijkerquote:
quote:Tara Reid Under Construction
Tara Reid showed off her botched lipo job and enormous lopsided breasts yesterday as she grabbed some 'rettes outside of a Los Angeles hotel yesterday. Something had to explain that raspy voice.
Ik herkende hem niet eensquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:56 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Tom Hanks word niet flatteus oud![]()
Omg... wat was Ashlee een lelijk kindquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:50 schreef KinkyGiraf het volgende:
En Ashlee is mooi opgedroogd... Jessica geen spat veranderd
[afbeelding]
echt veel beter is het ook niet geworden...quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:59 schreef Andoire het volgende:
[..]
Omg... wat was Ashlee een lelijk kind![]()
hmm, het kan zijn dat hij zich ofwel op een rol voorbereid (van een verlopen midlifecrisis vent)....quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:56 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Tom Hanks word niet flatteus oud![]()
In de trailer van De Da Vinci Code ziet ie er redelijk goed uit... daar heeft ie zn redelijk lange haar voor laten groeienquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:42 schreef RM-rf het volgende:
[..]
hmm, het kan zijn dat hij zich ofwel op een rol voorbereid (van een verlopen midlifecrisis vent)....
Maar het kunnen ook naeffecten zijn van de nogal fysieke manier waarop hij zijn rollen voorbereid en meebeleefd, ook Brando was op een gegeven moment gewoon lichamelijk 'op' en ik denk dat Hanks dat risico ook loopt, maar we mogen wel hopen dat hij dan iig nog een tijdje net als Brando 'doorhaalt' ...
maar hij zier er idd redelijk slecht uit, niet 'mooi oud' of 'getekend'
Ashlee lijkt hier op die Gibbler uit Full House (dat nerdige vriendinnetje)quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:50 schreef KinkyGiraf het volgende:
En Ashlee is mooi opgedroogd... Jessica geen spat veranderd
[afbeelding]
Ik dacht heel even dat het de Gibblers warenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:47 schreef linda22222 het volgende:
[..]
Ashlee lijkt hier op die Gibbler uit Full House (dat nerdige vriendinnetje)
Die borstelige wenkbrauwen en dat halve bakkebaardje.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:46 schreef KinkyGiraf het volgende:
Naima (een van de deelneemsters van ANTM)
[afbeelding]
Zo wint ze vast niet!
En madonna voor en na
[afbeelding]
Ik vind haar wel heel mooi lachen. Ze straalt helemaal. Alleen is ze wel eng dun. Ik vond haar erg leuk in Mean Girls.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:28 schreef rena het volgende:
Ik bedoelde ook haar gezicht, ze grijnst eng![]()
Ghe, ik ook. Steeds als ik haar nu zie krijg ik een beetje medelijden met haarquote:Op zondag 5 maart 2006 11:41 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik vind Britney een beetje zielig.....
Niet in dit topic. Ik wist het niet meer zeker of het in de vorige topics stond, dus plaatste ik hem maar.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:53 schreef KinkyGiraf het volgende:
Die Celine is al zeer recent geplaatst
Nog eentje uit die serie foto's:quote:Op zondag 5 maart 2006 20:55 schreef KinkyGiraf het volgende:
Pregnant as hell.... is my guess
[afbeelding]
En deze dan... die linker vooral!
[afbeelding]
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:09 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ok, ik dacht dat Nicole weer een beetje ok qua gewicht was maar dit is echt way too much less
[afbeelding]
Sjeesus...quote:Op zondag 5 maart 2006 21:09 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ok, ik dacht dat Nicole weer een beetje ok qua gewicht was maar dit is echt way too much
Die brilquote:Op zondag 5 maart 2006 21:09 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ok, ik dacht dat Nicole weer een beetje ok qua gewicht was maar dit is echt way too much
[afbeelding]
Is voor een filmquote:Op zondag 5 maart 2006 21:06 schreef KinkyGiraf het volgende:
En Jared Leto... eeuwig zonde....
[afbeelding]
lose the belly!
its a man babyquote:Op zondag 5 maart 2006 21:48 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
De haargrens - nou ja, zeg maar pruik - van Tyra Banks...
[afbeelding]
en de haartjes bij haar bovenlip.
klik hier voor de foto
Whehe.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:55 schreef MLF het volgende:
die mond kan niet eens meer dicht
geloof maar dat haar dat veeeeeeeel geld heeft gekost...quote:Op maandag 6 maart 2006 16:36 schreef KinkyGiraf het volgende:
JLo heeft te veel van de zelfbruiningscreme gesnoept
[afbeelding]
Die hond weegt meer dan NRquote:Op zondag 5 maart 2006 21:09 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Nee, JLo is 1.60 meter.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:05 schreef MLF het volgende:
wat issie trouwen klein, JLo is 1,50, kan me niet voorstellen dat ze daar met hakken van 20 of 30 cm staat
Nou, ze staat toch ook onflatteus op de kiek? Dan kan het nog zo'n goede actrice zijn.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:58 schreef Kebab het volgende:
Ik vind het heel fout om Reese Witherspoon in dit topic te posten.
Een travestiet? Hoe dat zo, dan?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:22 schreef Kebab het volgende:
Nee, Reese is gewoon te lief![]()
Check de rug van Mariah lijkt wel een travestiet. Bah!
[afbeelding]
Tja ik vind haar ook niet zo erg hoor, ze is wel een flinkerd nu, maar ik vind curves nog altijd mooier dan graten. Bovendien is alles nog vrij stevig en goed in proportie.quote:
Wat is er dan zo 'onflatteus' aan?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:01 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nou, ze staat toch ook onflatteus op de kiek? Dan kan het nog zo'n goede actrice zijn.
Taarteneukert? Wie is dat?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:41 schreef Kebab het volgende:
Sexy Alyson Hannigan met die taarteneukert.
[afbeelding]
O, vandaar dat ik die nog nooit gezien heb.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:58 schreef Stansfield het volgende:
Jason Biggs
Hoofdrolspeler in American pie waar hij dus een appeltaart neukt.
Waarom laat dat mens telkens(alleen) haar rug zien ?! Dat ding ziet er niet uitquote:Op maandag 6 maart 2006 23:56 schreef Syytön het volgende:
[afbeelding]
![]()
Deze foto is in meerdere opzichten echt heel fout![]()
Sexy, kun je de botten zien enzo, hmmquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:38 schreef Roi het volgende:
[..]
Waarom laat dat mens telkens(alleen) haar rug zien ?! Dat ding ziet er niet uit!
Ja Mariah zelf heeft ook vele malen gezegt dat ze gespierd is van haarzelf. Ik vind haar een heel mooi lichaam hebben alleen heeft ze wel problemen met haar gewicht.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:45 schreef Syytön het volgende:
[..]
Sexy, kun je de botten zien enzo, hmm![]()
![]()
Valt me wel op dat ze dat sinds ze weer zo dun is, doet. Het onflatteuze aan deze foto is trouwens, dat ze zo wel een gnoompje lijkt, dat hoofd is veel te groot voor haar dunne lichaam. En echt knap kijkt ze ook niet uit dr ogen.
Ew! Die foto van Mariah Carey! Dat badpak! Dat lichaam!
Weet je wat het met haar is, ze is helemaal niet dik. Ze ziet er zelfs heel strak uit. Maar ze lijkt wel zo'n schaatster of zwemster.. net een mannenlichaam! Met tieten er op geboetseerd dan.
Vind ik haar nou niet echt lelijk maken.. maar Marc Anthony zag er vroeger beter uit.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:36 schreef KinkyGiraf het volgende:
JLo heeft te veel van de zelfbruiningscreme gesnoept
[afbeelding]
Oh ja in die clip probeerde ze een soort van wannabe R&B ster te zijn ofzo. Want ondanks de regisseur David LaChapelle niet veel van kwam.quote:
Zegt me niks.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:58 schreef KinkyGiraf het volgende:
Uit die clip van "Can't hold us down"...... probeert ze een Sistah uit te hangen
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:51 schreef KinkyGiraf het volgende:
Jake Gyllenhaal (of hoe schrijf je dat)
[afbeelding]
Bedoel je dat ze daar dunner of dikker is?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:34 schreef xman het volgende:
[..]
Ja Mariah zelf heeft ook vele malen gezegt dat ze gespierd is van haarzelf. Ik vind haar een heel mooi lichaam hebben alleen heeft ze wel problemen met haar gewicht.
Als ze een paar kilootjes aankomt dan gaat het meteen naar haar gezicht, armen en dijen. Haar buik aan de andere kant is altijd superstrak.
Mariah ruim een week geleden: http://youtube.com/watch?v=UVqwRriior4
quote:With another Oscar-cast under its belt, Hollywood's A-list boozed and schmoozed into the wee hours of yesterday morning. High in the hills at Soho House L.A., Mike DeLuca, Rick Yorn and Patrick Whitesell hosted their annual "after-after party" for VIPs looking to cut loose after Vanity Fair's tightly scripted to-do at Mortons.
And let loose they did. "Everyone said I was fat, so I did something about it," slap-happy songbird Mariah Carey blurted to Page Six, seemingly out of nowhere.
"Here! Feel my thighs! Feel my butt!"
After several requests, Page Six agreed to fondle her newly firmed physique, and can confirm the absence of unsightly "jelly."
"See?" Carey said, proudly. "I'll never be a stick woman, but now I'm fierce!"
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:54 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De boobjob van Vivica Fox is eerder een oops-job.
Inkoppertje: Haar plastisch chirurg slaat nog geen deuk in een pakkie boter.![]()
Ik vind haar niet lelijk..quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:37 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ashlee Simpson en pappi
Wat is dat wijf toch lelijk zeg.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:39 schreef KinkyGiraf het volgende:
"ik ben lid van de pussycatdolls en wil net zoveel aandacht als de leadzangeres!"
[afbeelding]
[afbeelding]
"wat jij kan kan ik ook!"
[afbeelding]
[afbeelding]
Whatever takes the focus off her head
Kan kloppen, hoor.... Maar ach....ze kan wel lekker onflatteus op de foto staanquote:
Die vind ik juist totaal niet onflatteus!quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:29 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Kan kloppen, hoor.... Maar ach....ze kan wel lekker onflatteus op de foto staan![]()
![]()
[afbeelding]
Die Simpson zustertjes blijven grappig![]()
Ze ziet eruit als een vent op die laatste fotoquote:Op donderdag 9 maart 2006 08:26 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Die vind ik juist totaal niet onflatteus!
dragqueenquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:01 schreef Roi het volgende:
[..]
Ze ziet eruit als een vent op die laatste foto![]()
Wat een kut profiel.
Hoe oud is zij ook alweer? volgens mij ben ik tien jaar ouder maar mijn tieten zitten een flink stuk hoger...quote:
Ik weet niet of jij kinderen hebt gehad, maar dat zal er ook mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:39 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Hoe oud is zij ook alweer? volgens mij ben ik tien jaar ouder maar mijn tieten zitten een flink stuk hoger...
Waar zitten die van jouw? Onder je oren?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:39 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Hoe oud is zij ook alweer? volgens mij ben ik tien jaar ouder maar mijn tieten zitten een flink stuk hoger...
Ach kom op, ze zitten ter hoogte van haar ellebogen... niet moeilijk om hogere titties te hebben lijkt me...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Uit dezelfde reeks en nog een tikkeltje erger.
[afbeelding]
Kaley Cuocoquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:30 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Kelly Cuoco. Geen idee wie de lieverd is maar ze is vast heel beroemd.
Whahahahaquote:Op zondag 12 maart 2006 12:02 schreef rena het volgende:
Deze waren volgens mij al gepost, maar die foto's doen het niet en ik vind ze behoorlijk hilarisch, vooral die 2e![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jake aan de drank![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |