Ze ziet eruit als een vent op die laatste fotoquote:Op donderdag 9 maart 2006 08:26 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Die vind ik juist totaal niet onflatteus!
dragqueenquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:01 schreef Roi het volgende:
[..]
Ze ziet eruit als een vent op die laatste foto![]()
Wat een kut profiel.
Hoe oud is zij ook alweer? volgens mij ben ik tien jaar ouder maar mijn tieten zitten een flink stuk hoger...quote:
Ik weet niet of jij kinderen hebt gehad, maar dat zal er ook mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:39 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Hoe oud is zij ook alweer? volgens mij ben ik tien jaar ouder maar mijn tieten zitten een flink stuk hoger...
Waar zitten die van jouw? Onder je oren?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:39 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Hoe oud is zij ook alweer? volgens mij ben ik tien jaar ouder maar mijn tieten zitten een flink stuk hoger...
Ach kom op, ze zitten ter hoogte van haar ellebogen... niet moeilijk om hogere titties te hebben lijkt me...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Uit dezelfde reeks en nog een tikkeltje erger.
[afbeelding]
Kaley Cuocoquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:30 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Kelly Cuoco. Geen idee wie de lieverd is maar ze is vast heel beroemd.
Whahahahaquote:Op zondag 12 maart 2006 12:02 schreef rena het volgende:
Deze waren volgens mij al gepost, maar die foto's doen het niet en ik vind ze behoorlijk hilarisch, vooral die 2e![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jake aan de drank![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |