Ik herkende hem niet eensquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:56 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Tom Hanks word niet flatteus oud![]()
Omg... wat was Ashlee een lelijk kindquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:50 schreef KinkyGiraf het volgende:
En Ashlee is mooi opgedroogd... Jessica geen spat veranderd
[afbeelding]
echt veel beter is het ook niet geworden...quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:59 schreef Andoire het volgende:
[..]
Omg... wat was Ashlee een lelijk kind![]()
hmm, het kan zijn dat hij zich ofwel op een rol voorbereid (van een verlopen midlifecrisis vent)....quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:56 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Tom Hanks word niet flatteus oud![]()
In de trailer van De Da Vinci Code ziet ie er redelijk goed uit... daar heeft ie zn redelijk lange haar voor laten groeienquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:42 schreef RM-rf het volgende:
[..]
hmm, het kan zijn dat hij zich ofwel op een rol voorbereid (van een verlopen midlifecrisis vent)....
Maar het kunnen ook naeffecten zijn van de nogal fysieke manier waarop hij zijn rollen voorbereid en meebeleefd, ook Brando was op een gegeven moment gewoon lichamelijk 'op' en ik denk dat Hanks dat risico ook loopt, maar we mogen wel hopen dat hij dan iig nog een tijdje net als Brando 'doorhaalt' ...
maar hij zier er idd redelijk slecht uit, niet 'mooi oud' of 'getekend'
Ashlee lijkt hier op die Gibbler uit Full House (dat nerdige vriendinnetje)quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:50 schreef KinkyGiraf het volgende:
En Ashlee is mooi opgedroogd... Jessica geen spat veranderd
[afbeelding]
Ik dacht heel even dat het de Gibblers warenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:47 schreef linda22222 het volgende:
[..]
Ashlee lijkt hier op die Gibbler uit Full House (dat nerdige vriendinnetje)
Die borstelige wenkbrauwen en dat halve bakkebaardje.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:46 schreef KinkyGiraf het volgende:
Naima (een van de deelneemsters van ANTM)
[afbeelding]
Zo wint ze vast niet!
En madonna voor en na
[afbeelding]
Ik vind haar wel heel mooi lachen. Ze straalt helemaal. Alleen is ze wel eng dun. Ik vond haar erg leuk in Mean Girls.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:28 schreef rena het volgende:
Ik bedoelde ook haar gezicht, ze grijnst eng![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |