Ik denk toen Verdonk een striptease voor m deedquote:
Vet, we hebben de nieuwe Harry van Raaij gevonden!quote:
Ook nederlanders vreemd op de foto dus!quote:
quote:
Wat moeten ze in Canada nu wel niet van m denkenquote:Op zondag 26 februari 2006 22:42 schreef wise het volgende:
[..]
http://www.tsn.ca/soccer/news_story.asp?ID=152521&hubName=soccer
![]()
Done.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:28 schreef BloodyLotte het volgende:
Shit. Modjes! Doe eens veranderen.
Tjee die Jessica Simpson begint steeds meer op die nagemaakte vrouw uit Mars Attacks te lijken!quote:
Your mother sucks cock in hell!quote:Op zondag 26 februari 2006 21:26 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik gooide 'm dicht.
De laatste kiekjes:
[afbeelding]
Hilary Clinton doet de Linda Blair.
zoveel moeite gedaan: mooi kapsel, mooi geëpileerde wenkbrauwen, zorgvuldig aangebrachte make-up, een nip/tuck hier en daar... en dan zó op de foto staanquote:
Nogal ja. Vooral die Aaron heeft zo te zien flink wat coke in zijn neus gejaagdquote:Op maandag 27 februari 2006 01:31 schreef Manono het volgende:
Wat is die witte motor toch herkenbaar...
Inderdaad.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:28 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Lijkt wel een walvis die aanspoeld...![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 13:39 schreef The_Voice_Within het volgende:
Eva Longoria (in d'r vroegere jaren) is met d'r hoofd in de poederdoos gevallen.
[afbeelding]
En gewoon lelijk terwijl ze denkt dat ze knap is.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:13 schreef YanniiCke het volgende:
Zij ziet er ook zo oud uit vind ik [afbeelding]
Misschien boeit het haar gewoon niks?quote:Op maandag 27 februari 2006 10:29 schreef Marty het volgende:
Zij kan toch weten dat er op elk moment een foto van haar kan worden genomen. Zorg er dan in ieder geval voor dat je er een beetje netjes bijloopt. Ze mag heus wel in makkelijke kleren lopen wanneer ze daar zin in heeft, maar doe dan wel een bh om!!![]()
Fergie is lelijker, Britney is onverzorgder.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:20 schreef YanniiCke het volgende:
Wie vinden jullie eigenlijk lelijker want ik heb wel vaker hier gekeken en ik zie altijd Britney of Fergie staan. wie van de twee vinden jullie het lelijkst?
Ethanquote:Op zondag 26 februari 2006 23:16 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Done.
Overigens worden tvp's verwijderd. Een optopic reactie plaatsen is toch niet zo moeilijk
[afbeelding]
Is dat Will Smith in een Tom Cruise imitatie?quote:
Mooie kruisjes!quote:Op maandag 27 februari 2006 15:31 schreef Takkembah het volgende:
De gezusters Simpson... of moeten we gezusters Paardensmoel zeggen ?
[afbeelding]
[afbeelding]
I second that! Bij de L van Loser mogen ze zijn foto neerzetten.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:46 schreef rena het volgende:
Pete Doherty was gekozen tot Meest sexy man of iets dergelijks he? Kan iemand me vertellen waarom? Ik vind het een smerig eng mannetje.
Doen ze het niet met eigenschappen?quote:
Ik vind paardesmoelen mensen bij wie je erg veel tandvlees ziet als ze breeduit lachen. Da's hier niet te zien.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:31 schreef Takkembah het volgende:
De gezusters Simpson... of moeten we gezusters Paardensmoel zeggen ?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze doen hetquote:Op maandag 27 februari 2006 16:10 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Doen ze het niet met eigenschappen?Hier doen ze het gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |