Ik mag wát weer?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:17 schreef Ang3l het volgende:
*pilletje slik* Mike, je mag weer.
De melk vergeten?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:21 schreef Markie-Mark het volgende:
Oh-jee
och jeee, de ...quote:
met dat konijnquote:
Konijn, haas.quote:
Gaat prima hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 21:25 schreef Cairon het volgende:
Markie Mark hoe is het met je vriendje? We horen er zo weinig over?
pff doe niet zo nieuwsgierigquote:Op zondag 26 februari 2006 21:27 schreef Cairon het volgende:
details, details, details willen we horen
Mike! Wat nou 'Mike'.. ik ben hier undercover! Waarom heet hier iedereen gewoon bij zun nick en ik bij mijn naam! Zo kan ik die politieke loopbaan ook wel vergeten!quote:Op zondag 26 februari 2006 21:29 schreef Andyvie het volgende:
Mike, ik moet wel beschermd worden zaterdag. Jij kunt mij toch wel beschermen?
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:32 schreef Sunjammer het volgende:
Mieke is ook toegestaan.
*esjee nostalgisch sgop*quote:Op zondag 26 februari 2006 21:32 schreef Sunjammer het volgende:
Mieke is ook toegestaan.
Handig, je beantwoordt je eigen vraag.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:31 schreef Parleur het volgende:
Waarom heet hier iedereen gewoon bij zun nick en ik bij mijn naam! Zo kan ik die politieke loopbaan ook wel vergeten!
Shhht. Codeïne begint te werken.quote:
jezus je doet net of je relatie op sterven na dood is.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:29 schreef Markie-Mark het volgende:
pff doe niet zo nieuwsgierig
Volgende onderwerp...
ik lig anders beter in de peilingen dan D66! En dan voer ik nog geeneens campagne.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:33 schreef NathaN het volgende:
[..]
Handig, je beantwoordt je eigen vraag.
Dat is dan ook meer hun verdienste dan de jouwe, Maik...quote:Op zondag 26 februari 2006 21:34 schreef Parleur het volgende:
ik lig anders beter in de peilingen dan D66! En dan voer ik nog geeneens campagne.
Dan noem je ook ene op sterven na dode diersoort op hequote:Op zondag 26 februari 2006 21:34 schreef Parleur het volgende:
[..]
ik lig anders beter in de peilingen dan D66! En dan voer ik nog geeneens campagne.
hush now Stephanie!quote:
*afdruip*quote:Op zondag 26 februari 2006 21:35 schreef Cairon het volgende:
[..]
hush now Stephanie!
to the naughty stool!
Ik kan je ook gewoon toevoegen op MSN... en dan moet je ook aan de pillen van Ang3l. Wees blij dat ik nog zo makkleijk ben met je.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:33 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik net aspirine op heb zeg.
Ik vind alles prima op het moment.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:35 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik kan je ook gewoon toevoegen op MSN... en dan moet je ook aan de pillen van Ang3l. Wees blij dat ik nog zo makkleijk ben met je.
En jij noemt dat 'aspirine'? Ik geloof er geen neuk van Esjee... die pillen van jou zijn in minstens 148 landen verboden!quote:Op zondag 26 februari 2006 21:36 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik vind alles prima op het moment.
Haha, ik heb ergens anders last van.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:38 schreef Parleur het volgende:
[..]
En jij noemt dat 'aspirine'? Ik geloof er geen neuk van Esjee... die pillen van jou zijn in minstens 148 landen verboden!
Dat is er nu ook in aardbeiensmaak in plaats van chocoladequote:Op zondag 26 februari 2006 21:24 schreef Sunjammer het volgende:
Ranzig spul.
Vervelend he, zo'n SOAquote:Op zondag 26 februari 2006 21:38 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Haha, ik heb ergens anders last van.
Maar goed...
Neuh. Ben Cairon niet.quote:
OWH MY GOD! Mun eigen Esjee... je zit aan de drugs! Verslaafden noemen dat altijd natuurlijk maar gewoon een simpel pilletje... een "aspirine"!quote:Op zondag 26 februari 2006 21:41 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Neuh. Ben Cairon niet.
Gisteravond uitgeweest... iets leuks ontmoet zeg maar
ik heb nog nooit een SOA gehad, jij daarentegen kunt niet eens meer alle mannen met wie je sex hebt gehad tellen op vijf handen.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:41 schreef Sunjammer het volgende:
Neuh. Ben Cairon niet.
Gisteravond uitgeweest... iets leuks ontmoet zeg maar
Was je nog op tijd vanmiddag ?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:41 schreef petre86 het volgende:
blegh
Je kunt beter sweetheart.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:44 schreef Cairon het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een SOA gehad, jij daarentegen kunt niet eens meer alle mannen met wie je sex hebt gehad tellen op vijf handen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[/homograp]dag
5 minuten te laat..quote:
en je zit zonder vriendje?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:46 schreef Cairon het volgende:
ik heb een lichte vorm van smetvrees...
Weltrusten!quote:Op zondag 26 februari 2006 21:48 schreef NathaN het volgende:
Goed, tijd voor weer wat activiteiten in het echte leven.
eten, werken en forniceren?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:48 schreef NathaN het volgende:
Goed, tijd voor weer wat activiteiten in het echte leven.
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:45 schreef petre86 het volgende:
[homograp]
welke persoon heeft de makkelijkste vorm van zelfonthouding?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[/homograp]
Is your crotch hungry girl, 'cause it's eating your pants!
eigenlijk niet echt.quote:
Het moet natuurlijk wel een hartslag hebben... anders telt het niet!quote:
ach.. je zal wel nooit de rubbers vergetenquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:52 schreef Parleur het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wel een hartslag hebben... anders telt het niet!
ik raak bepaalde dingen nooit aan.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:52 schreef petre86 het volgende:
maar hoezo lichte vorm? handen 3x wassen? rare tikjes?
Nah, dinges is toch niet.... neh. Nee toch?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:53 schreef Cairon het volgende:
hij is erg levend.
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:01 schreef Ang3l het volgende:
Nah, dinges is toch niet.... neh. Nee toch?
Je ze dat je niet echt zonder vriendje zat....quote:Op zondag 26 februari 2006 22:03 schreef Cairon het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nooit gezegd dat ik ook echt een vriendje had, ik weet nog niet wat het is, maar van mij mag het meer worden. Leuk, aardig, en slim.
Niet zonder geld zitten wil zeggen met geld zitten.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:06 schreef Cairon het volgende:
Ik ben niet ongelukkig, wil nog niet zeggen dat ik gelukkig ben.
Ik ben niet bedroefd, wil nog niet zeggen dat ik vrolijk ben.
ga je verbitterd modder gooien?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:02 schreef Cairon het volgende:
Ik heb een afkeer om dingen te gebruiken die een grote hoeveelheid anderen al hebben gebruikt... een afkeer die jij niet deelt Petre
Gewoon wachten tot ie zelf een vriendje heeftquote:Op zondag 26 februari 2006 22:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
ga je verbitterd modder gooien?
nee dank je, dat niveau vind ik toch te laag..
Alfred J Kwak - ik ben vandaag zo vrolijkquote:Op zondag 26 februari 2006 22:06 schreef Cairon het volgende:
Ik ben niet ongelukkig, wil nog niet zeggen dat ik gelukkig ben.
Ik ben niet bedroefd, wil nog niet zeggen dat ik vrolijk ben.
Je hapt.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
Heb je gezoend dan?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:08 schreef Cairon het volgende:
bij deze dus, ik zit niet zonder vriendje, maar ook niet met vriendje
I'm currently in a state of grey.
nee, zijn vriendje is de heilig maagd mariaquote:Op zondag 26 februari 2006 22:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot ie zelf een vriendje heeftuit roermond.
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
Who the fuck is Antoine?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
nee, zijn vriendje is de heilig maagd mariaantoine?
![]()
![]()
hehe.. hij heeft echt nog een idee dattie kans maakt he?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:09 schreef Cairon het volgende:
[..]![]()
aaaaahw en wie begon vandaag?
maar we moeten geen ruzie maken, laten we wachten tot Bas er is zodat we hem het idee kunnen geven alsof hij de meester-manipuleerder is.
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
nee, zijn vriendje is de heilig maagd mariaantoine?
![]()
![]()
in tegenstelling tot Peter...quote:Op zondag 26 februari 2006 22:15 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
maar ik denk van niet, want Antoine heeft nog smaak
k heb net afscheid genomen van de opa van mijn beste vriendin, ken de man al 9 jaar.. nu wachten we op het telefoontje..quote:Op zondag 26 februari 2006 22:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi Xiance![]()
Zo te zien een stuk minder dan meer
something we can do ?
Klote manquote:Op zondag 26 februari 2006 22:17 schreef Xiance het volgende:
[..]
k heb net afscheid genomen van de opa van mijn beste vriendin, ken de man al 9 jaar.. nu wachten we op het telefoontje..
Bij jou thuis?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:20 schreef Cairon het volgende:
dan wat? Een verlepte met stront besmeurde stoeptegel?
Weet ikquote:Op zondag 26 februari 2006 22:20 schreef Cairon het volgende:
overigens, hij kan erg goed masseren hoor dat vriendje van je
tja.. iemand vleuggellam achter laten is niet mijn ding.. al heb je nog een week aan mij moeten denken geloof ikquote:Op zondag 26 februari 2006 22:23 schreef Cairon het volgende:
Sjah, het was leuk die ochtend.
of niet soms Petre?
die van mij liggen op tafelquote:Op zondag 26 februari 2006 22:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
tja.. iemand vleuggellam achter laten is niet mijn ding..
o ja.. en bas in de andere kamer.. en hij wilde er zo graag bij zijnquote:Op zondag 26 februari 2006 22:31 schreef Cairon het volgende:
het deed inderdaad een beetje pijn, maar peet, je weet dat ik wel van ruw houd.
dankjequote:Op zondag 26 februari 2006 22:32 schreef Cairon het volgende:
je zag er erg leuk uit in je boxershort, zo in het zonnige ochtendlicht.
Je hebt toch niet met je handjes in Cairon's plakkerige matje gezeten, of wel?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:36 schreef petre86 het volgende:
[..]
o ja.. en bas in de andere kamer.. en hij wilde er zo graag bij zijn
wat ?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:37 schreef Cairon het volgende:
heb je het al uitgelegd aan des?
Had.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:42 schreef Cairon het volgende:
heb ik een matje?
Alsof het iets uitmaakt dat je in Oegsteldonk in elkaar wordt geramd door een boerensjonnie, in plaats van in A'dam door achterstandsallochtoon uit zuidoost.quote:'Twee op de drie homo's voelen zich onveilig'
(Novum) - Twee op de drie homoseksuelen in Nederland voelen zich onveilig. Dat zegt de voorzitter van COC Nederland Frank van Dalen zondag. Hij baseert zich op een wetenschappelijk onderzoek dat over ruim een week uitkomt. De agressie tegen homo's zou de laatste jaren flink zijn toegenomen. Daarom trekken homoseksuelen en lesbiennes volgens Van Dalen vaker uit de stad.
Van Dalen spreekt over een 'waanzinnig probleem'. "Het acceptatieproces heeft zich nog lang niet voltrokken in Nederland. Homo's zijn continu de omgeving aan het scannen en moeten steeds vaker om zich heen kijken", zegt de voorzitter. "Het gevoel dat je niet welkom bent, wordt groter. Daarom trekken homo's steeds vaker uit de stad weg naar de provincie."
Die ontwikkeling is nieuw, zegt Van Dalen. "Vroeger was het juist andersom en verhuisden homo's naar de stad." De overheid moet nu ingrijpen, vindt Van Dalen. "Het rijk moet kleur bekennen en uitspreken dat het voor honderd procent achter de homoseksuelen in Nederland staat. Nu worden wij wel gedoogd, maar niet geaccepteerd."
Het onderzoek, dat volgens Van Dalen op initiatief van de politie en wetenschappers is uitgevoerd, komt over anderhalve week uit. Dan zullen 'veel meer' details bekend worden, zegt de voorzitter. "Over die cijfers zal straks heel wat ophef zijn", voorspelt Van Dalen.
neeej die zak hooi heeft een trauma van de varkenspestquote:Op zondag 26 februari 2006 22:50 schreef Cairon het volgende:
jah best wel
want die allochtoon krijgt er een extra cursusje bij aangeboden en zijn agressie word verklaart en weggecijferd en dan zal Groenlinks en de PvdA ons een haarfijn uitleggen hoe dat arme mannetje een slachtoffer is en geen dader...
terwijl die in Oegsteldonk te horen krijgt dat hij een intolerante zak aardappelen is die geen knip voor de neus waard is en een schande is voor het land.
Of is bang voor de kippenpest, want ja, nou zal-ie toch een tijdje z'n kippenneukverslaving moeten onderdrukken en dat valt niet mee.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:51 schreef petre86 het volgende:
[..]
neeej die zak hooi heeft een trauma van de varkenspest..
Daar denken homo's in de nieuwe EU-staten (zoals Polen) wel iets anders over.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:52 schreef Cairon het volgende:
Christenen zijn de laatste jaren gematigd en naar de achtergrond gedrongen...
en in het Midden Oosten worden ze onder Moslim bewind nog altijd de doodstraf opgelegd.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Daar denken homo's in de nieuwe EU-staten (zoals Polen) wel iets anders over..
Ja, gelukkig zijn wij niet zo generaliserend als zij allemaal.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:59 schreef Cairon het volgende:
[..]
en in het Midden Oosten worden ze onder Moslim bewind nog altijd de doodstraf opgelegd.
maar we wonen niet in Polen en ook niet in het Midden Oosten.
Als ik moest kiezen tussen een Christen of een Moslim, dan koos ik voor een Christen, die zijn wat redelijker en makkelijker in de omgang. Moslims zijn alleen maar reactionair volk dat makkelijk vervalt in openlijke geweldpleging.
daar staat toch niet de foto van die meneer met de vleugels van gisteravondquote:Op zondag 26 februari 2006 23:10 schreef petre86 het volgende:
zit iedereen weer te spieken bij [M] S&G?
stil hier
wat valt daar te zien dan?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:10 schreef petre86 het volgende:
zit iedereen weer te spieken bij [M] S&G?
stil hier
Behalve dat voorhoofd, he?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:24 schreef BB_Koning het volgende:
http://members.lycos.nl/fangel/bengel1.jpg
Steven, je lijkt weer 21![]()
Als dat voorhoofd zo strak zou zijn als zn (dunne) lichaam, dan was t beter geweest (quote:Op zondag 26 februari 2006 23:25 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Behalve dat voorhoofd, he?
Botoxen.
Gaat het nog steeds over je daterape?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:30 schreef Cairon het volgende:
Het was laat in de zomer, vroeg in de herfst, en het was allemaal erg onschuldig, dus WD je hoeft je geen zorgen te maken hoor, het was een eenmalig iets.
na een heftige avond stappen in Tilburg..belandden we in 1 groot bed.. het bed van jouw ouders..quote:Op zondag 26 februari 2006 23:30 schreef Cairon het volgende:
Het was laat in de zomer, vroeg in de herfst, en het was allemaal erg onschuldig, dus WD je hoeft je geen zorgen te maken hoor, het was een eenmalig iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |